Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Краще всього використовувати GT-серії Порше 911с можна купити за гроші


Опубликованно 19.11.2017 01:42

Краще всього використовувати GT-серії Порше 911с можна купити за гроші

Як звук використовується в GT-серії 911? Ми не звинувачую тебе.

Але, як завжди, ви повинні сім разів відміряй. Гарна новина полягає в тому, що жоден з автомобілів GT були порушені питання сальник страждають багато двигуни 996 і 997-ї серії. Доброю новиною є двигуном Мезгер всі вони використовувалися до 991 сильна. Крім того, нові блоки встановлені на 991-серії автомобілів, які мали репутацію самоспалення на момент впровадження вже всі давним-давно замінена переглянутої одиниці.

Побачити Porsche 911 для продажу на PistonHeads

Навіть так, є речі, щоб пам'ятати тут. Сподобалося те, що всі GT-автомобілі серії два-seaters і омологированный як такої. Ви не можете просто покласти на заднє сидіння і відвезти дітей до школи. Крім того, практично всі GT-серії 911-е не були обмеженим тиражем автомобілі, але побудований в розумних кількостях, хоча свідомо ніколи не достатньо, щоб задовольнити попит – значить, є, ймовірно, більше, ніж ви думаєте. І тільки тому, що автомобіль має значком "РС", що автоматично не робить його набагато рідше, ніж той, який не.

В деяких випадках, це – як 996 – але в інших, таких як серії 997, це абсолютно не. І, так, все GT-серії автомобілі в ген 1 і ген 2' Spec, яка просто класний спосіб сказати до і після середини життя підтяжку обличчя. Але бути Порше Порше, 2-го покоління автомобіль майже завжди значно підвищений за їх 1-го покоління предків.

Для тих, хто на бюджет: 996 ГТ3 (ген. 1)

Це, мабуть, не дивно, що самі ранні легкові автомобілі також є найдешевшими, але вони як і раніше йдуть дуже добре завдяки 3.6-літровий двигун з 354bhp (1-го покоління) або 374bhp (2-го покоління) виходів. При правильній експлуатації ці автомобілі мають свої милі добре, але Будьте дуже обережні дуже деякі з них були розбився і відновлений, і більшість з них були використані жорсткий на трасі. Багато були змінені. Шукайте ознаки занедбаності, особливо в машині, де підвіска може бути неосудним, будучи засвітив по контуру дверей.

Для тих, хто хоче великий вибух: 996 ГТ2

Не найулюбленіший з GT-серії 911с і рішуче не для людей зі слабкими нервами, 996 GT2 був, напевно, найбільш вразливий автомобіль GT на Porsche підготувала. І це була одна з причин, це було так захоплююче. Його турбо двигун прийшов з 456bhp (пізніше 476bhp) і всі тонкощі носорога в шлюбний період. Прибув харчування з величезним гуркотом, посилаючи вам мчить по дорозі, після чого кут буде приїхати, що тобі доведеться вирішувати, використовуючи її без надмірностей, стара школа 911 обробки. Тільки відважні потрібно застосовувати.

Кращий багатоборець: 997 ГТ3 (бут 1)

До того часу, 996 ГТ3 поступився 997 ГТ3, Porsche і розуміли, хто саме її клієнтів були і що вони хотіли загнати. Отже, перше 997 Ріп-snortingly швидко, завдяки Мезгер двигуна, потім до 415bhp, і з деяким класним роботу на Аеро фронт, насправді швидше навколо n?rburgring, ніж навіть у попереднього покоління класі GT2. Поки все добре, але це було також дуже зручний автомобіль, з гарною якістю їзди і навіть розумні доопрацювання на довгої їзди. Краще виглядає, ніж на 996 і на всі удосконалення стандартних 997, для мене це чітка угода GT-серії лінійки.

Інвестиції: 997 ГТ3 РС 4.0

Поки 911R вийшов у минулому році, це був перший GT-серії 911, буде побудований в строго обмеженій кількості. Тільки 600 були побудовані і, якщо Ви не виступали клієнтів Porsche, Ви не стоїте шанс отримати один. Використовуючи колінвал від гоночного автомобіля РСР підняти його місткість до 4 літрів, він мав крутного моменту "стандарт" РТС GT3 не вистачало, що робить його легше зробити більш корисний автомобіль. Мало прийти на ринок і всі принести величезні гроші; так, якщо вам коли-небудь здавалося, дещо готівку в Порше, це буде виглядати золотим обрізом спосіб зробити це.

Трек-день воїна: 991 ГТ3 РС

Прекрасний незважаючи на 997 ГТ3 РС, було відчуття, що серед дослідників Вайсахе, що більша відмінність між "стандарт" ГТ3 і РС. Тому коли настав час робити версію для РС 991 ГТ3, вони пішли зовсім божевільні. Замість налаштовану версію двигуна GT3, вона прийшла зі своїм 4-літровий мотор 493bhp, і найбільш агресивний аеродинамічний пакет, але бачив на ГТ Порше. Це досить хороший по дорозі, а просто зашкалює на трасі: не найпростіший, але один з найбільш корисних Порше всіх часів.

Пов'язані історії:

Порше 911 ГТ3 РС огляд

Порше 911 ГТ2 РС огляд

Порше 911 ГТ3 РС 4.0 огляд



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.