Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Місія Порше Е: нові фотографії ЕВ під час випробування холодної погоди


Опубликованно 26.01.2018 03:00

Місія Порше Е: нові фотографії ЕВ під час випробування холодної погоди

Інженери Porsche використовували заморожування кліматі за Полярним колом, щоб перевірити в холодну погоду, вибір бренда все-електрична модель, Місія е.

Фотографував буксируваний і заряджений Кайєн, імовірно тому, що це закінчилося енергії під час тесту довголіття, чотири двері електричний спортивний автомобіль розробляється, щоб запропонувати 310-мильний діапазон.

Яogistics і виробничі бос Альбрехт Reimold показали в кінці минулого року, щовсілякі варіанти моделі пояснюються, кожен з яких пропонує різні рівні продуктивності, щоб збільшити охоплення ринку.

Reimold оголосив про свою впевненість у місії Е успіх на тлі сильних продажів на Панамера Е-гібрид, на який припадає 60% загального Панамера продажів у всьому світі. У Скандинавії, електрифікований варіант припадає до 90% продажів Панамера, підкреслюючи зміна попиту, особливо в регіонах, де урядові пільги.

Автомобіль під кодовою назвою J1 можна було уважно переглянути, як концепція місії на 2015 Франкфуртському автосалоні. Це буде перший Порше на замовлення електричний автомобіль і початку п'ятого модельного ряду.

Хоча багато хто інші виробники автомобілів вибирають позашляховики, як їх перші електромобілі з причин упаковки, компанія Porsche зробила вибір на користь більш низькою посадкою модель, щоб показати, що його електричні технології, як багато про продуктивності, а мова йде про скорочення викидів.

Порше Р І Д Майкл Штайнер підтвердив, що проектні роботи над моделлю завершена, і дуже близько до добре прийнята концепція. Автомобілі розробки пройшли випробування і Porsche тестує повний прототип версії серійного автомобіля протягом декількох місяців.

Готовий продукт буде відкрито в 2019 році, з перших постачань у 2020 році, за ціною близько ?100,000. Що ставить його між 4 Панамера Е-гібрид (?81,141) і Панамера Турбо s Е-гібрид (?137,140).

Місія Е досі не отримав офіційної назви для виробництва, але це не ім'я поняття, на думку бос Porsche Олівер Блюм. Це пронизливий, як на півдорозі між 911 і Панамеру в концепції. Дійсно, інсайдери Порше ставляться до нього як "чотиридверний спортивний автомобіль", з Porsche прагне використовувати електричні технології на абсолютно новий тип моделі, щоб вивести бренд на більше осіб.

Сказав Штайнер коротка є “по-справжньому спортивний спортивний автомобіль, чотиримісним це низько по дорозі, з низьким центром ваги. Автомобіль, який, як правило, Porsche, але електричний".

Місія Е Порше перший крок на шляху електрифікації свій правильний вибір у складі " Фольксваген Груп цілі, що мають електрифіковані версії кожної моделі 2030.

Porsche не планує створити електричну версію 911. Єдиний спосіб для зберігання батарейки в достатній кількості для життєздатного діапазон буде в підлозі, а це означало б підняття автомобіля, що робить його більше не спортивний автомобіль в очах суспільства.

Однак наступне покоління 911, призначений для запуску в 2019 році, розробляється з наявністю гібридних технологій. Що сказав, Порше ще належить вирішити, коли, щоб запропонувати Plug-в гібридних 911 на ринок, якщо на всіх. Навіть якщо це відбудеться, запуск місії Е, швидше за все, на першому місці.

Сказав Штайнер більш електричного автомобіля повинна функціонувати як спортивний автомобіль, тим більше вага приходить в рівняння. "Місія е в солодкому місці спорткара, що, розмір-мудрий, надає досить місця для значних пакетів батареї", - сказав він.

Архітектура і J1-це спеціальна розробка Порше і відрізняється від інших електричних платформ проектується в рамках групи VW. Ауді розробляє архітектуру під назвою C-БЕВ використовується на Е-трон позашляховик в наступному році. J1 має своєї батареї значно нижчою, в підлогу, в той час як C-БЕВ краще підходить для вище-їзда позашляховиків. Обидві архітектури використовують хоча загальний літій-іонної акумуляторної технологією,.

Архітектура J1 можна також встановити для того, щоб підкріпити перші електричні моделі Bentley на рубежі десятиліття, використовуючи поняття 6е швидкість як натхнення в стилі, якщо не в Розмір. Швидкість 6е-це короткий, дводверний спортивний автомобіль.

Як чотирьохдверний і виділеного електричного автомобіля без вимоги до двигуном внутрішнього згоряння версія, Місія e не страждають від яких-небудь проблем упаковки, що Porsche може отримати від перетворення існуючої моделі, щоб бути чисто електричним приводом. Концепт-кар використовується два електромотори-по одному на кожній осі – для виробництва комбінованих 600bhp і 663lb футів, звернувши їх живлення від літій-іонної батареї, вмонтовані в підлогу. Концепт-кар був на всі колеса, з передніми колесами, в основному, щоб допомогти у прискоренні та керованості залишився позаду упереджено, з крутний момент напрямки контролю окремих коліс.

Від 0-62 миль в годину часу котирувалася на 3.5 с і від 0 до 124 миль менш ніж за 12,0 сек, незважаючи Споряджена маса концепту більш 2000кг. Електричний технік Порше розробляється у зв'язку з конкретною необхідністю для електричний Porsche, щоб зосередитися на виконанні понад усе.

Інжиніринговий центр Цуффенхаузен розширюється для підтримки нової моделі Porsche планує продати близько 20 000 місії ЄС у році, коли виробництво збільшили.

Фірма буде пропонувати місії e з діапазоном вихідних потужностей і шасі установки. "Ми запропонуємо різні рівні продуктивності," сказав Блюм. "Тут будуть спортивні, високопродуктивних і малопотужних одна".

Q&бос Porsche Олівер Блюм

Porsche планує оснастити його держава-оф-арт-електроніки, які дозволяють більш-повітря оновлення ключових систем, таких як трансмісії і автономного водіння. Це означає, що потужності міг бути віддалено збільшився.

Автомобіль також буде оснащений 800В системи швидкої зарядки, яка дозволить зарядити 80% акумулятора всього за 15 хвилин. Порше розуміється робота з Hitachi за технологією і вже тестуємо його з посадки двох 800В швидких зарядних пристроїв постійного струму останнім часом відкриті офіси в Берліні.

Porsche не буде виглядати, щоб дати в занадто надмірному діапазоні, тому що час зарядки буде настільки сприятливою. Поки Місія e робить його 500 км (310 миль) цілі, то цього буде досить, сказав Штайнер.

Додаючи більше асортимент засобів більше акумуляторів, що збільшує вагу. Штайнер зазначає невелике зниження в діапазоні будуть компенсовані швидше час зарядки і Porsche працює з клієнтами, щоб точно вирішити, який оптимальний інтервал повинен бути.

"Для людей, яким не потрібна велика щоденна драйвінг рейндж, але робити потрібно іноді велику дальність, скільки коштує вартість збитку деякий діапазон для зарядки час?", сказав Штайнер.

Крім того, компанія Porsche вивчає використання твердотільних батарей, які легше і компактніше, ніж літієво-іонні акумулятори, як можливі в майбутньому технології повністю електричний спортивний автомобіль, але варіантів виготовлення кілька років. Він протестував технологію в Бокстер прототип, який добре обробляється, але вага вплинуло на його час на колі.

На місії Електронне моделювання, дизайн бос Porsche Майкл Мауер вже описано виробництво версії, як "красивий автомобіль". Говорячи в цілому про електричних автомобілях, він сказав, що вони дали дизайнерів "багато можливостей". Мауер додала: “досі, електричні компоненти усе ще досить великий. Вам позбавитися від металевий блок двигуна, але для упаковки акумуляторів. Замінити одне з іншим. Зрештою, там буде більше свободи для дизайнерів, величезний металевий блок зникає і батареї стають менше".

Наступний електричний автомобіль Порше після місії Е буде позашляховик – автомобіль Штайнер сказав, що буде "пільги для Порше", "тому що є ще тенденція для позашляховиків".

Додав Штайнер: “ми зробили чітку стратегію на електромобілі почати з машини дуже близько до ядра бренду. У нас буде дійсно спортивний автомобіль між 911 і Panamera. Це дуже добре відомо, що сегмент SUV зростає швидше, але ми не хотіли мене поняття теж, але справжня концепція Порше".

Великі інвестиції в стійкість

Місія Е-це каталізатор для всіх майбутніх електрифікованих Порше, необхідне €1 млрд. (?882 млн) інвестиції в дослідження і послуги компанії. Вплив цього допоможе Порше досягти своїх широких планів сталого розвитку, яка включає в себе Reimold відзначив досягнення "виробництво СО2-нейтрально". Плани розширення місії електронної закликав дозволить створити 1200 нових робочих місць у Porsche.

“Ми також плануємо додатково чисто електричних транспортних засобів і розслідування відповідних сегментах", - додав Reimold.

Пов'язані історії:

Поняття місії Порше Е показали

Порше 911 ГТ3 коментар

Огляд Порше Панамера



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.