Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Гвинтові підвіски: види, установка і регулювання


Опубликованно 20.01.2018 00:08

Гвинтові підвіски: види, установка і регулювання

На сьогоднішній день існує безліч типів підвісок – залежна, незалежна, однорычажная, багатоважільна. Також вони поділяються за типом пружних елементів – пружинні, ресорні, пневматичні. Але і це ще не все. Сьогодні ми розглянемо один з рідкісних і малопоширених типів підвіски – гвинтові. Установка її, як правило, здійснюється не на заводі-виробнику, а самими власниками, вручну. Що вона собою являє і в чому її особливості? Дізнаємося прямо зараз. Призначення

Завдання будь підвіски автомобіля – забезпечена пружної зв'язки між кузовом і колесами. Вона входить до складу ходової частини. Зазвичай у легкових автомобіля використовується пружинна підвіска. При наїзді на нерівність, витки пружини стискаються і розтискаються щодо амортизатора. Але відмінність гвинтовий підвіски в тому, що ходи її можуть бути змінені.

В основі її лежать койловеры. Це амортизаційна стійка, яка дозволяє змінювати висоту дорожнього просвіту і жорсткість амортизатора. Спочатку такі механізми були розроблені західними професіоналами і застосовувалися у змаганнях з дрифту. Койловер складається з пружини і опори, що обвиває її шток. Переваги

Основний плюс гвинтовий підвіски – регулювання дорожнього просвіту. Завдяки койловерам можна легко знизити або, навпаки, підняти підвіску. Налаштування можуть бути різними (зазвичай в межах 5-7 сантиметрів). Встановлюється койловер на місце заводський стійки. Гвинтова підвіска не потребує доопрацювань. Замінивши штатні амортизатори і пружини, можна приступати до повноцінного використання комплекту.

Ще один плюс такої системи – поліпшення керованості автомобіля. При необхідності можна посилити жорсткість амортизатора і зменшити хід підвіски. Це дозволить машині легше входити в повороти. Зважаючи на це часто встановлюється гвинтова підвіска на ВАЗ. З заводу ці машини не відрізняються високою маневреністю. А койловеры дозволять знизити бічні крени. Недоліки

До мінусів такої підвіски слід віднести: Можливість неправильної установки. Це може призвести до нестійкості машини на дорозі. Високу вартість койловеров щодо штатних стійок. Види

Існує кілька видів гвинтових підвісок. До першого типу відносять койловеры, що замінюють тільки пружину. Виглядають такі комплекти наступним чином:

Зазвичай дані гвинтові підвіски використовуються в задній частині. Ці койловеры більш дешеві і прості в установці. Але вони мають один серйозний підводний камінь. Так, після установки даної пружини, амортизатор залишається штатним. Відповідно, його ходи будуть обмежені, і шток не впорається з роботою підвіски. Це може призвести до погіршення маневреності.

Більш правильний варіант – установка койловеров разом з амортизаторами. Ці механізми ставляться зазвичай на передню частину автомобіля, замість заводських стійок. Таким чином, койловер повністю замінює собою штатну пружину і амортизатор. Серед плюсів відгуки відзначають хорошу керованість і більш широкі можливості для заниження авто. У стандартних амортизаторів використовуються високі відбійники. І при наїзді на нерівність, підвіска буде терпіти серйозні удари. Діапазони параметрів

Як низько койловер може занизити автомобіль? Ця характеристика залежить від конкретного автомобіля і марки койловеров. Якщо говорити про більшість, то діапазон налаштувань можливий від двох до десяти сантиметрів. Також зазначимо, що існують комплекти гвинтових підвісок для підняття кліренсу автомобіля. Зазвичай такі моделі йдуть для позашляховиків і пікапів. Ціна

Вартість койловеров може бути різною. Самі бюджетні моделі продаються за ціною від 12 тисяч рублів за штуку. Діапазон ціни досить широкий. Найбільш досконалі комплекти гвинтовий підвіски пропонуються за ціною від 200 тисяч рублів.

Вартість залежить не тільки від марки койловера, але і від комплектації. Так, сюди може входити не лише амортизатор з пружиною, але і опорні підшипники, а також тюнінгові відбійники, спеціально призначені для заниження авто. Відзначимо, що вартість гвинтовий підвіски залежить і від марки автомобіля. Якщо брати до уваги ВАЗ, койловеры будуть коштувати на порядок дешевше, ніж на той же «Марк-2» або «БМВ Е46». Як налаштувати?

Щоб отримати максимальний ефект від установки койловеров, потрібно знати, як правильно їх налаштувати. Спочатку всі регулятори на стійці виставляються в нуль. Це найм'якше положення. Регулювання здійснюється за допомогою спеціального ключа, який вже йде в комплекті. Розпускаючи в нуль стійку, потрібно крутити її проти годинникової стрілки до першого клацання. Це дуже важливо. Якщо регулятор знаходиться між клацаннями, клапан закриється, і амортизатор не працюватиме зовсім. Розпустивши гвинтову підвіску, рекомендується відправитися на схід-розвал. Ця процедура робиться на СТО. При установці развальних кутів (таке часто роблять власники Stance-автомобілів) варто враховувати, що гума зношуються нерівномірно. Після операції по виставленню розвалу, можна переходити до регулювання кліренсу. Це потрібно робити на дорозі з тим покриттям, на якому буде експлуатуватися автомобіль.

Потрібно проїхати кілька кілометрів по такій дорозі з нульовим розпуском. Далі можна додавати 20 відсотків регулювання на перед і 15 відсотків на зад. Після цього знову вирушаємо на тест-драйв. Якщо машина дуже жорстка, варто послабити регулювання. Зазвичай на койловерах є діапазон 30 клацань. Послаблювати потрібно приблизно на 2-3. І так до тих пір, поки не буде досягнута необхідна плавність ходу і керованість. Зверніть увагу, що якщо в пріоритеті стоїть завдання підвищити маневреність авто, можна затягнути гвинти на 40 відсотків. Але в такому випадку потрібно акуратно долати нерівності. Адже частина удару піде далі на підвіску. Важливий момент

При налаштуванні койловеров не можна допускати, щоб підвіска автомобіля розгойдувалася на дорозі. Це погіршує керованість машини і згубно позначається на безпеці руху. В ідеалі, автомобіль повинен буквально «облизувати» ями і точно повторювати профіль дороги. Не можна, щоб гвинтова підвіска працювала зі збільшеним ходом.



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.