Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Мерседес-Бенц Е-клас універсал довгостроковий огляд


Опубликованно 07.11.2017 11:13

Мерседес-Бенц Е-клас універсал довгостроковий огляд

Тому ми працюємо над цим: щоб з'ясувати, наскільки добре цей високотехнологічний метод exec поєднує в собі розкіш і спортивні риси в практичному тіла

1 Місяць 2 Місяць - Специфікацій

Життя з Мерседес-Бенц Е-клас універсал: місяць 2

Розтяжка e-клас ніжки нерухомості – 25 жовтня 2017 року

Якщо ви прокидаєтеся в Бейзингстоке і повинні бути на острові Малл у часі, щоб захопити вечеря (Принц Чарльз-схвалив) чіп Фіш-н-Ван на гавань Тоберморі, вам потрібен такий автомобіль.

Величезний паливний бак, означає, що ви зупинитеся на більш регулярній основі для дозаправки пасажирів, ніж автомобіль і його поєднання простору, комфорту, безпеки, продуктивності та корисних технік робить його ідеальним для 556-кілометровий похід.

Ми теж подорожували на Мерс... pic.twitter.com/LdUAIMceWC

— Метт Берт (@Matt_Burt_) 12 Жовтня 2017

Пробіг: 8399

Ознайомлення з Е-класу – 18 жовтня 2017 року

Одна з машин на фото вище-це народ-носій і завантажити люггер екстраординарного, йти в будь-якому місці, практично німецька машина, призначена для боротьби з усім, що життя може кинути на нього. Інший тип Фольксваген 2. Хихикання.

Жарти жартами, але якщо б ви запитали мене, щоб вибрати один з тих автомобілів, в яких приємно провести поїздку з подружкою, я б вибрав червоний колір (шкода, що гіацинт червоний металік' для мене і ви) один. Насправді, я збираюся стати на таку авантюру на Гебридських. Детальніше про те, що в майбутньому доповіді.

Я взяв фотографію нижче на автостоянці в Нью-Форест, в день, коли наші E220d була натиснута батько-водій обов'язки.

В той день було всього потроху: чи буде він тримав швидкий круїз на м3 або pootling повз поні і осликах через села Больє, він виступав з апломбом.

Реклама в голові ця стаття пояснює, що ми вирішили оцінити цей E220d це спортивні риси, але я не впевнений, якщо це не є чимось неправильним. Це не означає, що він погано реагує на квапливо – зовсім навпаки – але якщо цей автомобіль має спортивні риси, вони відрізняються тихою, безжальної ефективністю і незворушністю.

Думаю, що Стівен Хендрі або Дона Брэдмена у своїй пишності, а не якоїсь пихатості слово "спортивні" має на увазі.

Провівши пару тижнів в E220d змусила мене замислитися ця філософія 'спорт', що автовиробники в цілому – можливо, підбурюваний покупців – здається, є одержимість.

Здебільшого, я повністю вміст боулінг з комфортом займатися на динамічний вибір регулятор великий мірка режим водіння. Навіть без залучення спортивний режим водіння, E220d не залишало бажати кращого, з 4matic система повного приводу, забезпечуючи приголомшливий рівень зчеплення навіть на жирній доріг і Пневмопідвіска зберігаючи бездоганне самовладання на звивистих, вузьких вуличок.

Наш автомобіль, зазначений у виконанні-упереджене AMG лінії обрізки (а ?2495 премію за модель SE нижче), тому всередині і зовні встановлено камінці з магазину шафи Аффальтербасі. Але навіть з усім цим, він як і раніше відчуває себе неперевершеним, невимушений крейсер, і це добре на мій погляд.

Наш E220d це важко досі. Я знайшов собі цікаво, якщо дорожній шум може бути трохи менше в два повнопривідних варіанти, або це аж до 19 дюймів шини в місці 17 дюймів або 18 дюймів для моделей SE-трим.

Як чудово, як в салоні, деякі розподільчого пристрою може бути краще організовані. Я хотів би для повітродувки повітря і динамічний Select, щоб бути ближче до водія, а не з боку пасажира на центральній консолі.

Що-небудь ще? Ну, двигун і КПП трохи про те, де мені подобається позиція моєї лівої ноги в підлогу. Ви думаєте, що це причіпка дрібна, але, до сих пір, виявляючи істотні недоліки-це може стати проблемою.

Пробіг: 7481

Повернутися до початку

Життя з Мерседес-Бенц Е-клас універсал: 1 місяць

Вітаючи майна E220d для нашого флоту – 23 серпня 2017 року

Чотири-колеса-привід система пов'язує помірно на весь замок. Супутникової навігації автомобіля система зникає і використовує тільки навігації вашого телефону, якщо ви використовуєте carplay від Apple.

І це, друзі, - сукупність речей, які я до сих пір не люблю про Мерседес-Benz E220d 4matic і AMG лінії майном.

Це незвично. Звичайно, є речі, які я відлучилася в інших довгострокових тестів автомобілів.

Те, що ви вважаєте "добре, це трохи дратує, але я розумію, чому вони це зробили, і це не турбувало мене так дуже", і ти відпускаєш її.

Але В Е-класі? Ну, це просто відполірований до такої міри, що дуже небагато огріхи.

Незвично, але це, напевно, не буде сюрпризом. Останній e-клас досить новий автомобіль представницького класу і приєднався до нього в той час, коли сказав, що клас ніколи не був нижчим.

Навіть Ауді А6 Авант, сірий борода, хоча він, як і раніше привабливим для його тьмяним, але солідний інтер'єр. Останнього покоління Volvo v90 в більш симпатичні досі – переважно для ООН-Дім і ще солідний інтер'єр – плюс є нова BMW 5 серії, теж.

Кількості, що ці машини продають набагато більше, ніж автомобілів в класі люкс над ними – значить, їх виробники, як правило, кидають все на них. Я сумніваюся, що є Клас автомобіля в світі, де багато поставлено на карту.

Для цього Е-класу, значить, Мерседес повернулася до традиції. Е була в рази – в самий раз – солідний, надійний, зручний. Начебто ви хочете, щоб ваш будинок був: як раз там, де він був, коли ви його залишили, не втомлює сидіти, так що це так легко вийти з нього, як це було кілька годин тому.

Новий e це. Ах, так, зовсім новий е коли-небудь зробити це.

Напівавтономні жебрак В Е-класу: адаптивний круїз і смугу тримати. Не погано. Тримає смугу поз; фронтальний розрив ясна річ консервативне. pic.twitter.com/FW7eddq4kO

— Метт Прайор (@matty_prior) 11 серпня 2017

Місць: великий, сприятливі, комфортні. Провідне становище: великий, регульований, з легким йдуть колеса. Цей автомобіль (як варіант) електричні стільці, і ви можете сказати, хто-небудь з покупців буде від того, що я можу натиснути на кнопку, щоб відрегулювати сидіння переднього пасажира з мого водійського місця; щоб дати, скажімо, оплатою задніх пасажирів більше місця для ніг.

Це інформаційно-розважальна теж. Це інформаційно-розважальна виходить з його вух. Все-спів, все-танці дисплеїв для цього також необов'язково – є багато варіантів для того, щоб відчувати себе супер-свист, на жаль – але якщо ви налаштуєте їх, це відчуває кожен дюйм молодшого S-класу.

Управління розсудливо. Немає сенсорного екрану, і це нормально, і є дві великі колодки управління на тунелі трансмісії. Як правило, що б займати дорогоцінний місце, що ви хочете для підсклянники і таке, але Е-класу важіль перемикання передач знаходиться на колонки, що дозволяє поворотної пресованої ручки, плюс багатофункціональний коврик вище – ви можете писати на ньому, або ви можете натиснути її – місце, яке вони повинні працювати.

І якщо ви дивитеся на цю площадку і думав, що ви можете натиснути її випадково, якщо ви відпочиваєте зап'ясті на нього, у вас виникли ті ж думки, що інженери Мерседес зробили. Якщо ви штовхаєте його з зап'ястям, то нічого не відбувається. Два пальці, три, чотири, стиснутий кулак: нічого не відбувається. Але тиснуть на нього з дідді пальцем, коли ви хочете зробити щось, і він відповідає. Можливо, чаклунства на роботі.

У будь-якому випадку, тут лежить одна з моїх скарг. Система пар, відразу ж, з моїм телефоном. Компанія Apple carplay і починається і дає мені відразу моя музика. Але я теж хочу скористатися навігатором, – і є всі шанси, що я – "Мерседес", з незрозумілих причин, блокує власну навігаційну систему і відкриває тільки карти Apple, які я не використовую. Можливо, є спосіб обійти це, але інтернет каже, що ні.

Нарешті придумала, як вам зі всіх екранів я хочу, Е-класу відразу. швидкість, рев музики додаток, Мерс вча з телефону/озвучення текстів. Фух pic.twitter.com/W18rhV8Lvo

— Метт Прайор (@matty_prior) 6 вересня 2017

Ще маленьке схоплювання. О, так, це інше. Цей Mercedes є E220d повного приводу 4matic, яка означає, що він має 191bhp 2.0-літровий дизель, який управляє всіма чотирма колесами (з 45:55 передньо-заднього розподілу потужності) через дев'яти-ступінчасту автоматичну коробку передач.

По правді кажучи, більшу частину часу, Ви не знаєте, що це був повний привід на всіх. Він їздить плавно і елегантно і з такою м'якої їзди, що Е-клас повинен мати.

І якщо Ви не звертаєте увагу, Ви не помічаєте прив'язку чотири-колесо-система приводу на повний замок, який все одно тільки особливо на гравії. Але, тоді, чотири колеса-диска система не допоможе мені витягти з мого дому, і на жвавій дорозі, адже чудове зчеплення. Гойдалки і каруселі.

Плюс я б почувати себе більш комфортно, намагаючись витягнути речі, які важать біля обмежити Е буксирування 2100kg на траві з повним приводом.

З параметри, перелічені нижче, цей E-класу важить ?52,820. Це AMG лінія обробки. Мерседес теж пропонує СЕ. Лінія AMG-це нібито більш спортивним, але насправді sportif в абсолютно жодним чином. І це абсолютно нормально для мене. Це, так далеко, виявляється сміховинна легкий автомобіль, щоб жити. Метт До

Друга думка

Як відеооператор, я завжди отримую мої вуха оттаскали по дорозі тестерів про те, щоб нести занадто багато набір.

Для недавнього стріляти в Сноудонія, я зібрав камери, штативи, слайдери, клівер... ви отримаєте точку. У будь-якому разі, мені навіть не довелося складати задні сидіння E220d. Може бути, я повинен купити собі дрона.

Мітч Маккейб

Мерседес-Benz E220d лінії повного приводу 4matic в AMG Специфікація майна

Технічні характеристики: - Ціна Новий ?42,855; Ціна як випробувано ?52,820; опції пакет "Преміум" – включає keyless йдуть, електричний/пам'ять сидінь, люк, Бурместер стерео, світлодіодні ліхтарі (?3895), водіння допомогу пакет включає в себе моніторингу сліпих зон, смуги руху, гальмування і зміни смуги руху, адаптивний круїз-контроль, Pre-сейф плюс (?1695), автоматичний клімат-контроль (?750), 360-градусна камера (?395), 12.3 дисплей інформаційно-розважальної (?1495), кластер 12.3 дисплей приладу (?495), Тоновані стекла (?345), металік (?895)

Тестові дані: Двигун 1950cc, дизельний з турбонаддувом; Потужність 189bhp при 3800 оборотах в хвилину; крутний момент 295lb футів при 1600-2800 об / хв; Максимальна швидкість 145mph; 0-62 миль в годину 7.8 с; стверджував економії палива 57.7 миль на галон; тест економії палива 49.5 галон, а викиди CO2 129 г/км; помилок немає; витрат немає

Повернутися до початку



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.