Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Доповідь КЕС 2018: як технології руйнують автомобільному світі


Опубликованно 17.01.2018 00:52

Доповідь КЕС 2018: як технології руйнують автомобільному світі

Це автономія, нерозумно.

Це було повідомлення від автомобільної промисловості за споживача в цьому році на виставці електроніки. Ну, не тільки автономії: підключення та електрифікації зближуються з самостійного водіння автомобілів, щоб викликати глибокі зміни у світі автомобілів.

Звичайно, це не буде сюрпризом для тих, хто дотримується промисловості: це було говорять на кожному великому автосалоні за останні кілька років. Але вплив простягається далеко за межі машини працюють або контролювати. А що трал круглий КЕС, провідний технік-шоу в світі, яке проводиться щорічно в Лас-Вегасі, зазначив, що автовиробники зрозуміли, що вони не можуть впоратися самотужки з цією зміною.

Вплив автономні, підключені і електрифікованих автомобілів буде глибоким. Більш ніж одна людина на виставці CES стверджував, що це буде найбільша зміна, так як Генрі Форд став піонером масового промислового виробництва з моделлю т.

Автономні, підключені автомобілі вимагають систем, програмного забезпечення і технологій, що автомобільні фірми не мають досвіду ст. Де є зміна, є можливість, і великі і малі компанії з технології та технічне світи поспішають розвивати автономні, зв'язку і систем електрифікації і пропозиції, щоб забезпечити їх великих виробників оригінального устаткування (OEM).

У свою чергу, автовиробники прагнуть знайти фірми, які можуть запропонувати технології та системи, щоб прискорити і оптимізувати свої зусилля, щоб зробити автономні, підключені і електрифікованих машин. І природним місцем зустрічі для учасників ЄЕП, який є, чому автомобіль фірми – також, щоб довести всьому світу, що вони досвідчені і далекоглядні були присутні в їх число постійно зростає в останні роки.

Форд, Хонда, Хюндай, джип, Кіа, Мерседес-Benz і Nissan всіх стендах в 2018 році. Але це цікава динаміка: в автосалоні вони були б великі звірі, Заголовок пам'яток. На виставці CES, ролі перевернуті: автомобіль фірми трибуни були незначними в порівнянні з тими з технологічних гігантів, таких як LG і Panasonic, великого, чиї конструкції змагатися, що ви бачили у Франкфурті або Женеві.

В розділі авто техніка, яка коштує не настільки великий. Але там їх було багато: фірми, демонструючи самостійного водіння апаратного або програмного забезпечення, ультра-швидкої безпечного з'єднання, зіставлення HD і электрозарядных пунктів і систем. Багато з цих фірм вже постачають виробники – і таких угод буде тільки зростати і в майбутньому.

Звичайно, автовиробники будучи автовиробники, вони не могли протистояти викочувати якогось невідомого металу – хоча все це було майбутнє-спираючись поворот. Хундай використовувані КЕС для запуску Нексе FCEV, водневий позашляховик на паливних елементах. Сестра фірма Кіа викотили з версією EV Ніро позашляховик. Можливо, вважаючи новий варіант трансмісії існуючого автомобіля не достатньо для КЕС, Кіа фаршировані концепції з автономним, так і підключених пристроїв, що не буде на серійної версії з-за пізніше в цьому році. Інші нові ЄВС містив перший погляд на новий китайський запуск технік-Ладена Byton концепції позашляховика, і новий fisker емоція, яка обіцяє 400-мильний діапазон.

Тойота пішла вся концепція електронної панелі, самостійного водіння настроювані електрична машина, яка може використовуватися як пересувний магазин, одиниця постачання, офісні приміщення чи будинку.

Фірма прагне мати версії, що працюють на Олімпіаді у Токіо в 2020 році. Компанії rinspeed представила оснастки, який спробував відповісти на один і той же питання: як самокеровані автомобілі сервіс може працювати в майбутньому.

Генеральний директор компанії Ford Джим Хакетт виступив одним з КЕС програмній промові, яка значною мірою орієнтована на соціальні зміни в міста, що автономні автомобілі будуть приносити.

Знаменно, що один із зіркових пам'яток на стенді автомобіля Форд не було нової машини, але самостійного водіння форд фьюжен – використовується для доставки піци суду водія Доміно. Вся концепція автомобіля може бути змінюється, але ми як і раніше потрібно харчуватися.

Якщо все, що робить в цьому році на виставці CES здатися трохи високою-концепції, було багато більш реальні речі на виставці. Мерседес-Бенц продемонструвала новітні розвинене на Мерседес-Бенц користувальницький досвід, у тому числі кілька спірних включення нового сенсорного екрану, який буде представлений на новому а-класі.

Кілька фірм представили передові технології пильність водія, і Nissan була система, яка відстежує мозкові хвилі водія, так що автомобіль зможе швидше реагувати.

Nissan також представила приклад свого транспортного засобу-для-головна концепція зарядка, де ЕВ батарея може забезпечити живлення до сітці, коли він не використовується. Він зробив це з допомогою нових листя батарея для живлення макіато машина. Тому що, звичайно, вся концепція автомобіля може змінитися, але нам все ще потрібен кави.

Були і більш традиційні побутової електроніки, теж. Samsung-володіє аудіо фірми Харман Кардон розробила акустичну систему, яка насправді може змінити якість звуку у відповідності зі стилем бренду JBL з сестрою (запитайте будь-якого, хто читає те, що Привіт-Fi? і вони будуть пояснювати тобі різницю...). А потім з'явилися інші аудіо марок автомобілів, які тільки вийшли старої школи, стирчали сотні динаміків в багажнику автомобіля і накручувати бас. На стенді "Оріон" джип-Рэнглер був особливо оглушливо.

Але, зрештою, так голосно, як такі колонки були, великого шуму на виставці CES був зроблений на тих, хто бере участь в автономії, зв'язку і технологій електрифікації. Років тому, зовнішній вигляд автомобіля фірм на виставці CES могло б здатися маркетинговим трюком, щоб спробувати і з'являються в крок з "крутими" промисловості. Зараз він відчуває себе по-справжньому природним, таким же чином, автомобілі стають пов'язані з світом навколо них. Майбутнє наближається – і чим більше технологій та автомобільного світів вирівняти, тим швидше він буде отримувати тут.

КЕС попередній перегляд 2018 - що там було:

Кіа

Компанія Kia запустила новий електричний концепт-кар, що анонси майбутніх Ніро ЕВ. Корейський бренд також з'явиться цілий ряд нових технологій, в тому числі автономні системи і те, що він говорить-Це перший в світі автомобіль система 5G мобільної передачі даних.

Детальніше про Кіа електричний концепт-кар

Хундай

Hyundai представила в Неро, його нових водневих паливних елементах зареєстру на виставці CES.

Автономних систем, що концепція буде включати будуть розроблені в партнерстві з Авророю, з техніком з-за близькості виробництва автомобілів до 2021 року. Hyundai також представить новий штучний інтелект-покращена концепція особистого кабіні.

Детальніше про Hyundai на водні паливними елементами позашляховика

Мерседес-Бенц

Німецька фірма використовувала CES, щоб продемонструвати свій новий Mercedes-Benz досвід користувачів системи (MBUX) інформаційною системою, які будуть представлені в майбутній А-класу і інші нові моделі.

Mercedes також відкриється раніше бачив Мерседес-АМГ проект гіперкара, концепція ВОК електричний автомобіль і Смарт-бачення еквалайзера автомобілі, серед інших.

Детальніше про інтер'єрі нового Mercedes-Benz А-класу

Ніссан

Ніссан продемонстрував інноваційний мозку-для транспортного засобу технологічної системи. Це використовує датчики, щоб контролювати мозкову активність водія і, стверджує, Ніссан, дозволить засобами передбачити і проаналізувати dricing дії до 0,5 сек швидше, ніж водії.

Детальніше про мозок-автомобіль Nissan, технологія

Byton

Китайці з пробігом старт-ап компанії, яку очолює екс-BMW я бос Карстен Breitfeld анонсувала свою першу модель, середнього розміру електричний позашляховик, з концепцією автомобіля. Концепція має відмінні 1250 мм на 25мм сенсорний екран, який домінує на приладовій панелі.

Детальніше про електричний концепт Byton

Тойота

Тойота-дослідний інститут відображається 3.0 Платформа, її нова автоматизована керуючи дослідження транспортного засобу. Грунтуючись на Лексус ЛЗ 600х Л, машина має більше технологічних можливостей, ніж попередні дослідження Тойоти машин, і була розроблена, щоб приховати датчиків і камер.

Платформа 3.0 конструктивні особливості 360 градусів Luminar ЛИДАР, забезпечуються чотирма високої-res ЛИДАР скануючих головок, з додатковими короткого діапазону ЛИДАРНЫХ датчиків, розташованих нижче на машині, щоб виявити більш дрібні об'єкти. Toyota почне мелкосерийный випуск платформи тест 3.0 автомобілі навесні в центрі розвитку прототипу в Мічигані.

Фіскер

Електричний автомобіль фірма випустила нові емоції машина на виставці. Розроблений компанією Boss Хенрік Фіскер, фірма стверджує, емоція буде мати діапазон більш ніж на 400 кілометрів, а максимальна швидкість 161mph.

Детальніше про Фіскер емоції

Ринспид

Тюнінгові фірми і концепції фахівці автосервісу Ринспид відображається оснастки, двосекційний машина, яка має знімні секції РМО і повністю автономні можливості водіння.

Детальніше про оснащенні Ринспид

Фотогалерея: дивний світ Ринспид поняття

Форд

Господар Форда Джим Хакетт доставлений престижній міжнародній виставці CES виступ в цьому році. Його промова спрямована на розвиток мобільних рішень в "розумних містах".

Хонда

Присутність Хонди на виставці CES орієнтованих на робототехніку, штучний інтелект і енергетичних рішень, а не автомобілі. Він продемонстрував свого нового 3Е (довіреність, переживання і співчуття) концепція робототехніки з чотирьох машин, у тому числі автономної позашляхових концепт-кара.

Він також показав свої Мобільні сили в світі пакет, який включає в себе портативний змінний акумулятор для електричних транспортних засобів і концепція обмінник батареї.

Також на CES

Великі автомобільні фірми були об'єднані на виставці CES безліч інших компаній, зайнятих в автомобільній промисловості: 535 фірм, перерахованих в автомобільних/автомобільних технологій експонентів.

Продуктивність ЕВ спеціаліст Genovation автомобілів показав другий GXE покоління, все-електричний апарат, заснований на Шевроле Корвет C7 великий спорт. Попередній ги, на основі Корвет Z06, вироблений 592bhp і встановити рекорд швидкості для дорожньо-правового ЕВ, досягаючи 205.6 км / ч. Звіти показують, електричний двигун в новій моделі може перевищити 789bhp.

Тесла планує 'змінює' електричний пікап, але фірма називається Група робоча конячка вже є асортимент-екстендер версія і працює, що його показали на CES. В W-15 з дизель-електричною силовою установкою, здатною 80 км на електроенергії.

З EV авто на підйомі, багато фірм, зосереджуючись на тому, як розвивати мережевий зарядки. Наприклад, Continental представила концепцію, яка використовує широку мережу бездротової microchargers для автомобілів регулярно на протязі дня.

Систем доповненої реальності також чільне місце. Швейцарська компанія WayRay продемонстрували голографічний АР, навігаційну систему під назвою Навион, який проектує маршрут на смарт-скло з підтримкою вітрове скло, так що здається, ніби на дорозі.

Безліч фірм, відображені автономного водіння технологій і систем. Фантом автомобільними продемонстрував пристрій, який дозволяє операторам взяти пульт дистанційного керування автономної підтримкою засобами, у випадках, коли самокеровані автомобілі стикаються з перешкодами, які вони не визнають.



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.