Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Рульові наконечники ВАЗ-2107: як зробити заміну своїми руками


Опубликованно 22.11.2017 02:23

Рульові наконечники ВАЗ-2107: як зробити заміну своїми руками

При заміні рульових наконечників ВАЗ-2107 потрібно дотримуватися правила – встановлювати відразу кілька елементів і після закінчення регулювати розвал-сходження коліс. Без цього експлуатація автомобіля неможлива – знос протектора покришок буде відбуватися швидше. Виходить так, що колеса при неправильному сходження направлені в різні боки – при їзді на малій швидкості це непомітно, але при розгоні може відчуватися відведення машини вліво або вправо. А це позначається не тільки на зручність управління автомобілем, але і на безпеці – машину може різко відвести в сторону, що створить аварійну ситуацію. Особливості роботи рульового керування

Вся конструкція рульового управління на сімках та інших машинах «класичної» серії складається з таких елементів:Рульового вала. Причому саме на сімках вперше був застосований травмобезпечний – з хрестовиною. При ударі в лоб вал складався на дві частини. На ранніх моделях автомобілів такого не було, тому при аварії можна було пошкодити грудну клітку.Маятникового важеля – елемент, установлюваний на правій частині автомобіля, призначений для передачі руху від центральної тяги до короткої крайней.Кермового редуктора – спеціального механізму, в основі якого знаходиться черв'ячний привід. Він перетворює обертальний рух в поступальний.Три тяги – два рульових наконечника ВАЗ-2107, які можна регулювати по довжині, і центральна.

Всі тяги складаються з двох кульових елементів, саме вони дозволяють вільно рухатися всього механізму. Ознаки поломки рульових тяг ВАЗ-2107

Визначити несправність рульового управління можна дуже просто – при русі обов'язково з'являться сторонні звуки. Разом з цим суттєво збільшиться люфт рульового колеса. Але обов'язково потрібно зробити діагностику всього управління, щоб переконатися саме в його поломки. Люфт і стуки з'являються і при руйнуванні інших елементів передньої підвіски – кульовий, сайлентблоків, підшипника маточини, амортизатора.

Тому вам потрібно виконати прості дії:Встановіть автомобіль на естакаді, оглядовій ямі або підйомнику.Проведіть зовнішній огляд усього рульового управління. Особливу увагу приділіть станом пиляків – якщо вони прийшли в непридатність, то потрібно міняти кермові наконечники ВАЗ-2107. Ціна одного наконечника складе близько 300 рублів. А всього їх чотири, тому, якщо плануєте міняти все, купуйте в зборі.За допомогою монтажної лопатки оцініть величину люфту в кульових шарнірах. Якщо він дуже великий, то потрібно проводити заміну одного або декількох елементів.

Що стосується вибору фірми-виробника, то не варто переплачувати за імпортні елементи. Серед вітчизняних багато непоганих виробників, які випускають якісні і недорогі елементи. Наприклад, заводи ТРЕК і БЗАК, багато автомобілістів віддають перевагу їм.Інструменти для ремонту

Перш ніж починати ремонт, потрібно підготувати такий інструмент:Домкрат.Противідкатні черевики.Опори під автомобіль.Набір гайкових ключів.Плоскогубці.Знімач рульових наконечників ВАЗ-2107.

Зверніть увагу на те, що потрібно використовувати знімач саме для автомобілів «класичної» серії або універсальні.

Ті інструменти, які призначені для дев'яток і подібних моделей, не підходять. Якщо немає знімача, то можна спробувати вибити наконечники, але це буде проблематично.Підготовка до ремонту

На етапі підготовки до заміни вам потрібно виконати наступні дії:Установіть автомобіль на підйомник, естакаду або оглядову яму. Якщо таких немає зручностей, то доведеться піднімати бік машини та вивішувати її. Якщо ж робите ремонт на ямі, то домкрат не потрібно, достатньо лише зафіксувати машину за допомогою противідкатні черевиків.Всі різьбові з'єднання обробіть проникаючої мастилом – так ви полегшите собі роботу.Підготуйте інструменти і запасні частини.

В ідеалі проводити заміну всієї трапеції. Люфт може з'явитися не тільки при зносі наконечників рульових тяг ВАЗ-2107, але і при руйнуванні середньої, маятникового важеля і навіть редуктора.Заміна наконечників

Щоб провести заміну рульових наконечників, потрібно виконати такі маніпуляції:Вийміть шплінти з отворів в пальцях наконечників. Попередньо їх потрібно випрямити за допомогою плоскогубців.Викрутіть гайки з пальців рульових наконечників ВАЗ-2107.Встановіть знімач і по черзі витягніть пальці.Виміряйте довжину всієї тяги.Послабте хомути та досягніть того, щоб довжина нової тяги була такою ж точно – вкручуйте або викручуйте наконечники. Після цього затягніть хомути.Встановіть тягу і закрутіть гайки, зафіксуйте їх шплінтами.Проведіть регулювання розвалу і сходження коліс.

Якщо ви виміряли довжину старої тяги і поставили нову з точно такими ж розмірами, це не гарантує того, що сходження буде правильним. Коригування потрібно проводити приблизно кожні 10-15 тис. км і немає гарантії того, що на старих тягах сходження було ідеальним. Тому, щоб уникнути швидкого зносу гуми, обов'язково зробіть налаштування.



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.