Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Автомобіль Peugeot 309: технічні характеристики, фото і відгуки


Опубликованно 09.11.2017 02:11

Автомобіль Peugeot 309: технічні характеристики, фото і відгуки

У Росії не дуже популярна марка «Пежо». Багато хто не люблять ці машини з-за низької ремонтопридатності. До того ж «французи» нітрохи не дешевше «німців». Але сьогодні буде той випадок, коли «француз» буде дешевше радянських «Жигулів». Отже, зустрічайте: Peugeot 309. Фото, огляд і технічні характеристики – далі в нашій статті.Опис

«Пежо 309» - це передньопривідний легковий автомобіль, серійно виготовляється з 85-го по 93-й рік. Що примітно, машина збиралася не у Франції, а в Британії (місто Ковентрі). У свій час автомобіль був широко поширений в країнах Західної Європи і з розвалом СРСР якась частина потрапила в Росію. Також «Пежо 309» брав участь у ралі (один з таких екземплярів читач може побачити на фото в статті), але був побудований вже на повнопривідній платформі. Дизайн

Автомобіль проводився в декількох кузовних виконаннях. Це трьох - і п'ятидверний хетчбек. По компоновці, ці машини нагадують більше кузов ліфтбек.

Зовнішність французького авто, за сьогоднішніми мірками, сильно застаріла. Спереду знаходиться простий, чорний бампер і незграбна галогенова оптика (іншого на той момент просто не існувало). Збоку видно широкі чорні молдинги. До речі, лючок бензобака має нестандартне розташування. Він знаходиться в районі задньої стійки. В іншому, автомобіль «Пежо 309» нічим не примітний. Виняток становить лише версія GTI, але про неї ми розповімо в кінці статті.

Що кажуть про власники кузові хетчбека Peugeot 309? Недоліки стосуються слабку стійкість металу до корозії. Незважаючи на цинкування, машина сильно іржавіла навіть в Європі. Особливо вразливими є пороги. Знайти ремкомплекти дуже важко. Ті, кому доводилося займатися відновленням кузова на «Пежо-309», виварювали «кастомний» пороги з листового металу. Салон "Пежо 309"

Внутрішнє оздоблення оформлено скромно, але знаходиться в салоні зручно. При малих габаритах французам вдалося скомпонувати салон так, щоб водій і пасажири не відчували нестачу місця. Сидіння – тканинні, дуже м'які. Підлокітники тут відсутні. Кермо – двухспицевый, на центральній консолі є все необхідне (пічка, дефлектори і ніша для магнітоли). Дизайн інтер'єру виглядає краще, ніж на «Опелі Кадет». А адже ця машина була серйозним конкурентом у той час. До речі, топові комплектації «Пежо 309» йшли з люком на механічному приводі. А ось кондиціонер тут відсутній. Салон пропонувався в декількох колірних оформленнях – темний і світлий. Приклад останнього читач може побачити на фото нижче.

Які недоліки відзначають у Peugeot 309 відгуки власників? В першу чергу це брак запчастин. Салон через такий тривалий час приходить в непридатність, а знайти що-небудь на розбиранні (наприклад, сидіння і дверні карти) не виходить. Навіть в самих європейських країнах з пошуком деталей на «Пежо 309» спостерігаються проблеми. Peugeot 309 - технічні характеристики

Даний автомобіль має широку гамму двигунів. Наймолодшим є карбюраторний чотирициліндровий мотор об'ємом 1125 кубічних сантиметрів. За характеристиками цей двигун можна порівняти з ДВС Вазівської вісімки: потужність 60 кінських сил, а обертовий момент – 88 Нм. Звичайно, динаміка не радувала. До сотні машина розганяється за 14 секунд на механічній коробці передач.

Більш потужним є карбюраторний двигун 1,4. Але за фактом об'єм циліндрів становить 1360 «кубиків». Потужність цього двигуна становить 67 кінських сил. До сотні, за паспортними даними, машина розганяється за 13,1 секунди. Максимальна швидкість становила 166 кілометрів на годину.

Один з найбільш популярних для «Пежо 309» - 1,6-літровий мотор. Цей двигун радував динамікою розгону. При потужності в 88 кінських сил «Пежо» розганявся до сотні за 10,5 секунди. Роком пізніше поповнив лінійку мотор 1,6 i з моновпрыском. Цей двигун був на 4 кінські сили потужніший за попередній. Розгін до сотні обіймав ті ж 10,5 секунди, а ось максимальна швидкість зросла з 175 до 180 кілометрів на годину.

Також в лінійці був присутній і дизельний мотор. Це був двигун 1,8 D – самий простий дизель без турбіни і з 8-клапанним механізмом ГРМ. Потужність даного агрегату становить 64 кінські сили. А ось крутний момент – 118 Нм. Це дозволило автомобілю швидко набирати швидкість при старті. Але вже після 60-ти динаміка розгону сильно зменшувалася. Так, сотню машина набирає за 13 секунд. А максимальна швидкість обмежується 166 кілометрами на годину.Про витрату палива

На сьогоднішній день це питання актуальне як ніколи раніше. Але назвати економічними двигуна 309-го «Пежо» не можна. Як відзначають відгуки, Peugeot 309 з самим маленьким мотором витрачає близько дев'яти літрів палива. Двигун 1,6 на сотню споживає 10 літрів. У більшості випадків виною тому є сильний знос самого мотора – за такий тривалий час у багатьох ДВС пропала компресія або збиті налаштування карбюратора (або ще гірше – механічного інжектора). Дизельний мотор витрачає близько 11 літрів в місті. По трасі цей показник знижується до 7. Ходова частина

Хетчбек має просту схему підвіски. Спереду використовується незалежна конструкція на гвинтових пружинах (амортизатори знаходяться окремо), ззаду – торсіонна балка. Є проблеми по підвісці? Вони все-таки присутні. За 30 років експлуатації може вийти з ладу будь-який елемент, починаючи від кульової опори і закінчуючи самою балкою. Останню дуже важко знайти в зборі – кажуть відгуки. Тому багато «Пежо» їздять з розбитою підвіскою.

Ходова частина на «Пежо» дуже м'яка. У повороти машина заходить з працею. Але це не стосується спортивної версії – тут посилені пружини і замінені амортизатори. Хід підвіски обмежений, що дало модифікації GTI відмінну керованість. Далі ми розглянемо цю версію "Пежо" більш докладно.Версія GTI

Даний Peugeot 309 з'явився в 89-му році. Машина є спортивною версією стандартного хетчбека. У Peugeot 309 GTI технічні характеристики були зовсім іншими. Цей автомобіль укомплектовывался 16-клапанним інжекторним двигуном з розподіленим уприскуванням. При обсязі в 1,9 літра цей мотор розвиває потужність в 158 кінських сил. Крутний момент при п'яти тисячах обертів – 177 Нм. Завдяки більш сучасному уприскуванню, знизився витрата палива. На 100 кілометрів шляху цей агрегат споживав 7 літрів палива.

Але головний "козир" - це динаміка. Першу сотню машина набирала за 7,8 секунди. Для тих років це були чудові показники. Максимальна швидкість складала 220 кілометрів на годину. Частково настільки хороших динамічних характеристик Peugeot 309 вдалося досягти завдяки легкій вазі в 835 кілограм. Щось схоже в той час проектували японці (це «Тойота АЕ»). Але Peugeot 309 GTI став серйозним конкурентом. Машина відрізнялася хорошою маневреністю. На спортивну версію встановлювалися дискові гальма. Звичайні, «цивільні» хетчбек комплектувалися барабанними механізмами (диски були тільки спереду).

Дізнатися спортивну версію GTI можна по широкій «листі» і червоним вставками на молдингах. Також на цьому «Пежо» використовувалися по дві пари противотуманок. З заводу, на цю версію встановлювалися литі 15-дюймові диски. Ззаду сюди встановлювалися ліхтарі з заводським тонуванням і інша «бленда» на кришку багажника. В іншому, глобальних відмінностей від цивільної версії немає.Вартість

Peugeot 309 – дуже рідкісний автомобіль в Росії. У продажу існує лише кілька екземплярів. Вартість моделі 309 становить від 10 до 20 тисяч рублів. Незважаючи на таку низьку ціну, цей автомобіль дуже довго продається. Машина неліквідна в Росії. Іноді вартість набору запчастин може перевищувати вартість самого автомобіля. Але що стосується матеріалів, вони відносно дешеві. Так, диск зчеплення коштує 1300 рублів, головний гальмівний циліндр – 1 тисячу, а задні колодки – 2 тисячі рублів (обидва колеса). Багато деталей підходить з 205-го і 305-го «Пежо». Але навіть з цією умовою, знайти потрібні деталі деколи дуже важко.Підводимо підсумки

Отже, ми з'ясували, що собою являє хетчбек «Пежо 309». Як відзначають відгуки, машина дуже часто ламається. Виною тому час і відсутність запчастин. Навіть при сильному бажанні, знайти що-небудь гідне дуже важко. Та й який сенс вкладати 20 тисяч на ремонт автомобіля, червона ціна якого «десятка»? З цієї причини 309-го «Пежо» поступово вмирає і йде з вторинного ринку.



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.