Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Джип Ренегат довгостроковий огляд-тест: напрями вдосконалення


Опубликованно 20.11.2017 04:42

Джип Ренегат довгостроковий огляд-тест: напрями вдосконалення

Проживши з Ренегатом протягом шести місяців, я був вражений її талантами.

Тим не менш, я почав збирати хотілки "покращення", які зробили б його абсолютно ідеально підходить для моїх потреб, які, зізнаюся, досить специфічний.

Для початку, мені потрібно завантажитися, щоб бути не менше ніж на 100мм більше. Я знаю, що цілком попит, враховуючи Габарити автомобіля, але вона не повинна вплинути на колісній базі. Хоча його короткі звиси є перевагою під час паркування, вона залишає бажати кращого, коли справа доходить до багажника.

Я ношу об'ємні сумки і задніх колісних арок посягають на внутрішній простір, я частенько вдаються до укладання деякі з моїх комплект на задні сидіння. Я зазвичай нести тільки одного пасажира на більшість, але я можу уявити, як в Тетріс-стилі виклик 2+3 сім'ї доведеться терпіти при прийнятті, скажімо, поїздка на пляж.Регульований по висоті підлога багажника буде корисно, але за те, що мій Ренегат несе повнорозмірні запасні колеса в його нижньої порожнини. Я був би дуже вдячний, якщо я коли-небудь була надзвичайна ситуація, але я не можу допомогти, але цікаво, якщо джип міг би втопив його далі, щоб дозволити більшу глибину і простір в багажнику.

Шум в салоні дійсно потребує поліпшення, теж. У 70 миль на годину, він є одним з найбільш гучних автомобілів, я їздив і мені треба дійсно вичавити максимум стерео, щоб заглушити рев дорожнього руху.

Також, незважаючи на високий об'ємний каркас дозволяє багато світла, щоб налити в салон і підсилює відчуття простору, обсягу бічного засвічення ви отримуєте на яскраві сонячні дні-це відштовхує. Ні сонцезахисний козирок, ні окуляри зробити багато, щоб допомогти. Я не розумію, чому виробники не можуть використовувати штору-стилю системи, які можуть бути знесені трохи далі, але вкладається в rooflining, коли він не використовується. Без водія автомобіль потребує дзеркало на сонцезахисний козирок, тому що у них є смартфон камери.

Ренегат трансмісії також могли б зробити більше вишуканості, коли автомобіль, що працює на холостому ходу на перехрестях і світлофорах. Якщо система "стоп/старт" не займатися і почекати з вашою ногою на гальмо, машина вібрує і відчуває, як він намагається схилитися вперед, як рветься джек рассел, натягуючи повідець.

ДЖИП РЕНЕГАТ 2.0 БАГАТОСТРУМЕНЕВІ ДРУГИЙ 140Л. З 75-РІЧЧЯМ

Ціна ?28,595 Ціна як перевірено ?30,460 економіки 38.4 миль на галон несправності система попередження про лобовому зіткненні (виправлено) витрати не Пробіг 12,045

 

ПОПЕРЕДНІ ЗВІТИ:

Після подання мого останнього доповіді про лобовому зіткненні відключено попередження системи (ФКЖ), що потребують ремонту після зіткнення з фазана, наш Ренегат повернувся в штаб джип, щоб бути виправлені. Автономного екстреного гальмування датчик був замінений за вартістю ?526.23, не в тому числі трудового дня.

Я повинен виправити те, що я розповів представник дилер джип: там не тільки один "майстер" техніка у Великобританії з підготовки до ремонту систем ФКЖ. Це, правда, більш ніші ремонт, але тільки тому, що технічний комплект потрібен для калібрування системи дуже спеціалізовані.

Немає жодних сумнівів, що безпека понад усе і будь-яка технологія, здатна запобігати зіткнення або травми, безумовно, повинні бути забезпечені як можна більше автомобілів – і не тільки в якості додаткового обладнання. Однак, вартість ремонту може бути дуже високою.

Ймовірність виникнення такої ситуації полягає в тому, що ваш страховик буде платити за рахунками, і ваш преміум можуть бути порушені настав час оновлення. Реальна вартість ремонту стає важко визначити, тому що страховики звинувачують і що вони для тебе будуть відрізнятися.

Ці передові системи двосічні мечі. Вони обнадіюють, звичайно, але вартість таких технологій є без сумніву однією з причин страхування автомобіля, рахунки ростуть.

ДЖИП РЕНЕГАТ 2.0 БАГАТОСТРУМЕНЕВІ ДРУГИЙ 140Л. З 75-РІЧЧЯМ

Ціна ?28,595 Ціна як перевірено ?30,460 економіки 38.4 миль на галон несправності система попередження про лобовому зіткненні (виправлено) витрати не Пробіг 11,450

ПОПЕРЕДНІ ЗВІТИ

На другий день я їхав уздовж А33 в Ренегата, коли фазан вибігла з придорожніх кущах і на дорогу. Я намагався ухилитися від птиці, але ми зіткнулися. Я зупинився, щоб перевірити на пошкодження автомобіля, але там нічого не було, навіть не пір'їнка. Я зітхнув з полегшенням.

Потім, як я розвернув машину назад, то почув 'Купа' і контрольна лампа для системи попередження про лобовому зіткненні (fcw) вийшов на. Я порився в довіднику, який спрямував мене в меню інформаційно-розважальної системи. Після глибокого занурення в налаштування автомобіля, я виявив, що я не можу відключити попередження.

Тому я подзвонив на телефон довіри, що мені в Італію, Звідки мене перенаправили в мій місцевий дилерський джип, в трьох милях звідси. Вони замовили мене в наступний день, щоб це питання розглядали.

Після перевірки, сервіс-помічник вручив мені оцінку, яка склала майже ?900. Моя щелепа впала на підлогу.

Я не міг повірити, як це виріс так швидко з попередження світло, який, здавалося б, потрібен тільки програмний скидання насправді потрібен цілий день коштує праці і спеціальних частин, які повинні бути замовлені з Італії.

Враховуючи, що з зовнішнього боку, там не було ні подряпини видно, я запитав в чому саме проблема була. Служба помічник сказав, що датчик за пластиковий бампер був розбитий і відповідний блок в лобове скло над дзеркалом заднього виду також повинні бути замінені, тому що вони, мабуть, "відкалібровані разом", але заковика в тому, що джип в даний час має тільки один технік у Великобританії, який може виправити ФКЖ систем.

Джип повністю спорядженому стані з fcw системи відключена, так довго, як ви можете ігнорувати куранти і попереджуючі повідомлення при кожному запуску.

Технології, такі як fcw-це, очевидно, відмінно підходить для безпеки і рейтинги НКАП євро, але я вражена, що досить мирна птах може завдати майже Гранд-суму збитків і вимагає спеціальних калібрування для його усунення.

ДЖИП РЕНЕГАТ 2.0 БАГАТОСТРУМЕНЕВІ ДРУГИЙ 140Л. З 75-РІЧЧЯМ

Ціна ?28,595 Ціна як перевірено ?30,460 економіки 36.9 миль на галон несправності система попередження про лобовому зіткненні інвалідів витрати не Пробіг 10,158

ПОПЕРЕДНІ ЗВІТИ

Рульовий джипа продовжує дивувати. Він підбадьорливо вагу на всіх швидкостях, практично немає мертвої зони на прямолінійне і тонкі налаштування тримати вас красиво перевірити на трасі. Більше того, 11-ти метровий поворотний круг і 2,7 обороту від упору до упору знаходяться на одному рівні зі своїми суперниками, так багатоповерхівках є дрібницею для навігації теж.

ПОПЕРЕДНІ ЗВІТИ

Я знімав на Тесла автосалон днями і був вражений тим, наскільки Тесли товару спеціаліст чітко вказав, що ви завжди можете залишити свій під'їзної шлях з "повним баком" – ну, час повної зарядки батареї – тому що ви можете заряджати його будинку.

Він стверджував, що це дає вам дорогоцінні хвилини вашого життя назад, звільняючи вас від тягаря АЗС і клопітно заповнити ваш бак.

Що фінальна точка змусило мене задуматися – як не дивно, при заповненні мого Ренегата в сотий раз. Вона займає близько 40 літрів дизельного палива, щоб заповнити Ренегат до країв, коли мало палива контрольна лампа показує, і це триває близько 350-375 миль. Паливного бака, офіційно 48 літрів, здається, трохи мала. Десять-іш літрів просто не досить великий для мене, чесно кажучи. Нектар очок я заробляю з кожного заповнювати, але, як експерт Тесла сказав, я не повернуся в ті хвилини, витрачені на заправках.

Мій Ренегат в середньому 36.9 миль на галон. Це досить добре для сучасного автомобіля? Особливо з скромно налаштований 2.0-літровий дизель в парі з дев'яти-ступінчаста автоматична, який призначений для підвищення економії палива? Це дещо нижче заявленого середній MPG 48.7.

Так в чому винні? Може бути, це все-системою повного приводу, але реально це працює на двох колесах проїхати 90% часу. Може бути, це коробка передач, яка утримує сьомий передачі при швидкості 50 миль на годину, хоча є ще дві шестерні готові і чекають. Може бути, це 1548kg вагу. Чи, може, це цегла-як Ренегата коефіцієнт аеродинамічного опору.

Так що Ренегат не миля-жуючи турер мій гаманець бажання. Але компроміс полягає в тому, що це фанкі, щодо просторий кросовер, який виділяється із звичайних передмісті-житло стадо Фольксваген гольф.

ДЖИП РЕНЕГАТ 2.0 СЕДАН II В 140 75-РІЧЧЯ

Ціна ?28,595 Ціна як перевірено ?30,460 економіки 36.9 миль на галон несправностей вперед попередження про небезпеку зіткнення відключена витрати не Пробіг 8558

ПОПЕРЕДНІ ЗВІТИ

Я десь в Уельсі, і я хочу піти додому, але навігатор не прийме мене. Він погодиться, Поштовий індекс, але не мій номер будинку. Те ж саме відбувається на адресу моєї бабусі, імовірно тому, що у нього є ім'я, дім і номер, який є занадто великим випробуванням для навігатора. Все-таки, не все так погано, адже судячи по всьому автомобілю офісу не існує...

ПОПЕРЕДНІ ЗВІТИ

Я був підкорений Ренегат чарівність. Я люблю всіх незвичайних штрихів, розкиданих по всьому салону, такі, як обриси карти, вирізані на гумові килимки в закутки, і джип графіка Віллі в кутку вітрового скла. Інші виробники могли б багато чому навчитися, що пропонують такі подробиці про своїх моделях.

Прочитайте наш повний огляд джип Ренегат тут

ДЖИП РЕНЕГАТ 2.0 БАГАТОСТРУМЕНЕВІ ДРУГИЙ 140Л. З 75-РІЧЧЯМ І 4WD

Ціна ?28,595 Ціна як перевірено ?30,460 економіки 37.6 миль на галон помилок ніхто витрати не бачили 15.2.17

Джеймс Холлоуей

ПОПЕРЕДНІ ІСТОРІЇ:

Перший Доповідь:

Вам потрібно лише поглянути на наші 66-пластини джип Ренегат'и приладової панелі, щоб побачити, як гордий джип свого військового спадщини.

Вибитий на видному місці прямо над центральним екраном інформаційно-розважальної легенда 'з 1941 року'. Це лише один з багатьох тонких Ренегат салюти на оригінал Вілліс МБ, який був створений у відповідь на доручення від уряду США за чотири повнопривідних військових автомобілів під час WW2.

На Вілліс МБ транспортного засобу, з якого усі наступні джипи породив. За три чверті століття з дня, пропозиції бренду змістилися далеко від тих утилітарних ідеалів, хоча джип пишається наповнюючи його сучасними засобами елементами одного справжнього йти в будь-якому місці можливості.

З квадратною щелепою Ренегат кросовер, джип, ймовірно, рушили далі від своїх ідеалів, ніж коли-небудь раніше. Це найменша модель компанії на даний момент ще і першим, який буде побудований виключно за межами США, з заводу Fiat у Мельфи в Італії будівлю.

Це ще "пристойний" джип? Це займе більше, ніж яскраво-зелене забарвлення і деякі ретро значки, щоб переконати нас, що Ренегат-адепт всі руки, здатні підкорювати міські джунглі, а також у сільській місцевості.

Наш діапазон Ренегат 75-річчя є одним з усього лише 400 таких прикладів у Великобританії. Навіть при тому, що лакофарбове покриття (параметр ?700), вона добре виглядає в моїх очах. Дизайнери джипа вдалося надати Ренегат міцний, відважний погляд, який асоціюється з його корінням. Інші функції, такі як люк на даху панелі, які можуть бути повністю видалені, віддати данину поваги, що теж.

Наш Ренегат оснащена 138bhp дизельний двигун 2.0 в парі з дев'яти-ступінчастою автоматичною коробкою передач ZF. Це також Привід на чотири колеса, яка повинна зробити його одним з найбільш потужних кросоверів в класі. Існує цілий ряд технології допомоги водієві в складних ситуаціях. Наприклад, Активний низький система приводу 4х4 з низького діапазону вимірюваних прийомистість на низьких швидкостях. Є також Сілець-Terrain управління тягою система, яка дозволяє перемикатися між різними режимами драйвера на будь-якій місцевості, і системою контролю на узвозі теж.

Відщепенці в trailhawk притягує специфікацій також отримати додаткові 20 мм кліренс і додатковий захист днища, ні чого наше 75-річчя версія. Тим не менш, це буде весело, щоб просто дізнатися, що він може стати на зелених алей.

Потрібно буде також виконати і на довгих дорожніх подорожей, тому ми зазначений додатковий передніх сидінь, які мають електричну регулювання eightway, в тому числі поперекового підпору. З-за керма, Ренегат відчуває себе набагато більше позашляховик і кутасті форми і вертикально лобове скло забезпечують хороший прямої видимості. -Стовпи, хоча деякі з найбільш товстих, які я бачив і, можливо, нанести велику сліпа пляма.

Мені дуже подобається відчувати товстий кермо і той факт, що він нагрівається, як і ці місця. Є 6.5 інформаційно-розважальну систему з сенсорним екраном з Bluetooth, навігації і пару смартфона. В іншому місці в салоні, проте, є кнопки, які виглядають як вони прийшли прямо з Fiat частини ящика.

Дуже важливо, що я можу поповнити свою відеоапаратуру, а я-стріляє раді, що Ренегат має два порти USB і зарядний пристрій 12В. Є 230 В допоміжний порт зарядки на задній як частина функція pack 2 (?500), що б бути фантастичним, але за те, що він має Європейський двох-контактний роз'єм. Функцію pack 2 також містить електричні складаються дзеркала, безключовий доступ, перекидна, регульована по висоті підлогою багажника і заднім сидінням, яке розділяє 40/20/40.

Один бзік я вже знайшов-це розташування кнопки відкривання багажника, яка знаходиться прямо на нижній губі задніх дверей, нижче Ви можете інстинктивно чекав. Всередині черевика, хоча простір здається досить пристойним. Він буде отримувати серйозні випробування в найближчі місяці, оскільки я йому втовкмачую з фотовидеокамер і, за нагоди, дертися туди зі своєю відеокамерою.

Ренегат-це вже велика новина для джипа, склавши в минулому році 75% свого бізнесу і заманливо десятки нових покупців до бренду. Хоча наш автомобіль відзначає 75-річний джип спадщини, він також являє собою сміливе майбутнє для американської компанії, в якій він сподівається закріпитися як світового гравця в автомобільній промисловості.

У найближчі місяці ми дізнаємося, Ренегат дійсно має те, що це бере, щоб боротися з невеликою лідерів кросовер класу, таких як Nissan Juke і міні земляк.

Джеймс Холлоуей

ДЖИП РЕНЕГАТ 2.0 БАГАТОСТРУМЕНЕВІ ДРУГИЙ 140Л. З 75-РІЧЧЯМ І 4WD

Ціна ?28,595 Ціна як випробувано ?30,460 потрібне 75-річчю Джангл зелений металік (?700), вісім способом приводом передніх сидінь (?465), запасне колесо (?200), функції оновлень 2 (?500) Економіка 48.7 миль на галон несправностей немає витрат немає



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.