Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Текти масла з під головки блоку циліндрів: можливі несправності та їх усунення. Як зняти головку блоку циліндрів? Заміна прокладки ГБЦ


Опубликованно 20.09.2017 03:20

Текти масла з під головки блоку циліндрів: можливі несправності та їх усунення. Як зняти головку блоку циліндрів? Заміна прокладки ГБЦ

Двигун внутрішнього згорання складається з декількох частин. Одна з них – ГБЦ. Встановлюється на сам блок, який може бути чавунним або алюмінієвим. Але незалежно від матеріалу виготовлення між цими двома складовими встановлюється прокладка. Вона не дає газів вириватися в сусідні канали, в тому числі і в сорочку охолодження. Але іноді буває, що пробило прокладку ГБЦ. Це серйозна проблема. Чому виникає текти масла з під головки блоку циліндрів і як замінити цей елемент? Розповімо в нашій сьогоднішній статті. Суть поломки

Як ми вже сказали раніше, між головкою і блоком знаходиться ущільнювальний елемент.

Він забезпечує герметичність з'єднання двох складових двигуна. Візуально оцінити стан даної прокладки неможливо. Однак її несправність, що загрожує серйозними наслідками. Фахівці виділяють наступні причини заміни прокладки головки блоку циліндрів ВАЗ:Погано затягнуті болти. Зазвичай це відбувається внаслідок неякісного ремонту.Деформація самої прокладки (на жаль, ніхто не застрахований від шлюбу).

Не завжди через прокладки з'являється текти масла з під головки блоку циліндрів. Причина №2 – це перегрів двигуна. В результаті поверхня ГБЦ стає нерівною. Навіть після заміни ущільнювального елемента текти масла з під головки блоку циліндрів не припиняється. Потрібно шліфувати ГБЦ або змінювати її на нову. Останній варіант найчастіше застосовується до голівок, які мають тріщини. Їх відремонтувати ніяк не вийде. Конструкція вже втратила міцність і герметичність. Чим це загрожує?

Якщо пробило прокладку ГБЦ, потрібно терміново усунути дану проблему. Інакше гази можуть просочитися в систему охолодження. Зовні це проявляється в білому диму з вихлопної труби. Також змінюється консистенція охолоджуючої рідини. Вона набуде вигляду газованої мінералки з безліччю дрібних бульбашок. Свічки починають покриватися маслом. З'являються пропуски запалювання. Сам рівень масла неконтрольовано падає. Якщо продивитися його рівень, можна зіткнутися з масляним голодуванням. З-за цього деталі кривошипно-шатунного механізму будуть працювати «на суху». Ресурс КШМ істотно знижується, з'являються задирки на стінках циліндрів.

До того ж вытекшее масло починає притягувати дорожню пилюку. Вона осідає на всіх елементах силової установки. Змити такий наліт буде важко навіть під тиском, з використанням агресивних хімічних засобів.Усунення несправності

Що робити, якщо йде текти масла з під головки блоку циліндрів? Вихід з цієї ситуації тільки один. Це заміна прокладки ГБЦ. Вартість її може бути різною. Для автомобілів ВАЗ нова прокладка коштує близько 400-500 рублів. Ціна виробу для іномарок починається від 700 рублів і вище залежно від конфігурації двигуна. Вартість послуги заміни – близько півтора тисяч рублів. Операція вимагає демонтажу багатьох навісних елементів. Але при бажанні повторити цю процедуру можна своїми руками. Нижче ми опишемо процес заміни прокладки головки блоку.Як проводиться заміна?

Забігаючи наперед, зазначимо, що важливою умовою в ході заміни є правильна затягування болтів головки. Тільки так можна досягти щільного і якісного прилягання поверхні. Інакше цілісність прокладки порушиться, і масло буде знову виходити назовні, разом з вихлопними газами. Момент затягування у кожного авто індивідуальний і вказано в інструкції з експлуатації.

Проводиться робота по заміні прокладки в кілька етапів. Спершу демонтується все навісне обладнання: Котушки запалювання.Високовольтні дроти.Повітряні патрубки і впускний колектор.Датчики положення дросельної заслінки, холостого ходу і так далі).Шланг вакуумного підсилювача.

Перед тим як зняти головку блоку циліндрів, слід злити охолоджуючу рідину. Інакше при демонтажі ви заллєте нею весь двигун. Якщо антифриз свіжий, його можна використовувати повторно. Головна умова – чиста ємність для зливу і прозорість самої рідини. Якщо вона втратила свій колір (нагадаємо, він може бути червоним, синім або жовтим) або помутніла, повторному використанню такий продукт не підлягає.

Після цього витягується клапанна кришка. При установці необхідно використовувати нову прокладку для неї. Також витягується ремінь ГРМ.

Зверніть увагу! Розподільний і колінчастий вал не слід обертати до того моменту, як ремінь буде назад встановлений.

Як зняти головку блоку циліндрів? Майте на увазі, що болти ГБЦ можуть прикипіти. Щоб не допустити зриву ключа, максимально очистіть межі від бруду і відкладень. В іншому випадку відкрутити болт не вийде. З-за злизаних граней його можна тільки висвердлити, що вкрай складно і небезпечно для блоку двигуна.

Далі оглядають болти кріплення головки. Вони не повинні бути витягнутими. Якщо це так (наприклад, довжина болтів на двигунах «Лади Самари» становить не більше 135,5 міліметра), вони змінюються на нові. Перед установкою різьблення потрібно обробити у маслі.Установка

Після вилучення старої прокладки слід підготувати поверхню. Як це зробити? Поверхня блоку ми очищаємо від бруду (і залишків старої прокладки, якщо такі є), ретельно знежирити.

Те ж саме стосується ділянки на голівці. Обидві привалочные поверхні повинні бути сухими і чистими. Далі монтується сама прокладка. Важливо не допустити її зміщення відносно посадочних отворів. Отвір для проходу масла повинен бути між третім і четвертим циліндром. На поверхні ущільнювального елемента вже нанесений герметик. Додатково мазати, нічого не потрібно. Далі головка надівається на двигун і затягується болтами. Розподільний і колінчастий вали повинні знаходитися в положенні верхньої мертвої точки (коли клапани першого циліндра повністю закриті). Затягування

Що стосується затягування, вона проводиться в чотири етапи. Розглянемо технологію на прикладі двигуна «Лади Самари» другого покоління. Спершу болти затягуються з зусиллям 20 Нм. Далі зусилля зростає до 70-85 Нм. На третьому етапі болти доворачивают на 90 градусів, на четвертому – ще на стільки ж. Після цього заміну прокладки можна вважати майже завершеною. Тепер ви знаєте, що робити, якщо виникає текти масла з під головки блоку циліндрів.

Залишається лише зібрати все навісне обладнання, залити антифриз і проводити пробний запуск. В ході складання рекомендується перевірити і зазор між клапанами. Затягування болтів проводиться динамометричним ключем.Висновок

Отже, ми з'ясували, чому виникає текти масла з під головки блоку циліндрів. При виявленні проблеми не варто відкладати «на потім». Дефекти прокладки ГБЦ можуть завдати серйозної шкоди двигуну, аж до капітального ремонту.



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.