Зростання викидів СО2 стати серйозною проблемою для автомобільної промисловості, каже Ягуар Ленд Ровер начальник продажу
Опубликованно 18.01.2018 02:06
Найближчим часом подорожчають в середньому викиди CO2 від падіння продажів дизельних автомобілів стане великим, важливим питанням в автомобільній промисловості буде мати справу.
Це згідно Ягуар Ленд Ровер (JLR) групи продажів операційний директор Енді Госс, який заявив, що зростання викидів CO2 був неминучий у короткостроковій перспективі в якості покупців були вимкнені дизель і повернувся в бензин замість, замість ринку повно Plug-в гібридних і електричних альтернатив.
Інсайт: чи не час відмовитися від дизельного двигуна?
Дійсно, в 2017 році середні викиди CO2 зросли на 1 г/км. у Великобританії, перше підвищення, так як звіти почалися в 2002 році, так як покупці відвернулися від Чорного насоса через поганий друку та штрафних податкових змін, що вживаються Урядом, щоб поставити людей з палива.
"Емісія СО2 не дуже добре сформульовані на даному етапі", - сказав Госс, який оголошує рекордні річні результати JLR для продажів нових автомобілів в 2017 році. "Він повинен бути. Нам потрібен баланс про це, і ми постараємося сформулювати його самі.
"Порядок СО2 не зникла. Мова йде не тільки про СО2 або NOx – кожна програма. Всі виробники вкладають в електрифікації; це в інтересах усіх, щоб зорієнтуватися глісаді разом".
Госс сказав, що перехід від дизель в даний час не впливало на будь-яких майбутніх інвестиційних планах JLR, тому що її нова лінійка дизельних двигунів з чотирма циліндрами були частиною більш широкого сімейства ingenium, з гнучким виробництвом на фірмі моторний завод "Вулверхемптона". Однак, його кидали довгостроковий сумніви з приводу майбутнього палива.
Бум рендж Ровер Велар інтерес привів до ранньої самозаспокоєння продажу, визнається бос
"Не впливають на майбутні інвестиції", - сказав Госс. "З Ингениум двигунів, ми можемо фліп-флоп між двома. Чи є спосіб повернутися на дизель? Це неможливо відповісти, але податково-бюджетна політика буде лише в одному напрямку. Що приносить розуміння СО2 - в русі бензину, викиди CO2 йти вгору. Це занепокоєння".
Госс впевнений, JLR ще можете зустріти його-ЄС, запланованої на середні викиди CO2 нових автомобілів, що продаються в ЄС, вважається близько 130 г/км. Але він сказав, що різкий, несподіваний перехід від дизельного палива "надано додаткові проблеми, щоб уразити ціль".
Продажу дизельного палива у Великобританії, ймовірно, зробити ще один хіт від квітня, коли оподаткування буде збільшуватися, якщо вони не відповідають певним стандартам сертифікації – тест, для якої ще навіть не існує.
Ягуар Ленд Ровер бос продажу: бюджетні дизельний оподаткування "нелогічним"
"Важко зрозуміти останнє рішення в бюджеті", - сказав Госса на плани уряду. "Я не кажу, що це швидкоплинність, але без інших речей місце утилізації, важко побачити кінець-в-кінець процесу прийняття рішення."
Госс сказав, він був в цілому радий, що уряд працював з JLR і промисловості, але хотів, щоб побачити більше "рука в рукавичці підхід з політикою".
"У нас працюють 40 000 чоловік у Великобританії, і наші постачальники багато іншого. Ми інвестуємо мільярди в технології при експорті 80% того, що ми робимо. Це величезне благо для економіки. Ми очікуємо, що рука в рукавичці підхід з політикою, так що немає ніяких сюрпризів. Планування займає величезну час і інвестиції, так що це розумна прохання, насправді. Це не питання виробництва, але це ще один виклик, на інших - так чому зараз?"
Детальніше
Ягуар коментар хе
Ягуар XF коментар
Огляд Ленд Ровер Дискавері
Категория: Авто Новости