Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Момент затягування ГБЦ ВАЗ-2112 (16 клапанів): схема


Опубликованно 22.11.2017 02:26

Момент затягування ГБЦ ВАЗ-2112 (16 клапанів): схема

Момент затягування ГБЦ ВАЗ 2112 (16 клапанів) дуже важливий, так як при нерівномірному встановлення головки відбувається деформація. Це призводить до того, що після розбирання потрібно сточувати не менше 2 мм з поверхні головки блоку. Якщо дотримуватися всі моменти затягування, то точити голівку не доведеться, а якщо і потрібно це зробити, то не більше ніж на чверть міліметра.Конструкція головки

В 16-клапанному двигуні використовується головка блоку, на якій розташовані такі елементи:Два розподільчих вала. Вони з п'ятьма опорами, відлиті з чавуну, на кожному з 8 кулачків. Встановити замість впускного распредвала випускний (і навпаки) не можна.16 клапанів. Вони встановлюються на напрямних втулках.Безпосередньо на головці блоку встановлюються сідла, які стикаються з тарілками клапанів.Гідравлічні компенсатори в кількості 16 штук.

Розподільні вали встановлюються на опорах ГБЦ. Дотримання моменту затягування ГБЦ ВАЗ-2112 (16 клапанів, 1,5 літра) дозволяє забезпечити нормальне функціонування двигуна. Також це дозволить уникнути дорогої фрезерування поверхні після чергового демонтажу головки. Підготовка до заміни прокладки ГБЦ

При зняття головки блоку обов'язково змінюєте прокладку – повторно її використовувати не можна, так як це призведе до пробою. Також її потрібно міняти, якщо виявлена текти антифризу або моторного масла в області з'єднання блоку і головки. Нерідко течі з'являються в результаті пошкодження самої головки з-за надмірного нагрівання. Якщо не дотримуватися момент затягування болтів ГБЦ ВАЗ-2112 (16 клапанів), можливо пошкодження прокладки і поява течі рідин.

Підготовчі роботи перед заміною прокладки:Відключаєте від акумуляторної батареї мінусову клему.Встановлюєте поршень в першому циліндрі в положення, що відповідає верхній мертвій точці.Повністю злийте рідину з системи охолодження – для цього спочатку викрутіть пробку внизу радіатора, потім в блоці двигуна.Обов'язково скиньте тиск в паливній системі – для цього в рампі є спеціальний штуцер.Викрутіть гайки кріплення приймальної труби від колектора випуску.Демонтуйте термостат.Викрутити гайку, якій виробляється кріплення кронштейна до труби рідинної помпи.Послабте гайку, якої кріпиться кронштейн до колектора (випускного). Після цього виведіть його у бік, щоб він не заважав проведенню робіт.Вимкніть колодку проводів від датчика масла і на моторах модифікації ВАЗ-2111 потрібно відвернути або послабити гайки, якими кріпляться підтримує і опорний кронштейни.Зняття головки блоку

Після підготовчих робіт потрібно провести повне зняття головки. Для цього виконуються такі маніпуляції:Від'єднайте білу колодку від ДПКВ, для цього буде потрібно віджати пластикову засувку.Зніміть пластикову декоративну панель і металеву кришку головки блоку.Зніміть приводний ремінь ГРМ. Для цього потрібно викрутити гайку натяжного ролика та зняти її повністю.Шків розподільного валу потрібно зафіксувати за допомогою викрутки – намагайтеся не допустити провертання.Викрутити болт кріплення распредвала і зніміть його повністю.Аналогічно знімається і другий розподільний вал.Викручуєте десять болтів, якими головка кріпиться до блоку.

Після цього можна повністю зняти ГБЦ. Момент затягування ГБЦ ВАЗ-2112 (16 клапанів) під турбіну такий же, як і без неї. Особливості системи клапанів

На автомобілі ВАЗ-2112 конструкція клапанів дуже схожа на ту, яка використовується в моторах модифікації ВАЗ-2110. Тільки у них діаметр стрижнів і тарілок трохи менше. Розміри:Впускний клапан - тарілка діаметром 29 мм, стрижень 6,975 мм.Випускний клапан - тарілка діаметром 25,5 мм, стрижень 6965 мм.

На кожному клапані встановлюється пружина, її довжина без навантаження - 38,19 мм. При наявності навантаження в 240 Ньютон вона зменшується до 32 мм. Якщо впливати на пружину з навантаженням 550 Ньютон, її довжина зменшується до 24 ммГідравлічні штовхачі

Приводяться в рух клапани за допомогою кулачків на розподільних валах і гидротолкателями. Ці елементи знаходяться всередині напрямних отворів. За допомогою гідроштовхачів виходить автоматично усунути зазори в механізмі клапанів. Тому при експлуатації автомобіля не потрібно проводити настройку теплових зазорів клапанів.

Щоб гидротолкатели працювали у нормальному режимі, із системи змащення надходить до них масло. Воно подається по спеціальних каналах в блоці ДВС і ГБЦ. Масло проходить по цих каналах і для змащення шийок на розподільних валах. У каналі є клапан, за допомогою якого олія не зливається зверху після того, як двигун глушиться. Це дозволяє підтримувати роботу системи в нормальному режимі до повної зупинки.Розподільні вали

При ремонті головки обов'язково потрібно перевіряти стан розподільних валів. Коли здійснюється складання, дотримуйтесь інструкції і витримуйте момент затягування ГБЦ ВАЗ-2112 (16 клапанів). На "Пріорі" встановлюється такий мотор – він досить потужний, володіє прекрасними характеристиками і не вимагає частого догляду. Два распредвала приводять у рух впускні і випускні клапани.

Розподільні вали обертаються в спеціальних гніздах, які знаходяться безпосередньо голівці. Відмінність распредвалів в тому, що на впускному є невеликий поясок. Він знаходиться біля самої першої опори. Щоб не відбувалося осьового переміщення, є наполегливі буртики – вони знаходяться на обох сторонах опори спереду. Попереду на обох розподілвалами є сальники самоподжимного типу.Як провести ремонт

Для того щоб здійснити ремонт голоском блоку, вам буде потрібно наявність таких інструментів:Пристрій для стиснення пружин клапанів. Можна використовувати як «магазинне», так і саморобна. Головне, щоб було зручно працювати.Пристрій для випресовки маслозйомних ковпачків.Оправка у вигляді трубки для встановлення ковпачків.Ключі на «10», шестигранники, пінцет і викрутки.

Виконайте такі маніпуляції:Проведіть всі дії щодо зняття головки і розподільних валів.Вийміть всі клапани за допомогою спеціального пристрою.Вийміть маслос'емниє ковпачки.Проведіть заміну і притирання клапанів. Міняти клапани потрібно в тому випадку, якщо є ушкодження – прогари, порушення геометрії. Обов'язково підписуйте, на яких гніздах притираете клапан – в іншому випадку порушиться герметичність.Зберіть всі механізми привода клапанів – гидротолкатели, пружини, зафіксуйте їх сухарями.

Всі дії по збірці вузла проводяться в зворотному порядку, лише потрібно враховувати одну особливість: дотримуйтесь рекомендованих значень моменту затягування ГБЦ ВАЗ-2112 (16 клапанів). На фото позначена послідовність затягування.Як затягнути болти кріплення ГБЦ

Обов'язково затяжку проводите за схемою, наведеною в статті. Для того, щоб затягнути болти, потрібно виконати кілька простих дій:Встановлюєте нову прокладку головки блоку, розміщуєте її на центруючих втулках.Встановлюєте голівку і наживляете болти її кріплення.Починаєте з моментом затягування в 20 Н*м. Якщо шкала в «кгс/м», то ділите на 10.У другий захід потрібно докрутити всі болти за схемою на 90 градусів.За третій захід вони доворачиваются ще на 90 градусів.

Не можна використовувати болти, довжина яких 95 мм і більше. У цілому, процедура досить проста, але потрібна наявність динамометричного ключа – без нього витримати правильний момент затягування ГБЦ ВАЗ-2112 (16 клапанів) не вийде.



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.