Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Датчик фаз ВАЗ-2114 (8 клапанів): заміна своїми руками


Опубликованно 08.11.2017 01:29

Датчик фаз ВАЗ-2114 (8 клапанів): заміна своїми руками

Необхідний датчик фаз ВАЗ-2114 (8 клапанів) для того, щоб нормалізувати роботу ДВЗ. За допомогою безлічі електронних датчиків виходить правильно коректувати момент упорскування палива повітряної суміші, а також подачу іскри на електроди свічок. А встановлюються датчики не тільки на автомобілі ВАЗ чотирнадцятої моделі, але і більш сучасні.Як працює інжектор

Щоб функціонування двигуна було ідеальним, всі вузли повинні працювати злагоджено. Всі параметри регулюються за допомогою електронного мікропроцесорного блоку управління, своєрідного комп'ютера.

А всього в конструкції автомобіля декілька систем:Підготовки повітря.Подачі палива.Запалювання.Відведення вихлопних газів.Змащення двигуна.Охолодження.Газорозподілу.Управління двигуном.

Для максимально стабільного функціонування двигуна необхідно, щоб всі датчики виробляли чіткий і ясний сигнал, який ЕБУ отримає і обробить. При цьому коригується час відкривання форсунок, а також момент впорскування паливної суміші. Електронна система також дозволяє трохи коректувати кут випередження запалювання.За що відповідає датчик фаз

Цей прилад встановлюється на розподільчому валу і дає сигнал на мікроконтролер про те, в якому становищі перебувають поршні двигуна. Працює датчик на ефекті холу. На розподільчому валу встановлена зубчаста шестерня, яка необхідна для функціонування датчика. Як тільки зуби цієї шестерні наближаються до датчика, виробляється сигнал. На шестерні розподілвалу не вистачає одного зуба. Цю западину» обов'язково необхідно виставляти навпаки активної частини датчика.

У цьому положенні поршень першого циліндра знаходиться у верхній мертвій точці. Як тільки розподільний вал змінює своє положення, на виході датчика виробляється сигнал, він надходить на електронний блок управління. Останній рахує число імпульсів і роздає команди виконавчим механізмам. Саме так працює датчик фаз на ВАЗ-2114 (8 клапанів). Ціна нового елемента становить не більше 600 рублів.Основні ознаки поломки

Якщо прийде в непридатність датчик колінчастого вала, то порушується форма і величина вихідного сигналу. Мікроконтролер опитує прилад не більше 5 хвилин. У тому випадку, якщо не з'являється сигнал від датчика, блок керування переводиться в аварійний режим роботи. Потім аналізується тільки датчик на колінчастому валу, впорскування палива подається в два циліндра одночасно. Витрата бензину збільшується на 10%. Основні ознаки поломки датчика фаз:Значне збільшення витрати бензину.Погіршення динамічних характеристик автомобіля.Утруднений пуск двигуна. У кращому випадку він запуститься за 3-5 секунд.На приладовій панелі загоряється лампа Check Engine.Порушення діагностики ЕБУ і систем.На бортовому комп'ютері з'являються помилки Р0343 або Р0340.

Несправність датчика фаз на ВАЗ-2114 (8 клапанів) призводять саме до такої поведінки двигуна. Потрібно враховувати, що збій у роботі може відбутися також при обриві ременя газорозподільного механізму, невірної установки міток. А також при надмірному зносі шестерень на розподільчому та колінчастому валах. Помилки бортового комп'ютера

Помилка під номером Р0343 дуже часто з'являється після окислення контактів або при обриві електропроводки. Самостійно виконати діагностику системи керування ДВЗ можна, скориставшись найпростішим сканером, які працюють за До-лінії або протоколу OBD-II. Але краще довірити цю роботу професіоналам, у яких є якісне обладнання.

Найточніша перевірка датчика фаз ВАЗ-2114 (8 клапанів) — це встановлення свідомо справного приладу. Але врахуйте, що потрібно купувати і датчики для 8-клапанних моторів. Ті, що ставляться на 16-клапанних, мають іншу конструкцію. У них вихідний сигнал відрізняється.Зняття приладу

Щоб зняти датчик фаз, потрібно знайти місце, в якому він встановлений. Розташовується він за корпусом повітряного фільтра. Кріпиться до двигуна всього одним болтом.

Для демонтажу потрібно виконати наступні маніпуляції:Від'єднати від акумуляторної батареї мінусову клему. При цьому повністю очиститься оперативна пам'ять ЕБУ, помилка зітреться. Якщо не відключати акумулятор, після здійснення заміни датчика фаз на ВАЗ-2114 (8 клапанів) все одно з'явиться помилка, і двигун буде працювати неправильно.Відключіть від приладу колодку із проводами.За допомогою ключа на «10» потрібно викрутити болт, яким кріпиться корпус датчика. Бажано використовувати накидний ключ або торцеву голівку.Акуратно зніміть датчик.

Ось і все, тепер можна встановлювати новий прилад. Процедура заміни дуже проста, і зможе її виконати навіть недосвідчений водій. При демонтажі не застосовуйте ударний інструмент – раптом датчик справний, а ви його випадково пошкодите.Установка нового датчика фаз

Перш ніж проводити встановлення нового приладу, потрібно ретельно очистити під нього посадочне місце. Використовувати герметики не варто, так як користі від них мало – є стикувальний колечко, яке захищає від проникнення сторонніх частинок. А якщо нанесете герметик, то при наступній розбиранні зняти датчик буде складно. Та й залишки герметика можуть потрапити в систему змащення і наробити там лиха.

Тому просто встановлюєте на місце датчик фаз ВАЗ-2114 (8 клапанів). Перевірку роботи пристрою потрібно проводити після підключення мінусової клеми до акумуляторної батареї. Відразу ж зверніть увагу на те, як працює двигун і на наявність помилок бортового комп'ютера. Якщо помилки присутні, то, можливо, проблема була не в датчику, а в проводах його підключення.



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.