Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Мг план мотори - і важливу роль в Лонгбридж


Опубликованно 20.01.2018 00:49

Мг план мотори - і важливу роль в Лонгбридж

На початку цього року, Шанхайська Автомобільна Корпорація промисловості випустив мільйонний автомобіль народився з уламків мг Ровер.

Його позашляховик roewe і MG марок проданих в минулому році 320,000 автомобілів, і в цьому році продажі марки до 78% на китайський ринок, який виріс тільки близько 4%. Ви не можете називати ті результати продажів нічого іншого, крім успіху і внесок Британії в них несуттєві, ГУПТ в Бірмінгем на основі проектно-конструкторський центр надає безліч вхідних даних для обох брендів.

Долю Великобританії мг мотора, навпаки, були менш зоряною. Пройшло 10 років з моменту виробництва спортивний автомобіль MG TF в перезапущений на фабриці мг Rover в Лонгбридже, Бірмінгемі. Попереднє мг рестарт був включений з китайською компанією nanjing, яка купила активи, в той час як співвітчизник компанії Шанхайська Автомобільна Корпорація промисловості (ГУПТ) купив права на інтелектуальну власність для певних моделей MG Ровер. Не довго після того, як китайська влада надійшли цілком розумно і два підприємства об'єднуються.

З тих пір ми бачили і, в основному, проігнорували мг 6, сподобалася мг 3, а більше і не бути байдужим абсолютно звичайний мг позашляховик ГС. Мг запускають ЗС, інша позашляховик і автомобіль, який вражає більше, ніж будь-мотор мг продукту на сьогоднішній день. Продажі у Великобританії були 4192 автомобілів в 2016 році, порівняно з 3152 роком раніше, а за перші 10 місяців цього року складе 3515, її 0.16% ринку дрібно потопаючому ринку.

Так що цифри йдуть у правильному напрямку, але мг продажу тільки попереду SsangYong ст. Не дуже ще відомий британський бренд в дворову територію і не вистачило, щоб продовжити виправдовуючи дрібних завершення автомобілі величезні Лонгбридж автоскладальний будівель.

Так приємно чути, що свіжий напрямку ведеться. Це не повна зміна плану, але перспективний регулювання і той, який також включає в себе спортивні моделі, як дискусії з керуючим директором концерну saic у Великобританії, Девід Ліндлі, Великобританія головний дизайнер Карл Готем і продажів і маркетингу бос Метью Чейн підтвердити. Ранні ознаки зміни напрямку знаходяться в розробці нового ЗС, більш стрункі автомобіль, чий новий дизайн решітки представляє нове обличчя для MG. Готем каже: “ЗС є першим автомобілем з нової мови дизайну, який має цей емоційний динамізм. Це частина плану, щоб зробити мг більш емоційним з точки зору її зв'язку з клієнтами. Ми вважаємо, що це виразно емоційна краватка багато людей у всьому світі".

Не те, що це означає, що ми будемо бачити теми дизайну розігрівати з минулого. “Ми не хочемо зробити ретроспективу або спадщина бренду. Це було б неправильно", - говорить Готема. “Тим не менш, мг має величезний бренду, яка повинна бути використана. Так що мова дизайну буде більш емоційним і менш агресивним. Ми намагаємося набрати трохи, але і підвищити якість проектування. У Китаї, замовники вимагають хороший рівень якості, і вони стають все більш вимогливими".

Те, що вони також хочуть більше електричних транспортних засобів, і для дуже вагомі причини, як Готем пояснює: “країна займає дуже агресивну позицію щодо електромобілів з важкими субсидії. Ви можете бути в курсі, що номерний знак становить близько ?8000 в Китаї – це разова плата за життя – а з єв, Ліцензія Безкоштовна. Так що прагнення Китаю до Евс-це не просто заява про наміри. Вони поставили речі на місце, щоб зробити його дуже справжнім".

Як мг. Е-руху концепт-купе, представлений на Шанхайській виставці в квітні, "концептуальне", - говорить Готем", але це зроблено з наміром.

Я не можу підтвердити, ні часу, але є реальний намір перетворити її в щось". За даними інших керівників концерну saic, Е-руху планується запустити в 2019 році. ГУПТ вимог суб-4.0 сек 0-62 миль в годину часу та 300-мильний діапазон для автомобілів, яка базується на чистій платформі EV, незважаючи на пропорції, які навмисно схожі з звичайним бензиновим двигуном моделі.

"Це має трохи британського смаку і більш впізнаваний британський преміум репліки з точки зору пропорції", - говорить Готема. “Він відчуває себе дорогим і є, що люди дізнаються. Це не спортивний автомобіль, але 2+2 ЕВ спортивний автомобіль."

Смак Великобританії з'являється з комерційних причин. "Брітанськості має виняткову цінність по всьому світу", - говорить Готем", зокрема з китайськими споживачами. Тому позиціонування мг як британський бренд, що пропонує неперевершену якість продукту є те, що ми шукаємо".

Що добре узгоджується з ре-орієнтованої діяльності технічного центру концерну saic Motor Великобританії в Лонгбридж. Ліндлі є її директором. Він був з діяльністю концерну saic у Великобританії з початку, а до цього з обох мг Ровер і Ровер групі. Так він бачив величезних змін, і він бачить багато більше посилюється зрушення в бік електромобілів і прискорювані темпи розвитку в ГУПТ. Протягом цього десятиліття-старі відносини, ГУПТ накопичив 4000-сильні інженерні та проектні роботи в Шанхаї та місті Лонгбридж є повністю інтегрованої супутникової конкретних спільних місій, як пояснює Ліндлі.

"Зараз основний наголос робиться в першу чергу передня частина процесу розробки продукту", - говорить він. “Це не тільки те, що ми робимо, але ми дійсно націлені на інновації, передові технології, архітектури та дизайну. Що ламається в трьох ключових областях і перший дизайн. Наша команда і в наступному році енергетики бере участь в розумінні наших клієнтів навколо світу для того щоб визначити, як ми повинні рухатися мову дизайну мг.

“Другий напрямок-транспортного машинобудування. Основною роботою тут є визначення архітектури автомобіля. Ідея дуже схожа на Фольксваген [ГУПТ є великим виробником Фольксвагени в Китаї] в тому, що ми шукаємо, як ми можемо конструювати гнучкість у різних секторах ринку і в різних сегментах продукції. Третій напрямок орієнтована на внутрішнього згоряння конструкція двигуна і дослідження".

Хоча ГУПТ використовує трициліндровий ГМ турбо, як у ЗС, - каже Ліндлі це "одноразовий" і в даний час компанія розробляє нове модульне сімейство двигунів. Технічний центр СК “спрямовані на технології по поліпшенню тертя, теплова ефективність при прогріві і е підвищення. Ми працюємо рука об руку з колегою організація в Шанхаї. Це не означає, що збірна Великобританії не виходити з дому і шукати можливості для згоряння, але наша роль можна було б знайти можливість, поділитися ним і переконайтеся, що це охоплює в рамках науково-дослідних програм в Китаї."

Ліндлі прагне підкреслити, що основна частина зусиль ГУПТ за останні десятиліття були спрямовані на Рови, і створення цим брендом як успішного і вигідного в Китаї. Які він має. "Тоді наш план полягає в тому, щоб стати всесвітньо відомим брендом виробляють інноваційну продукцію", - говорить він. “Ми вкладаємо набагато більше уваги на міжнародні продажі. Що буде включати в себе ближче до будинку і набагато більш помітні зусилля, щоб зробити мг успішного зростання".

Найбільш чудове з них видно зусилля будуть електричний 2019 по мг Е-руху купе, з більше, щоб прибути.

ЯК ВИГЛЯДАЄ МАЙБУТНЄ В ЛОНГБРИДЖ

Лонгбридж зробила свій останній серійний автомобіль і saic зараз в процесі передачі частини об'єкта, що більше не потребує ST Modwen, Розробник, що купили ділянку з відчайдушною мг Ровер більше десяти років тому. Ці земельні ділянки, в тому числі знаменита збірка автомобіля, будинку, і, можливо, офісний блок, відомий як Кремль, де міні-народився. Всі будуть перепрофільовані, в Лонгбридж комплекс вже більш яскраві і барвисті місця, ніж це було протягом десятиліть.

І як директор з продажу та маркетингу Метью Чейн говорить: "хто сказав, що в п'ять років, що нам буде краще з виробництво автомобілів у Великобританії?" Чейн планує подвоїти продажі в Британії в 2018 році з ЗС, це перша ознака підйому спального ГУПТ гіганта. Якщо його мрії реалізуються, ми могли б одного разу побачити новий мг рослин.

Типовим планом мг

2017 мг ЗС невеликий позашляховик 2018 нові MG 6 седан, 1.5 з чотирма циліндрами і Turbo 1.0 трициліндровий дизельний двигуни

2018 мг ЗС чистої електричної версії

2019 мг Е-рух 2+2 електричне купе 2019 Новий GS позашляховик на " А " архітектура 2019 мг 3 повна підтяжка обличчя

Пов'язані історії:

Мг ЗС коментар

Мг 3 Огляд

Мг огляд ОО



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.