Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Кіа Стінгер для GT-s проти БМВ 440i і Jaguar XE, але з - може він впоратися?


Опубликованно 21.11.2017 01:47

Кіа Стінгер для GT-s проти БМВ 440i і Jaguar XE, але з - може він впоратися?

Навіть з салону автомобіля BMW, красивий синій Ешторіл, увагу намазаний на лідера нашого маленького конвою не важко побачити.

Це може бути, що авто власний насичений відтінок, який підозріло схожий на Альфи конкурсу competizione червоний, або дивно стриманий чотирьохядерні вихлопні труби, або той факт, що його видатні навпочіпки потоку тому, щоб зустріти звужується фастбека і форма око радує Камм хвіст сортів. Всі наблизитися до нього. Або ті, насолоджуючись красою М4 на захід в цей похмурий будній день можна було б просто нахиляючись, щоб переконатися, що вони читали значок на багажнику-кришка правильно. Так що ми все на тій же сторінці, він каже 'Кіа'.

Тепер ви будете в курсі Стінгер, бачив тут в ТОП-специфікацій, створення-м'якшення, піднімає брову ГТ-з обробкою. Ви також можете почути, що це краще, ніж очікувалося, з великою кількістю йти і шасі, це, щоб не ходити навколо, а живий. Але досить добре, щоб бути розглядатися в якості належного водія автомобіля, який можна вважати альтернативою любить БМВ 440i М Sport і Jaguar XE з ів? Звичайно ж, немає.

Це платить, щоб бути відкритим, хоча, і через деякий час Стінгер це солідно важкий брелок у руці. Піднятися на борт, і це не елегантне простір свого інтер'єру, який дивує найбільше. Не високий, широкий тунель передачі, з його Ауді-стиль важеля перемикання передач, ні ілюмінатор стиль вентиляційні отвори (Мерседес) або тире-топ-інформаційно-розважальна система (БМВ). Це насправді провідне становище, яке занурюється досить глибоко для ваших очей-лінії, щоб зняти верх із запахом тире. Потім великою кількістю настроюваність в рульовій колонці дозволяє встановити твердо м'який кермо, з задоволенням вузький обхват, близько до вашої грудей, в свою чергу, запрошення для ваших ніг, щоб розтягнути і привітати педалі.

Все це приходить, як одкровення, тому що відносини між основні елементи керування автомобіля є ергономічним лабіринт, в якому досвідчений Маркес досі гублюся час від часу. Що Кіа в більшій чи меншій мірі прибив його прямо з місця в кар'єр говорить дуже добре.

Як це робить спец-лист "Стінгер", і підкреслив, як один дуже привабливий номер: ?40,495. Гаразд, будуть і ті, для кого це здається вкрай масивної танкетці в руки до абсолютно найвідомішим за його сім років гарантії, але тільки врахуй, що це отримує вас. Розташований у Стінгер смутно свинська морда 3,3-літровий Твін-турбо V6, чия 365bhp передається на задні колеса через paddleshift-експлуатувати вісім-крутний момент - конвертер, побудований в будинку і як про це умисел – механічний диференціал. Що це буде спринт до 62 миль на годину трохи більше п'яти секунд і підштовхнути 170mph щосили робить його досить жвава. Підвіска Макферсон на передній з подвійними поперечними важелями ззаду і адаптивної, у першому для Кіа, там демпфірування. Гальмівна приходить чемність Брембо, а змінна-відношення рульової рейки отримує ту ж потужність - підтримка як чудово точне Хенде і30 Н хот-хетч.

Розум наполегливо закриваєте? Той факт, що жодна з інших машин тут отримує механічні ЛСД і що розрив в папері в продуктивності між трьома настільки мала, що нею можна неактуальною повинен вправити тобі мізки. Це перевага Кіа, особливо якщо врахувати, що його новий флагман підрізає БМВ на ?4000 і яскравий Ягуар подвоєним. Але як це все Перевести в дорозі?

Дуже добре, коротше. Як ми покласти шматки Західний Беркшир між нашою колоною і Середня швидкість-камера, чорт візьми, за нами, цей Кіа швидко вражає чарівною старої школи баланс між дією і тяги. Його 255-секція задня гума може здатися домішкою бур'янів під кузовом Локомотива пропорції але стриманість Кіа для посібників, задній-керований автомобіля характеристики дозволено вийти на перший план.

Не дивно, мряка вранці, означає похорон дросельної заслінки при кожному зручному випадку це безплідний підхід – як ніби жирний асфальт не вистачило, цей двигун розвиває максимальний крутний момент в 1300 об / хв – але це не все одно, що за машина. Краще дозвольте погляду блукати по дорозі і маніпулювати злегка м'яка підвіска – навіть Спорт режим використовує гнучкий підхід до роботи з шинами в поворотах, обережно направляючи значну автомобіля бант і зберігаючи якомога більше обертів. Це приємно, а не захоплюючим, приємним, якщо трохи спостережливим, але Ви не купуєте авто, як у GT-s для біло-кулака їзди.

Механічні установки, заснований на модифікованому шасі Хендай Генезис відображає це. Рульове управління добре зачепив, але не пряме, і орган контролю за такого роду асфальту така, що жало тільки терпіти їх спішно. Це винагородить вас за це, навіть, чесно кажучи, спілкування про свої наміри поки ваш внесок, залишатися зваженої і враховувати.

Це приходить полегшення, враховуючи вагу 1780kg бордюру, що робить, на жаль, згодом розповім. Руху кузова автомобіля відставати від дороги, коли речі дійсно наростити, а маса відчуває зосереджені на обох кінцях довгого шасі. Це може бути хороший проблема, щоб обійти якщо ви жадібний з дроселем, як ЛСД гарантує розгляд залишатися акуратним в моменти передбачувані, легко збирається нишпорення, але передній міст часто потребує гралися в повороти з твердим застосування цих величезні гальма Brembo. Обмеження в сторону, хоча, це дебют у Великобританії.

Всі наведені цифри вказати, Ягуар хе з почуває себе точно так само огрядний на Кіа. Що сказав, здається, щоб мати явну перевагу тяги на цих дорогах, навіть з особливо різкої реакції свого ниття 375bhp наддувом V6. Це може бути аж до 265-розділ Піреллі П нулів, але, швидше за все, тому, що підвіска робить кращу роботу по перевірці рухів, перш ніж вони стають проблематичними. Наш тестовий автомобіль взутий У що може тільки бути найбільш спорядженому стані-стані колеса в наявності, з комплектом шин, що, відповідно, схожі на гумки, і поки він їде вздовж цих Б-дороги з самовладання і впевненість у тому, що Кіа, при всій своїй бочкообразной грудьми холоднокровність, ніколи не відчуває, як відповідність.

Натурали знищені, Ягуар все-алюмінієва Платформа вирізає в поворотах красиво, з переднього плану, який відчуває себе набагато більш пильними, ніж у його суперника, а які кігтями в поверхню дороги з великим ентузіазмом, навіть якщо немає великої зворотного зв'язку через важка, злегка еластичний керма. Це машина, яка змушує вас гнатися за газ і поки не відчуває себе надмірно голодранців.

Це жорстока первинне обстеження для Стінгера і GT-s, яка не тече, як хе-з (дуже маленький) і не може відповідати його спритність. Ось річ, хоча: досить подібності існують між парою, що хе власником, змушений позичити на вихідні Стінгер, може відчувати відтінком каяття у понеділок вранці. Як зробити в ГТ, ну і як оманливе швидкий, Ягуар 3,0-літровий двигун бив сильніше, вище в діапазоні оборотів, але бувають випадки, коли простіше корейський автомобіль, розроблений на Нюрбургринзі (зітхання), викликає більш відчутне почуття задоволення.

І так в BMW. Ми намагалися дістати чотирьохдверне Гран купе версії для цього тесту, але довелося задовольнятися 60кг-легше купе. Примітно, що це жало, що робить менше роботи цих хитрих доріг, ніж наші натягнуто підвіскою M Спорт-спец 440i, яка знаходить хорошу гнучкість, але і вимагає сильної руки на кермо, чиє сало обід схильний до проступали крізь долоні над гофри в дорозі. Займаючи останню сходинку на BMW сходи перш, ніж ти на території М4, він сидить на протилежному кінці спортивного седану Кіа спектра, торговельну ізоляцію від дороги на більш близьке знайомство з ним, бородавки і все.

Розплата участі. У 2017 році компанія BMW змінена геометрія підвіски автомобіля, ціни амортизаторів та стабілізаторів поперечної стійкості, а також рульового управління, все в ім'я кінер динаміка і зростання числа відгуків. У 440i просто має інший набір пріоритетів для інших автомобілів, особливо Стінгер, який сприймається як плоскостопість у порівнянні. Рульове управління знаходиться низько на дорогу-відчуваю себе але вага красиво в поворотах, а передній кінець прибив належним чином, це дає вам впевненість, тільки Ягуар може конкурувати зі. Обидва автомобіля натисніть один раз на більш високому рівні, ніж новачок. На БМВ 322bhp Твін-турбо рядний шестициліндровий теж вибір двигунів, от і тягне люттю, то доставка вершковий перемежовується тільки чіткі зрушення восьми-ступінчастою автоматичною 'коробкою і ковзають турбо-ЛАД. Хто схильний до сирої принади світло-блакитний автомобіль, ймовірно, знайти його важко любити Кіа. Не менш, потенційні клієнти Стінгер не вимагають, щоб розщедрюватися на менш еластичною суперника з більш поганим в цілому прокотить. Це хе, що виникає на вершині найкращого задоволення потреб обох групах.

У кінцевому рахунку, однак, козир Кіа дуже скромну ціну. Це визнання бренду в даний час не очікуємо, модель GT-s, щоб бути прийняті всерйоз покупців і ще правда в тому, що з трьох машин, це той, який робить менше помилок. БМВ плями свою зошит з дальньої доопрацювання, або відсутність таких, в той час як цінник на автомобілі Jaguar дає серйозну поживу для роздумів. Вартість, швидкість, комфорт і можливість відпочивати, не все входить в комплект Стінгер, навіть якщо його якість інтер'єру не підвела його.

Як ми встановили, модель GT-s також маршрути своїх суперників у чисто динамічному плані, то в чому вона пов'язана з наслідками його надмірної ваги. Але це не ніч і день. Якщо Kia може знайти спосіб, щоб обрізати жир, дати V6 з голосом, щоб відповідати добре збалансований, екстраверт шасі, а також відкалібрувати коробка передач, щоб піти про його бізнес, трохи менш обтяженою манері, він, безсумнівно, завоювати більше сердець. Насправді, нездатність зробити так було б злочинною недбалістю, оскільки в цій сміливій нової моделі, компанія Kia не тільки реальна пропозиція для водіїв, але той, який зможе поборотися за відмінністю в майбутньому. Це дуже добре.

Гранд Tourer гідний свого звання

Ініціали 'ГТ' часто зловживали в цій галузі – не менш сама по собі Кіа, чиї продовжити ГТ хот-хетч так само підходить для трансконтинентальних шлепса будівництвом палацу в Феррарі 575 Маранелло, щоб паперовий коло. Однак, у разі Стінгер, вони виправдані.

Загнавши машину додому з Барселони, можна сказати, що з упевненістю. Де вага на Кіа, ширина і більш розслабленим налаштування для налаштування підвіски і рульового недолік відповіді від BMW на Британських B-доріг, вони роблять зусиль для довгоногих крейсер з підбадьорюючу почуття ваги на швидкість. Архітектура салону також дозволяє позиціонувати себе задовільно низька в зручних, сильно зміцнив місць, але не таким чином, що вам доведеться відмовитися від відмінний вид на дорогу попереду. Він залишив нам сили, щоб займатися спортом+ і нехай Стінгер на вільні автоколивання, листя посипаної лісових дорогах середньовічної Овернь після 420 миль в день.

Звичайно, те, що дійсно надає Стінгер свого GT хода є 3342cc V6, який сидить тільки на кормі передньої осі. Максимальний крутний момент надходить низький, тобто ви можете сидіти в одному з восьми-ступінчастою високі коефіцієнти передачі без шкоди реакцію. Двигун, зверніть увагу, теж принишкли – трохи розчаровує в рази, але ідеально підходить для зовнішньої смугу, де вона відходить на другий план.

Маленькі розчарування не існує. Адаптивний круїз-контроль агресивно відкалібрований і може раптово тягнути вас вниз до 50 миль у годину, як ти готується до зачистки навколо транспортного засобу. Твін-турбо двигун теж пити, якщо ви поспішаєте – ми економіки тільки в середині 20-х років на французькій autoroutes що, враховуючи 60-літровий бак, прирівнюється до скромним відвідуванням діапазоні близько 340 миль. Стінгер-це інакше як хороший Гранд Tourer, як і будь в цій категорії і краще, ніж більшість.

 

Пов'язані історії:

Огляд БМВ 440i

Огляд Кіа Стінгер

Ягуар хе рецензія



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.