Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

УАЗ-39625: основні технічні характеристики


Опубликованно 10.01.2018 01:24

УАЗ-39625: основні технічні характеристики

Одним з основних типів продукції Ульяновського заводу були невеликі розвізні вантажівки і автобуси на їх базі. Машини існували у варіантах із заднім приводом (ранні випуски) та з приводом на всі мости. З моменту появи на початку 60-х років і по сьогоднішній день автомобілі зовні практично не змінилися.

Найбільш глобальні зміни в конструкції сталися на початку 2000 років, коли машини почали оснащувати двигунами з розподіленим уприскуванням і вдосконаленими гальмами з дисковими механізмами спереду. Такі зміни помітно поліпшити споживчі характеристики машин. Але в цілому автомобілі продовжують залишатися гранично простими по конструкції з вкрай утилітарним оформленням салону. Силові агрегати

Конструкція УАЗ-39625 типова для всіх «буханців» (популярну прізвисько автобусів і фургонів УАЗ). В основу конструкції покладена рама, виготовлена із сталевого П-образного профілю. У передній частині рами встановлюється силовий агрегат, зблокований з коробкою передач. Залежно від періоду випуску коробка передач може мати чотири або п'ять швидкостей. На фото показаний УАЗ-39625 ранніх випусків.

В даний час машини оснащуються єдиним варіантом двигуна – чотирициліндровим бензиновим ЗМЗ 4091. Завдяки системі електронного уприскування палива мотор розвиває потужність до 112 сил. За відгуками, УАЗ 39625 з новим мотором став більш динамічним і має хороший запас потужності при русі по бездоріжжю. Завдяки високій потужності машина стала здатна розігнатися до 125-127 км/год при середній витраті палива близько 15-16 літрів. У важких дорожніх умовах витрата палива значно зростає.

Більш ранні версії оснащувалися карбюраторними чотирициліндровими двигунами ЗМЗ 4104 і УМЗ 4218. Мотори конструктивно дуже близькі, але заволзький має обсяг 2,445 літра і розвиває 92 сили, в той час як ульяновський варіант – 2,89 літра і 98 сил відповідно. За паливної економічності ці мотори практично ідентичні і витрачають в середньому 18-19 літрів бензину. Швидкість машин з такими силовими агрегатами не перевищувала 110 км/год.Підвіска і гальма

Передній і задній мости оснащені незалежними підвісками на повноцінних листових ресорах. Така підвіска забезпечує машині великий дорожній просвіт, що становить близько 210 мм Жорсткість підвіски трохи згладжують телескопічні амортизатори. Обидва мости ведучі, в конструкції переднього є поворотні шарніри. Привід мостів здійснюється карданними валами від роздавальної коробки. Управління роздавальної коробкою здійснюється важелем, розміщеним поряд з важелем перемикання передач. Привод переднього моста підключається. На ранніх моделях міст підключався окремим важелем в кабіні водія, на сучасних версіях застосовуються поворотні муфти в маточинах передніх коліс. На фотографії нижче стандартний УАЗ 39625 в сучасному оформленні.

У задній частині рами є відкидний кронштейн з повнорозмірним запасним колесом. Ранні версії позашляхового УАЗ 39625 оснащувалися барабанними гальмами з гідравлічним приводом. В даний час спереду стоять дискові механізми, сама система може бути оснащена антиблокировочным пристроєм, що значно підвищує безпеку експлуатації автомобіля. Система живлення

Подача палива здійснюється з двох баків, розташованих під підлогою кузова на лонжеронах рами. Ємність кожного бака 43 літри. У кабіні є перемикач, що дозволяє вибрати бак, з якого буде здійснюватися подача палива. При цьому індикатор рівня показує запас бензину саме в цьому баку. У боковинах кузова є спеціальні отвори, в яких розташовані заливні горловини баків. Конструкція паливної системи автомобілів УАЗ абсолютно не змінилася з моменту початку виробництва. Ці прорізи добре видно на фото УАЗ 39625, розміщеному нижче.

Кузов мікроавтобуса

До рами кріпиться суцільнометалевий кузов вагонної конструкції з повним бічним склом. Доступ в пасажирський відсік можливий тільки через бічні двері в правому борту. Для посадки водія та пасажира є окремі двері. За останнім рядом сидінь є невеликий вантажний відсік, доступ до якого можливий через двостулкові двері в задній частині кузова. Для обігріву досить великого за обсягом відсіку застосовується додатковий обігрівач, підключений до системи охолодження двигуна.

У УАЗ 39625 є місця для розміщення 9 осіб. Сидіння пасажирського відсіку можуть бути легко зняті, і машина перетворюється на повноцінний вантажний фургон. Максимальна паспортна вантажопідйомність становить 900 кг при повному вазі машини 2500 кг.

На останніх версіях УАЗ 39625 застосовується гідравлічний підсилювач рульового управління і новий спідометр, оснащений рідкокристалічним дисплеєм бортового комп'ютера.



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.