Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Коротка історія Альпійський, 1955 - 2017


Опубликованно 19.01.2018 04:02

Коротка історія Альпійський, 1955 - 2017

Альпійських A110 був відродитися з нової спортивної машини повинні бути на дорогах Великобританії на початку 2018 року, який тільки що отримав п'ять зірок в руки наших тестерів.

2018 альпійських відкрив Кайманові суперником зв'язку в Женеві

Однак, у той час як бренд ралі Монте-Карло, Ле-Мане і чемпіонаті світу з ралі виграє в 1960-х і 1970-х років залишаються речі фольклору у Франції, частина гордої історії країни перемагає аутсайдера, бренд мало відомий у Великобританії.

Це головним чином тому, що кілька автомобілів були продані тут, і ті, що були - Альпійська ДТА, альпійські A610 і альпійські Павук - знайшли вдома в малюсіньких кількостях, і були під маркою як Рено або Gordinis, продається тільки через сім так званих Рено продуктивності центрів.

Але поки вони продаються в десятки, а сотні або навіть тисячі, є ще дві альпійські власників клубів у Великобританії, і відроджений бренд покладає великі надії на майбутні продажі, прогнозуючи у Великобританії любов до спорту автомобілі зроблять це в Європі третім за величиною ринком для автомобіля.

Народився в гонках Гран-Прі

Спадщина фірми, безумовно, варто йому гарну службу, так як він суперничає, щоб завоювати серця і уми, як справжній творець автомобіля. Його засновник, Жан R?d?l?, народився в мотоспорт-божевільний родині, його батько Еміль R?d?l? спочатку працював слюсарем на заводі Рено Гран-Прі водій Ференц Szisz - володар Гран-прі-де-ла-Сарт в 1906 році в Ле-Мане і посів друге місце в Гран-прі de а.С. Ф. у Дьєпі в 1907 році.

По завершенні Першої Світової Війни Луї Рено запитав R?d?l? Еміль відкриття дилерських центрах Renault в Дьепп. Влаштувавшись, він одружився і мав трьох синів - Жан, первісток, завершення бізнесу та економіки навчання в Парижі під час Другої Світової Війни. Його дослідження включали роботи досвід роботи в Renault, спонукаючи доповідь про деякі методи роботи фірми, що був досить відвертий, щоб привернути увагу П'єр Дрейфус, генеральний директор компанії "Рено".

Попросив, щоб втілити свої ідеї в дії, R?d?l? був призначений офіційний дилер Renault в Дьепп, слідуючи по стопах свого батька. У 24 роки він був наймолодшим автосалон у Франції і в 1950 році він вирішив прийняти новий Renault 4CV у конкурсі, аргументуючи тим, що "гонки-це кращий спосіб випробувати виробництва автомобілів і перемога-це найкращий інструмент продажів".

Ралі успіху

Однак дебют змагання R?d?l? закінчилася невдачею, коли він прослизнув за межами строку на сніг бив ралі Монте-Карло в 1950 році. Не бентежачись, він увійшов в перше ралі-де-Дьепп і, bouyed на домашню перевагу, виграв вчисту.

Що він залишив більш потужні Пежо 203s в його дзвінок не залишився непоміченим, і преса та керівництво з Рено були в захваті. У 1063 гонки спеціальна версія 4CV був підготовлений і потім відточені через замовлення кузова і новою п'ятиступінчастою коробкою передач; успіх, в тому числі перемога класу на Мілле Мілья.

У 1952 році компанія Renault увійшла йому в Ле-Мане і з двох годин він вів свій клас, тільки за механічних проблем, щоб втручатися.

У 1953 році він уже націлився на новий Renault особлива, зроблений за спеціальним замовленням в Італії, прийнявши її до перемоги на його перший вихід, ралі-де-Дьепп. Залишаючи Porsche і Jaguar по його сліду, завод знову були швидкі, щоб вітати його успіхи, і їх хвилювання тільки посилилася, коли він виграв Копа де lisboa в Португалії.

У 1954 році, R?d?l? виграла "Мілле Мілья", а потім Критеріум де-Альп - останній з яких був взяти на себе величезне значення, коли справа дійшла до імен своїх автомобілів. "Мені дуже сподобалося, що перетинає Альпи в мій Рено 4CV, і це навело мене на думку зателефонувати моєї майбутньої машини 'Альпійський'. Це було важливо для мене, щоб мої клієнти відчували те ж задоволення від водіння за кермом автомобіля, я хочу побудувати", - сказав R?d?l?.

Зараз є провідним світовим водія, R?d?l? продовжували змагатися, як у недавно стикався a106 і друга машина була побудована за його кресленнями в Італії, який проводився протягом його друг і співробітник дилера Renault Жан-Клод Галтье. У 1955 році Галтье виграла "Мілле Мілья" у спеціальній R?d?l?', з R?d?l? посівши друге місце у своїй А106 - один-два, які переконали R?d?l? створити свою власну команду, альпійські, з баз в Париж і Дьепп.

Підстави альпійської

Компанія soci?t? des автомобілі Alpine була заснована 25 червня 1955 р., а через місяць R?d?l? представила три А106 тренера моделей ("а" для альпійських гірок і '106' по відношенню до посилальних номером - 1062 - з 4CV, який використовувався в якості джерела запчастин). У вітчизняній нод, перша машина була пофарбована в блакитний, другий білий і третій червоний.

З топ-менеджментом компанії Renault підтримує ідею, автомобілі та альпійські бренду були запущені в 1955 році на Паризькому автосалоні. R?d?l? принципи були прості: він хотів новаторським дизайном автомобілів, оснащені простий, але низьким фотоформ під полегшене, привабливе тіло, а через найбільшу кількість деталей масового виробництва для того, щоб забезпечити низькі ціни і експлуатаційних витрат щодо автомобіля.

У 1958 році А106 перетворилася в А108, спочатку через стару платформу, але в 1960 році, прийнявши промені знаменитий і хребет', що Колін Чепмен, мабуть, найвідоміший для Lotus Elan, яка була почата приблизно в той же час. Це був поворотний момент для зароджується компанії, і 251 автомобіль пізніше з тренером і моделі купе пробрався в свою чергу для кабріолета, а потім знаменитий Berlinette.

Оснащений тим же двигуном, Рено Дофін, на А108 незабаром перетворився в A110, який широко використовує Рено 8 частин та переробленої задній. Це був миттєвий успіх, як в якості дорожнього автомобіля і конкуренція автомобілів, з останньої сторони компанії, починаючи як віддушина для ралійних автомобілів, але розвивається, щоб запустити гонках на витривалість зразків, автосалоні автомобілів, льодовим гонок, ралі-кросу автомобілі і врешті-решт навіть одномісних болідах.

Мотоспорт успіху не було, у згуртуванні, в Ле-Мані і Формули 3, с Зоряні водії протягом десятиліть, в тому числі фабрики драйвери Мауро Бьянкі, Боб Wollek, JPatrick Depailler, Джин-Pierre Jabouille, Дідьє Піроні, Дерек Белл, Жан-П'єр Jarier, хлопець Fr?quelin, Патрік Тамбе, Жан-Клод Andruet, Бернард Darniche, Жан-П'єр Ніколя, Жан-Люк Th?rier і Жан Раньотти. Фірма також побудувати прототип F1, яка була використана в якості тестового мула до Рено введення Формули-1 в 1977 році.

A110 похідні прийшли товсті і швидко, з силою перший, що йде від двигуна 1108cc, потім 1255cc, потім 1565cc а потім 1605cc. Щипки моделювання були настільки численні, починаючи від передньої решітки радіатора з чотирма фарами, розширені крила, передню панель, радіатор, знімною задньою спідницею і багато іншого. У 1977 році закінчилося виробництво після того, як було продано понад 7500 одиниць, дзвонив, SX 1600 і двигуном 1647cc

Альпійський також отримав популярність за те, як він виріс його експорт бізнес в Бразилії, Іспанії, Мексиці, а потім в Болгарії, аутсорсинг виробництва, надійні партнери, на тій підставі, що основи були солідні Renault частини і в тому, що Альпійська зміни не вимагають значних навичок у застосуванні.

Тривале зростання

У 1971 році на Женевському автосалоні R?d?l? показали абсолютно новий автомобіль, А310, який був розроблений, щоб взяти на Porsche 911 і розвивалася рука об руку з науково-дослідним відділом Рено машинобудування. ГРМ не міг би бути гірше, з паливною кризою 1973 року вбиває продажу таких автомобілів і провідних до Renault займаючи 70% акцій компанії, щоб врятувати її від вимирання.

Контрольний пакет акцій Рено, у свою чергу, призвело до загибелі Департамент конкуренції компанії Alpine, замінені Рено Спорт, біг знаменитого майбутній пілот команди Larrousse F1 з Жераром і основою компанії сьогодні.

На А310 жили, втім, як і його предки розвивається через ряд ітерацій і силових агрегатів, приймаючи на задньому кінці автомобіль Renault 5 Turbo в 1981 і продаж понад 11600 одиниць до бути припинена в 1985 році, щоб звільнити місце для альпійської ДТА.

У 1976 році вражає Рено 5 Альпін був запущений, накопичуючи неймовірне 56,000 продажу природно вимовлені з придихом моделі до 1980 року і 23000 турбо продажі моделі з 1981 по 1984 рік.

ДТА (Гранд Туризм Альпін) був примітний тим, що першим Європейським автомобілем, його тіло формується під високим тиском уприскування. Ця техніка дозволила поліестер тіло, щоб бути "застрягли" на шасі, тим самим наділивши автомобіль з винятковою жорстокістю.

Спочатку двигун 158bhp 2849cc, ДТА вразити максимальну швидкість більш ніж 143mph. Пізніше турбо версії 196bhp і ДТА відзначався як найшвидший французький автомобіль у виробництво. Шанувальників Формули-1 також пам'ятати трасі-тільки спін-офф, Кубок Європи, який мчав попереду Гран-Прі з 1985 по 1988 роки і американську версію автомобіля з висувними фарами. Подальший розвиток включало тисячу миль і Ле-Мане спеціальні випуски, останній показ турбомоторів V6.

Важкі часи

ДТА-похідний A610 був показаний в 1990 році, але його похитнулися продажу оне бореться все більшу Альпійську. Попереду його зарубати в 1995 році, всього 818 одиниць були продані, і, хоча вони сьогодні є затребуваними, в той час мало хто оплакували його проходження.

З цієї альпійської ім'я захлинувся. Між 1989 і 1995 роках два абортивних проектів, спрямованих на створення A710 полетіла під укіс, незважаючи на досягнення стадії прототипу в обох випадках. Загальна вартість проекту-600 млн. євро для задоволення сучасних аварії і стандартів безпеки вважаються занадто великим і проекти скасовані. Сам R?d?le помер у 2007 році, у віці 85 років, але його активну участь у компанії вже давно закінчився.

Зараз час підходяще, знову ж таки, в рамках проекту був даний старт рука об руку з Caterham, але зараз завершена повністю під егідою власності "Рено". У той час як продаж, як очікується, щоб зосередитися на Франції, автомобіль буде продаватися по всьому світу, з раннього прогнози, припускаючи, що спортивний автомобіль люблячі ринок Великобританії - один раз можете купити в альпійському під маркою прямі автомобіль - буде третім за величиною для Reborn Альпійський.



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.