Захисник-ля Боллинджера Б1 для запуску середини 2019 року
Опубликованно 25.11.2017 02:34
Американський старт-ап виробник електричний позашляховик стверджує, що вона розробила самий екстремальний і міцний батарейка позашляховик, який готується до запуску в середині 2019.
Боллинджера Motors, що базується в місті Хобарт в штаті Нью-Йорк, знаходиться на фінальній стадії розробки свого нового позашляховика Б1. Все-колесо-привод машина має передні і задні двигуни, які об'єднуються, щоб зробити 355bhp і 472lb фут обертального моменту. Влада буде контролюватися передній і задній електронний диференціал замок, і дві двошвидкісні редуктори серії для управління крутним моментом.
Він буде пропонуватися з 60kWh батареї, дають 120-мильний діапазон, з твердим наміром запропонувати 100kWh батареї з 200-мильною діапазоном.
Інженер Джон боллінджер Хатчінсон сказав: “немає іншого електричного позашляховика такий. Електричні трансмісії для позашляхового використання, так як вони забезпечують великий крутний момент на низьких обертах. Б1 призначений для веселої їзди по бездоріжжю, або для використання в якості ферми транспортного засобу. Ці транспортні засоби не подорожувати на великі відстані, так менше проблем".
Машина має винесені інтер'єр з об'ємною зовнішній дизайн, який нагадує ленд ровера дефендер. Він має алюмінієве шасі і кузов, розроблений, щоб зробити його простим у виготовленні, практичні для використання в умовах бездоріжжя і просто для заміни панелей. Сталевий каркас безпеки.
Б1 призначений для використання в екстремальних умовах бездоріжжя, і як такий має 15.5-дюймовий дорожній просвіт і 10-дюймові колеса. Це довго 3810mm і 1943 мм в ширину, з колісною базою 2667mm. З задніх сидінь зняв його, має 2690-літрові ємності.
Дизайн використовує відсутність двигуна спереду, щоб показати характерний "прохідних" куточок в передній відсік для зберігання, що дозволяє довго завантажує, щоб поміститися усередині транспортного засобу.
Б1 була ідея промисловий дизайнер Роберт Боллінджер, який заснував компанію, яка зараз працює в 2014 році десять осіб. Фірма стверджує, що отримав 10000 вираження інтересів, оскільки проект був вперше анонсований, і в даний час проводить оцінку виробничих партнерів в США.
У той час як В1 орієнтована на американський ринок, фірма планує почати експорт моделі в 2020 році, в основному на Близькому Сході.
Пов'язані історії:
Огляд Ленд Ровер Дефендер
Огляд Ленд Ровер Дискавері
Ленд Ровер Діскавері Спорт огляд
Категория: Авто Новости