Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

"Пріора", рейка рульова: можливі причини поломок і рішення проблеми


Опубликованно 17.11.2017 03:45

Рульова рейка на "Пріорі" має приблизно таку ж конструкцію, як і на попередніх автомобілях з переднім приводом. Ця машина володіє масою переваг, які відіграють важливу роль при покупці: низька вартість, відносно висока ступінь комфорту, наявність запасних частин у всіх магазинах. Але якщо звернути увагу на те, в яких умовах відбувається експлуатація машини, стає зрозуміло, чому виходить з ладу рульова рейка.Коли слід підтягувати рульову рейку

У тому разі, коли виникає навіть незначний стукіт під час їзди по нерівній дорозі, необхідно оглянути рейку і провести повну її діагностику. Якщо автомобіль дуже часто їздить по путівцях, то цей стукіт проявиться виразно. У водія можуть з'явитися асоціації з вібрацією і ударами з лівого колеса.

У тому випадку якщо ослабне гайка, якою регулюється рейка, то при їзді навіть по рівних дорогах автомобіль буде відводити в бік. Водій при цьому повинен буде підрулювати, щоб зберегти прямолінійну траєкторію руху.

Підтяжку потрібно проводити при наявності хрускотів в рульовій колонці, збільшення вільного ходу. Але це ті випадки, коли допоможе дрібний ремонт – підтяжка рульової рейки, щоб шестерні в зубцях як можна сильніше з'єднувалися.В яких випадках підтяжка не допомагає

Але потрібно задуматися про те, щоб поміняти рульову рейку на "Пріорі", якщо підтяжка не приносить видимих результатів. Якщо після проведення регулювання не зникає стук, люфт залишається без змін, варто задуматися про придбання нової рейки. Якщо цей елемент вийшов з ладу, то перша ознака цього – суттєве збільшення вільного ходу рульового колеса.

Іноді трапляється й таке, що зуби в механізмі заїдають. Таке відбувається рідко, тільки при наявності дуже серйозних ушкоджень. У тому випадку, якщо механізм почав заїдати, потрібно відмовитися від використання автомобіля. Це може призвести до того, що в потрібний момент ви не зробите маневр. У тому випадку якщо підтяжка допомогла на невеликий термін, через деякий час трапився рецидив і знову з'явилися сторонні стукоти, необхідно ставити нову рейку або проводити капітальний ремонт.Інструменти для проведення ремонту

Для того щоб самостійно здійснити ремонт рульової рейки "Пріори", вам буде потрібно наявність певних інструментів і пристосувань. Зокрема, потрібні такі інструменти:Викрутки шліцеві (плоскі).Ключі накидні, ріжкові, головки на 13.Спецключ на 17 для регулювання рейки рульового механізму.

Щоб всі роботи зробити як можна швидше, потрібно встановити машину на оглядовій ямі, підйомнику або естакаді. Допомога вам теж не завадить, тому напарник повинен бути. Від нього не потрібні знання вузлів і агрегатів автомобіля, тому можна скористатися допомогою дитини або дружини.Підготовка до проведення ремонту

Для того щоб самостійно демонтувати рульову рейку, вам потрібно зробити кілька маніпуляцій, спрямованих на підготовку:Відключаєте від акумуляторної батареї обидві клеми. Далі потрібно повністю зняти акумулятор.Викрутити болт кріплення підставки під акумулятором за допомогою ключа на 13.У нижній частині рульової рейки є заглушка, яка прикриває регулювальну систему. Її потрібно витягти за допомогою тонкої плоскої викрутки.

Після проведення таких нескладних маніпуляцій у вас з'явиться доступ до регулировочному механізму. Тільки тепер можна почати роботи по регулюванню.Як провести регулювання зазору

Акуратно засуньте руку в простір під рульовою рейкою "Пріори" і спробуйте накинути спеціальний ключ на межі гайки. Затягування проводиться за годинниковою стрілкою. Але зверніть увагу на те, що рейка розташований у перевернутому положенні, тому спочатку можна вирішити, що затягування повинна відбуватися у бік проти годинниковий стрілки.

Бажано підтягувати гайку на 25-30 градусів, не більше. Після цього обов'язково перевірте, як обертається рульове колесо. Не повинно бути закусываний і ривків. Обов'язково прислухайтеся до того, щоб не було стукотів і інших шумів під час обертання керма. Переконавшись, що рульова рейка підтягнута і це зроблено правильно, можна здійснювати складання агрегату і встановлювати на місце акумуляторну батарею. І не забудьте про заглушку – якщо її не встановити, то обов'язково потраплять всередину сторонні предмети, пил і вода.Особливості роботи при наявності підсилювачів керма

На "Приорах" встановлювалися електричні і гідравлічні підсилювачі рульового керування. Але наявність таких агрегатів не впливає на процедуру ремонту, тому можна сміливо діяти за алгоритмом, описаним вище.

Але є один маленький нюанс – на автомобілях з встановленим гідравлічним підсилювачем при заміні рейки доведеться повністю зливати рідину з бачка. А в разі якщо встановлена рульова рейка на "Пріорі" з ЭУР, потрібно обов'язково відключати акумулятор. Але якщо звернутися до вищенаведеної процедури, можна побачити, що акумулятор знімається повністю на першому етапі ремонту.Кілька порад по експлуатації

Щоб зробити повноцінний ремонт, вам потрібно володіти не тільки знаннями і достатнім набором інструментів, але і часом. У тому випадку, якщо нічим не володієте, краще звернутися в автосервіс. Але послуги у них недешеві, тому, щоб не заїжджати до них часто з однією і тією ж проблемою, слід дотримуватися таких простих правил: Намагайтеся не наїжджати на бордюри і рейки. Це призводить до того, що на рейці з'являються тріщини. Але найголовніше – може деформуватися рульовий вал.Намагайтеся як можна рідше викручувати кермо в крайні положення. Це сприяє дуже швидкому зносу елементів рульового керування автомобіля.Обов'язково слідкуйте за станом пиляків. Якщо на них є тріщини і порізи, то замініть їх як можна швидше. Це дешевше, ніж міняти всю рейку.Якщо на автомобілі встановлений гідропідсилювач, то обов'язково стежте за тим, яка рідина в ньому залита. Якщо вона витікає, або змінює свій колір, це призведе до того, що рульова рейка "Пріори" зламається.

Обов'язково проводите повну діагностику підвіски автомобіля, рульового управління та гальмівної системи. Так ви досягнете того, що експлуатація автомобіля буде відбуватися максимально безпечно.



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.