Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Кубок Лотус Ексідж 430-це крайня Ексідж ще


Опубликованно 14.11.2017 02:46

Кубок Лотус Ексідж 430-це крайня Ексідж ще

Лотос розкрив свої самі екстремальні вимагає ще, Кубок іже 430, пропонують 13% більше енергії, ніж обмеженого виробництва Іж Кубок 380 представила в квітні цього року.

У той час як чашка 380 обмежується 60 моделей, вартістю ?83,000 кожного, Кубок 430 є повною моделі виробництва, і за ціною від ?99,800.

З допомогою розвитку 3,5-літровий V6 силовий агрегат, який використовується в Лотус Евора GT430, Кубок іже 430 робить 424bhp при 7000 оборотах на хвилину і 325lb фут крутного моменту з 4000 оборотів в хвилину. Він досягає 0-60 миль в годину за 3,2 секунди, що на 0,2 секунди швидше, ніж чашка 380. Це означає, що 54bhp, або 13%, підвищення потужності за Кубок 380.

Кубок іже 430 важить всього 1056kg в його легені конфігурації, які майже ідентичні Кубок 380. Однак, завдяки додатковій потужності, потужності на одиницю маси поліпшується від 350bhp за тонну в Кубку 380 В 401bhp за тонну цієї нової моделі. Притискна сила 220кг.

Лотус каже, що силовий агрегат в парі з недавно розробленою організму "забезпечує поліпшену аеродинаміку, щоб розкрити потенціал моделі".

Нові аеродинамічні особливості включають в себе ультра-легкі передні клам панель з вуглеволокна проток і більш широкі отвори радіатора, а також нова сітка візерунок решітки, щоб забезпечити новий передній спліттер і повітряні завіси для зменшення опору.

Легка задня панель молюск підтримує великі, прямі мотоспорт крило для збільшення притискної сили, не впливаючи на загальну коефіцієнта опору автомобіля, Lotus говорить.

Нові передні і задні клам панелі 6.8 кг легше, ніж на будь-який інший Ексідж.

Кубок 430 оснащена кованої, чотири-положення АП гоночні гальмівні супорти і новий спектакль з двох частин J-гак гальмівні диски, які нібито "дають поліпшення прикусу і забезпечують стабільний зв'язок педалі і зупинки кола за колом".

Кубок 430 також отримає сталевий дуги безпеки, новий ремінь рама кріплення і передню вушко в якості стандарту. Варіанти включають дилер посадки ФІА-сумісний каркас, електричні і пожежні управління, вогнегасник і рульового колеса з подушкою безпеки.

Бос Лотус Жан-Марк Галес каже: “це автомобіль, який ми завжди хотіли побудувати, і я впевнений, що всі любителі лотоса буде в захваті від кінцевого продукту.

“А також значне підвищення тарифу на електроенергію, Кубок 430 виграли від екстенсивного розвитку в галузях, що мають важливе значення для ДНК лотоса, для того, щоб гарантувати, що весь потенціал неймовірною шасі Іж можуть бути використані. Цей автомобіль не має конкурентів – всередині або за межами своєї цінової категорії - і це не перебільшення, коли ми говоримо, що ніщо не може тримати вгору з цього Ексідж на дорозі або трасою."

Lotus каже, що Кубок іже 430 внапуск його код ланцюга протягом 1 хвилини 24,8 секунди, поки швидке час для серійного автомобіля і 1,2 секунди швидше, ніж Лотос 3-одинадцять дорозі.

Пов'язані історії:

Лотос Ексідж

Лотос Evora

Лотус Еліз чашки 250 огляд



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.