Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Форд ка+ довгостроковий огляд-тест: підсумковий звіт


Опубликованно 24.11.2017 00:51

Форд ка+ довгостроковий огляд-тест: підсумковий звіт

Коли я вперше пробігся по специфікаціям нашого нового Ford ka+ на старті свого часу з нами, одне питання весь час крутилися в голові: "ця машина дійсно буде до вирізати і тяги щоденного британського автомобілізму?".

Адже він був оснащений атмосферне 1,2-літровий двигун, який видає скромні 83bhp – і наш автомобіль був більш потужним з двох виходів на пропозицію.

Що з тих пір я навчився не судити про книгу по її обкладинці. Майже відразу ж, ка+ знищив ідею про те, що він не буде з цим завданням впоратися з моїх щоденних поїздок, походів по магазинах і частого відвідування друзів і родичів.

Я прийшов (зовсім трохи) негативи в один момент, але тепер давайте подивимося на всі сторони ка+ мені імпонує. Для початку, її інтер'єру використовується безліч бітів від Фієсти частини ящика, тому він логічно продуманий і добре зібраний. Висока лінія даху означає, що є багато простору всередині, теж.

Ford стверджує, що дорослі не відчувають себе обмеженими в спині, тому що існує достатній простір для ніг ззаду достатньо місця, щоб легко поміститися три на задній лаві. Однак, коли я ніс тріо з пасажирів в спину, вони описали це, як затишно. Тим не менш, два дорослих людини були здатні долати великі відстані в спину комфорту; 200-мильної туди і назад з чотирма дорослими на борту покинув ніхто з нас не страждає від будь-якого болю або болю в кінці подорожі.

Переворот де благодать-це шасі ка+'и. Цей маленький автомобіль їде дуже добре, коли ви возитися навколо міста, але це також добре, коли ви хочете їздити в більш дружній атмосфері, завдяки вагомим керма і його гострий поворот.

Це не означає, що це було чудово. Найслабшою ланкою був двигун, який скінчився грунт в середині діапазону. Вона також не була безстрашним при підйомі по крутим схилами, які необхідні вам для роботи редуктора важко підтримувати прогрес. Вище діапазоні обертів, хоча, ка+, здавалося, більш нагальні.

Шкода, що це був просто п'ятиступінчастою коробки теж. Дія перехід був гладким і позитивним, але шосте співвідношення полегшило б навантаження на двигун. І було б ще краще, якби Форд був встановлений його блискучі трьох-циліндровий двигун EcoBoost замість 1.2.

Ще одна проблема з ка+ відсутність зовнішнього багажника на задній люк. Це означало, що ви повинні ловити ваші ключі або натиснути кнопку в салоні автомобіля, щоб відкрити багажник. Це було незручно, звичайно, і став скреготати, коли ключ не завжди повністю звільнити засувку багажника. Незважаючи на ці недоліки, ка+в плавності ходу, керованості і всебічних можливостей з лишком компенсують недоліки. Ви ходите по магазинах для нового автомобіля за такою ціною, я рекомендую його. Це складний ринок, особливо враховуючи, що за привабливою ціною ?9545, ка+ виглядає дорого. Версій початкового рівня від невеликих міських автомобілів Фольксваген, Шкода, Опель, мг, Сузукі, Kia і Hyundai все дешевше. Тобто турбований 0.9-літровий Дачія Сандеро в діапазон лауреат обробкою, яка дешевше базової специфікації ка+.

Але ка+ справляється з усім невеликої сім'ї буде вимагати від автомобіля, від походів по магазинах до завантаження його з заднього сидіння сплюснуте, плюс тривалих подорожах. Той факт, що він ставить усмішку на вашому обличчі означає, що я буду обходити дешеві варіанти і копати трохи глибше в кишеню.

Як це:

Внутрішній простір - Форд ка+ може вмістити чотирьох дорослих в комфорті і п'ять чоловік на стиск. Якість кабіна - використання Фієста запчастини приносить солідну й знану відчувати себе в каюту. Керованістю - задоволення від водіння з задоволенням. Його здатність чіплятися в поворотах, несе свої високі позиції.

Ненавиджу його:

Слабкий двигун - досить, але три - горщик EcoBoost, який буде краще і веселіше. Завантаження доступності - чому Форд не включати багажника кнопкою зовні задній люк?

Ціна ?10,545 Ціна як випробувано ?11,590 варіанти злиток срібною фарбою ?495, міський пакет (задній парктроник, електричні складні з підігрівом зовнішніх дзеркал, електричні задні вікна) ?300, Підігрів передніх сидінь ?150, 14 дюймів запасне сталеве колесо ?100 Економіка 39.7 миль на галон несправностей немає витрат немає

ПОПЕРЕДНІ ЗВІТИ:

Я великий любитель тримати речі простими і ка+ хороший приклад симпатичний, без суєти хоровод. Але його відсутність зовнішнього багажника займає спрощення занадто далеко для мене. Після використання встановленої на панелі приладів кнопка відкривання на виході з автомобіля, акт закриття дверей водія створює тиск всередині кабіни, змушуючи завантаження відкриється на мить і потім закрити себе. Дуже неприємно.

Ціна ?10,545 Ціна як випробувано ?11,590 варіанти злиток срібною фарбою ?495, міський пакет (задній парктроник, електричні складні з підігрівом зовнішніх дзеркал, електричні задні вікна) ?300, Підігрів передніх сидінь ?150, 14 дюймів запасне сталеве колесо ?100 Економіка 39.7 миль на галон несправностей немає витрат немає Пробіг 10,546

 

ПОПЕРЕДНІ ЗВІТИ:

Наш ка+одна слабкість-це його старий лак для двигуна. Найближчі до нього з більш сучасних турбованих агрегатів, часто меншого обсягу, навіть більш потужний 84bhp версія виглядає трохи астматик, з плоске пляма настільки великим, ви могли б їздити на коні та перевезення по ній. Це шкода, бо все інше про динаміку ка+'и так сучасні.

Ціна ?10,545 Ціна як випробувано ?11,590 варіанти злиток срібною фарбою ?495, міський пакет (задній парктроник, електричні складні з підігрівом зовнішніх дзеркал, електричні задні вікна) ?300, Підігрів передніх сидінь ?150, 14 дюймів запасне сталеве колесо ?100 Економіка 39.7 миль на галон несправностей немає витрат немає Пробіг 9107

 

ПОПЕРЕДНІ ЗВІТИ:

Нещодавно мені довелося проїхати більше 100 миль через ніч, після довгого дня на роботі, від Сільверстоун в графстві Монмутшир в ка+. Тужно? Нема, ка+, було досить весело, як тільки до швидкості, навіть якщо крутіше Валлійського місцевості викликало маленький двигун потіти. Це було зручно, теж моє єдине схоплювання є базз пластиковий динамік оточує.

Ціна ?10,545 Ціна як випробувано ?11,590 варіанти злиток срібною фарбою ?495, міський пакет (задній парктроник, електричні складні з підігрівом зовнішніх дзеркал, електричні задні вікна) ?300, Підігрів передніх сидінь ?150, 14 дюймів запасне сталеве колесо ?100 Економіка 39.7 миль на галон несправностей немає витрат немає Пробіг 8327

 

ПОПЕРЕДНІ ЗВІТИ:

Я завжди дивуюся, наскільки добре наші ка+ їде, і один або два з моїх пасажирів також прокоментував, як несподівано приємно цей маленький Форд, щоб, незважаючи на це виглядає досить звичайним зовні. Однак, днями, водій Астон Мартін Сігнет помахав мені рукою, припускаючи, що наші машини, оглянув з голови, щоб бути ще Астон. Добре це чи погано? Не впевнений...

Ціна ?10,545 Ціна як випробувано ?11,590 варіанти злиток срібною фарбою ?495, міський пакет (задній парктроник, електричні складні з підігрівом зовнішніх дзеркал, електричні задні вікна) ?300, Підігрів передніх сидінь ?150, 14 дюймів запасне сталеве колесо ?100 Економіка 39.7 миль на галон несправностей немає витрат немає Пробіг 6979

 

ПОПЕРЕДНІ ЗВІТИ:

Один з аспектів ка+, що мене дратує, так це полиці. Це не обрізається, але замість цього лягла на пару гачків, по одному на кожній стороні багажника, і кріпиться еластичним шнуром, що пружини він повертається у вихідне положення. Вона працює досить добре більшу частину часу, але якщо ви закрили багажник з трохи занадто багато сил, надумані корчить полку, сам Джем на кришці багажника і запобігає остання двері не зачинялися належним чином.

З боку це виглядає закрита, а перший натяк вам, що щось негаразд попередження на екрані інформаційно-розважальної системи, заявивши, що кришка багажника залишається відкритою.

Відсутність кнопки відмикання багажника екстер'єру-це надто незручно. Це означає, що ви повинні або натисніть кнопку фіксатора біля вимикач світла на приладовій панелі, перш ніж покинути машину, або використовуйте кнопку 'відкритті багажника на ключ.

Проте, коли ви використовуєте кнопку ключа він може бути хітом і міс двері повністю не відкриється. Це не було б такою великою проблемою, якщо це був ваш випадковий метод доступу до багажника, а тому, що немає іншого способу відкрити її зовні автомобіля, періодична проблема може рости втомлює.

Ціна ?10,545 Ціна як випробувано ?11,590 варіанти злиток срібною фарбою ?495, міський пакет (задній парктроник, електричні складні з підігрівом зовнішніх дзеркал, електричні задні вікна) ?300, Підігрів передніх сидінь ?150, 14 дюймів запасне сталеве колесо ?100 Економіка 39.7 миль на галон несправностей немає витрат немає Пробіг 6186

 

ПОПЕРЕДНІ ЗВІТИ:

Атмосферний двигун з чотирма циліндрами робить ка+ Свіфт досить на швидкостях міста. Але намагаюся швидко розганятися з місця і існує розрив між хапаючи другу передачу і момент прийшов. Він відчуває, як ви топчуться на пару секунд.

Тобто рух автомагістралі, яка становить 65 70 миль в моїх щоденних поїздок. Відвідування сім'ї і друзів, також вимагають численні автомагістралі миль. Ка+ достатньо компетентним, щоб зробити ці поїздки без мене гнітило, але 1,2-літровий двигун намагається швидко дістатися до крейсерських швидкостях, що означає додаткову обережність необхідна при вступі в швидко рухається транспорту на проїжджій частині. На більш високих оборотах при розгоні 70 миль на годину, це набагато більш чуйний.

Маленький Ford взяв на час зі своєї зони комфорту, але це велика ганьба, що обробку задоволення розроблені ка+ йде у відходи. Чи є спосіб, щоб відсортувати його? Крім цін, так: включити блискучий трициліндровий двигун EcoBoost.

Ціна ?10,545 Ціна як випробувано ?11,590 варіанти злиток срібною фарбою ?495, міський пакет (задній парктроник, електричні складні з підігрівом зовнішніх дзеркал, електричні задні вікна) ?300, Підігрів передніх сидінь ?150, 14 дюймів запасне сталеве колесо ?100 Економіка 39.7 миль на галон несправностей немає витрат немає Пробіг 6285

 

ПОПЕРЕДНІ ЗВІТИ:

Влаштувавшись в повсякденному житті з нашими ка+, я проводжу багато часу, обстежуючи приладової панелі і арматура кабіни під час мого коммутіруют.

Враховуючи ціну на маленькій машині, ми не очікували багато, якщо такі є, м'які на дотик матеріали. На приладовій панелі домінує фактурний пластик жорсткий, але те, що Форд зібрав не може бути глумилася над.

Це багато в чому пов'язано з більшість кріплень і фурнітуру везуть з тієї ж частини бункерів як дорожче Фієсти, включаючи рульове колесо, яке стало стандартом на наш Малолітражний оздоблення автомобіля.

Як наслідок, ка+ відчуває себе добре прикручені, хоча є і деякі відмінності в салоні, що підняти машину вище тільки низькою орендною платою Фієста. Вони включають в приладовій панелі, дзеркал заднього виду контроль та інформаційно-розважальна система кнопка макет. На щастя, останніх не так складно використовувати, як система в нинішній Фієсти.

Не всі спроби Форда підняти зовнішній вигляд салону-це успіх: блискуча чорна обробка навколо стерео служить тільки, щоб зробити решта темно-сірі риски виглядають брудний і схильний до показує нечітке зображення відбитків пальців у всій їх красі.

ФОРД КА+ 1.2 ТИ-ДКТ 85 МАЛОЛІТРАЖНИЙ

Ціна ?10,545 Ціна як випробувано ?11,590 варіанти злиток срібною фарбою ?495, міський пакет (задній парктроник, електричні складні з підігрівом зовнішніх дзеркал, електричні задні вікна) ?300, Підігрів передніх сидінь ?150, 14 дюймів запасне сталеве колесо ?100 Економіка 39.7 миль на галон несправностей немає витрат немає Пробіг 5559

 

ПОПЕРЕДНІ ЗВІТИ:

З моменту набуття права власності на Форд ка+, я з нетерпінням чекаю, щоб дізнатися, скільки здатне було б з повним комплектом пасажирів.

Тому, коли поїздка в Манчестер спливло кілька тижнів тому, у мене був чудовий шанс зробити це, з моєю мамою моєї 6-футовий-плюс дядько стає мимовільним випробуваним у 250-мильної поїздки.

Ка+ коротше в цілому, ніж Фієста, яка сама по собі не останнє слово в задній частині пасажирського комфорту. Однак, незважаючи на дві машини, будучи, як і внизу, Форд стверджує, що він створив понад задній номер в ка+, роблячи сидіння більш вертикально, ніж у Фієсти і пожертвувавши трохи місця в багажнику. Ще одна перевага ка+, є її висока лінія даху, яка допомагає для голови та полегшує життя, коли входити і виходити зі спини.

У будь-якому випадку, це все схоже на роботу. Під час поїздки до М40 і М6, як пасажири позитивно прокоментував коліна, ніг і плечей, що надається їм. Моя мама була найбільш комфортною, але мій дядько керованих 90 миль, перш ніж судома і він вирішив переключитися на вакантну пасажира на передньому сидінні під час піт-стопа на кіл послуг.

Після цього, мені дуже хотілося спробувати три на задній лаві. Цього разу поїздка була всього лише кілька миль, але знову-таки Форд не розчарував, кожен пасажир, що має досить голови і ніг, навіть посеред пасажирів, які часто захищають в п машини. Єдиним недоліком була відсутність плечей – forgiveable, коли ви розглядаєте ка+з габаритів.

Незважаючи на зламаних багажника, там ще 270-літровий навантаження затоки, що цілком достатньо, щоб проковтнути невеликий магазин. Дійсно, він має лише 15 літрів менше, ніж 3 мг і 50 літрів менше, ніж Дачія Сандеро, як великі автомобілі, і 64 літрів більше багажник Воксхолл Віва.

Читайте наш перший звіт нижче

Наша нова Форд ка+ це принципово різні перспективи від двох поколіннях ка, що йому передувало. Це очевидно, просто дивлячись на свого п'ятидверний кузов.

Як і оригінальний трьохдверний ка, який змінив місто в Європі автомобіль пейзаж з його нахабним характером і моторні обробки, це нове базується на основ Фієста, але це де схожість закінчується. Цей новий автомобіль є більш гарним 260мм, а також ширше і вище, ніж Мк1 ка.

Намір Форда з ка+ є основним на практичність і доступність, не тільки купувати, але і бігати і страхувати. Хоча вона і коротше, ніж Фієста в довжину, там достатньо, інтер'єр кімнати для перевезення двох задніх пасажирів в гідний комфорт, або три у поштовху.

Ка+ побудований в Індії, але був сильно підправлено з урахуванням європейських смаків. Ми зацікавлені в використанні нашого шестимісячного перебування в авто, щоб оцінити, наскільки добре ці хитрощі працювали, тому що ця стратегія була використана з кросовер ecosport, і той впав, на жаль, вистачає звичайних високих стандартів Форда, коли він уперше прибув.

Хтось, купуючи ка+ не доведеться приймати багато рішень. Є один двигун, доступний в двох станах мелодію, і списку опцій вартість короткі. Рішення компанії Ford може запропонувати тільки атмосферне 1,2-літровий двигун з чотирма циліндрами Бензиновий двигун duratec було зроблено, щоб тримати витрати на низькому рівні. Немає EcoBoost або дизельних варіантів.

Ви можете купити ка+ початкового рівня і форми для дотику більше $ 9200, який майже так само дорого, як старий діапазон SportKa раніше. За ці гроші, це слабо обладнаний, але не включає Bluetooth і Передні електросклопідйомники. Вона також доступна тільки з 69bhp версія 1.2-літровий двигун.

Ми обрали в середньому ціновому діапазоні Малолітражний, який доступний з pokier і більш здатний двигун 84bhp. Малолітражний оздоблення також поставляється з більш стандартним обладнанням, такі як даб, круїз-контроль, Легкосплавні диски, кондиціонер, все робить ка+, яка трохи більш спокусливим.

Ми додали кілька варіантів. Найдорожчим з них є срібною фарбою, і ми також пішли за місто Форда Pack, який включає в себе парктронік. Ми все ще віруючих в запасні колеса, так що ми прапорець, що означає, що наш автомобіль оснащений одним. Підігрів передніх сидінь були чи не індульгенція по 150 фунтів, хоча той, який буде вам регулярно використовувати в найближчі пару місяців. Але незважаючи на все це, ціна нашого автомобіля був ще всього за 11,590.

Оригінальний но зароджується тепла прихильність від багатьох, хто володів або їздив на одному. Так жив до цього спадщину буде жорстко питати за більше, вище і трохи важче ка+?

Не обов'язково. У рамках Європейського ремонту автомобіля Форд встановлений більш короткі пружини підвіски і жорсткіше, форсованих амортизатори і перенастроюючу рульове установка від стандартного Індійського ринку автомобілів, що сходять з конвеєра. Члени жорсткіше хреста і передній підрамник і твердої анти-рол бари повні зміни для нашого автомобіля.

Це перші дні, звичайно, але ми задоволені, що ми знайшли досі. Їздити ка+'s є чудовим, поглинаючи вибоїни і вибоїни з легкістю, а управління чітким і різким, припускаючи, що вибираючи бюджетний автомобіль не обов'язково означає, що Ви не можете отримувати задоволення.

1,2-літровий бензиновий двигун потребує досить напружено, щоб дістатися до будь-якої швидкості з міста, але його недоліки можна пробачити.

Протягом наступних шести місяців з ка+, ми будемо визначенні того, чи є він зберігає оригінальні моделі шарм і вирішити, чи може він взяти верх над його Воксхолл Віва, мг 3 і Дачія Сандеро суперників за доступною кінця п'ятидверний міський автомобіль на ринку.

ФОРД КА+ 1.2 ТИ-ДКТ 85 МАЛОЛІТРАЖНИЙ

Ціна ?10,545 Ціна як випробувано ?11,590 варіанти злиток срібною фарбою ?495, міський пакет (задній парктроник, електричні складні з підігрівом зовнішніх дзеркал, електричні задні вікна) ?300, Підігрів передніх сидінь ?150, 14 дюймів запасне сталеве колесо ?100 Економіка 39.7 миль на галон несправностей немає витрат немає



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.