Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Послідовність регулювання клапанів на «Москвичі-412»


Опубликованно 24.11.2017 01:17

Послідовність регулювання клапанів на «Москвичі-412»

Автомобілі «Москвич-412» проводилися на Московському (АЗЛК) і Іжевському (ІЖ) автозаводах і оснащувалися чотирициліндровим карбюраторним двигуном УЗАМ-412. Мотор знаходився у виробництві до 2001 року і на даний час є ще досить поширеним.Ознаки необхідності регулювання

Характерною ознакою необхідність регулювання клапанів є стуки при роботі прогрітого двигуна, що доносяться з-під клапанної кришки. Також регулювання клапанів потрібно після їх притирання до сідел. Інструменти

Для виконання роботи по регулюванню клапанів на «Москвичі-412» потрібно торцевий ключ з розмірами голівки 5 і 10 мм, гайковий з розміром зева 12 і 14 мм, а також стандартний набір щупів. Регулювання проводять при температурі мотора приблизно 20-22 градусів.

Розподільний вал на двигуні УЗАМ-412 знаходиться в голівці блоку. Випускні клапани розташовані зліва від встановленого в підшипниках розподільного вала впускні – праворуч.Послідовність робіт

Розглянемо покроково порядок регулювання клапанів на «Москвичі-412». Необхідно від'єднати шланг відкачування газів картерів двигуна від клапанної кришки, відключити трубку вакуум-коректора карбюратора. На «Москвича-2141» з двигуном УЗАМ-412 треба додатково зняти гнучкий повітропровід з повітрозабірного патрубка повітряного фільтра. Відкрутивши торцевим ключем сім гайок кріплення, необхідно зняти клапанну кришку з головки. При цьому важливо не пошкодити прокладку кришки.

Необхідно встановити поршень в першому циліндрі в верхню точку для такту стиснення (ВМТ). Першим вважається циліндр, наступний за шківом мотора. На шківі двигуна є спеціальна ризику, яку необхідно поєднати зі штифтом на картері. Крім того, додаткова ризику є і для шестірні привода розподільного вала. Її потрібно поєднати з припливом на голівці. При установці мертвої точки слід обертати колінчастий вал за храповик, а при його відсутності – за шків двигуна.

За допомогою щупа з пластини завтовшки 0,15 мм слід проконтролювати теплові зазори. Щуп повинен входити через зазор між коромислом і верхньою частиною стрижня клапана з невеликим зусиллям. У разі невідповідності зазору необхідно відрегулювати клапани «Москвича-412».

Для зміни зазору слід послабити гайковим ключем з зівом 14 мм фіксатор і обертати натискний гвинт, виставляючи необхідний зазор. Після цього затягують фіксатор і ще раз контролюють зазор. Таку операцію проводять на обох клапани першого циліндра. Регулювання клапанів «Москвича-412» завершена на одному циліндрі.

Повертають вал двигуна на 180 градусів за годинниковою стрілкою. Проводять аналогічні роботи в третьому циліндрі. Повертаючи вал на 180 градусів, виставляють зазор в четвертому циліндрі, потім, повернувши вал ще раз, – у другому. Встановлюють на місце зняті деталі. Регулювання клапанів в «Москвичі-412» завершена. Перевірку проводять запуском і прогріванням двигуна клапани стукати не повинні.



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.