Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

За кермом LEVC ТХ таксі


Опубликованно 25.11.2017 01:16

За кермом LEVC ТХ таксі

Ми планеризму. Ось на що це схоже.

Від водія цієї нові шести-пасажир таксі починається з правил дизайну в Лондоні, але націлений на ринки по всьому світу – там жах як мало проникнення шуму від вітру, дороги або механічних частин.

Електродвигун в даний час роблять водіння не менше трьох метрів від моїх вух, обгорнутий навколо задньої осі. 1,3-літровий бензиновий, трьох-циліндровий діапазон-розширювач двигун, встановлений поперечно ніс, зараз мовчать, тому що ми добре межах 70-80 км огинаючої електричний драйвінг рейндж на тонкі, широкі батареї їзда під нами, так що це просто не потрібно.

В алюмінієво-композитні конструкції кузова і шасі навколо мене притуплює звичайні дорожні шуми, принаймні, на цих досить гладкою підлозі-сільських доріг космічного Ковентрі. Знайомі shudderings добре загартований сталевий повнотіла чорні кеби я звик в Лондоні повністю відсутні. Це, я кажу собі, це прогрес варто заплатити.

Я за кермом все нові LEVC Техас таксі, яке тільки що почали приймати платоспроможних клієнтів в Лондоні, і це дивно приємний досвід. В стійкому стані, як я кажу, він ковзає. Якщо ви пістолет педалі газу, що ви отримуєте чисті, швидка, потужна реакція не дизель-і-slushmatic ТХ4 (поважний попередньої моделі) ніколи не збирається надавати, і є так багато вперед під вашу ногу, що ви дивуєтеся на секунду, що якщо це все строго необхідно. Можливо, для "не втратити таксі!" або "швидкий, як ви можете!" сцени з детективних фільмів старої школи.

На перехрестях з круговим рухом, машина нахиляється трохи, але захоплює і перетворюється в охоче, як, ну, як і будь-який інший добре спроектований седан. Ти сидиш високо, напевно, і мають кращу видимість, ніж будь-сімейний седан, але є видатні центральній консолі та вражаюче сприятливою сидіння (хоча, наприклад, я їду в найменш дорогою з трьох запропонованих комплектаціях), так що тут ще приємне відчуття безпеки.

Я їздив тільки на півгодини, але я хотів би зробити набагато більше. Цей автомобіль відчуває себе затишно і довгих годин комфортно, як і повинно. Таксисти, швидше за все, щоб провести вісім годин за кермом накопичуючи 120-150 миль пасажир тягнув на добу, розділити на годинну перерву на обід і відповідно нової електричній схемі речей) півгодини лоскотати вартістю близько 70% заряду батареї від одного з зростаючих банків таксі-виділеного 50квт швидкі зарядні пристрої. Я просто відключив наш тестовий автомобіль від одного з нових Chargemaster 'насоси' перед величною будівлею LEVC в Ансті промислового парку, недалеко від автомагістралі m69 в космічному Ковентрі.

Минуло 20 років з тих пір як я їздив на чорне таксі, але спогади не позитивні. Тісна сидіння і околиці і тілесних shudderings завжди буде незабутнім, але гірше всього був важким, дерев'яним рульовим механізмом; будь-яка зміна напрямку було чимось неприємним.

Тепер все змінилося. Гідравлічні цей новий Техас, його підсилювач, рейковий установка супер-плавний і точний в своїх руках і вимагає тільки потрібну кількість ваги для точного позиціонування прямий односторонній Техас в щільному міському потоці. Достатньо невеликого рульового колеса і коефіцієнта швидкої ліквідності – схожі в зачепленні з Лотус Еліз – забезпечує легкий доступ до супер-вузькі (8.5 м) радіус повороту лондонського таксі влади завжди вимагали, що дозволяє автомобілю зворотному напрямку в тісних міських закутках.

За даними LEVC динаміку експерт Стів Свіфт (який я востаннє зустрічався країн Elises і в Lotus Exiges це код в штаб-квартирі), спочатку було побоювання, що швидка рульового управління може призвести до "сметливому" на швидкості, але все, що я виявив сьогодні вказує на те, що цей автомобіль (регулюється за 80 миль на годину) просто не потрібні ніякі обмеження по швидкості – за того, що стійко високих швидкостях удару радикальні отвори в прогулянковому діапазони електричних машин.

Особливістю є відсутність на полі в цій машині їздити, то я знаходжу особливо вражає тому, що Техас має посадочні місця для трьох дорослих прямо над задньою віссю, і потреб підвіска/амортизатори ціни на які ще можуть справитися, коли він з шістьма регбістам до гри.

У звичайні вагони, на солідну різницю у вазі між злегка і повністю Ладен силу великих компромісів в ціні підвіска, але Техас вже несе в собі 330 кг батареї під підлогу кабіни, тому змінюючи навантаження менше, ніж їх звичайні ефекти.

Розмова моїх пасажирів, у цьому випадку представники компанії разом із моя перша поїздка, це явно чути на водійському місці, таких є відсутність механічного шуму. Коли я спробувати заднім сидінням, ефект той же. Ви можете мати невимушені розмови між передньою і задньою: намагайтеся, щоб ваш ТХ4. Або, якщо на те пішло, у вашому taxified Мерседес Віто мінівен, кращий в Техас опозиції. В майбутнє, таксі-нести пасажирів у пошуку ідеальних конфіденційності, в той час як вони пропонують шлюб, план військових переворотів або фінансових ділянку поглинань буде потрібно зробити більше, ніж просто відключити мікрофон...

Коли ви потрапляєте в щедрою пасажирському салоні (в якому є місце для одного більше 95 процентиль пасажира, ніж минає ТХ4) ви можете не помітити легкість проникнення через величезні двері, помітивши, що в ній є місце не тільки для повнорозмірної коляски для завантаження, але для того, щоб бути легко маневрував всередині до лиця фронт, однозначно пасажирів переважний напрямок руху.

Кабіна надійно з оздобленням якості неразрушими пластик і жовта ручка, але там все нове і дуже докладний пульт управління (для домофону, вікна, ліфти, температуру і багато чого іншого), а також розетки, порти USB і бортовим Wi-Fi інтернет. Це все такої якості я не бачив. Динаміка хороша тут теж: дуже мало качка або шум.

Чому, мені цікаво, ця машина цілком здатний так? Відповідь, я скоро дізнаємося від головного виконавчого LEVC Кріс Габбі, який нещодавно повернувся з успішної роботи з GM в Китаї, полягає в тому, що команда дизайнерів було поставлено завдання не просто зробити гарний таксі, але хороший автомобіль.

Він показує. Техас-це метод будівництва структуру, що складається з анодованого алюмінію штранг-пресування, притиски і виливки, готові з холодної сушки, удар-сопротивляя композитні панелі – використовується разом з такими Лотус і Астон Мартін, а жорсткість на кручення на 20 кн на градус не поступаються деяким з найбільш складних дорожніх машин.

Новий завод, на якому великий шматок ?цього проекту 330 мільйонів було витрачено, звичайно, нічого не дає геть Лотус і Астон Мартін. Завод практично собор-як в даний час виробництво, як і раніше, нарощує, але він буде зайнятий протягом тижня або двох, як виробництво переміщується в напрямку його передбачив первісної потужністю 150-300 автомобілів на тиждень.

Чому так багато автомобілів для лондонського таксі населення складає всього 21,000 – багато з яких збереглися з транспорту для Лондона повну, законодавчо 15 років – стільки разів розподілених по всій країні? Тому що це таксі будується для продажу та використання в глобальному масштабі – як далеко, як рідної материнської компанії Geely у Китаї, де планується виробництво. Габбі каже, що з великою кількістю людей, і зрушення у виробництві Енсті може в кінцевому підсумку зробити 24,000 автомобілів в рік, щоб включити прошепотів-про спектр електричний легкий комерційний транспорт, який буде використовувати той же силовий агрегат і основи, як Техас.

Ось хоч кілька років. Зараз це таксі, і в основному в Лондоні в першу чергу. Плюс – можливо – нова ера гризуться в чергах на таксі, так як клієнти жокей має бути у новому, тихому, затишному Техас. Одна річ, я знаю, що від моєї їзди і їздити: переможці зможуть насолодитися трофеями.

Пов'язані історії:

Перша поїздка: LEVC ТХ таксі

Німецький ринок версія нового LEVC Техас таксі показав



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.