Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Мотоцикл "Урал" М 67-36


Опубликованно 18.11.2017 01:12

Мотоцикл

Мотоцикл «Урал» М 67-36 вперше з'явився у виробничій програмі Ирбитского мотозаводу в 1976 році. Мотоцикл прийшов на зміну 67 М, який випускався всього два роки. Нова модель зберегла в собі всі характерні риси свого далекого предка – М 72.

Двигун і коробка

Основною рисою всіх важких мотоциклів ІМЗ був двоциліндровий опозитний мотор. Основною відмінністю 649-кубового мотора М 67-36 «Урал» від попередників стали нові головки і карбюратори. Головки циліндрів з алюмінію (праворуч і ліворуч - різні) отримали випускні клапана більшого діаметра. Замість карбюраторів К-301 стали застосовувати ДО-301Г. Карбюратори відрізнялися збільшеними перерізами каналів для подачі палива (жиклери) і горючої суміші в циліндри (дифузори).

Циліндри взаємозамінні, мають алюмінієвий корпус з сорочкою охолодження і чавунні гільзи. Мотор потужністю 36 кінських сил володіє пристойним апетитом – в середньому близько 8 літрів на 100 км. Об'єм бензобака всього 19 літрів. Однак зрідка зустрічаються машини з баками розробки дослідно-експериментального цеху №24 ІМЗ – ємністю близько 30 літрів. Такий бак помітно ширше стандартного.

Багато уваги конструктори приділили спрощення обслуговування. Зміщення кріплення задньої маятникових вилки дозволило спростити демонтаж коробки передач або карданного валу. Раніше для цього було потрібно демонтувати з рами весь силовий агрегат. У період початку виробництва М 67-36 проходила реалізація програми Главмотовелопрома, спрямованої на уніфікацію деталей і посадочних розмірів вузлів мотоциклів «Урал» і «Дніпро». Зміна точки кріплення вилки як раз дозволяло застосовувати нову коробку з передачею заднього ходу (аналогічну коробці «Дніпро» МТ-10), але з заводу така коробка не ставилося. Привід заднього колеса здійснювався карданним валом. Електрообладнання

М 67-36 «Урал» зберіг впроваджену на попереднику систему електрообладнання напругою 12 вольт. Слід зазначити, що аж до 67 М на мотоциклах ІМЗ застосовувалося 6-вольтової електрообладнання. Підвищення вольтажу дозволило забезпечити мотоцикли сучасної на той момент світлотехнікою міжнародного зразка. Крім того, впровадили і більш потужний 150-ватний генератор Г-424 с регулятором струму РР-330. В іншому електрообладнання залишалося колишнім.Технічні характеристики "Урал" М 67-36Максимальне навантаження260 кгСуха маса330 кгДовжина2490 ммШирина1700 ммВисота1100 ммТип КПП6604Швидкість (не менше)105 км/годВитрата палива (контрольний)8,0 лПідвищення комфортабельності

Велику увагу конструктори заводу приділили зниження шумності. Для цього були створені глушники збільшеного більш ніж у півтора рази обсягу. Завдяки такому рішенню гучність знизилася на 10 дБ, що є досить великим значенням. Мотоцикл міг комплектуватися як роздільними трикутними сидіннями водія та пасажира (так зване «сідло-жаба»), так і більш комфортним суцільним сідлом-подушкою. Набір приладів і ламп для водія мінімальний – спідометр і контрольні лампи заряду батареї (червона) і покажчиків повороту (зелена). Передня і задня підвіски не зазнали жодних змін.

Випуск «Уралу» М 67-36 тривав до 1984 року. У продаж мотоцикл надходив в основному з бічної коляскою. У варіанті одинаки поставлявся тільки за спецзамовленням. Виконання з коляскою було двох видів – з приводом на бічне колесо або без нього.

Думка власників

Сьогодні М 67-36 (втім, як і багато інші мотоцикли ІМЗ) дуже часто використовується для побудови кастомов і трициклів. Часто доопрацювання при цьому настільки глобальні, що вихідний мотоцикл можна дізнатися тільки по характерному двигуну «Уралу» М 67-36 (на фото вище).

У сільській же глибинці ще часто можна зустріти оригінальні «Урал» М 67-36. Відгуки і враження власників цієї техніки вельми різноманітні і часто суперечливі. До позитивних сторін відносять хорошу прохідність мотоцикла, причому навіть того варіанту, що з приводом тільки на заднє колесо. За відсутністю іншої техніки його використовують і в якості тягача. Крім коляски, до мотоциклу можна причепити невеликий причіп.

До негативних рис відносять неекономічність (навіть після перекладу мотоцикла на бензин А92). При русі з високою швидкістю можливий перегрів двигуна. Мотоцикл має два карбюратора і для забезпечення рівномірної роботи їх необхідно налаштувати на однакові параметри суміші, а це процес досить копіткий і не кожен власник зможе осилити. Крім того, в останні роки все складніше знайти хороші і надійні запасні частини. Дуже багато запчастин виготовлено в Китаї і якість їх залишає бажати кращого.



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.