Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Альберт Бірманн, чому Hyundai і Kia продуктивності автомобіля-готово


Опубликованно 24.11.2017 02:16

Альберт Бірманн, чому Hyundai і Kia продуктивності автомобіля-готово

Виконавчий віце-президент для випробувань транспортних засобів і розвиток високої продуктивності. Це не погана професія, правда?

У Хенде Мотор групи, яка включає в себе як Hyundai і Kia, це звання тепер носять Альберт Бірманн. Вже пару років, насправді. Тому, що на 57, якщо хтось зробить вам пропозицію, і ви були в своє старе місце протягом 32 років, що ще ви збираєтеся робити? Навіть якщо на старому місці був BMW, і в підсумку ми були в основному займається шанованих Му дивізіоні. Бірманн подумала, що він залишив свій слід, досяг того, чого він хотів і вирішив, чому б і ні?

Так от ми пару років тому, і корейського конгломерату Стінгер Кіа і Хюндай і30 Н О надійти у продаж. Плоди праці, якщо вам подобається.

Ми бачили, як він двічі в цьому році. У квітні, в той час як він був у поїздці до Великобританії, щоб дізнатися наші дороги і як засобами динамічно керувати ними – докладніше про це пізніше, а потім, за лаштунками на автосалоні у Франкфурті.

Він був в хорошій формі в обох випадках, як ви могли б очікувати, враховуючи продукти, які він видає. Обидва і30 N, яка є першим справжнім Хенде хот-хетч, і Stinger GT, і Kia, які будуть спрямовані для BMW 4 серії Гран купе, тепло приймали. Все добре.

"Все закінчено", - каже він Стінгера ГТ. "Я маю на увазі, у нас немає масового виробництва машин, але вони більш або менш по дорозі з Кореї в Європу". Ті, хто вів цей новий Гранд Tourer, задній привід, представницький хетчбек - диплом-купе, в тому числі власні тестери автомобіля, утеплили його.

"Люди дивуються, Кіа може такий диск", - говорить Бірман. “І на даний момент у нас є тільки поставити 3.3-літровий V6, і ми не акцентуючи увагу на 2.0-літровий бензиновий або дизельний [версії]. Але я також дуже оптимістично про них. Звичайно, деякі сили не вистачає, але спортивний характер".

Все це дуже добре, Альберт, якщо "Стінгер" - флагманський корабель. Але що з машини за що? "Ми намагаємося", - говорить Бірман. “Якщо ви їдете зараз залізним, ви можете знайти привід не зовсім те, що ви очікували від маленького B-сегменті позашляховиків.

“Це також може бути трохи більш гнучкою, трохи більше задоволення від водіння, ніж ви очікували два роки тому. Але це не так, це типова потіха машини - вона повинна служити для міської їзди і так далі".

Він також говорить, що Кіа вже “доклали чимало зусиль у наступний Сіда, тому ви можете розраховувати на хороший крок для задоволення від водіння, точність, спритність і так далі у порівнянні з попереднім Сіда; і це автомобіль, який отримує трохи більше уваги й сконцентрованості в цій області. Але, як ви знаєте, ми робимо купа машин і ми не можемо дати повний [динамічне уваги] для всіх з них.

"Філософія для жало було по-іншому, тому що у нас були складні на преміум рівня OEM, і я думаю, що зусилля, які ми вкладаємо в машину був трохи зосереджений на тому, що завдання, тому ми доклали більше зусиль у цій машині, ніж інші".

Хундай має свої салони буття до – і знову – але Стінгер-перший раз, що Kia спробував змішати його з Європейським великих хлопчиків. Є громадська думка переключилася на всіх? "Поки не можу сказати, але я впевнений, що це відбудеться", - говорить Бірман. "Стінгер будуть змінюватися очікування автомобілі Kia в цілому, тому що люди будуть думати, що ми можемо виступати на високому рівні". Він хоч знає, що це буде довгий шлях, щоб отримати Кіа в такій ж розмова, як Audi, BMW або Мерседес-Бенц.

Як і слід було чекати від того, хто так довго на Му дивізіоні, це динаміка, що привернути увагу Бірманн. Тому візит до Великобританії. “Це подія ясно дало нам більше зосередитися на тюнінг атрибут. Наша команда вирушила знову у Великобританії [у серпні], так що ми, напевно, більше піклуватися про вимоги водіння Великобританії," говорить він.

Британія однозначно херовые дороги є однією з причин, чому Кіа і Хюндай сьогодні і завтра буде краще їздити, ніж нинішні.

"Великобританія додає більше виклик", - говорить Бірман. “У вас погані дороги, поверхні бідні й у Вас більше корони; і вузькості дороги, де все має йти між живоплотами. І вузький місто занадто доріг. Ви не знаходите, що так багато в Німеччині, де до цих пір ми зосереджували наші європейські тюнінг".

У Великобританії означає "ми чітко орієнтовані на більш маневреність, керованість і точність рульового управління на майбутнє", - говорить він. "А також для коригування трохи більше для суворих доріг."

Не всі компанії роблять це, ви знаєте, звертати увагу на найменші деталі, як, що, щоб отримати речі в корені не вірна. Вони занадто нові для Кіа. "У нас є якийсь новий досвід", - каже Бірман. “Але це дуже плідними, бо раптово наш автомобіль конкурує на європейському рівні автомобілів преміум класу. І вони насолоджуються цим, ви знаєте".

Так ми, Альберт, так ми.

Кращі хіти бірманн це:

БМВ м3 (Е30) гоночний автомобіль гоночні автомобілі, зробити трохи більш успішним або знаменитим, ніж Е30 м3, один з Бірманн ранні проекти на БМВ, з-за фону, в якому він зробив пляма з гонки сам.

БМВ Х5 (Е70) - оригінал Х5 (Е53) був революційний автомобіль. Він був керівником проекту на другого покоління, завдання зробити його більш розкішним.

BMW 1 серії М купе - Біерман після прибуття в М. BMW підрозділу, яке він очолив у 2008 році, багато в чому збігався з м для турбірованних двигунів. В 1 серії М купе, культовим, вироблених в 2011 році, є, мабуть, найбільшим з тих, хто досі.

Хендай і30 Н - турбокомпресори, до цих пір, але і перший передній керований автомобіль, який він очолив розвиток. Н відділ вже був прогрес по прибутті Бирманна, але він бачив бельтинг новий хот-хетч за лінію.

Пов'язані історії:

БМВ Х5 огляд

Хендай i30 N огляд

Огляд БМВ м3



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.