Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

БМВ довгострокові M135i коментар


Опубликованно 10.11.2017 10:35

БМВ довгострокові M135i коментар

Тому ми працюємо над цим: щоб дізнатися на скільки ми можемо збільшити цей старий BMW M135i з невеликою допомогою від наших друзів птахів

1 Місяць - Місяць 2 Місяць 3 - Технічні Характеристики

Життя з старий автомобіль BMW M135i: 3 місяця

Налаштування тиску в шинах на M135i по 18 жовтня 2017 року

Змінивши стандартною підвіскою з форсованим пружини і амортизатори, я грав з тиском в шинах.

Я хотів знайти ідеальний компроміс між якістю їзди, стабільність шини і зчеплення. Я знайшов 29psi був великий для їзди і зчеплення, але шини squidged навколо занадто багато крутих поворотів.

Але 37psi виснажений поїздкою і нічого не зробили для захоплення, так що я зупинився на 32ивр. Відмінно.

Пробіг: 32,150

Повернутися до початку Життя з старий автомобіль BMW M135i: місяць 2

Ознайомлення з підвіски M135i по 13 вересня 2017 року

Мабуть, найбільшим оновленням ми зробимо, щоб наші M135i теж перша – припинення.

Виходить Електронний демпфер управління обладнанням BMW на користь комплекту пружини eibach з пасивною амортизатори BILSTEIN, налаштованому спеціально для M135i.

Птахів, спеціалістом ми працюємо над цим проектом, запросили колишнього гонщика Джеймс Уівер і досвідчений гоночний інженер Пітер Уестон, щоб налаштуватися на нову підвіску.

Між ними, Уівер і Уестон вибрав відповідні стандартні пружини для автомобілів, а також ставлячи власні демпфер криві Билштайна, який побудував демпфер комплекти відповідно.

У підсумку виходить, що птахів модернізація підвіски для M135i є власністю. Ви не можете отримати його в іншому місці. Нова підвіска знадобилося півдня, щоб відповідати, вартістю ?1554.23 з установкою, але не ПДВ (який займає в загальній складності ?1865.08).

"Я їхав на стандартній машині, і це було трохи одкровенням, м'яко кажучи", - говорить Уївер. “Якість їзди був досить бідним. Проблема в тому, що в Німеччині нові автомобілі повинні бути в змозі зробити 124 миль п'ять вгору і з повністю завантаженої завантаження, зазвичай на рівних дорогах".

Тому, як пояснює Уестон, сучасні автомобілі відчайдушно за-загасаючих більшу частину часу, коли вони мають тільки одного або двох пасажирів. Вони також часто не оптимізовані для зламаною Великобританії, вибоїстій дорозі мережі.

Це означає, що більшість автомобілів, M135i входять, пропонують багато можливостей для вдосконалення, що, безумовно, узгоджується з моїм власним досвідом автомобіля.

Уівер і тест Уестон проїхав стандартний M135i через петлю близько чотирьох миль – в основному складаються з вузьких, вибоїстих провулків – штаб біля птахів Бакінгемшир.

Вони виявили, що якість їзди був бідний, в основному тому, що там було дуже багато відскік в стандартні налаштування, і машина також не вистачало зчеплення з дорогою і точність рульового управління.

"Демпфуючі я включив у амортизатори-це те, що ми дізналися за ці роки з Джеймсом в гоночній середовищі, з високою продуктивністю автомобіля на нерівній ланцюга, як Себринг", - говорить Вестон. “Цей досвід навчив нас дуже багато чого про те, як підтримати машину на пружини і демпфування, що дозволяє їхати по купинах. Він дме теорію про те, що на автомобілі повинен бути добрим по купинах вам потрібні м'які пружини – це не завжди так."

 

Птахи M135i проект дійсно розійдеться сьогодні. У форсованих пружини і амортизатори встановлені. Буде зробити величезну різницю. pic.twitter.com/xmD7WNz14g

— Ден Проссер (@TheDanProsser) 11 Серпня 2017

Параметри пари в кінцевому рахунку прибув в числі джерел, які на 15 відсотків жорсткіше на задній і близько 10 відсотків жорсткіше спереду, з 10мм зниження кліренсу на передню вісь.

Налаштовували демпфування має набагато менше відскік, дозволяючи колесі швидко йде з колісної арки, а не висить там.

Чи є наїзд на перешкоду, вибоїну або затонулого заглушку, менше відскік демпфірування буде значно поліпшити якість їзди.

Я покрила кілька сотень миль на нові налаштування, і це, безумовно, великий крок вперед. Що це, звичайно, не є дуже жорсткою, легкої зосереджені налаштування.

Замість цього, автомобіль тепер почувається набагато більш влаштувалися на нерівній дорозі на швидкості. Він більше не стрибає з шини втрачають контакт із землею.

Зараз теж більш зручні, нова підвіска округлення вибоїни і душити зламані, грубі латки асфальту.

Контроль над тілом теж набагато краще, і машина більше не відчуває, як ніби він збирається підстрибнути себе з дороги за гребені і нерівності.

Керівний підйом, тим часом, просто пара 10мм проставки на передній осі, які тонко регулювати геометрію. Тепер рульову відчуває гостріше і більш прямий, хоча це не ніч і день благоустрою.

В наступному оновленні підвищеного тертя quaife диференціал для подальшого поліпшення тяги і зробити автомобіль легше контролювати на правильний дросель на межі зчеплення. Тільки тоді ми будемо йти в будь-якому місці поруч із двигуном.

Пробіг: 31,706

Повернутися до початку

Життя з старий автомобіль BMW M135i: 1 місяць

Вітаючи BMW M135i в нашому автопарку – 16 серпня 2017 року

Мій новий довгостроковий тест автомобіль не нова. Насправді, він йде до п'яти років.

За мірками сьогоднішнього одноразові суспільства, що, ймовірно, означає, що він на півдорозі до смітнику вже, але у нас грандіозні плани, тим не менш.

BMW M135i був випущений в 2012 році, що робить цей 62-пластини прикладу один з перших автомобілів. У M135i був так добре прийнятий пресою і купує автомобіль громадськості, що Ви не могли прочитати через більш ніж 15 інтернет-форумі повідомлення, не хтось говорить вам, щоб отримати один.

Минуло п'ять років, найдешевші, leggiest M135is втратили більше половини їх вартості. Ви можете підібрати 70,000 миль автомобіль сьогодні близько ?14,000, який виглядає дійсно як дуже хороше співвідношення ціни і сучасний задній привід люк з 316bhp.

Цей конкретний автомобіль був покритий 30 000 миль, і це коштувало ?17,500. Специфікація на: три двері, МКПП, чорна шкіра.

У M135i коштувати п'ятак під ?30,000, коли вона була новою, що означало, що він не набагато дорожче, ніж високопродуктивні Фольксваген гольфи, Рено Спорт M?ganes тощо. Але він був потужнішим, він більш престижний знак, і це було, звичайно, набагато більше задньопривідних, ніж будь-який з них. Не дивно, що він виявився настільки популярним.

Років, вона як і раніше переконливі. З турбонаддувом шести-циліндровий двигун дає великий продуктивності прямої лінії, ззаду-кероване шасі добре збалансовано і на набагато менш цікаві боку, це практично і досить вишукані.

Однак, це насправді кілька ущербною. Я не буду занадто багато говорити про стилізації, за винятком того, що я ніколи не любив великі трикутні фари, але мені подобається, що ви можете сказати, просто дивлячись на нього, де влада Відправлено: кабіни, яка витягнута назад на машині, а відстань між підставою лобового скла і передньою віссю його віддати.

Найбільша проблема, однак, пов'язана з динамікою. Тепер M135i дуже хороший гнати приблизно до семи-десятих, але коли ви дійсно почнете метушитися, або коли дорога стає особливо складно, це все починає распутываться.

Є не точність у рульовому керуванні або скупі контроль над тілом, потрібно дійсно кидати його з упевненістю.

І коли ви починаєте кидати гребенів і маленьких стрибків і стиснення в суміші, демпфіруючі відчуває себе в море. Незалежно від того, який з двох амортизаторів режими ви обираєте, шасі не здатна згладити горбки і нерівності дорожнього покриття, а також збереження тіла замкнені під жорстким контролем.

 

Новий довгий день термер сьогодні! Хоча автомобіль не новий... pic.twitter.com/L5RatKLLYQ

— Ден Проссер (@TheDanProsser) 7 Липня 2017 Року

 

Щоб бути справедливим, тільки найкращі автомобілі роблять ці дві різні речі одночасно з будь ступенем таланту.

У M135i, ви скоро знайти собі підтримку, тому що тіло здіймається вгору і вниз, як човен під час шторму, або тому, що задній кінець скрайбування якісь дивні кругову діаграму за вас, як він гойдається вгору і вниз, одночасно плюхнувшісь В І з кутів.

А тут ще відсутність диференціал. В основному, це не проблема взагалі, але це означає, що автомобіль спирається на її Антипробуксовочна система занадто часто в мокрому. І коли ви дійсно отримуєте після того, як в сухому і у вас є ці системи, це неприємно відчувати вивантажується всередині заднього колеса обертатися без толку, як ви намагаєтеся акуратно посуньте її з кутка.

Існує, отже, великими можливостями для вдосконалення. Так це M135i-це наш новий проект автомобіль і протягом наступних декількох місяців, ми збираємося оновити всі важливі біти і шматки, щоб трансформувати його в автомобіль, ми вважаємо, має бути завжди.

Працюючи з BMW тюнери птахів, ми збираємося замінити стандартний, відповідно до зазначеної суспензії з набагато більш високими-якість Бильштайна компоненти підібрані спеціально для M135i, ми збираємося, щоб відповідати підвищеного тертя quaife диференціал і ми збираємося підняти потужність до 400 л. с. де-то наближається. Ми змогли б зробити кілька інших змін теж.

Коли він підвищений до повного птахів специфікації В1, це повинен бути справжній автомобіль. Ми протестували компанії демонстратор M235i – модернізації взаємозамінні між хетчбеком і купе, і знайшов, що це буде значне покращення в порівнянні зі стандартним автомобілем.

Що робить нас так впевнені, що ми, автомобільний журнал, і незалежний гараж, можна побудувати машину краще, ніж БМВ?

Кожен компонент в масове виробництво автомобіль побудований на суворої ціну за одиницю. Автомобіль також призначений для широкого кола водіїв і для країн, що знаходяться на протилежних сторонах світу. Ми, однак, можуть витратити набагато більше на підвіс, ніж BMW могла виправдати, і ми також мають дуже специфічне уявлення про те, як ми хочемо, щоб відчути машину, коли він закінчив.

У M135i буде підвищено протягом довгого часу, і ви можете слідкувати за нашими успіхами на цих сторінках.

Будь ласка, увійти в контакт через звичні канали, дайте нам знати, що ви думаєте про наш новий проект автомобілів.

Друга думка

У M135i обіцяли краще гнати, ніж вона поставила.

Вертикальні управляти стандартним авто-це те, що найбільшою мірою потребують вдосконалення.

Недалеко діфф має стільки ж шансів ушибался регулювати рівновагу, так як він має поліпшення, так що будемо сподіватися, що вона добре налаштована. Я з нетерпінням чекаю, щоб дізнатися.

Метт Сондерс

Специфікація автомобіля BMW M135i

Технічні Характеристики: - Використовується Ціна ?17,500; Нова Ціна ?29,995

Тестові дані: Двигун 6 cyls, 2979cc, турбований Бензиновий; Потужність 316bhp в 5800rpm; крутний момент 332lb м при 1250-5000 об / хв; Максимальна швидкість 155 миль на годину; 0-62 миль в годину 5.1 сек; стверджував, витрата палива 35.3 миль на галон; тест економія палива 30.0 галон, а викиди CO2 188 г/км; помилок немає; витрати suspension оновити (?1865)

Повернутися до початку



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.