Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

БПАН - що це таке?


Опубликованно 06.12.2017 12:28

БПАН - що це таке?

Любителі тюнінгу машин знають, що БПАН – це автомобільний рух, яке розшифровується «Без Посадки Авто Немає». До групи входять в основному молоді люди, які віддають перевагу занижену посадку. Ставлення до БПАНу абсолютно різне: хтось висловлюється про такий рух позитивно, хтось категорично проти «лежачих на землі» кузовів, а третім абсолютно все одно, є вони чи ні. Звідки пішла мода на занижені автомобілі і як до цього ставляться інспектори ДАІ?

БПАН – що це таке? Розвиток автомобільного руху

Мода на занижену посадку з'явилася досить давно. Як напрямок тюнінгу БПАН існує ще з 30-х років минулого століття. З'явився рух в США, була навіть створена субкультура, яка отримала назву «Pachucos». До такого тюнінгу вдавалися в основному займаються нелегальним бізнесом латиноамериканці, які бажають виділитися із загального потоку машин. Мексиканські емігранти з метою зменшення кліренсу усекали пружини або ресори, виводячи вихлопні труби з боків, а також зрізали кришку капота.

Друга хвиля популярності опущеною підвіски припадає вже на 1960-ті роки, і знову це сталося в Америці. Таким чином автолюбителі США ностальгували за минулими часами. Були навіть ті, хто не ризикував різати залізо – замість цього вони вантажили важкі мішки в свої пікапи.

У Росії ще довго не знали, що це – БПАН. Хвиля популярності зменшеного кліренсу у 1990-ті роки захлеснула тільки Європу та країни Азії, а в нашій країні субкультура по-справжньому стала такою тільки в 2010 році. Зате досить швидко набрала популярність і продовжує залучати молодь по сьогоднішній день.

У чому сенс заниженою посадки?

Як і будь-який інший вид тюнінга, зменшений дорожній просвіт створюється для краси. Правда, не кожен цю «красу» розуміє. Як і латиноамериканці в 1930-ті роки, російські хлопці і дівчата занижують посадку автомобіля тільки з метою поліпшення його зовнішнього вигляду. Звичайно, у кожного своя думка з цього приводу, але для БПАНовцев це виглядає саме так.

Як учасники руху «Без Посадки Авто Немає» занижують свої машини?

Існує 3 варіанти заниження підвіски. Будь-який з нижчеописаних методів вимагає заміни коліс на моделі з меншим радіусом.Урізання пружин. Цей спосіб найпростіший і дешевий, але не кращий в плані збереження ходової частини авто. Після зрізання 2-3 витків значно зростає навантаження на стійки, що згодом може привести до деформації кузова.Заміна стійок на укорочені. Але і тут є мінус – такі стійки більш жорсткі, що теж несприятливим чином позначається на деяких елементах ходової частини машини.Пневмопідвіска. Це самий розумний спосіб вступити в субкультуру БПАН в РФ, якщо того вимагає душа. Радикальний тюнінг у вигляді встановлення пневматичної підвіски є дорогим варіантом, але дозволяє управляти кліренсом, не виходячи з салону авто. Однак потрібно пам'ятати, що пневмопідвіска є ненадійною й складною системою, яка на наших дорогах просто не виживе – поламається в найближчому майбутньому.

БПАН VS ГИБДД

Тут окрему увагу слід приділити безпеки руху. Співробітники ГИБДД не втомлюються говорити про те, що БПАН – це небезпечний вид тюнінга, а водії «посаджених» машин є головною загрозою на дорогах міста. По-перше, як вже було написано вище, використання вкорочених стійок або зменшення їх на пару витків приводить в непридатність ходову частину. У будь-який момент один з її елементів може вийти з ладу, що призведе до поломки автомобіля, а трапитися може коли завгодно: на трасі, на міському проспекті, у дворах багатоповерхових будинків. І тоді ДТП не уникнути.

По-друге, пневмодвеска, використовувана в якості тюнінгу у прихильників руху «Без Посадки Авто Немає», також є ненадійним, аварійно небезпечним елементом. Крім того, зараз вона заборонена (закон про заборону експлуатації транспортного засобу, в конструкцію якого були внесені які-небудь зміни, неузгоджені з ДАІ).

По-третє, кожен учасник так званого BezPosadki-Avto.Net повинен володіти певними навичками управління машини з зменшеним кліренсом. Знову ж таки, в цілях збереження безпечного руху на дорогах.

Що стосується співробітників ГИБДД, то вони, як і багато автомобілістів, негативно ставляться до «посадженим» машин. Більше того, інспектор має право оштрафувати і зняти номери з транспортного засобу, якщо кліренс по вимірах виявляється менше, ніж зазначено в технічному паспорті. Такий закон діє з червня 2014 року.

Любителі і противники автомобільного руху БПАН в РФ з 2010 року не втомлюються сперечатися про те, добре це чи погано. Але якщо перші говорять про естетичну сторону, то другі призводять цілком розумні доводи про безпеку занижених машин на дорогах. І з ними можна погодитися, адже часто саме такі авто стають винуватцями ДТП.



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.