Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Мотоцикл Kawasaki Z800: відгуки, технічні характеристики, виробник


Опубликованно 06.11.2017 04:47

Мотоцикл Kawasaki Z800: відгуки, технічні характеристики, виробник

Дебютна серія японського спортивно-міського байка Kawasaki Z800, відгуки про який розглянемо нижче, вийшла в 2013 році. Мотоцикли цього сегмента розраховані переважно на покупців, які вибирають агрегат за зовнішнім виглядом, не забуваючи про технічні параметри. Жвавий двоколісний апарат помітно виділяється в транспортному потоці, гідно продовжує історію попередника. Багато в чому, завдяки орієнтуванню на серію Z, розглянутий мотоцикл продовжує залишатися на вершинах рейтингів свого класу. Докладніше вивчимо його конструкцію і ходові якості, а також відгуки власників.

Зовнішність

В екстер'єрі Kawasaki Z800, відгуки це підтверджують, відразу помітно відсутність об'ємних обтічників. У зв'язку з цим транспортний засіб відноситься до категорії «нейкед» або «оголений», хоча це не зовсім так. Він поєднує в собі кілька варіацій, властивих міським і спортивним модифікаціям.

Від поривів вітру і дощу їздця захищає невеликий козирок над панеллю приладів. Цей вузол у комплексі з фронтальним світловим елементом кутастої конфігурації, утворює щось на зразок голови інопланетянина або величезного комахи. Панель приладів оснащена цифровим дисплеєм, досить інформативна і актуальна. Агресивності байку додають вихлопні труби, спеціально розміщені з акцентом на простір під блоком силового агрегату. Форма глушника поєднує в собі класичну і футуристичну стилістику. В цілому Kawasaki Z800, відгуки додатково це доводять, має збалансований, досить агресивний і завершений образ. Багато в чому це стало можливим по причині популярності попередньої моделі, а також масштабним і прогресивним ідеям японських конструкторів. Плюси і мінуси

Розглянутий байк відноситься до категорії, яка апріорі не може бути провальною. Однак користувачі і фахівці відзначили особливо помітні переваги і деякі недоліки. Почнемо з плюсів:Агресивна сучасна зовнішність.Надійний і потужний силовий агрегат.Демократична ціна.Прекрасна маневреність і керованість.Хороша динаміка.Акумулятор для мотоцикла володіє високою ємністю і тривалим робочим ресурсом.

До мінусів відносять невеликий об'єм бензобака, щодо активний знос деталей ходової частини, відсутність бічних обтічників. Деякі користувачі незадоволені особливо агресивним екстер'єром, але цей момент - на любителя. Якщо врахувати, що даний «нейкед» відноситься до категорії міських модифікацій, недоліки можна віднести до претензій особливо прискіпливих користувачів. Варто відзначити, що і на спортивному треку «Кавасакі 800» показує непогані результати.Kawasaki Z800: технічні характеристики

Далі представлені параметри технічного плану розглянутого байка:Довжина/ширина/висота– 2,1/0,8/1,05 м.Вага – 229 кгМісткість резервуару для пального – 17 л.Циліндри – чотири рядно розташованих елемента.Силовий агрегат – чотиритактний двигун об'ємом 806 «кубиків».Спритність – 8 тисяч обертів на хвилину.Переміщення поршня – 50,9 мм.Циліндр в діаметрі – 71 мм.Охолодження – рідинного типу.Потужність – 113 кінських сил.Максимальна швидкість Kawasaki Z800 – 230 км/ч.Пуск – електричний стартер.Коробка передач – механіка на 6 діапазонів.Зчеплення – багатодисковий вузол.Рама – сталева.Впорскування – інжектор.Підвіска – телескопічна перевернута вилка спереду і маятниковий моноамортизатор ззаду.Гальма – гідравлічний дисковий блок.Шини (передні/задні)– 120*70/180*55 (ZR17).

Силовий агрегат

Виробник Kawasaki Z800 оснастив його новим 800-кубовим мотором. Він являє собою кардинально перероблений вузол, який використовувався на 750-ї серії. Були збільшені діаметри циліндрів і клапанів, продуктивніше стала система змащення, а також легше став блок ГРМ. Загальна економія в масі склала не менше кілограма, в порівнянні з попередником.

Головна «фішка» модернізації полягає в збільшенні крутного моменту на всіх обертах. Конструктори свідомо не стали підвищувати потенціал потужності до максимального показника, забезпечивши динамічну їзду, незалежно від оборотів. Крім того, розробники збільшили передаточне число ланцюгової передачі, оснастивши байк елементом з 45-ма зубцями замість 43-х. Трансмісія практично не зазнала змін, оскільки особливо в них і не потребувала.Шасі і гальма

Огляд Kawasaki Z800 продовжимо вивченням його основи. Сталева рама стала ширше, мотор включений в силову конструкцію, додаткова жорсткість забезпечується характерними розпірками, що оперізують двигун.

Задня маятникова підвіска збільшена на 12 міліметрів, агрегує з моноамортизатором і вдосконаленою системою клапанів. Можливість індивідуальної настройки дозволяє відрегулювати поджатие демпфера і пружини. Така опція доступна тільки на модернізованій версії. Спрощений варіант обладнаний стабільним аналогом.

Гальма байка оснащуються супортами з чотирма поршнями, які дозволяють швидко зупинити техніку, хоча і не можуть змагатися в ефективності зі спортивними аналогами. Базова антиблокувальна система дає можливість зробити гальмування максимально безпечним. Розмір пелюсток на гальмівних дисках збільшений до 310 мм, що додало продуктивності агрегату. Панель приладів

Ергономіка розглянутого мотоцикла залишається на найвищому рівні, в традиціях старої японської школи, яка передбачає наявність елементів і деталей у максимально доступних та зручних місцях. Відмінна посадка забезпечується хорошим контактом з сидінням, а також досить високим і широким кермом. Конфігурація бака дозволяє гармонійно злитися з «сидушкою» в одне ціле, гарантуючи комфорт під час тривалих поїздках.

Про те, що «Кавасакі Зет-800» – це стоїть мотоцикл, додатково свідчить інформативна приладова панель з широким функціоналом. Крім основних параметрів, водій отримує відомості про витрату пального, можливе відстані, яку можна пройти на його залишку. Центр панелі приладів нагадує пристрій з фантастичних фільмів, оснащений рідкокристалічним тахометром. При збільшенні оборотів смужки стають більше в розмірах, що забезпечує їх відмінну видимість. Любителям стандартного стрілочного циферблата доведеться деякий час звикати до нововведення.

Тест-драйв

Поїздка на цьому мотоциклі дає незабутні і яскраві відчуття. В першу чергу, варто відзначити відмінну роботу мотора, який забезпечує відмінну динаміку і інформативність. Силовий агрегат розкручується практично моментально. Наприклад, з легкістю можна прискоритися з 60 км/год на шостий швидкості до 200 км/год простим додаванням газу.

Kawasaki Z800, ціна якого на вітчизняному ринку стартує від 600 тисяч рублів, дивує прекрасною керованістю і маневреністю, незважаючи на те, що його вага багато відносять до надмірного. Апарат відмінно проявив себе як на міських вулицях, так і на гірських серпантинах, демонструючи відточену курсову стійкість, завдяки широкому керма, облегчающему водіння і зміна напряму на малій швидкості.

Акумулятор мотоцикла разом з фабричними калибровкам можна віднести практично до ідеальним показниками. Байк стабільний на різних режимах і типах доріг, тому малоймовірно, що у вас виникне бажання регулювати які-небудь параметри.

Порівняльні характеристики

Якщо взяти практичні відмінності між моделлю Z750 і Z800, можна відзначити, що останній варіант отримав об'єктивні переваги у всіх вузлах. Оновлена модель більш динамічна і красива, зручна і збалансована. Окремої уваги потребують шини байка, які забезпечують надійне зчеплення навіть на мокрому асфальті.

800-я серія зручна і практична в повсякденній їзді, ощадливо витрачає пальне. Цей показник становить близько 6 літрів на 100 кілометрів шляху. Виробник пропонує масу опціонних «примочок». Серед них: можливість комплектації вітровим склом, збільшений кермо, наявність кофр, підігрів рульових рукояток. Таке рішення дає можливість трансформувати техніку під конкретні індивідуальні завдання.

Серед модифікацій варто відзначити спрощену версію під індексом Z800E. Вона розрахована на європейський ринок, який відповідно до законодавчих постанов не реалізує модифікації потужність понад 100 л. с. у багатьох державах ЄС. Дана модель оснащується мотором силою 95 «конячок», а передні гальма оснащені супортами замість чотирьох поршнів.Kawasaki Z800: відгуки

Відгуки покупців підтверджують, що розглянутий мотоцикл розрахований на широку аудиторію. Причини для цього висновки очевидні. По-перше, байк володіє вражаючим екстер'єром, придаваемым йому неповторності. По-друге, всі системи агрегату збалансовані, доповнюють один одного і чудово при цьому взаємодіють. Нарешті, ціна цього «залізного» двоколісного коня оптимально поєднується з пропонованим якістю.

Шикарний вигляд мотоцикла, динамічність, відмінний обвіс, високі показники швидкості і зручність посадки. Всі ці чинники обумовлюють популярність «Кавасакі Зет-800» у всьому світі. Якщо ви любитель мотоциклів, які суміщають в собі міські та спортивні задатки, кращого кандидата, ніж Z800, знайти буде проблематично, особливо з урахуванням вартості і пропонованих характеристик.



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.