Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Лавки, будинку для престарілих... життя Браслет після БМВ


Опубликованно 19.01.2018 02:36

Лавки, будинку для престарілих... життя Браслет після БМВ

Сумно відомий автомобільний дизайнер Кріс Бэнгл, відомий для таких моделей, як розбіжності четвертого покоління BMW 7-ї серії і більш широко розглядати Фіат купе, був з наших радарів після відходу БМВ в 2009 році.

Тобто до цих пір. Браслет знову з'явилася з дуже різні проекти, які прийшли раніше: безглуздий китайський міський автомобіль концепт під назвою Redspace, яка має намір переосмислити ідею простору в машині.

Показав в Лос-Анджелесі автосалоні в листопаді, автомобіль, в якому браслет і його команда працювали з 2014 року, швидше за все, зробити виробництво до 2020 року. Браслет сподівається, що його дизайн буде трохи змінюватися, хоча він визнає, що вартість може бути перешкодою.

Так чому Браслет залишити БМВ? “Я вирішив, що мені довелося залишити автомобіль BMW, після 15 років – в кінці кінців, це було 17. Не тому, що я не люблю BMW, але ж якщо я зупинявся, я знав, що я збирався змінити, і це не буде досить. Багато начальники конструкції автомобіля, я знаю, вони все погано закінчують свою кар'єру. Люди стають гіркими, вони висять на зубами і нігтями, щоб зберегти контроль над своєю творчістю."

І так Браслет виношували план, щоб створити своє власне консультування з дизайну в Італії. БМВ запитав, що він не дизайн автомобілів вже пару років, і браслет був щасливий. "Для мене дизайн автомобіля має дуже мало спільного з чотирма колесами", - говорить він.

Одним з його перших проектів був капітальний ремонт будинку престарілих в Хіросімі, після того, як його бос натрапив на італійський браслет зі студії. "Величезна кількість автомобільний дизайн мислення в цьому проекті", - говорить він. "Місце зайняте". Несподівані проекти, не зупинятися на досягнутому. Браслет має дизайн упаковки для Хеннессі ВСОП, кажучи, конструкція повинна була бути чутлива до статусу марки коньяку як "недоторканна ікона".

Він порівняв його з успішним міні його оновлення, в які він був залучений. Проект коньяку працював: “Хеннессі подобається це. Це одне з найвигідніших пропозицій". Було супер, навіть космічні кораблі –останнє зроблено "в повному обсязі".

Цікаво, поточний проект є бренд мультфільм під назвою звід арки, в комплекті з сайту та інтернет-мовлення. Його намір полягає в освіти, обміну творчим процесом мультфільмів, заохочення творчості серед дітей та демонструвати свої позитивні сторони інтернету.

Група консультантів браслет тепер вісім - сильна, хоча він буде зайняти більше людей про відповідних конкретних проектів, у тому числі екс-БМВ дизайнерів та інженерів.

Важко придавити Браслет вид його кращі роботи: “чим далі ви отримуєте від фізичних творець і більше менеджер, тим більше ви пишаєтеся своєю командою. Наприклад, у Z4 мені був захоплюючим, тому що це був перший раз, коли у нас були дві жінки [Юліані Блазі і Надя Арнаут] роблять великі спортивні машини для великого виробництва. Я не думаю, що хтось зробив, що за останні 30 років.

“Останній вагон насправді я написав був Фіат купе, який мені дуже подобається. Чим більше я бачу, тим більше мені це подобається!"

І що його останній проект, Redspace? "Я дуже пишаюся цією машиною", - говорить він. "Це для мене велика справа, що ми були в змозі зробити щось нове в дизайн автомобіля."

Проект буде залишатися ключем до Браслет, поки він не піде у виробництво, але що ще він хоче добитися? Є багато потенційних проектів, Браслет не розголошувати, але, кажучи більш широко, він розкриває його альтруїстичної боку. "Я хочу допомогти дизайн автомобіля рухатися вперед", - говорить він. “Я хочу, щоб вибратися зі своїх упереджених ідей, що це таке і що це може бути.

“Зараз ми знаходимося на роздоріжжі [дизайн], яка йде не в ту сторону. Дизайнери допомогли переконати світ, ви віддаєте перевагу речі, зроблені машини, а не люди; ви віддаєте перевагу досконалості над персонажем. На жаль позбавлення величезна кількість населення цієї планети".

Лавки бенгла

За словами самого браслета, його найбільше досягнення-це його великий проект лавки. "Ви знаєте мене, як конструктора автомобіль, але, де я живу, я лавці хлопець", - говорить він. Те, що почалося як бажання мати 2,5 м на 3м лава для себе і своєї дружини, щоб насолодитися зараз некомерційна організація під назвою великий стенд Загальний проект.

Браслет дає запатентовані плани безкоштовно так довго, як лавки дотримуватися суворих критеріїв. Наприклад, він повинен бути встановлений там, де його ніхто не засмутився і в такому місці, де люди хочуть йти. Зараз налічується 44 великої лави в Італії і Нової Зеландії і там були запити з Великобританії, Німеччини та США. Він каже: “навпроти нашого будинку на хороший уїк-енд я вип'ю 200 автомобілів, припаркованих для людей, щоб сидіти на лавці. Я так пишаюся цим. Ключове правило-це не державні гроші, тільки приватні пожертвування і добровольців. Це не типовий в Італії. Це поняття приватно-фінансовані для громадськості. Це дивно ефективний".

Детальніше

Кріс Бэнгл Redspace електричного міського автомобіля

Ніколи не нудно: конструкції автомобілів Кріс Бэнгл



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.