Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Опис, пристрій і технічні характеристики ГАЗ-17310


Опубликованно 24.11.2017 01:17

Опис, пристрій і технічні характеристики ГАЗ-17310

Всі легкові машини марки «Волга» випускалися Горьківським автомобільним заводом з кузовами седан і універсал. При цьому був значний попит на більш зручні для перевезення вантажів автомобілі з кузовом пікап. Дефіцит таких машин частково заповнювали численні ремонтні заводи, що виготовляли такі моделі, які відслужили свій ресурс машин.Розробка

На початку 2000-х років завод ГАЗ спробував розширити асортимент пропонованої продукції за рахунок створення вантажний «Волги». У 2004-му з'явилися перші зразки пікапа, показані на виставці «Автофорум 2004» під ім'ям «Іванич. Автомобіль розробили фахівці конструкторського бюро заводу ГАЗ.

В кінці 2004 року було укладено договір між ГАЗ і невеликим авторемонтним підприємством «Гідропривід», розташованим в місті Кимовск (Тульська область). Згідно з договором кимовский завод повинен був організувати виробництво пікапів з використанням поставляються ГАЗом вузлів і деталей. Складання машин почалася вже в січні 2005 року. На виставці «КомТранс 2005» машини з торговим позначенням ГАЗ-17310 «Трохим» були представлені широкій публіці.

Щодо природи походження торгової марки машини єдиної думки немає. Основною версією є припущення, що в одного з творців пікапа був родич з ім'ям Трохим.Концепція пікапа

Конструкція машини являла собою передню частину стандартної «Волги» моделі 3110 або 31029 і задню частину оригінальної конструкції. У «Трофиме» застосовувалися вузли від різних машин Горьковського заводу. В якості задньої частини пасажирської кабіни встановлювали обрізану задню стінку кабіни вантажного автомобіля ГАЗ 3307. У задній стінці залишаються два стандартних вікна. Кронштейн і тримач запасного колеса запозичили у моделі «Газель-2705». Для бічних деталей кабіни позаду дверей використовувалися обрізані зовнішні панелі стандартних задніх дверей «Волги». На фото «Трохим», зроблений на базі «Волги-31029».

Готові кузова «Волги» надходили в Кимовск в зібраному і пофарбованому вигляді. Для цього можуть використовуватися кузова різних моделей, починаючи від 31029 і закінчуючи 31105. Безпосередньо на заводі їх обрізали до потрібної довжини, дофарбовували нові елементи задньої частини кабіни та вантажну платформу. Пофарбований кузов пікапа збирали на крихітній складальної лінії з декількох стаціонарних постів. Трохи підвищити стійкість до корозії дозволяла заводська обробка антикорозійними складами.

В якості підстави вантажної платформи використовується рама з просторовою конструкцією. В ній передбачені поперечні підсилювачі. Застосування рами дозволило збільшити колісну базу ГАЗ-17310 до 3190 мм, що позитивно позначилося на розмірах вантажного відсіку. Збільшена база помітно поліпшила курсову стійкість машини.Технічні дані

Для комплектації ГАЗ-17310 застосовувалися дизельні і бензинові двигуни потужністю від 95 до 130 л. с. Варіант трансмісії був тільки один – п'ятиступінчаста механічна коробка швидкостей і повний привід задніх коліс за допомогою карданного валу. З-за подовженої бази на «Трофимах» застосовується оригінальний карданний вал більшої довжини.

Багато технічні характеристики ГАЗ-17310 не відрізнялися від параметрів «Волги». Гальмівна система була аналогічною – дискові механізми спереду і барабанні ззаду. Автомобілі мали регулятор гальмівних зусиль з параметрами звичайної «Волги». У підвісці заднього мосту «Трохима» застосували посилені ресори. На ранніх зразках машини пробували встановлювати стандартну, але вона не дозволяла перевозити більше 500 кг вантажу. У конструкції заднього моста був стабілізатор поперечної стійкості.

Огляд автомобіля ГАЗ-17310 буде неповним без опису вантажної платформи. Завдяки габаритній довжині платформи 2,12 м шириною 1,8 м, автомобіль міг перевозити досить великі предмети. Арки коліс були розташовані нижче рівня підлоги платформи, тому «Трохим» мав велику навантажувальну висоту. Максимальне завантаження автомобіля ГАЗ-17310 сягала 900 кг.Серійне виробництво

Серійне виробництво вантажопасажирських машин почалося в 2005 році. До цього часу ГАЗ почав черговий випуск рестайлінгової версії «Волги-31105». Відповідно змінився і індекс пікапа «Трохим» – він став позначатися ГАЗ-17310А. Крім такого, автозавод пропонував закритий фургон аналогічної конструкції моделі ГАЗ-17310В. Серійні машини мали задній борт зі штампованої написом TROFIM.

Усі автомобілі пройшли необхідну сертифікацію і мали «Схвалення типу транспортного засобу». В якості досвідчених екземплярів були «Трофимы» з встановленою ізотермічної будкою. Їх на завод постачали сторонні виробники. Окремого індексу такі машини не мали. Один зі збережених ізотермічних «Трофімов» представлений на фото.

Версія з кузовом фургон

Офіційна назва версії з кузовом фургон звучить трохи незвично. Індекс транспортного засобу - 17310В. Цільовими клієнтами версії фургон вважалися різні підприємства дрібнороздрібної торгівлі. Вантажопідйомність фургона становила 800 кг, тобто була трохи нижче, ніж у пікапа. При повному завантаженні маса машини була близько 2700 кг Це дозволяло використовувати фургон в центральних районах міст, де діють обмеження за вагою транспортних засобів. Будка мала обсяг близько 5-6 кубометрів. На фото фургон «Трохим» стоїть на задвірках автобази.

Машина оснащена обтічником на даху кабіни.

Комплектація машини залежала від оснащення вихідного автомобіля-донора. Тому іноді зустрічаються «Трофимы» оснащені гідропідсилювачем керма. Фургон міг бути обладнаний як дизелями ГАЗ-560 або 5601, так і бензиновими двигунами ЗМЗ. Останні могли оснащуватися карбюратором (мотори сімейства ЗМЗ 402) або системою вприскування палива (нове сімейство ЗМЗ 406). Деякі двигуни мали каталітичний нейтралізатор в системі вихлопу. Максимальна швидкість найпотужніших «Трофімов» не перевищувала 112-115 км/год при досить неквапливою динаміці.

Бензинові двигуни не відрізнялися низькою витратою палива. Наприклад, варіант з двигуном ЗМЗ 4062 (з системою електронного уприскування палива) витрачав в міських умовах майже 14,5 л бензину. Для зниження цього показника багато власники встановлювали саморобні обтічники на дах пасажирського відсіку.«Трофимы» сьогодні

У момент своєї появи автомобілі користувалися певною популярністю. Основною перевагою була низька ціна і відсутність заборони на в'їзд в центральні райони ряду міст. Основний конкурент машини, вантажна «Газель», підпадала під такі заборони.

Але напівкустарна збірка, жорсткі умови експлуатації і загальна невисока стійкість до корозії кузовів «Волга» призвели до швидкого виходу «Трофімов» з ладу. Велику конкуренцію машині стали складати більш дешеві пікапи ІЖ і ВАЗ. Тому випуск «Трофімов» досить швидко припинили – останні машини зібрали приблизно в 2007 році.

До теперішнього часу дожила вкрай мало моделей. Звичайне технічний стан «Трохима» легко зрозуміти по фото.



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.