Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Шини Gislaved Nord Frost 200: відгуки власників


Опубликованно 17.01.2018 06:13

Шини Gislaved Nord Frost 200: відгуки власників

Вибір зимової гуми для автомобіля стає все більш актуальним з наближенням цього холодного часу року. І кожен водій по-своєму приділяє увагу цьому питанню. Так, деякі автовласники починають розпитувати своїх знайомих, інші перечитують тематичні видання, в яких можна зустріти огляди тих чи інших моделей гуми. Ще одним ефективним методом є аналіз реальних відгуків від інших водіїв, розміщених у мережі. Саме він дозволяє провести найбільш точне дослідження. З його допомогою ми сьогодні розглянемо відому модель Gislaved Nord Frost 200. Відгуки, які будуть проаналізовані в кінці статті, варто порівняти з офіційними характеристиками, наданими виробником. Коротка інформація про моделі і виробника

Розмовляючи про бренд, варто згадати, що він є спільною власністю німецького і шведського концернів. Це дозволяє професіоналам, працюючим на виробництві, об'єднувати свої зусилля і ділитися набутим досвідом. Результатом такої тісної співпраці є якісні вироби начебто шин Gislaved Nord Frost 200 ID. Відгуки про них підтверджують цей факт. З кожним роком випускається все більше автомобільної гуми, яка продовжує радувати користувачів своєю надійністю.

Вже на старті виробництва, коли бренд тільки починав набирати обороти, було видно, з якою відповідальністю розробники і виробники ставляться до поставлених перед ними завданнями. Результатом стала чергова модель, повністю виправдала очікування водіїв.

Так, вона призначена для експлуатації в зимовий час року в регіонах з різним кліматом. Завдяки своїй універсальності, згідно з відгуками власників про Gislaved Nord Frost 200 SUV, вона може застосовуватись як під час сильних відлиг, так і при дуже низькій температурі за бортом. Це привертає водіїв, оскільки погода може виявитися дуже непередбачуваною, а постійно міняти шини не представляється можливим.

Модель може встановлюватися на автомобілі різних типів, починаючи від компактних седанів і закінчуючи потужними купе і кросоверами, а також деякими модифікаціями легких позашляховиків і мікроавтобусів. При її розробці враховувався не тільки досвід, але і побажання водіїв. Це дозволило зробити її найбільш пристосованої під їх потреби, в реальних умовах експлуатації.

Особливий протекторний малюнок

Якщо уважно розглядати малюнок протектора, розроблений за допомогою застосування як комп'ютерного моделювання, так і власного досвіду дизайнерів, то можна помітити, що він абсолютно не схожий на розробки інших виробників. Це пов'язано із застосуванням інноваційного підходу, який покликаний допомогти зробити гуму більш керованою і приемистой в будь-яких умовах, що панують за бортом.

Така «пелюсткова» система розташування протекторних елементів, як відзначають відгуки про Gislaved Nord Frost 200 XL, дозволила створити велику кількість всеспрямованих робочих кромок, кожна з яких може бути задіяна в певній ситуації.

Асиметрична форма застосовується багатьма виробниками сучасної гуми з метою поліпшення якості зчеплення з трасою. Тут же вона ще й доповнено абсолютно новими елементами, які об'єднали в собі властивості відразу декількох моделей. Мова йде про центральні протекторних блоках. Незважаючи на те, що вони не являють собою суцільну смугу, а їх середня точка зміщена від центру, згідно з відгуками про Gislaved Nord Frost 200 92T, дані елементи добре справляються з завданням утримання курсової стійкості.

Цікавим моментом можна назвати зменшення розміру кожного окремого блоку у порівнянні зі стандартними рішеннями, застосовуваними для дизайну зимових покришок. Такий підхід дав можливість збільшити кількість самих елементів, а це призвело до зростання загальної довжини різальних кромок. Їх наявність забезпечує кращі гребні характеристики під час руху по обледенелому дорожньому покриттю. Також вони допомагають шині добре себе проявляти на пухкому снігу. Не варто недооцінювати і роль додаткових ламелей, що утворюються за рахунок більшої кількості блоків. Про них більш докладно ми поговоримо пізніше.

Крім того, що елементів стало більше, вони змогли отримати різні напрями розміщення. Як відзначають розробники, це дозволило збільшити стійкість гуми на слизьких видах дорожнього покриття. Різноспрямовані прорізи дозволяють ефективніше справлятися з завданнями та навантаженнями, що виникають під час маневрування.

Особлива будова ламелей

Частково питання побудови павутини прорізів на поверхні шини ми обговорили, говорячи про протекторном малюнку. Однак виробник використав деякі інновації, що дозволили удосконалити шину і в підсумку запропонувати досить непоганий продукт.

Мова йде про те, що кожен з протекторних блоків не являє собою монолітну структуру. Насправді елементи поділені на безліч незалежних невеликих шматочків, на кожному з яких, внаслідок такого поділу утворюються робочі крайки. Це не тільки не знижує міцність шини, як підкреслюють відгуки про Gislaved Nord Frost 200 R14, але і дає їй можливість показувати чудові результати при русі по льоду або снігу.

Велика кількість дрібних ламельних прорізів, дозволяє ефективно справлятися з водою під час відлиг, що необхідно для боротьби з ефектом аквапланування. Поділяючи поверхневу плівку води, шина може впевнено утримувати автомобіль на дорозі, навіть якщо в глибині калюжі на дні залишився слизький лід. Всього таких прорізів налічується кілька тисяч. І хоча на перший погляд вони непримітні, саме їх використання дозволило шині вигідно виділятися на тлі своїх конкурентів у ціновій категорії.

Більш великі ламельні прорізи призначені для відведення води і бруду з плями контакту робочої поверхні з дорожнім покриттям. Тому ви можете без переживань виїжджати на розмиту ґрунтовку під час відлиг. Шини здатні зберігати автомобіль керованим навіть на таких поверхнях, що підтверджується численними відгуками про Gislaved Nord Frost 200 ID.

Під час руху по пухкому снігу ламелі також не залишаються незадіяними. Вони виконують роль тимчасового сховища, в яке поміщається неутрамбованный сніг з плями контакту. Після того як колесо прокочується далі, починається процес очищення, при якому, задіюючи еластичність і відцентрову силу, шина виштовхує сніг з прорізів. Цикл може повторюватися нескінченно.

Наявність шипів

Зараз вже складно уявити собі резину, пристосовану для суворих умов, на якій би були відсутні шипи. І хоча у деяких виробників виходить зробити досить універсальні варіанти, часто вони не позбавлені істотних мінусів. До їх переліку входить надмірна м'якість під час відлиг, швидкий знос, невпевнена керованість на чистому льоду, великий гальмівний шлях при несприятливих умовах. Для того щоб цього уникнути, рекомендується відразу встановлювати шиповану гуму.

В цій моделі застосовуються шипи з сердечником багатокутної форми. Нарізка зроблена таким чином, щоб вона не зношуються за перші кілька сотень кілометрів. Це дозволяє шипам працювати з максимальною ефективністю, досить тривалий час. Посадочні гнізда виконані з гумових сумішей декількох видів, що володіють різною еластичністю. Це дозволило досягти надійної фіксації, здатної утримати шип на місці під час сильних неодноразових навантажень. Даний параметр щодо шипів у відгуках про Gislaved Nord Frost 200 подчеркивается тими, хто любить агресивну манеру водіння автомобіля і при цьому володіє машиною зі значною потужністю двигуна.

Завдяки встановленим шипам вдалося зменшити гальмівний шлях на укоченому снігу і крижаної поверхні, що позитивно позначається на коефіцієнті безпеки руху. Варто відзначити, що модель досить нова, і відповідає всім європейським вимогам щодо щільності розташування шипів і їх максимальної кількості на одну шину. Це говорить про те, що їх небагато, але для кожного підібрано оптимальне місце розташування, в якому шип може відпрацьовувати максимально ефективно.

Додаткові аспекти, поліпшують гальмування

Проте одних лише шипів для ефективного гальмування недостатньо. Особливо відчутно це на чистому асфальтному покритті, де шипи можуть, навпаки, ковзати і збільшувати загальну довжину гальмівного шляху. Щоб цього не відбувалося, виробником були вжиті відповідні заходи. Вони полягають в особливому розташуванні блоків протектора в плечових зонах.

Так, кожен з модулів має вигляд прямокутника зі стрілоподібним краєм з одного боку. Розміщені вони перпендикулярно руху. Той же напрямок мають прорізи між ними, що є досить глибокими і призначені для відводу вологи з плями контакту. Однак ці ламелі служать ще однією важливою місією — вони створюють робочі крайки, спрямовані перпендикулярно руху. Це дозволяє, як відзначають відгуки про шини Gislaved Nord Frost 200 SUV, збільшити гальмівні, так і гребні характеристики шини. Тому якщо вам доведеться їхати по пухкому снігу, проблем виникнути не повинно, оскільки гума пристосована для того, щоб ефективно справлятися з цією проблемою.Особливий склад гумової суміші

Варто згадати і про застосування виробником інноваційного підходу до розробки формули гумової суміші, що застосовується для виготовлення брендових покришок. Основним завданням є забезпечення еластичності гуми навіть при дуже низьких температурах за бортом, адже саме від цього показника залежить, чи зможе вона зберігати свої динамічні і гальмівні характеристики в умовах природної експлуатації.

Для того щоб зробити гуму максимально ефективною, в її основу поклали натуральний каучук, що добувається з смоли певної породи дерев. Таким чином, згідно з відгуками про зимові шини Gislaved Nord Frost 200, вийшло досягти прийнятного рівня еластичності. Однак для повноцінного створення шини його б явно не вистачило. Тому в неї додаються різні синтетичні добавки, виготовлені з нафтопродуктів. Ну а щоб це все можна було перемішати і надійно зв'язати між собою, застосовується кремнієва кислота. Вона сприяє збереженню еластичності, в той же час підвищуючи міцність самої гуми і її стійкість до абразивного зносу.

Захист від ушкоджень

Не залишили осторонь і той факт, що будь-яка, навіть найкраща за характеристиками покришка, може виявитися марною, якщо буде пошкоджуватися при несприятливих умовах, що виникають в процесі щоденної експлуатації. Мова йде про всілякі проколи, порізи та інші принади, зіткнутися з якими можна досить несподівано.

Щоб максимально убезпечити свої шини від подібних проблем, виробник використовував технологію двусоставной суміші. Це говорить про те, що сам протектор заливається з використанням однієї гуми - еластичною і м'якою, а сама шина - з використанням іншої формули, що володіє більшою жорсткістю, але при цьому здатної забезпечити захист і протистояти пошкоджень.

Для того щоб доповнити цей ефект, у деяких посилених модифікаціях моделі задіяний міцний корд, розташований практично скрізь, аж до бічних частин шини. Захист боковин також на висоті. Як відзначають відгуки про гумі Gislaved Nord Frost 200, вам доведеться дуже сильно постаратися, щоб порвати бічну частину про що стирчала з бордюрного каменю арматуру або гострий шматок льоду, який виступає з краю колії. Завдяки такому підходу знизився ризик виникнення гриж, що також було сприйнято позитивно під час перших тестів, проведених співтовариством професійних водіїв.Вибір типорозмірів

Виробник подбав про те, щоб практично кожен водій, який хоче поставити собі на автомобіль цю модель гуми, мав таку можливість. Для цього постійно випускаються шини з внутрішнім діаметром від 13 до 19 дюймів. Це відповідає більшості седанів, починаючи від бюджетних і закінчуючи преміум-класом. Також в цю категорію потрапляють деякі мікроавтобуси, позашляховики і кросовери. Перед придбанням гуми на такий автомобіль, переконайтеся, що збігається не тільки розмір, але і вагова навантаження, а також швидкісний індекс.

Типорозміри відрізняються не тільки шириною робочої поверхні і висотою профілю, але і швидкісними індексами. Тому при виборі орієнтуйтеся не тільки на вартість і відгуки про Gislaved Nord Frost 200 SUV, але і на свої уподобання. Тоді ви зможете підібрати саме те, що потрібно вам і вашому автомобілю.

Позитивні сторони моделі на підставі відгуків

Настав час докладно проаналізувати відгуки власників Gislaved Nord Frost 200 даної моделі, залишені досвідченими водіями, які мають великий стаж. Вони часто порівнюють гуму з іншими варіантами, які надаються конкурентами, і їх досвід дозволяє це робити максимально якісно, а значить, саме їх думка може поставити крапку в остаточному рішенні — купувати чи ні цю модель для себе.

Водії відчули гуму в реальних польових умовах в різних регіонах, і виділили у відгуках про шини Gislaved Nord Frost 200 такі пункти як основні позитивні сторони:

Впевнена курсова стійкість. Гума здатна триматися за трасу, в якому б стані вона не перебувала. Водії відзначають, що можуть повністю покластися на неї навіть при високій швидкості руху по магістралях і автобанах.

Ефективне гальмування. Незалежно від поверхні дороги, згідно з відгуками про Gislaved Nord Frost 200, зимова гума здатна ефективно і швидко зупиняти автомобіль, що може бути корисно в разі необхідності різкого екстреного гальмування.

Слухняна в управлінні. Хороша якість зчеплення з поверхнею дороги, що дозволяє водієві без проблем керувати автомобілем, не побоюючись, що в якийсь момент гума підведе і машина стане некерованим болідом.

Прийнятна вартість. У порівнянні з конкурентами шини мають досить демократичною ціною і можуть бути придбані для установки навіть на бюджетні автомобілі тими, хто не може викласти відразу велику суму за комплект.

Низький рівень шумності. Незважаючи на наявність металу у вигляді шипів, навіть при русі по голому асфальті акустичні ефекти, які можуть дратувати водія і пасажирів, практично не відчуваються.

Збалансовані з заводу. Судячи з усього, на виході гума проходить дуже ретельний контроль, який дозволяє відсівати зразки, не володіють достатнім балансом. Після установки на диски, як показують відгуки про Gislaved Nord Frost 200 SUV, при балансуванні зачату важки взагалі не встановлюються, або монтуються в дуже невеликих кількостях.

Надійне кріплення шипів. Якщо гума пройшла обкатку належним чином, встановлювати додаткові шипи замість загублених навряд чи знадобиться, оскільки вони просто не випадає, що є позитивним показником і знижує витрати на обслуговування. З часом їх можна замінити у зв'язку з зносом, але цей вибір залишається за водієм.

Висока зносостійкість і міцність. Поряд з міцними шипами, гума проявляє себе з гарної сторони щодо абразивного зносу і опору пошкоджень. Багато хто в своїх відгуках про Gislaved Nord Frost 200 кажуть, що вона здатна проходити кілька сезонів при активній експлуатації і досить великому пройденій відстані.

Добре справляється зі снігом і сніжною кашею. Велика кількість ламелей і всеспрямовані робочі крайки дозволяють шині отримати прекрасні гребні характеристики і без проблем долати ділянки з рихлим покриттям, будь то неукатанний сніг або ж проста грунтовка.

Приємне поведінку в колії. Згідно інформації з відгуків власників про Gislaved Nord Frost 200, ця гума здатна без проблем підкорятися маневрування при русі всередині колії, і допомагає водієві покинути її й повернутися назад для здійснення обгону, перестроювання або ж повороту.

Як видно, модель володіє досить значним списком переваг, на тлі якого всі її мінуси блякнуть. Але все ж їх варто згадати, щоб згодом ви не розчарувалися в своєму придбанні.

Негативні моменти у відгуках про гумі

Серед мінусів, найчастіше подмечаемых водіями у відгуках про шини Gislaved Nord Frost 200, можна виділити лише декілька, які можуть вважатися більш-менш критичними. Так, деякі водії скаржаться, що при температурі за бортом вище +5 градусів шина стає занадто м'якою, що призводить до рысканию по дорозі в результаті погіршення характеристик щодо курсової стійкості. Під час сильних заморозків гумі складніше справлятися зі сніговою кашею, особливо якщо мороз прийшов раптово і повітря уже промерзло, а сніг на дорозі — ще немає.

Під час обкатування, як відзначають багато водіїв у відгуках про Gislaved Nord Frost 200, спостерігається відчутний гул, якого не варто лякатися — вже після перших кількох сотень кілометрів він практично зійде нанівець і перестане дратувати. Деякі водії відзначали схильність до аквапланування, але це може бути пов'язано зі специфічними погодними умовами, оскільки інші з такою проблемою не стикалися.Висновок

Гума являє собою оптимальне рішення для тих, хто хоче отримати універсальний варіант в одному флаконі. Вона здатна справлятися з різними погодними умовами, і завжди виходить переможцем у таких битвах. Список достоїнств, сформований на підставі відгуків про Gislaved Nord Frost 200, у неї досить великий, а от недоліків значно менше, ніж у конкурентів, які часто пропонують свій продукт ще й дорожче. Зважаючи на це, якщо ви готові заплатити, рекомендується придбати собі саме такий комплект — це подарує вам задоволення і відчуття безпеки під час зимових поїздок незалежно від того, наскільки далекими вони будуть, і ви не будете хвилюватися зайвий раз перед виїздом в негоду.



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.