Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Гонщики, які б'ють Льюїс Хемілтон


Опубликованно 13.01.2018 02:47

Гонщики, які б'ють Льюїс Хемілтон

Льюїс Хемілтон виграв в цьому році свій четвертий Формули-1 титул чемпіона світу, цементуючи його місце як один із спортивних гігантів.

Оскільки порушення в Формулу 1 в драматичній 2007 року, британець показав себе одним з найбільш рішучих в цьому виді спорту гонщики. А наскільки він хороший? Щоб з'ясувати це, ми відстежили виберіть групу водіїв, які били його протягом сезону.

Відгук: це найвеличніший гонщик Формули-1 Льюїс Хемілтон Великобританії?

Ніко Росберг, Формула-1 2016 чемпіон

Раз був підлітковий картинг відчуття Ніко Росберг і Льюїс Хемілтон провели весь день, як товариші по команді на трасі, з'їсти вечерю разом, спати в готелі, а потім повторіть все знову.

І хоча їх шляху можуть іноді гойдався в різні боки, на шлях вгору по сходах, як добрався до Формули-1 і, в період між 2013 і 2016, вони возз'єдналися, як вони боролися за першість в команді Мерседес Ф1.

І ПОДИВИСЯ НА ЦЕ! Дивлюся Ф1 сезону з коментарями герой Мюррей Уокер

Статистика від тих, хто іноді бурхливі чотири роки дуже багато читають на користь британця: два чемпіонські титули в один, три сезони попереду у турнірній таблиці до одного, 1334 очок набрав у 1195. Але Росберг зробив-результат, поза раси і поза відбір Гамільтон неодноразово, і, найголовніше, зробив це протягом усього сезону 2016.

"Наші відносини зіпсувалися, так як він стає досить напруженої боротьби за перемоги та чемпіонат світу", - Росберг (на фото нижче у своєму картинг днів) каже тепер, через рік після свого поста-чемпіонат пенсію. “Ми виросли разом, ми добре працювали разом, але у нас також є два супер-низькими людям, які працюють з аналогічним обладнанням в одній команді для досягнення тієї ж мети. Не дивно, що були злети і падіння, але я вірю, що лежать в основі поваги завжди був там. Це, як ми зробили так багато для команди".

Як тоді, озираючись назад, не вірю, що він Росберг обіграв Хемілтона, щоб досягти вершини спорту? "Я повинен був присвятити моє життя для перемоги", - говорить він, зі сталевою тон, який говорить про те, що спогади, як наполеглива праця і гордість за кінцевий результат ніколи не буде зникати. "Льюїс є одним з кращих за всі часи і ми були в одній машині, так що єдиний спосіб зробити це, щоб дати йому своє повне увагу".

2016: Чемпіон Росберг піде з Ф1

Ви могли б прийняти цю відповідь як жвавий заяву, але, коли його попросили розповісти докладніше, Росберг дає перший з багатьох уявлення про те, що наполегливе прагнення до своєї мети обов'язково. "Завоювавши титул чемпіона світу став способом життя", - згадує він. “Навіть коли я був удома, мене там не було. Кожна частина моєї енергії пішла у отримувати більше від дня. Навіть розслабляючий потрібне планування, я хотів би спробувати для економії енергії, коли мені це було потрібно, навіть якщо це був день з родиною, сидячи, а не стоячи, збереження енергії, може приймати більш коротку поїздку, а не більше, щоб взяти абсолютний максимум від дня. Спокійний час було дійсно час, як їхати швидше – або говорити по телефону з моїми інженерами, обговорюючи, як ми могли б іти швидше. Він був постійним".

В 2016 році, Росберг провів дві заміни, що сьогодні він вважає важливим, в першу чергу, щоб провести будь-яку вільну хвилину він зможе знайти за кермом картингу, для того, щоб він завжди був гострим, другому, щоб найняти тренера розум. "Тренер навчив мене бути більш агресивним – район, я відчував, що повинен працювати, особливо в гоночний кермо – і взяти на озброєння більш цілісний склад розуму, дивлячись на картину весь час", говорить він. Не "агресивний" означає безжалісний, я питаю? Росберг вуздечки за пропозицією, можливо, усвідомлюючи, що не розписав, як лиходій в руки іншого британського зламати. “Ні. Ви не повинні бути жорстокими, щоб бути чемпіоном світу", - говорить він рішуче. "Льюїс і я мчали з повагою".

Місія виконана, чемпіонат світу в Книзі рекордів, Росберг говорить, що він знав, що це було правильне час, щоб піти. "Мета, до якої я присвятив своє життя була повною, і я не міг уявити собі кращого способу зробити це знову", - говорить він. “Це був величезний труд. Дивовижний по своїй інтенсивності і неймовірний прилив адреналіну, але так важко. Він узяв все, щоб бути ідеальним для досягнення цієї мети. Це було привілеєм, щоб мати можливість".

Історія одного з найбільших фотографії Формули-1

Штовхнув побиття Льюїса значили більше, ніж виграти титул і Росберг обережно ефузивних. Підтекст полягає в тому, що це було б дуже важко обіграти кого завгодно на титул чемпіона світу, хоча він дуже ввічливий, щоб сказати це, і, можливо, є натяк, не відчуваючи потреби в купі більше похвали, ніж це необхідно на плечі його як-небудь немезіди.

"Знову ж, немає зв'язку між нами, і далі нічого додати", - говорить він. “Я дуже пишаюся, що побили його. Ми мчали разом, так як я був 12, так що я знаю, як швидко він. Щоб перемогти його, це величезна честь, звичайно".

Не раз Льюїс!' - як Мерседес бос відреагував на Росберга кинути Ф1

Данні Уотс, 2002 чемпіон Формули Renault

Після свого першого сезону в чемпіонаті Формули-Рено, Денні Уотс був змушений Ерудит засобу, щоб залишитися на другий рік, у той час як його напарник, Кімі Райкконен упевнений, закінчив у Ф1 з Sauber. Все інше, як кажуть, історія.

Вт зараз 37 і пішов з гонок тим, що знімалися в різних GT і Ле-Мане категорії при одномісному сон скінчився, але такий був його талант, який він встиг знятися в достатній мірі в своєму другому сезоні у Формулі Renault, щоб заробити третій рік з топ-командою в 2002 році.

Там він зіткнувся з двома добре рахувати новачків: в його власних напарник по команді Fortec Джеймі Грін, а в асі Манор Моторспорт загін молодий Льюїс Хемілтон. "Я був останній шанс салон і Льюїс і Джеймі були яскраві молоді речі", - згадує Уоттс. “Ти повинен рухатися вгору кожен рік або два, але я б не фінансування або результати, щоб зробити це. Так я отримав контракт з топ-командою і повинен був довести собі або визнати, що перегони закінчилися."

Сьогодні, Вт сміється, він навіть опинився в сітці. "Мій батько Хрещений батько брав мене з собою, щоб подивитися гонки, і коли мені було 12 років, вони взяли мене картинг", - говорить він. “Більшість дітей почали гонки на вісім. Це було хобі – я не сплю Ф1."

Але результати прийшли свій шлях, один одному представили деякі спонсорства та захоплення переросло в потенційній професії. У цьому сезоні 2002 року, Вт здобули шість перемог, набирає очки на початку року, а потім, припавши до його приклад, як зелений і Хемілтон вийшов на поле.

"На початку року я не думав ні про що, крім завоювання титулу або перед портьєрами на мою кар'єру", - говорить Уоттс. “Моя перевага була в моєму досвіді. Я знав, що я можу накопичувати очки, поки Джеймі і Льюїс побудував досвіду".

Сьогодні, Уоттс зазначає, що він був зеленим, хто зайняв друге місце в серії, затьмарюючи Гамільтон. "Ми підштовхували один одного так сильно", - каже він. “Ми не товариші, але у нас було спільне повагу один до одного. Ці дані були відкриті, і я думаю, що це допомогло нам перемогти Льюїса, який веде свою команду в перший рік, хоча і з досить серйозним випробуванням заздалегідь". Видатний моменти з участю Хемілтон як і раніше, приходять на розум. "Він був чертовски важко, але на 100% чесною", - говорить Уоттс. “Ми вступили в бій відразу, в першу чергу в Снеттертон. Це був гоночний інцидент – і буде для неї в першу чергу. Як правило, ви б звинувачувати один одного і трохи сутички. Ми просто добре з нею. Не було ніякої напруженості.

“Я також пам'ятаю, що він впав трохи, але коли це не мало значення. Він йшов на практиці, бити машину і думав: "що я поставив його назад.' Будь-якого іншого водія буде потрібно час, щоб повернутися на неї, але, звичайно ж, його ім'я з'явиться у верхній частині табелі обліку робочого часу в кваліфікації та гонці".

Уоттс також нагадує розповідаючи кінці гонки сезону в брендс-хетч Інді петлі. "Це короткий кола, так що на одну десяту секунди може покрити п'ять машин в кваліфікації", - говорить він. “Льюїс кваліфікацію на полюс на дві десятих і виграв гонку, щось на зразок 10 секунд. Я помирив його потрапляння на подіум і перемогу в чемпіонаті, але це був розгром." Завоювавши титул чемпіона, Вати підійшов до формули 3, а Льюїс залишився в Рено. Хоча Уоттс користуються великим успіхом, їх кар'єра пішла в різних напрямах.

"Навіть коли я стояв на верхній сходинці подіуму в той рік, я ніколи не думав, що потрапити в Ф1", - говорить Уоттс. “На трасу, я дав йому все, але від нього я був більше зацікавлений в отриманні наступної партії. Тусується з гонщиками була велика – багато з них не пив і вони були гарні для додому. Я завжди був щасливий бути там; не самий талановитий, але роботяга на трасі. Я був сповнений рішучості, щоб насолодитися його".

Сьогодні, Уоттс каже, що вік приніс зрілості, і він працює в якості тренера водія усього світу, приносячи на наступне покоління суперзірок наслідувач автоспорту. "Це не тільки швидка", - говорить він. “Вам потрібен повний комплект: сирі темпами, класний керівник, команда, підтримка. Ви не зробите це на свій власний, і це, мабуть, найбільший урок, який я можу навчити своїх водіїв."

Джеймі Грін, чемпіон Європи 2004 Формула 3

Вже більше десяти років, від картингу до Формули 3 одномісних гоночних, Джеймі Грін і Льюїс Хемілтон регулярно перетиналися і регулярно зустрічалися на подіумах часто з зеленим зверху.

У свій перший рік у Формулі Renault в 2002 році, Грін фінішував другим у чемпіонаті, а Хемілтон третій; зелений перейшов на Ф3 в той час як Хемілтон залишався на місці. Рік потому обидві оспорювані Європейський чемпіонат Формули 3, з зеленим стає чемпіоном і Хемілтона, фінішувавши п'ятим.

Сьогодні, Грін визнає, що він, імовірно, мав переваги досвід і машину краще, і команда за ним у той критичний рік, але немає ніяких сумнівів, що він вибухнув Гамільтон – і четверте місце Ніко Росберга – далеко. Іронія полягає в тому, що надалі їх кар'єри були керованими в дуже різних напрямках по одній і тій же компанії, "Мерседес".

Обидва були на юніорському схема драйвера фірми Гамільтон асоціації з McLaren, починаючи з віку вісім, зелений від 20 років, коли його успіх в автомобілях приніс йому більш широке увагу. Але від F3, Зелена була поміщена у німецькому кузовному чемпіонаті ДТМ, де він все ще претендент на чемпіонство, нехай тепер з Ауді. Гамільтон, звичайно, зупинялися в одномісних болідів і виграв в F3, GP2 і Формулі 1.

Сьогодні, зелений колір виражає тільки завдяки Мерседес – в кінці кінців, вони взяли з собою водія, покладаючись на добру волю спонсорів і зробили його добре оплачувану професіонал; приставити до нього більш цинічний погляд, який він посторонився, щоб залишати на увазі безкоштовно для свого протеже і немає ніякої гіркоти. "Льюїс завжди буде попереду в черзі, будучи обраним в картингу", - говорить він.

Час Грін як співробітник Мерс молодший надали деякі ідеї макіяжу Гамільтона. Він нагадує тренувальний табір, де водії були оскаржені, щоб бігти вгору і вниз по сходах поруч з лижного трампліна. "Льюїс був не самий швидкий, тому він просто поїхав назад вниз до поворотної точки і дісталися до фінішу першою", - говорить він. “Це не було зроблено бридко – він просто повинен був виграти, навіть якщо це означає обман. У нього була цілеспрямованість та рішучість, які просто стояли".

На трасі, зелені коментує гонки корабля Гамільтона відрізняють його: “він був гонки кожні вихідні з восьми років. Він не самотній в цьому, але ви могли бачити, що він тільки що отримав. Він був видатним в змозі бути в правильному положенні на останньому колі, щоб взяти перемогу. Картів б носа до хвоста, змінюючи порядок, як божевільний, але Льюїс не мав можливості працювати там, де це необхідно. Він був майстром у правильному положенні".

Настільки, що зелений нагадує дивляться дивуватися, що слідом за кожним рухом Хемілтона в дебютному сезоні Ф1 з атракціонами. "Там були навіть люди в його команді McLaren, який не міг повірити, що його подіуми і перемоги", - говорить він. “Звичайно, машини були швидше, але це був всього лише збільшену версію того, що він робив раніше. В картингу, у вас запливи та фінали кожні вихідні. Льюїс був чудовий, але, до того часу він досяг Ф1, у нього було багато досвіду в поєднанні з його талантом".

Сьогодні, зелений колір говорить про Гамільтон з захопленням, але, як і багато вболівальників, він хотів би бачити його в ту ж машину якраз істинно великий, як він був в перший рік з Фернандо Алонсо. "В DTM, півсекунди може покрити 10 машин", - говорить він. “У Формулі-1, пів-секунди-це мінімальний рівень перевага Мерседес – навіть поганий вихідних на другому місці. Льюїс в розкішній ситуації на даний момент. Я б хотів побачити когось такого ж калібру в такій же машині, як і він".

Колін Браун, Формула 2000 чемпіон світу карт

“Ми були приятелі. Ми хотіли піти на свято разом з сім'ями, тусуватися в готелі разом на заходах, а потім вирушайте на трасу і боротися з усіх сил, не даючи один одному ні дюйма більше місця, ніж це було справедливо, але жодного разу не переступив межу".

Колін Браун був британським відчуття картингу до Гамільтон, ковка кар'єру в запеклій світі європейських гоночних і зазвичай конкуруючих категорії майбутнім чотириразовий чемпіон Формули-1. "Досить часто ми були в одних і тих же подій, так що я міг дивитися йому в гонці", - згадує Браун. "Пам'ятаю, я подумав:" цей хлопець має щось про нього. Його природний талант був там, щоб побачити".

Давай 2000 і Гамільтон ступив до формули класи гонок, де він і Браун буде йти голова в голову, хоча і з Хемілтоном в добре спонсорували мульти-карт команди і коричневі гонки в якості єдиного представника своєї відносно взуття рядком наряд.

"Кожну гонку, або він, або я", - згадує Браун. “Так часто ми будемо боротися за той же біт треку. Я був агресивний – я повинна бути, як у мене не було товаришів по команді, щоб допомогти мені, – але неважливо, як сильно я штовхнув Льюїс, мабуть, найактивніший тут або там, він завжди зберігав самовладання.

“Він був такий крутий гонщик. Відео цих рас досі в інтернеті, а ми просто, здавалося, проходять постійно один одного; якщо один з нас пішов попереду, інший прийде прямо на. Важко було гонки, але він завжди був справедливий."

День Брауна днів приїхав в цьому році турнір чемпіонату світу, а гонка у Брага, Португалія. Колінвал Гамільтон захопили в середині гонки в той час як пара були перетасовки, і коричневий перетнув лінію переможця після відбиваючись від уваги Clivio Пиччоне, який сам став на порозі Ф1. Інші гонщики змагаються у цей день були майбутні гонщики Формули-1 Ніко Росберг, Роберт Кубіца, Лукас ді Грассі, Giedo ван дер Гарде і Пастор Мальдонадо. Кілька тижнів потому, Браун повторив подвиг, щоб виграти ще один-офф, Картинг Кубок Монако.

"Конкуренція між нами все було настільки лютим, і для Льюїса, і мені це було більше, тому що ми обидва хотіли бути топ-Бріт", - говорить Браун. “Але він був так добре про нього: ярмарок на трасі і так приємно від цього. Він ніколи не скипів".

Браун говорить, рішучість Гамільтона також виділявся. В середині сезону, він впав з велосипеда і зламав зап'ястя, але, після того, як він постав перед організаторами перегонів, Хемілтон був допущений до гонки в гіпсі на європейському турі чемпіонату. Він виграв обидва фіналу. "Я пам'ятаю його в загоні і подумав:" Ну, звичайно, він не зможе бігати?'" каже Браун. "Потім, коли він вийшов на тренування, я просто думав:" ну, він молодець, він так старається, але він ніколи не переможе, тому що він дуже успішно конкурують в гонці з будь-якою перешкодою.'

“Там я був у фіналі йде в кут і цей картинг прийшов. Це був Льюїс. Я, ймовірно, втратив ще пару десятих просто намагаюся зрозуміти, як на землі він відбувся".

Браун не мав можливості в гоночний автомобіль, піднявшись на одномісних болідах і знову перед Хемілтоном в першому рівні чемпіонату Формули Renault.

Його результати були дуже гарні, але у нього ніколи не було грошей, щоб прогресувати і невдовзі сон закінчився. Сьогодні, Браун 35 і працює в Ауді автосалон, і неминуче ніхто не моргає більш цікаві очі, як ми беремо наші фотографії в центрі міста Уондсворт. Він не брав участь в гонках, а тепер хочуть повернутися назад в спорт.

"Я твердо вірю, що людина може народитися з природним інстинктом, вродженої здібності робити щось, і я вірю, що Льюїс і я міг одночасно стверджувати, що," він каже.

“Але Льюїс був повний пакет, як у самій собі і в підтримці він. Оскільки я сиджу тут сьогодні, хоча я нічого не маю, але захоплення тим, що він досяг.

Я обожнювала його як людину тоді – він був хороший хлопець, що живе повним життям, теплом і відкритим серцем – і я обіймаю його за всі його успіхи, якби я бачила його сьогодні. Я б хотів мати такі ж шанси, звичайно, але життя не закінчується однаково для всіх."

Зрозумів, Льюїс? Коли автомобіль зустрів Гамільтон

Автомобіль вперше зустрілися Льюїс Хемілтон в 2000 році, коли 15-річний прийняв запрошення спробувати свої сили у щорічних цей журнал коштує виклик події.

Ідея заснована на науці, а не любов боком фотографія, звичайно, став з'ясовувати, хто міг краще впоратися з потужний задньопривідний автомобіль. Тестовий трек чобэмской був облитий водою і персоналу автомобілю дав точок для кутів дрейфу і управління.

Як же Льюїс дістатися на БМВ Z3 М-купе? Не великий. Уявіть собі стрибок з ультра-чуйний карт для важких дорожніх автомобілів, і ви почнете, щоб отримати уявлення. Але він впорався з розчаруванням, з посмішкою, подякував усіх, а потім спокійно запитав, чи може він ще йти. І він пішов – кругом ніхто не спостерігав, поки не зламав.

Детальніше

І ПОДИВИСЯ НА ЦЕ! Дивлюся Ф1 сезону з коментарями герой Мюррей Уокер

Відгук: це найвеличніший гонщик Формули-1 Льюїс Хемілтон Великобританії?

Компанія Porsche готується до повернення в Ф1 в якості постачальника двигунів

"Альфа-Ромео" повертається в Ф1 з Sauber



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.