Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Фіат правил продажу джипа


Опубликованно 21.01.2018 02:58

Фіат правил продажу джипа

Фіат-Крайслер автомобілі (ФВА) бос Серджіо Маркіонне поставив перед ліжком припущення, що на джипах можна було б продати, щоб зібрати гроші або що вся група може бути проданий китайським виробником, такі як ПКК.

"У нас немає наміру порвати компанії або китайці", - сказав Серджіо Маркіонне, компанія якого будує автомобілі в Китаї з ПКК, підтвердив на Детройтському автосалоні.

“У нас є дуже хороший партнер в gac. Вони мають глобальні амбіції, вони хочуть прийти до нас, і ми говоримо з ними про те, коли і як вони можуть цього досягти. Все це призначено для впливу на незалежність АРК".

Маркіонне, який піде у відставку зі свого поста в 2019 році, підтвердив важливість сильних брендів в потенційному майбутньому автономними і електрифікованих транспортних засобів. Він підкреслив, що засобами може бути знижений до "товару" стану без звернення сильні бренди, як Альфа Ромео або Мазераті.

Він додав, що успіх Ренесанс Альфа Ромео, в якому він сказав, що залишився в "дитячій" фазі, має принципове значення для технічного довіру Мазераті йти вперед.

Новий джип Wrangler землі з гібридним двигуном і великих технологій наддуву

Одним з елементів ЗДК, що, ймовірно, буде передана з групи, однак, є постачальник автокомпонентів компанія magneti Мареллі, з продажем можливих акціонерів АРК до кінця року, за словами Маркіонне.

В цілому, харизматичний генеральний директор підтвердив своє небажання робити такі амбітні заяви про evs і машини без водія, які були зроблені з боку конкурентів, таких як Форд, Дженерал Моторс і Ніссан.

Він сказав, що гібридів і електромобілів неминуче стають "обов'язковими" в пост-Dieselgate Європі, однак, у зв'язку з посиленням покарання, що автовиробники зіткнуться з зниклого флоту-середні показники викидів CO2.

"Ми будемо залишатися нейтральним у технологічному відношенні для дотримання нормативних вимог," Маркіонне, зазначивши, що дизель все-таки мали своє місце в досягненні цілей у сфері викидів. “Я не знаю нікого, хто робить гроші з продаж електромобілів і я не думаю, що ми відповіли на питання СО2 з електричним. Ми повинні бути реалістами про те, що відбувається. Вона буде в кінцевому підсумку йти в цьому напрямку, але це займе набагато більше часу, ніж люди думають. [Говорити] електризація не дивовижний, але це передчасно."

До 1 червня цього року відзначатиметься 14-я річниця Маркіонне взявши на себе відповідальність Fiat і вісім років на чолі єдиної ЗДК – група планує бути вільними від боргів і планувати на роки 2022 року буде оголошено. Незабаром після цього, рада АРК буде розкривати особистість свого наступника.

Heeps Грем



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.