Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Причіп ГКБ-8350: технічні характеристики


Опубликованно 07.12.2017 01:21

Причіп ГКБ-8350: технічні характеристики

Для збільшення кількості перевезеного вантажу, зниження економічних витрат на доставку застосовують спеціальний транспортний засіб, який називається причіп.Призначення причепа

Найбільш повно причіп можна охарактеризувати як несамохідне засіб, що дозволяє транспортувати різні або строго певні вантажі за рахунок потужності тягача, з яким він з'єднаний спеціальним зчіпним пристроєм. Таке об'єднане транспортний засіб носить назву автопоїзд. Важливо відзначити, що тягач в змозі працювати відразу з кількома причепами.

Особливістю експлуатації вантажного автомобіля спільно з причепом вважається більш складне керування таким транспортним засобом. Тому водієві для роботи на автопоїзді потрібно пройти додаткове навчання і отримати допуск (відповідну категорію у посвідченні).Переваги у використанні причепа

Основними перевагами при експлуатації причепа необхідно вважати:збільшення кількості перевезеного вантажу, іноді практично в 2 рази;зменшення ваги, що припадає на одну вісь автопоїзда при рівній завантаженні з звичайним вантажівкою, що дозволяє рухатися по дорогах, які мають вагове обмеження;можливість створення спеціалізованого транспортного засобу, наприклад, тягач, обладнаний маніпулятором, зможе завантажити і перевозити продукцію не тільки на власній платформі, але і на причепі;зниження матеріальних витрат на перевезення, у тому числі палива до 40%.

Головним недоліком у застосуванні причепа вважається зниження швидкості руху автопоїзда в порівнянні з вантажним автомобілем в середньому на 30%.

Певною незручністю слід вважати дообладнання тягача (при відсутності стандартних серійних пристроїв) для роботи з причепом. Такі матеріальні витрати носять разовий характер і швидко окупаються при постійній експлуатації автопоїзда.Класифікація причепів

Причепи з практичного використання поділяються на дві великі категорії: загального призначення та спеціалізовані. До общетранспортным відносяться бортові, тентовані та інші, які дозволяють виконувати перевезення різних за своїм характером вантажів. K спеціалізованим ставляться панелевозы, фургони, цементовози, трубовозы, цистерни, розпуски, автовози і т. д.

Важливою характеристикою причепа вважається його вантажопідйомність. За міжнародною системою класифікації вантажні причепи поділяються на наступні категорії:до 0,75 т;0,75 – 3,5 т;3,5 – 10 т;більше 10 т.

Крім того, виділяється поділ за кількістю осей.

Причіп ГКБ 8350 - це двохосьовий бортове транспортний засіб з металевої майданчиком, вантажопідйомністю до 8,0 т, призначене для перевезення вантажів різного призначення. Основний тягач для причепа ГКБ 8350 – КаМАЗ 5320.

Заводське найменування позначає, що причіп розроблений Головним Конструкторським Бюро з автоприцепам, модель № 8350. Фото причепа ГКБ 8350 представлено нижче.

Пристрій ГКБ 8350

Серед головних агрегатів причепа ГКБ 8350 необхідно виділити:раму;поворотну візок;передню і задню осі;дишло;передню і задню підвіску;гальмівний механізм;колеса.

Металева платформа має бічні борти, що складаються з трьох секцій, з'єднаних між собою спеціальними стійками, і задній борт. Всі борти (крім переднього) можуть відкриватися для зручності навантаження або розвантаження. Металевий підлогу платформи покритий спеціальними дерев'яними щитами, які можуть за необхідності бути демонтовані. Для підвищення умов застосування причіп ГКБ 8350 може бути дообладнаний тентом спільно з розбірним каркасом.

Параметри ГКБ 8350

Характеристики причепа ГКБ 8350 визначаються наступними технічними параметрами:Вантажопідйомність – до 8,0 т.Габарити платформи:довжина – 6,10 м;висота – 0,50 м;ширина – 2,32 м;площа – 14,20 кв. м;навантажувальна висота -1,32 м;обсяг з тентом – 7,11 куб. м.Колія – 1,85 м.База – 4,34 м.Повні габарити:довжина з дишлом – 8,30 м;довжина без дишла – 6,30 м;ширина – 2,50 м;висота тенту – 3,30 м;висота з бортами – 1,82 м.Повна маса – 11,5 т.Споряджена маса – 3,5 т.

Модифікація причепа

Завдяки технічним характеристикам причепа ГКБ 8350, а також хорошою конструкції, багатофункціональності, надійності, простоті експлуатації і невеликим витрат на технічні роботи було досягнуто досить широке його розповсюдження і застосування. Тому для розробки наступної, більш вантажопідйомної моделі він був узятий за основу. Крім того, досягнута при цьому значна уніфікація обох причепів спрощувала виробництво, технічне утримання і можливий ремонт.

За технічними характеристиками головною відмінністю причепів ГКБ 8352 і 8350 стала зросла з 8,0 до 10 тонн вантажопідйомність. Таке збільшення при практично збереглася конструкції вдалося виконати за рахунок збільшення жорсткості обох ресорних підвісок нового причепа і виготовлення поворотної візки з зміцненого металу. В результаті виконаної модернізації повна маса ГКБ 8352 зросла до 13,7 т.

Відносним недоліком такого удосконалення стало збільшення навантажувальної висоти до 1,37 м (+ 5 мм).Технічне обслуговування

Як і будь-якого транспортного засобу, для надійної та довготривалої експлуатації причепу необхідно виконувати технічні роботи (ТО) для справного змісту. Основними операціями при проведенні ТО є: Щоденне обслуговування. Обов'язкова перевірка надійності зчіпного пристрою, справності гальм, задніх комбінованих ліхтарів і наявності противідкатних упорів. Крім того, виконується візуальний огляд стану платформи, коліс, підвіски, поворотного пристрою і наявності таблички з номером причепа ГКБ 8350 (права сторона передньої поперечки рами).Перше технічне обслуговування (ТО-1). Виконуються регламентні мастильні операції у відповідності з картою змащування причепа ГКБ 8350, гальмівна система проходить повну регулювання з заміною відпрацювали свій термін елементів (колодки, шланги тощо), проводиться затягування всіх кріпильних з'єднань.

Другий регламент (ТО-2). Додатково до всіх перерахованих операцій ТО-1 відбувається діагностика співвісності колісних осей, а також рами і дишла. У разі необхідності виконуються регулювальні операції. Також здійснюється перевірка стану металевої платформи.

Періодичність проходження ТО у причепа збігається з базовим тягачем КаМАЗ 5320 і становить: ТО-1 – 4 тис. км, ТО-2 – 12 тис. км. Таке конструкторське рішення скорочує простої автопоїзда, збільшує експлуатаційний період.Особливості експлуатації автомобіля з причепом

При спільній роботі автомобіля з причепом слід враховувати, що автопоїзд володіє збільшеною загальною масою, і тому зростає довжина гальмівного шляху. Це важливо враховувати при виборі безпечної дистанції і при зупинці, а ефективність роботи гальмівної системи є самою важливою складовою безпечної експлуатації автопоїзда.

Серед інших особливостей важливо виділити зниження динаміки. Автопоїзд помітно повільніше набирає швидкість, що потрібно брати до уваги у випадках виконання обгону чи при перестроюванні. При русі в поворотах необхідно виключити ривки при наборі швидкості або гальмуванні, так як такі дії можуть викликати занос причепа і всього автопоїзда.

Здійснення маневрів заднім ходом на автомобілі з причепом більш складне і вимагає певних навичок і кваліфікації. Але в будь-якому випадку, якщо існує можливість для контролю і допомоги при виконанні таких дій, краще залучити помічника, який відстежує обстановку позаду автопоїзда.Оцінка ГКБ 8350

Причіп загального призначення ГКБ 8350 випускався на Ставропольському заводі з виробництва автопричепів з 1974 року, а модифікація ГКБ 8352 встала на конвеєр в 1980 році. Завдяки вдалою конструкції, надійності і великій кількості випущених примірників в даний час на вторинному ринку присутня значна кількість причепів. Придбати примірник середини 80-х років випуску, в хорошому робочому стані можна орієнтовно за 150 тис. рублів.

Враховуючи, що в пристрої причепа ГКБ 8350 застосовано чимала кількість деталей від автомобіля КаМАЗ, в разі потреби виконати ремонт такого причепа буде нескладно, а ефективність використання автопоїзда разом з низькими витратами на утримання самого причепа і його універсальністю дозволить швидко окупити витрати на придбання.

В даний час Ставропольський завод перетворений в компанію «Автоприцеп-КАМАЗ» і продовжує випуск різноманітних напівпричепів і причепів вантажопідйомністю від 6 до 13 тонн. Подальшим розвитком ГКБ 8350 став універсальний бортовий причіп СЗАП 8355, який за своїми параметрами та технічними характеристиками дуже схожий на свого попередника.



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.