Проект ягуара хе-СВ 8: рекорд Нюрбургрінга переривач прибуває в Ла
Опубликованно 17.01.2018 01:38
Ягуар самий потужний дорожній автомобіль, хе СВ проект 8, на дисплеї ла мотор шоу, відзначаючи в перший раз він був помічений, оскільки , встановивши новий рекорд для чотирьох-дверне авто на Нюрбургринзі.
Машина розігналася на 7хв 21.23 сек час уздовж 12.9-миля курс. Відео кола показана нижче.
У 592bhp салону модель, Ягуар спеціальний автомобіль операціях (СВО) створення, побивши попередній найшвидший чотиридверний, на Альфа-Ромео Джулія і qv, і її 7хв 32sec час.
Як і більшість кільцевої запису претензії, терміни була оброблена виробником, але вона випустила відео (нижче) показує коло, щоб повернутися в позові.
Підходить до завершення попередній виробничий план та курс на обслуговування клієнтів з травня 2018 року, хе-СВ-другий спеціальний випуск моделі розпочато СВО, після Ягуара F-Тип проекту 7 в 2014 році. Це буде ручної збірки в технічному центрі СВО в Ковентрі, а не поряд з регулярно фіксує в Солихалле.
Представник компанії Jaguar розповів Autocar повідомив, що понад 100 хе СВС - третина від загальної суми коштів для виробництва - продав автомобіль зробив свій публічний дебют на фестивалі швидкості в Гудвуді. Вони додали, що новини проекту 8 у кільцевій запису буде гарантувати, що весь тираж буде проданий найближчим часом".
Найшвидший круг Нюрбургринга раз - повний виклад
Як проект 7, спеціальний модель XE використовує наддувом Ягуар 5,0-літровий двигун V8. Але влада вже збільшили до безпрецедентного рівня, склавши 23bhp більше, ніж спеціальне видання F-типу. Хе SV є повним приводом, а не заднім приводом, як проект 7, і використовує спеціально налаштовану версію свого восьми-ступінчастою автоматичною коробкою передач ZF.
Проект 8-це найбільш інерційна поточної моделі Jaguar, з 0-60mph час 3,3 секунди, побивши все-колесо-диск F-типу СВР на дві десятих. Цей краями хе СВ в світ Порше 911 GT3 і випередивши земляків суспільства-бігом спеціальний, БМВ М4 ГТС.
Моделі Jaguar ?149,995 використовує гонки-Специфікація кузова, щоб зробити притискну силу. Він отримує регульований передній спліттер, плоске днище, задній дифузор і вуглеволокна бампер і регульоване заднє крило.
Хоча зовнішність в цілому схожий на звичайний хе, він був ретельно перероблений: 75% кузова має новий, тільки з передніх дверей і даху без змін від моделі виробництва. Зокрема, передні фари були перенесені на 14 мм, щоб дозволити для додаткового охолодження і роботи двигуна.
Проект 8 отримує замовлення вуглеволокна капот, що 3 кг легше, ніж серійна версія. Він також включає в себе витяг повітропровід для додаткового охолодження двигуна.
Його розширилися, тіло функції арок, розширення 55mm далі, щоб вмістити 305 мм-Ширина шини. Переглянутий панелей потрібні інженери svo, на також встановити замовлення задні двері.
Зовнішній вигляд автомобіля був розроблений з випробування в аеродинамічній трубі і комп'ютерне моделювання динаміки рідини. Jaguar каже вона домоглася скорочення 205% у ліфт у режимі стеження, з автомобілем виробляючи більше 122kg притискної сили на 186 миль в годину.
СВО Режисер Марк Стентон сказав: "тільки дах і передні двері шкур проекту 8 тіла переносяться без змін з хе. Наші дивовижні Нюрбургрінг Нордшляйфе рекорд підтверджує успіх таких масштабних змін".
Для повних технічних деталей хардкор нової моделі Jaguar, натисніть тут, щоб прочитати нашу розкрити історію.
Детальніше
Найшвидший круг Нюрбургринга раз - повний виклад
Коментар: Ягуар мрія, яка ніколи не буде
Ягуар F-типу gt4 гоночні машини в стадії розробки
Категория: Авто Новости