Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Шини "Йокогама АЕ-50": відгуки, характеристики, виробник, тест. Yokohama BluEarth-A AE-50


Опубликованно 20.11.2017 02:13

Шини

Коли випадає перший сніг, діти йдуть грати в сніжки, а автомобілісти в цей час спантеличені іншою проблемою – їм потрібно перевзути свою машину. Деякі роблять це самостійно, а дехто у СТО, благо вартість такої послуги низька. Однак ресурс зимових покришок обмежений, і коли він закінчується, то перед автомобілістами виникає ще одна проблема – потрібно в короткі терміни вибрати нову гуму. Найчастіше вибір роблять на користь відомих виробників. З такими покришками не виникає проблем, вони відповідають характеристикам, а також перевірені на особистому досвіді деяких автомобілістів. Виробник Yokohama пропонує для зимової експлуатації модель BluEarth-A AE-50. Що ж вона собою являє?

Про моделі

Японські виробники завжди стежать за якістю продукції. Компанія Yokohama не є винятком. Модель шин Yokohama BluEarth-A AE-50 була розроблена не так давно, але вже заробила гарну репутацію серед автомобілістів.

Покришки BluEarth-A AE-50 розроблені спеціально для експлуатації на легкових автомобілях. Перед початком масового виробництва було проведено безліч тестів шин "Йокогама АЕ-50", після кожного з яких гума вдосконалювалася, усувалися недоліки. На практиці покришки показали себе з кращого боку.Добилися своєї мети

Кожен виробник шин хотів би створити покришку, яка була б ідеальною в усьому і підходила для кожного автомобіля – легкового, позашляховика, вантажівки та ін Однак це неможливо з-за елементарних законів фізики. В цьому є і свої переваги – по своїм потребам кожен автомобіліст може підібрати собі відповідний варіант.

При створенні шин Yokohama BluEarth-A AE-50 компанія намагалася досягти мети зменшення вартості моделі, а також подальших витрат на обслуговування автомобіля. Цього вдалося домогтися завдяки полегшенню покришок та їх доробок, що дозволило знизити витрату палива.

Виробник максимально зменшив вагу шин "Йокогама АЕ-50", при цьому інші показники це ніяк не вплинуло. Зчеплення з дорогою і гальмівний шлях залишилися колишніми.Склад гуми

Компанія Yokohama розробила власну технологію Nano Blend і застосовує її для всіх своїх покришок. Її суть у тому, що кожна шина виготовлена з ідентичного складу. У різних моделях склад трохи змінюється, але основа залишається незмінною.

Для того щоб при мінусовій температурі гума не тверділа, до її складу додали синтетичну силіку в більшій кількості, ніж зазвичай. Також завдяки цьому виключається ризик заносу при наїзді на вологу дорогу, так як покришки максимально швидко позбавляються вологи на своїй поверхні.

Якщо додати тільки цей елемент, то кількість інших стало б значно менше. У такому разі інші характеристики б серйозно постраждали. Для їх збереження і продовження ресурсу були додані полімерні сполуки та апельсинове масло. Вони поліпшили стійкість до зносу покришок, а також міцність, через що ризик проколу або надрізу на покришках значно зменшився.

Збільшення ресурсу

Покришки для зимової експлуатації повинні мати збільшений ресурс, порівняно з гумою для літа. Так повинно бути, тому що взимку умови набагато складніше. Деякі шини мають відмінні характеристики, але швидко стираються. З "Йокогама Блю Арт АЕ-50" такої проблеми немає, так як склад змінено спеціально для того, щоб збільшити ресурс.

Також він став більше за рахунок більш щільної гуми. Всі місця, які могли зноситися швидше за інших, були доопрацьовані. Тепер, якщо наїхати на будь-який гострий предмет, ризик проколу шини зменшується в рази. Поява шишок і гриж фіксується рідко.Двошаровий протектор

Покришки вийшли досить міцними і твердими для того, щоб тримати ідеальне зчеплення з дорогою при мінусовій температурі і не ставати «дубовим». Виробник "Йокогами АЕ-50" домігся цього завдяки застосуванню нової технології, що передбачає застосування 2 шарів протектора. Внутрішній шар більш твердий і забезпечує жорсткість конструкції. Це також збільшило зносостійкість.

Зовнішня частина протектора виготовлена з більш м'якої гуми, що надає такі переваги:Зменшення витрати палива. Автомобілю набагато легше приводити в рух покришки, які мають маленьку вагу і м'яку структуру зовнішньої частини.Вібрація під час руху зменшена до мінімуму. При наїзді на нерівності вони відчуваються не так сильно, при цьому гума практично не зношується від цього.Придушення додаткових шумів. З-за того, що колеса приводяться в рух набагато легше і не зупиняють авто, створюваний шум від покришок мінімальний. Це сприяє одержанню задоволення від поїздки.

Таку технологію зараз застосовують і інші компанії, так як вона полюбилася багатьом автомобілістам. У відгуках про "Йокогамі АЕ-50" вони дуже рідко негативно відгукуються про це.Протектор

Покришки BluEarth-A AE-50 на перший погляд можна сплутати з літніми. Однак це не так. Їх протектор дуже схожий з літніми варіантами. Він розроблений спеціально для того, щоб покришки не створювали додаткових шумів, а також поліпшували динаміку автомобіля. Посередині знаходиться кілька поздовжніх ребер. Вони покращують стійкість машини на дорозі, а також зменшують ризик потрапляння в занос. Центральне ребро має спеціальні надрізи, які необхідні для зачепа гуми з дорожнім покриттям.

На бічній частині розташовано безліч блоків, що відстань між ними дуже маленьке. Безпосередньо на них самих також присутні надрізи, через які відбувається виведення вологи, що покращує зчеплення з дорогою.Призначення бічної частини

Блоки протектора бічної частини виконані не так, як на багатьох інших моделях. Вони більш виражені і мають спеціальні виїмки. Це зроблено не просто так, а для поліпшення характеристик і властивостей покришок.

Бічна частина сприяє більш вдалому входження в поворот. Це забезпечується за рахунок переміщення контактируемой з поверхнею площі від центру до краю, тому ризик заносу значно зменшується.

Досить важко забезпечити безпечну їзду при русі по вологому покриттю. На гумі "Йокогама АЕ-50", відгуки це підтверджують, це вдалося зробити завдяки спеціальним канавкам між ламелями, через які проходить волога при попаданні і виводиться з поверхні.

Також така виражена бічна частина захищає від появи шишок, надрізів та інших неприємних моментів. Вона покращує зчіпні властивості шини, із-за чого набагато легше пересуватися по нерівному покриттю.Розмірність

Підібрати покришки Yokohama BluEarth-A AE-50 можна на будь-який легковий автомобіль. Їх розміри - від 14 до 18 дюймів. Також покришки можна підібрати і по іншим розмірним характеристикам.Позитивні відгуки

Багато автомобілістів позитивно відгукуються про даних покришках. Вони відзначають, що у моделі наступні переваги: гума досить м'яка для зими, не створює додаткових шумів, має відмінне зчеплення з дорогою навіть на вологому покритті, а також коштує відносно недорого.Негативні відгуки про "Йокогамі АЕ-50"

На жаль, негативні відгуки також зустрічаються. У деяких автомобілістів ресурсу покришок вистачає тільки на 15 тисяч кілометрів пробігу. Швидше за все, це пов'язано зі стилем водіння, як зазначають у відгуках про "Йокогамі АЕ-50". Також було помічено, що при дуже низькій температурі повітря покришки починають тверднути.Відповідає заявленим характеристикам

Покришки дійсно сприяють економії палива. Однак вони мають відносно невеликий ресурс. Тому з упевненістю заявити, що зазначені характеристики відповідають дійсності, не можна.

Підсумок

У будь-яких шин є плюси і мінуси, позитивні та негативні відгуки автовласників. Покришки "Йокогама АЕ-50" – непоганий варіант для зимової експлуатації автомобіля. Однак вони підходять тільки для тих автомобілістів, хто їздить дуже спокійно. Сподіваємося, що дана стаття була для вас корисною і допомогла зробити вибір зимової гуми для вашого транспортного засобу.



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.