Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Найбільший китайський автовиробник цілей глобального запуску


Опубликованно 22.11.2017 00:27

Найбільший китайський автовиробник цілей глобального запуску

Найбільших китайських автомобілів вітчизняного виробника, Ціна, планує почати в Європі до початку наступного десятиліття в рамках двухаспектного нападу за межами Китаю разом з сестрою абсолютно Уей.

Ціна була в Китаї топ-продажу бренду за останні сім років, завдяки успіхам свого Н2 та Н6 моделі, які приєдналися сьогодні в Гуанчжоу мотор шоу з запуском Ніссан Кашкай розміру Н4 сидіти між ними в діапазоні.

Йенс Steingraber, віце-президент материнської компанії і haval у Geely і генеральний директор свого преміум сестру фірма Вей, сказав: "ціна буде виїхати за кордон" на більш зрілих ринках. Що стосується тимчасової шкали, він сказав: "на початку 2020-х років повинні бути реалістичними."

Steingraber, хто приєднався до Великої стіни від Audi, має свою основну увагу на Вея, який в цьому році запущений в якості першої спроби на більш преміальний китайський автомобілів вітчизняного виробника. Він каже, корейських і японських марок, подібних автомобілів Hyundai, Toyota та Honda, і спрямована на Вей, яка оприлюднила свої плани по запуску в Європі на початку цього року на автосалоні у Франкфурті.

Сказав Steingraber Грейт Волл відрізняється від інших китайських фірм в орієнтації на успішний запуск на більш зрілих ринках "вивчаючи уроки з чужих помилок, перш ніж". З цією метою, він сказав, що ти "тільки один постріл" на запуск в таких ринках, як Європа.

Він вказав на безпеці як найбільш важливим річ, щоб отримати права, щоб розвіяти міф про китайських машинах було все дешево і небезпечно. "Наш бренд є безпека абсолютно без відмова допускається", - сказав він, додавши, що Вей міг пройти найсуворіший з нас краш тести навіть зараз, і автомобіль був розроблений і спроектований з самого початку їх життя, щоб бути готовими до вивезення за кордоном, коли прийде час.

Дизайн також відіграє вирішальну роль в успіху китайських автомобілів за кордоном, сказав Steingraber. “Ви можете будувати автомобілі так добре, як ви хочете, але якщо це не виглядає добре, ніхто не буде купувати їх. Це якість і безпека".

Вей планував її глобальний запуск з повного модельного ряду, який в даний час складається з VV5 і ВВ7 (на фото вище) моделей, з повним комплексом планується до 2021 року, в тому числі більш VV8 моделі в березні наступного року і менше VV3, щоб слідувати пізніше в 2018 році. Автономні технології, а не повністю електричної версії, так і паливні елементи, щоб запустити до 2023 року, а також гібридних версій своїх моделей вже на наступний рік.

Плани Великобританії не було зафіксовано ні Вей, ні Ціна, сказав Steingraber, який додав, що Вей планується продаж 400 000 автомобілів в рік до 2020 року. У минулому році Грейт Волл продано більше мільйона автомобілів, причому цей haval Н6 регулярно очолюють хіт-паради продажів.

Більше Контенту:

Volvo і Лінк До гібридних технологій до запуску в 2018 році

Історія китайського наслідувача автомобіля: в картинках



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.