Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Вестфілд побудувати новий середньомоторний ?30к спортивний автомобіль в 2018 році


Опубликованно 22.11.2017 02:48

Вестфілд побудувати новий середньомоторний ?30к спортивний автомобіль в 2018 році

З погоди-носити промисловий блок десь у Уест-Мідлендс, Вестфілд спортивних автомобілів кліщів і комплектуючих автомобілів, які дуже схожі на Caterhams.

Але його клієнтська база старіє, попит на невеликих легких спортивних автомобілів йде на спад, і, перш ніж занадто довго, такі автомобілі можуть бути узаконені з існування. Це сувора оцінка, але, для багатьох людей, це, ймовірно, звучить приблизно так.

Керуючий директор Джуліан Тернер не один з них. За його словами, westfield знаходиться не якийсь злощасний, старомодний набір для автовиробника, але на підйомі технологічної компанії. Якщо його погляди на сімейний бізнес збудеться, то і я не буду думати про Уестфілд як ноги безнадійно застрягли в минулому надто довго.

"Є зростання в сфері продажу автомобілів, який дійсно хороший", - зазначає Тернер. “Великобританії [попит] залишається досить постійним, але експорт йдуть великі гармати. Це бізнес, який генерує грошовий потік для нас, щоб робити інші речі. Це наш хліб і масло".

Модельний ряд компанії складається з лотоса, сім-стиль пластиковий повнотіла спортивного автомобіля Lotus одинадцять стилі Вестфілд СІ, який виглядає, як ніби він зробив неправильний вимкніть mulsanne прямо в 1957 році.

Вестфілд, як і раніше будує невелику кількість XTR і невеликий прототип відстежувати автомобілі теж. У цілому, компанія виробляє близько 150 автомобілів в рік, більшість з яких продаються у вигляді комплектів.

Що, ймовірно, не здивує вас. Що може робити те, що Уестфілд розробляє новий середньомоторний спорткар, який вийде в кузовах купе і родстер. Вона буде важити набагато менше, ніж 1000 кг, вартість близько ?30,000 і буде пропонуватися з вибором з двигуна внутрішнього згорання, гібридні або повністю електричні силові агрегати. Ці варіанти трансмісії будуть доступні в решті лайн-ап теж.

Є ще більше сюрпризів. Тепер вестфілд будує автономні батарейка стручки, начебто самостійного водіння автобус, який буде, мабуть, беручи за наших центрів, бізнес-парків та університетських містечок в найближчому майбутньому. За словами Тернера, Вестфілд є лідером ринку в секторі, який буде коштувати ?925 млрд до 2025 року. Продано вже 30 мільйонів фунтів стерлінгів-вартість речей, на ?150,000 поп, уряду Південної Кореї.

Очевидно, що це дуже багато для нас, щоб надолужити. Середньомоторний спортивний автомобіль буде під маркою Вестфілд ГТЗ, приймаючи свою назву від 50-річного незалежна Британська фірма, раніше придбаних Уестфілд. Виробництво повинно початися в 2018 році, автомобіль базується на шасі сталева просторова рама з подвійним поперечним важелем підвіски. Двигун внутрішнього згоряння буде Форд EcoBoost двигун з турбонаддувом з чотирма циліндрами, той же 252bhp блок, який живить Спорт 250 сім-однаково. Там буде також повністю електричну версію, використовуючи акумуляторні батареї і електродвигун поставляються з британських компаній, і він буде мати 200-мильну діапазон.

Гібридна модель використовує новий Ванкеля роторний двигун, розроблений westfield і побудували поруч передових інноваційних розробок. Це одногвинтової агрегат, який витісняє 650-кубові і розвиває 130bhp. Двигун важить всього 28 кг, що робить його ідеальним разом з електричним двигуном у легкий спортивний автомобіль. Тернер сподівається продати 1000 металлостеклянного gtms спаю кожен рік до 2022 році. Зрештою, ГТЗ може бути повністю автономною. "Ви могли б використовувати ГТЗ на годину, щоб трохи повеселитися, тоді може хтось інший", - говорить він. "Ми збираємося звернутися до Боїнг або Аеробус автомобільного світу, продаж цих автомобілів для операторів флоту все більше і більше."

Розширення вестфілда був швидким. Його кількість збільшилася вдвічі до 46 за останні 12 місяців і Тернер вважає, що це буде знову в наступному році двічі. Його сили повинні рости, якщо компанія має намір вразити свою мету будівництва 100 автономні модулі в 2018 році. Виготовлені на тому ж заводі, як спортивні автомобілі, стручки високий, вузький, закритий колеса машин, які можуть поміститися шість. Вони подорожують зі швидкістю до 20mph і працювати протягом восьми годин на одному заряді.

Чому самоврядні стручки? Окрім величезних розмірів ринок, технології кросовер між легких спортивних автомобілів і автономні модулі насправді дуже яскравий. Тернер вказує на те, що обидва використовують шасі з підвіскою на подвійних поперечних важелях і пластикових органів, які його компанія дуже добре орієнтується ст. І такий же автономний і технологій батареї тільки може працювати на обох видах транспорту. Використовуючи автономні системи, розроблені компанією Bristol-обробка Ф'южн, стручки Вестфілд на суд по всій країні. Вони використовуються в Грінвіч, щоб з'єднати залізничний вокзал до зупинки водного таксі та на університеті Західного кампусу Англії.

"Ми вже зробили п'ять мільйонів миль з цього автомобіля і приймати 3,5 млн пасажирів", - зазначає Тернер. “Ми випереджаємо багато людей, у тому числі Google, за допомогою цієї технології. Ми є лідером ринку".

Поки стручки не тільки ліцензується для використання в контрольованих середовищах, але Уестфілд співпрацює з британським урядом, щоб написати нову класифікацію для таких коштів, щоб дозволити їх на дорогах загального користування. "Зараз є модуль для підключення різних видів транспорту – це для "останньої милі" перевезення, переміщення товарів, щоб робити речі контрольованої зони аеропортів і так далі", - пояснює Тернер. “Але подивіться на штрафи транспорт для Лондона стає за забруднення повітря в 40 разів перевищує норму. Бірмінгем [міськради] знаходиться під загрозою з ?60м нормально, тому що [місто] так далеко за межу". Для міст, для досягнення цільових показників якості повітря, каже він, вони повинні обмежити автомобілів двигун внутрішнього згоряння і ось коли стручки можуть вступати у свої власні. "Британський спортивний автомобіль був в хорошому стані, каже він, "але є ще багато проблем на даний момент: побоювання з приводу майбутнього законодавства про контроль тяги, подушок безпеки, викидів і так далі, і побоювання про вихід Великобританії з ЄС теж.

“Ми повинні зробити все якнайшвидше, щоб залишитися в грі. Порівняно з нашими конкурентами, ми добре попереду. У нас вже є 15 років електричний і гібридний можливості і тепер у нас теж є автономні можливості. Зараз у нас зростає, але ми інвестуємо багато грошей у нові технології". Все це звучить неймовірно перспективним.

Тернер каже, що його потенційний портфель замовлень на стручки Вестфілд становить ?200 млн, суму, компанія навряд чи міг мріяти про те, коли він побудований тільки спортивні автомобілі. Але що дійсно радує, для читачів автомобіль Вестфілд, що не просто відмовляється від своїх коренів і будинок грошей-спінінг роботизований людина-вантажників. Інвестуючи в гібридних і електричних трансмісій, Вестфілд допомагає забезпечити майбутнє легкий спортивний автомобіль.

Тернер і його команда кажуть хороша гра і фарби чітко райдужну картину майбутнього торгового центру westfield. Як завжди, правда, це не обіцянка, що звинувачення, але доставка.

Пов'язані історії:

Коментар катерхем 620-Е

Вестфілд Спорт Турбо огляд

Кейтерхэм Сім 270



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.