Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Ніссан ГТ-Р: гонка проти сонця, щоб відсвяткувати 10 років Годзілла


Опубликованно 07.12.2017 00:37

Ніссан ГТ-Р: гонка проти сонця, щоб відсвяткувати 10 років Годзілла

У перисті хмари високо над Північним морем повільно повертаючи червоний і оранжевий, але сонце ще не підніметься на короткий час, поки.

З теплому салоні автомобіля, я використовую ці неспішні 30 хвилин, щоб переглянути маршрут на сьогодні амбітний подорож в останній раз. Починаючи з цієї гальці берегової лінії Олдборо на узбережжі Саффолка, ми підемо на захід і вирізати звивисті, витіюватий шлях через серце Англії і всій вщипнув талії Уельсу перш, 340 миль, які прибувають в Аберистуите. Там, все буде добре, ми знайдемо вигляд дуже схожий на той, який ми бачимо зараз перед нами: спокійне море злегка гойдалося від легкого вітерцю, виливок низького м'яке сонце, що зігріває світіння в небі.

У 7.38 ранку, що вогненна куля, нарешті, порушує горизонту. Світанок робить шлях для денного. Фотограф Люк Лейсі і я дивитися, як сонце піднімається в небо, насолоджуючись, що це точно буде останній мирний мить довгий і неспокійний день. Але ми не можемо стирчати. Якщо ми хочемо зробити Aberystwyth до заходу, ми повинні натиснути на.

В цей день, 26 жовтня 2017 року, є помітною. Схід і захід сонця будуть розділені майже рівно десять годин. Десять годин і 47 секунд, щоб бути точним. От як довго ми повинні дістатися звідси до узбережжя Уельсу, досить проста задача, якби не той факт, що у нас є багато, щоб зробити сьогодні, окрім як проїхати зі сходу на захід.

Це виглядає жорсткою. Додаток карти Google на своєму телефоні розраховує, що поїздка займе 7,5 годин, але з цього приводу карт Google-це неправильно. Він думає, що ми будемо подорожувати на машині, ви бачите. Насправді, ми збираємося купити Ніссан ГТ-р. називають це сім годин, те, що залишає три години дня по справах, а не час взагалі для пробок, пропущених поворотів, обід, некритичні туалет розривів, проколів, поломок або будь-яких інших подібних затримок.

А я килимок на камінчики в Олдборо, з нетерпінням чекає Люк, щоб закінчити його сході, я не можу допомогти, але думаю, що гра вже. Але чому спроби цього шляху, і чому саме сьогодні? Саме в цей час року, що Nissan вперше представила Р35 ГТ-р на Токійському автосалоні в 2007 році. І так, по десять годин у день, ми відзначаємо десяту річницю автомобіля. В той час, який потрібен сонця, щоб піднятися з Північного моря, по небу пронесеться і тушкувати себе в ірландському морі, ми поїдемо з Олдборо в Aberystwyth, зупиняючись по дорозі в декількох місцях, що допоможе нам розповів дивовижну і унікальну історію гра-зміна продуктивності автомобіля.

Зі сходом постріл здійснюється на карту пам'яті, то хрускоту наш шлях через гальку і у підсумку змотався відразу після 8 ранку. Ми вже втратили 25 хвилин і охоплює лише кілька метрів, які не радують. Як захопленням вивчають астрономію, хоча, ви повинні будете зрозуміти, що наш день буде насправді бути трохи більше, ніж 10 годин і 47 секунд з-за відстані ми подорожуємо.

У самому справі, 241 км, які відділяють Олдборо і Aberystwyth, як зокрема авантюрний ворона літає, поставив ще 19 хвилин у нас в кишені. Ці 19 бонусні хвилини будуть вирішальними.

Як я люблю їздити від узбережжя до узбережжя нічого, крім путівцях і гірських перевалах, ми просто не вистачає часу. Ми заберемо у багатосмугових доріг і автомагістралей, де це можливо, але поки що єдиним способом дістатися звідси до головної дороги через Саффолк ніжно здіймалася місцевості, по Б-доріг і доріжок, які піднімаються і падають поступово з ландшафтом. Через села сну ми ковзання разом повільно і непомітно, але в момент, коли знак передає зняті всі обмеження, це дві шестерні, ноги на підлозі, рану двигуна на співвідношення обмежувач за іншим. Біситься, зір-нечіткість швидкості ГТ-Р робить з точки до точки ще більш яскраво, ніж це було десятиліття тому.

Ці моменти можна насолоджуватися, тому що таку дорогу ми заберемо це страшний А14. Він повезе нас на півдорозі по всій країні, які повинні бути добре для нашого строку, але не для духу. А14 найбільш пригнічує у Великобританії шляхи. Все дуже скоро, відчайдушний асфальт закінчується і підсовують запис прибуває. Знехотя, ми приєднуємося до проїжджої частини лісопиляння.

А14 не існувало, коли Данте писав про дев'яти колах пекла, але, були італійського поета переписати сьогодні Інферно, він, звичайно, переглянути цю цифру до 10. Це убоге шосе вперто просувається вперед, як жирний, перегодований крокодил через сумовитий, нудний пейзаж. Його покажчики являють собою перелік міст ви ніколи не хочете відвідати: Корбі, Кеттерінг, Бедфорд. Ти сидиш і повільно сходиш з розуму в лінію машин на 50 миль в годину або для милю за милею тому що десь попереду один селянин вантажівка поштовхової свій шлях повз іншого болісно витягати перегнати. І тоді є вічні дорожні роботи і нескінченні камери контролю середньої швидкості і поломок, які викликають нескінченні також в пробках.

Це все огидно, але це бере нас протягом декількох милях від нашого першого місця. Це тільки до 11 години ранку, коли ми приїхали в р. брантингторп полігон, двох-мильної злітно-посадкової смуги в Лестершир, де ми весь простір, ми повинні дійсно відкрити для GT-R до.

Я дозволяю собі 30 хвилин. В яскраве сонячне світло, я надаю ДПС шестерні і знайти grippiest патч з бетону на злітно-посадковій смузі. Коли ГТ-Р нове десятиліття тому, коробка передач з подвійним зчепленням і системою контролю старту були ще новинками і здавалося неймовірно швидко. Ніссан стверджували 0-62 миль в годину за 3,6 сек тоді, повністю 1.3 сек швидше, ніж Порше вказані за ?10,000-більш дорогий 911 Каррера.

Я на GT-R до. Це 2017 версія розвиває 562bhp, до 89bhp на машину 2007 року і Ніссан тепер стверджує, суб-три-другий 0-62 миль в годину часу. Тримати його на гальмах з лівої ноги, придавити акселератор, почути напружувати двигун і прибрав ногу з педалі гальма. Там найсмачніші полусекундная затримка перед автомобіля знімає з себе, бухати в спині-як жорстокі, тривожні шок. Гнітюче, хоча, ГТ-Р записів 3.1 сек бігти за іншого до тих пір, поки трансмісія перегрівається. Він не пірнаючи під 3сек сьогодні. Все-таки, за гроші, які занадто швидко – ГТ-Р торгова марка з самого першого дня.

Від р. брантингторп, ми підбираємо M6 і m42 на нашому шляху, щоб побачити людину, яка знає ГТ-Р історію навиворіт. Кілька хвилин, перш ніж ми прийдемо, хоча, важливий момент приходить і йде. В 12.44 годин вечора, сонце досягає меридіана, що своєї вищої точки, перш ніж він знову починає droptowards горизонті. Це сигнали на півдорозі в нашій гонці. Всього за п'ять годин до заходу сонця, ми на правильному шляху, але я сподівався, що Меридіан буде якась щемлива, що запам'ятовується момент на цьому шляху. Я хотів бути припаркований на мальовничому пагорбі, турбіни світиться вишнево-червоний, десь система вихлопу, дим від гальм. Замість цього, ми просто пройшли Вустер на південь М5.

Ми приходимо в Личфилде Motors в Глостершир на 1 вечора. Побудувавши компанію, яка носить його ім'я в одну з провідних у світі в GT-R тюнери, Іен Лічфілд стежив за ГТ-Р саги як пильно, як трофей мисливця, що переслідує оленя. "Я був у Токіо, коли компанія Nissan представила ГТ-Р В 2007 році", - згадує Лічфілд.

“У той час ми зробили багато роботи, настройка на Subaru і я був у Токіо, щоб побачити новий хетчбек сті. Ніссан був ГТ-р в розрізі на стенді і, будучи досить зухвалим, я почав кров'янисті виділення речі, як розмір турбіни. Я був схвильований і купив машину відразу. Коли я поїхав, я зрозумів, що це був... ну, давайте просто скажемо, що ми відклали всі наші плани з розвитку Субару відразу. У GT-R був на іншій планеті.

“У перші дні, ГТ-Р тюнінг був просто вихлопні системи і слабкої роботи ЕБУ, але тепер він величезний. Ми, напевно, бачили половину всіх ГТ-РС в країні тут. Приходьте в п'ять або шість машин для тюнінга або обслуговування щодня. У ці дні, ми розробляємо наші власні заготовки блоку циліндрів – стандартний блок починає тріскатися з плином часу в 1000bhp – і ми будуємо машину, яка, як ми сподіваємося, зробити суб-сім хвилин на колінах навколо n?rburgring."

Ось як далеко ГТ-Р тюнінг-сцени прийшла в десять років. Переговори литчфилда так пристрасно і так зі знанням справи про ГТ-р, я можу стирчати годинами. Насправді, це не так, поки ми не повернемося в наші машини, я розумію, що час заскок на 45 хвилин. Всього три години до заходу сонця і 120 кілометрів ще йти, ми під тиском.

Хмари формуються, і не тільки на наші плани, щоб дістатися до міста до заходу. Ми підбираємо a44 та натисніть через Херефордшир. Блаженно, на А44 не могли бути більш різноманітними А14. Для одну річ, це надзвичайно гарна траса, особливо в цей час року, коли дерева стоять величаво, в багатих коричневих і помаранчевих. Він також піднімається і опускається і крутить і красиво виходить; і, хоча це не пустельній дорозі, він змінює напрямок досить часто, що я можу тримати машину працювати піді мною.

До того часу ми перетнути кордон і в'їхати в Уельсі, пейзаж піднімається все навколо, хмари над головою настільки темним і важким, що я ледь можу повірити, що вони досі плавають. Після Раяйдер, ми вступаємо в долину Елан, де, за нашими планами, Люк буде знімати деякі епічні, великі пейзажі зображення, і я хотів би мати можливість, щоб дійсно підштовхнути ГТ-р. Непроглядний туман і дощ іде не те, що ми мали на увазі.

З часом на кінець, ми понуро вирішив натиснути в Aberystwyth, в кінцевому рахунку досяг Приморського міста 15 хвилин до того, як сонце з-за набір. Ще в Олдборо, у нього вже є.

Наші зусилля не були марними, хоча,. А не сяючий захід ми проїхали весь цей шлях, замість цього ми отримуємо густий, липкий туман, який повільно згасає від світло-сірого до каламутної чорноти. Але ця поїздка ніколи не було насправді перспективи або сонячне світло показує. Мова йшла про ГТ-р

Десять років тому, "Ніссан" змінив гру з супер купе і через роки, це все ще самий хвилюючий машина, в якій, щоб переслідувати сонце від одного моря до іншого.

Кращі моделі GT-RS і скільки платити

ГТ-Р (MY2011)

За що платити:?43,000

Компанія Nissan міняли ГТ-Р кожен рік з моменту її запуску в 2007 році, але модель 2011 року був перший капітальний ремонт. Потужність була збільшена до 523bhp, якість їзди покращився, а коробка передач стала більш міцною.

ГТ-Р ТРЕК ПАКЕТ

За що платити:?50,000

У 2012 році, трек Pack дав нам уявлення про те, чого чекати від майбутнього ГТ-Р І NISMO. Відомий ГТ-Р експерт Іен Лічфілд вважає, що модель відстежувати пакет є одним з кращих ГТ-РС на сьогоднішній день.

ГТ-Р NISM0-Н-АТАКА НАБІР

За що платити: ?150,000-плюс

Було кілька версій 2013 ГТ-Р Нисмо, але той, що сидить незграбно швидко Нюрбургринзі час кола 7хв 08.679 сек був У Н-атака комплекту А. там вважається тільки один приклад у Великобританії.

Що щодо нового ГТ-Р?

Враховуючи вік Ніссан ГТ-Р, можна було б очікувати модель наступного покоління не за горами. Але керівники Nissan залишаються кою про перспективу нового ГТ-Р, каже автомобілю, що в даний час автомобіль як і раніше робить свою роботу в якості моделі вінчик для бренду. Все ж, розробка нового GT-R буде в Японії і, враховуючи, що останні imx продукту електричний концептуальний позашляховик має більше крутного моменту, ніж ГТ-Р Нисмо (516lb футів і 481lb футів відповідно), не здивуюся, якщо в наступному втіленні флагманської Nissan модель включає в себе електричний силовий агрегат.

Пов'язані історії:

Прем'єра

Ніссан ГТ-Р Нисмо коментар

Огляд Nissan 370z вийшли



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.