Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Найнадійніші автомобілі з пробігом. Рейтинг надійності


Опубликованно 19.01.2018 04:49

Найнадійніші автомобілі з пробігом. Рейтинг надійності

Немає нічого краще, ніж новий автомобіль. З цим твердженням важко не погодитися. Однак проблема в тому, що не кожен автолюбитель може дозволити собі покупку такого авто. Через обмеженого бюджету, багато кидають очей на старі машини. Придбати таке авто простіше, але чи буде покупка виправданою? Щоб не гризти лікті після вчинення правочину, потрібно знати, який автомобіль найнадійніший. Єдиної моделі немає – у кожного авто є свої мінуси. Але чим їх менше, тим краще. Отже, давайте розглянемо, які автомобілі найбільш надійні та недорогі з тих, що можна придбати на вторинному ринку. «Фольксваген-Гольф»

«Фольксваген-Гольф» - це справжній бестселер на ринку Європи. Не менш популярна ця машина і на теренах колишнього СРСР. Німецький агрегат привабливий не тільки своєю ціною і зовнішнім виглядом. Автомобіль відрізняється високою ремонтопридатністю і низькою вартістю утримання. Серйозних поломок у нього не спостерігалося.

Конструкція «Гольфу» досить проста, і ламатися тут просто нема чому. Найбільш оптимальним вибором стане купівля дизельного «Фольксвагена» на механічній коробці передач. Що стосується поколінь, варто вибирати виходячи з бюджету.

Але найбільше позитивних відгуків отримав четвертий «Гольф». Це універсальна машина, яка підійде як чоловікові, так і жінці. На «Гольфі» відмінно відчуваєш себе в місті. Не втрачає свої позиції це авто і на трасі.

Дизельні мотори «Фольксвагена» вельми тягові, тому можна без страху здійснювати обгони. Серед основних плюсів даного авто відгуки зазначають: Низьку вартість запчастин. Високу ліквідність на ринку. Ергономічний салон. Надійність двигуна.

Серед мінусів – маленький багажник (адже це гольф-клас) і коробка ДСГ, яка в свій час встановлювалася на такі моделі. Тому брати «Гольф» з ДСГ багато автолюбителів не рекомендують. «Мітсубісі-Лансер»

Це ще один з найбільш популярних автомобілів в Росії. «Лансери» дев'ятого і десятого покоління - найбільш надійні машини для російських доріг. Вони відмінно переносять суворі морози і спокійно витримують наші ями.

Якщо говорити про «дев'ятці», то її почали випускати з 2003 року. Найпопулярніший двигун – 1,6 л. Також зустрічалися і дволітрові двигуни, але таких машин у продажу дуже мало. Що стосується ресурсу, обидва бензинові двигуни досить надійні і при своєчасній заміні масла дуже довго живуть – до 350 тисяч і більше.

Автоматичну трансмісію брати не варто, оскільки вона буде дорогий в обслуговуванні і експлуатації (споживання на 30 % більше, ніж з МКПП). А от механіка практично безсмертна.

У місті дволітровий «Лансер» з МКПП – дуже спритний автомобіль. Мотор на 1,6 підійде для більш спокійної їзди. По витраті палива ці двигуни майже однакові. На сотню витрачається від семи до дев'яти літрів в змішаному режимі.

Судячи з відгуків, серед головних проблем дев'ятого покоління - ненадійна рейка. Вона вимагає постійної уваги. Ремонт може обійтися в 30 тисяч рублів, а нові екземпляри продаються за ціною від 50 тисяч. На десятому «Лансере» цю проблему вже усунули.

Які позитивні моменти є у «Мітсубісі-Лансер»? Це ресурсний двигун, яскравий дизайн (особливо у «десятки»), надійна коробка, міцний кузов і підвіска. Кульові опори, кермові тяги і наконечники виходжують по 100-140 тисяч кілометрів.

Серед недоліків – порівняно маленький багажник (з-за його особливої форми в ньому можна перевозити великогабаритні речі) та дешевий пластик в салоні. Але якщо врахувати вартість самого авто, на ці мінуси можна впевнено закрити очі. «Мітсубісі-Лансер» підійде як молоді, так і водіям постарше. Це безвідмовна машина на кожен день. Багато радять купувати саме її. «Деу-Нексія»

Цей автомобіль підходить для тих, кому хочеться іномарку за ціною російського Вазу. Машина має коріння з «Опелем-Кадетом» і відрізняється не тільки хорошим інжекторним мотором, але і приємною плавністю ходу. На відміну від Вазів, тут не скрипить пластик в салоні, а під капот треба заглядати тільки тоді, коли прийшов час міняти масло.

Але як зазначають відгуки, самі надійні «Нексії» випускалися з 95-го по 2000-і роки. Це були машини корейської збірки. Вони досі їздять без проблем по нашим дорогам.

А ось узбецькі авто мають проблеми з кузовом. Вони гниють без додаткової антикорозийной обробки. Також у цих авто є проблеми з пічкою, чого немає у корейських «Деу». Але що їх об'єднує, так це безсмертна підвіска і надійний силовий агрегат. Машина випускалася в декількох комплектаціях: базової GL і люксової GLE. У списку оснащення є кондиціонер, гідропідсилювач, електросклопідйомники і багато іншого, чого немає в бюджетних авто даної цінової категорії. «Тойота-Королла»

Якщо ви маєте кілька великим бюджетом, можна розглянути в якості покупки японську «Тойоту-Короллу» в десятому поколінні. Ця машина неодноразово очолювала рейтинг найбільш надійних автомобілів з пробігом. Машина підходить для експлуатації по місту та коротких міжобласних поїздок.

За версією Euro NCAP, «Тойота-Королла» заслужила максимально можливу оцінку – п'ять балів при фронтовому ударі з 40-процентним перекриттям. Крім того, автомобіль непогано пристосований до наших дорогах.

Спереду тут "МакФерсон", ззаду – балка. В плані обслуговування «Тойота-Королла» не стане тягарем для власника. Але є і недоліки у даній моделі. Це посередня шумоізоляція і «млява» рулювання. Автомобіль легко ловить колію і боїться різких кренів. Двигуна 1,4 з АКПП не вистачає для здійснення безпечних обгонів на трасі. Якщо і розглядати покупку «Тойоти-Королли», то тільки з двигуном 1,6. Коробка може бути будь – який- і механіка, і автомат вельми надійні і не викликають проблем при експлуатації. «Тойота-Камрі»

Це вже більш представницький седан від японського виробника. Машина агрегатується моторами на 2,4 і 3,5 літра. Запасу потужності вистачає з надлишком. Автомат, судячи з відгуків, досить надійний і вчасно перемикається при різкому розгоні.

Серед плюсів «Тойоти» варто виділити комфортну підвіску (якої немає на «Королле»), ресурсний двигун і місткий багажник. До недоліків власники відносять кілька нудний зовнішній вигляд (ця машина не любить тюнінгу) і дивні дизайнерські рішення в салоні (наприклад, блакитна магнітола на центральній консолі). В іншому це зручний і комфортабельний автомобіль, який підійде для міста і передмістя. За кермом не втомлюєшся так, як в «Королле». Але за зручність доводиться платити - «Камрі» коштує на порядок дорожче «Королли». Найнадійніша російська легкова машина

У цьому рейтингу пальму першості впевнено заслуговує «Лада Ларгус». З'явився цей автомобіль в Росії відносно недавно, в 2012 році. На думку багатьох фахівців, «Ларгус» - найнадійніший універсал з пробігом. У чому секрет успіху?

Цей автомобіль був побудований на базі румунської «Дачії-Логан». Машина припала до душі багатьом сімейним парам, а також дачникам. Основний плюс «Ларгуса» - великий багажник і високий кліренс.

Автомобіль відмінно підготовлений для експлуатації на наших дорогах. А тим, кому не вистачає штатного кліренсу, є версія «Крос» із збільшеним на 3 сантиметри дорожнім просвітом. Салон розрахований на п'ять або сім пасажирів в залежності від комплектації.

Зовні ця машина нічим не примітна, але зі своїм завданням (перевезенням людей і речей з однієї точки в іншу) вона справляється відмінно. Автомобіль оснащується надійним 102-сильним двигуном і комплектується п'ятиступінчастою МКПП. Цей мотор вже давно випробували шанувальники цієї моделі. Двигун без проблем проходить до 400 тисяч кілометрів без капремонту.

Підвіска на «Ларгусе» м'яка і міцна. Рульова рейка не стукає, кульові і кермові наконечники досить міцні. Вартість запчастин нижче, ніж на іномарки, а замінити все можна своїми руками. Надійний кросовер з пробігом

У Росії багато хто вибирають саме кросовери. Ці автомобілі відрізняються не тільки високим кліренсом, але і містким багажником. Але є одна біда – вартість таких авто на порядок вище, ніж звичайних седанів і універсалів.

Правда, є один бюджетний кросовер, який відрізняється непоганими характеристиками. У рейтингу найбільш надійних автомобілів з пробігом перемагає «Рено-Дастер». Трирічний кросовер коштує не дорожче нового «Ларгуса». Автомобіль «Рено-Дастер» універсальний: він підходить в якості робочого і сімейного автомобіля для поїздок на різні відстані. Машина відмінно відчуває себе в місті і за його межами. Витрата палива невеликий – всього десять літрів в змішаному циклі на автоматі. З механікою ця цифра ще менша.

Базою для «Дастера» стала все та ж «Дачія-Логан», тому платформа у нього досить надійна. Автомобіль оснащується двигунами на 1,6 і 2 літри. Обидва мотора не викликають проблем при експлуатації. Єдине – на дволітровому двигуні немає міток на шківах, які так необхідні при заміні ременя ГРМ.

Багажник вміщає до 475 літрів поклажі, можлива трансформація спинок сидінь.

В залежності від комплектації цей кросовер йде з переднім або повним приводом. Для міста можна вибрати конфігурацію 4 х 2. Навіть взимку ця машина не заривається в снігу – кліренсу вистачає з запасом (20,5 сантиметрів).

Яку коробку вибрати? Найбільш універсальним рішенням буде шестиступінчаста механіка. Така трансмісія відмінно підійде як для міста, так і для їзди по трасі. Автоматична чотириступінчаста коробка теж дуже надійна, але зі старим гідротрансформатором «Дастер» не радує паливної економічністю.

Цікавий факт: за результатами випробувань і розрахунків, середня собівартість кілометра пробігу «Рено Дастера» становить 10,5 рубля. «Хендай-Крета»

Це ще один бюджетний кросовер. З'явився він трохи пізніше, ніж «Дастер», але «Крета» вже є на вторинному ринку. Ця машина збирається на заводі в Санкт-Петербурзі. Являє собою аналог французького «Дастера». Автомобіль володіє приємним дизайном і комплектується різними двигунами.

У лінійці доступні бензинові мотори на 1,6 і 2 літри. Двигуни мають ремінний привід ГРМ і розподілене уприскування палива.

Також є дизель 1,4 літра. Але його потужності явно не вистачає для такої величезної спорядженої маси.

Який автомобіль найнадійніший, «Крета» або «Дастер», відповісти важко. Обидва примірники мають прості двигуни з мінімальним набором навісних агрегатів. У плані пасивної безпеки «Крета» заслуговує високої оцінки. Тут є цілих шість подушок безпеки. Коробка передач на п'ять або шість ступенів не викликає проблем при експлуатації. У салоні дуже тихо, є величезний багажник. «Шкода-Октавія»

Перераховуючи одні з найнадійніших автомобілів з пробігом, варто відзначити і чеську «Шкоду». Часто її вибирають альтернативу «Фольксвагену».

Більшість власників задоволені покупкою. «Октавія» - універсальний автомобіль. Він може бути одночасно спортивною і комфортним, навіть якщо багажник забитий «під зав'язку».

Машина випускається в різних кузовних виконаннях. Але найпопулярніший в Росії все ж ліфтбек.

Серед позитивних моментів власники відзначають високу ремонтопридатність, хорошу керованість і динаміку. Якщо розглядати те, що є на вторинному ринку, то найнадійнішою іномаркою з пробігом буде «Октавія» TSI з двигуном 1,8 л.

Це турбодизель мотор, який також встановлювався на «Фольксваген-Пассат В6». Двигун радує динамкою розгону і витратою. У змішаному циклі машина споживає не більше восьми літрів. По трасі машина йде дуже впевнено, навіть на швидкості 120-130 км/ч.

Розглядаючи найнадійніші легкові авто, варто приділити увагу салону «Октавії». Він по-європейськи скромний, але при цьому зручний і ергономічний. Кермо оснащений регулюваннями, пластик м'який на дотик.

Радує шумоізоляція. На високій швидкості не чути роботи мотора і шуму коліс. Штатний ксенон виконаний відмінно – висвітлюються всі мертві зони, при цьому ви не сліпите зустрічний потік.

Але є у «Шкоди» і недоліки. В першу чергу, це ціна запчастин. За вартістю ремонту її можна порівняти з «Фольксвагеном». Але при регулярній заміні картриджів ремонт цій машині потрібно не часто, і це радує. «Кіа-Ріо»

У корейців теж виходять найнадійніші автомобілі з пробігом. «Кіа-Ріо» - яскраве тому доказ. Машина вражає своїм футуристичним дизайном і нескромним інтер'єром. Ця модель явно хоче здаватися на голову вище інших у В-класі.

Якщо порівнювати її зі «Шкодою», то остання буде дорожче в змісті приблизно на третину. На «Кіа-Ріо» використовуються рядні чотирициліндрові мотори найпростішої конструкції. Тут немає складних систем уприскування і турбін. Це відмінний вибір для тих, хто хоче отримати яскраву машину за невеликі гроші. Але плавність ходу явно страждає.

Підвіска жорсткувата для наших доріг і менш надійна, ніж на «Шкоді». Також помітно відстає цей кореєць в плані шумоізоляції. Виробник на цьому заощадив.

Що стосується кузова і якості фарбування, метал не боїться солі та інших агресивних впливів. Якщо вибирати між МКПП і АКПП, власники радять вибирати «Кіа-Ріо» на механіці. У поєднанні з 1,6-літровим мотором це буде чудовий тандем. Витрачає на механіці седан близько 7,5 літра в змішаному режимі. Проте в плані динаміки розгону «Кіа» значно поступається «Шкоді» та іншим конкурентам. Висновок

Отже, ми розглянули найбільш надійні автомобілі з пробігом. Вибирати є з чого, головне – не купити битий примірник. Вживані автомобілі часом мають сумнівну історію походження. Тому до підбору потрібно ставитися з особливою уважністю. Якщо у вживаного автомобіля відсутні сліди точкового зварювання, замінені скла, а товщиномір не пробиває метал з-за товстого шару шпаклівки, від придбання такого авто явно варто відмовитися.



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.