Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Ауді ТТ довгостроковий купе РС огляд


Опубликованно 30.01.2018 03:31

Ауді ТТ довгостроковий купе РС огляд

Чому ми працюємо над цим: щоб побачити, якщо самих хардкорних ТТ краще готувати версій і справжньої альтернативи БМВ м2

1 Місяць - Специфікацій

Життя з Ауді ТТ РС: 1 місяць

Метушня з віртуальний дисплей кабіни ТТ – 17 січня 2018 року

Різдва повинні були ідеальною можливістю для того, щоб дізнатися ТТ РС трохи краще, але в спогаді він відчуває, як я провів більшу частину часу возився з налаштуваннями і екранів і інших периферійних маячня.

Деякі з цих вовтузиться було неминуче, звичайно: як і будь-який інший дорогий німецький автомобіль, РС тільки трохи менше регульована, ніж матрац tempur.

Давно пройшли ті часи, коли отримую сидіння і кермо в потрібному місці була основна частина роботи. Я витрачаю приблизно в мільйон разів більше, просто про себе, хочу я в місце за замовчуванням, щоб ні першого, ні другого з трьох температурних режиму. І це тільки верхівка айсберга.

В ТТ, відданість Ауді її система віртуальної кабіні загальне. Рішення пожертвувати додатковий спливаючий екран на центральній консолі (як ви б знайти в поточному РС3) в основному про розміщення приладової панелі, стрімку і його жерла товарного знака.

І як добре, як кластер-інструмент 12.3 дисплей, це займе деякий звикнути – особливо якщо ви вже звикли возитися з інформаційно-розважальною системою з допомогою набору, який живе у вас під лівий лікоть.

Я підозрюю, що настирливість таких контролерів є причиною, чому Інгольштадт зберегла, тому що вона практично не потрібен, на ТТ, на рульовому колесі кнопки пропонуючи всі функції, які вам дійсно потрібні.

Виходить, що ви дуже рідко знайти ваші очні яблука рухаються далі на південь, ніж у середній частині рульового колеса, яка явно на користь вашої загальної обізнаності дорозі.

Це, однак, означає, що (якщо ти мені) ви швидше зациклюватися про те, що на екрані перед вами. Ауді дозволить вам вибрати між двома основними дисплеями: один з них зводять тахометр і спідометр на користь розважальної системи, який ставить великий тахометр в центрі і полях будь-якого іншого носія в лівій частині екрана. Останнє видається більш природним вибором для РС, але вибравши це означає, миряться з двома циферблатами, які не покладаючи Діаграма Потужність і крутний момент як тимчасовий відсоток.

Як завжди, це свого роду індикатор, що робить цікавим перегляд близько наносекунди, і надалі служить лише відволікаючий маневр. І на відміну від лівого борту, що дозволяє прокручувати доступні функції, права так само непорушні, як Телетекст.

Єдиним рішенням є, щоб мати місце постійно бігає по супутникової навігації, який замінює обидва метрів з на-екрані, але коли в основному будинок моїх батьків на Різдво, це дуже втомлює.

Так що замість цього я провів останні кілька тижнів, дивлячись на графік в реальному часі, що моя права нога робить.

На вершині всього цього, є неминучий майструвати з режиму приводу автомобіля буде балувалися.

В основному, заданої комфортного налаштування буде виконувати більшість повсякденних тягар – почасти тому, що п'ять-пот вогненний незважаючи ні на що, але в основному тому, що РС-це легко натягнулася достатньо, щоб зробити його більш агресивну налаштування підвіски, але всі зайві на дорогах Великобританії.

Ті ж самі міркування, а знімає все-зброя динамічному режимі, що призводить до постійної метушні за які біти найкраще підходять для індивідуальних, коли ви знаходитесь в настрої.

Прямо зараз, я обрав Автоматичний для двигуна і коробки передач (приймаючи за аксіому, що трансмісії визнає, що розсувні останнього в весло зміни ручним способом), тримав підвіску комфорт і пішов з динамічного рульового управління, система quattro і звук.

Що стосується рульового управління, це було несподівано; Неккарзульме тяжіє до більш-яйце опору, коли просять старатися.

Не тут, хоча: режим тільки трохи липким, ніж комфорт і, отже, трохи покращений фольги для більш жорстких установка діфф. Або, принаймні, ось що я думаю на даний момент.

Пробіг: 1658

Вітаючи ТТ РС купе в нашому автопарку – 03 січня 2018 року

Багато місяців тому, Стів Саткліфф – наш один-час редактор – запустив ТТ РС.

Це було друге покоління моделі, вже оснащені 2,5-літровий п'ять-циліндровий двигун, але на основі старих, вагоміше, задушливій платформі PQ35.

Це було швидко, звичайно, і дуже добре зробив, і легко на око. Але він був вкрай невдячна їздити – і так ми всі думали (і так сказано в сучасному дорожнього випробування).

Стів, хоча, незважаючи на те, що наділений такою Богом даний талант, який не мав земних необхідності допомогти кватро, любила його – і не раз так говорив у пресі.

Все це було м'яко кажучи ніяково в той час, і хоча він змінив нічиє думка про машину в питання, вона це робила завжди, залишивши мене цікаво, що найшвидший ТТ у самому справі, як жити протягом тривалого періоду.

Тепер, через півтора десятиліття, я збираюся з'ясувати.

Природно, РС у питанні покоління видалені з автомобіля Саттеров; на основі платформи mqb і тепер наділений абсурдний висновок, що кваліфікує його як суперкар-неспокійний.

Тим не менш, мої ранні зустрічі з моделлю – на міжнародний старт, насправді йшли за звичною схемою: моя повага і вдячність своїм неординарним прямолінійним захватом повільно змінюються байдужістю за те, що він робить, коли не дуже швидко рухається до горизонту в точці сходу.

Отже, найбільш актуальне питання, чи не був я хотів би автомобіль у півроку, а то я втомився від цього протягом шести хвилин.

Я не повинен хвилюватися. Якщо є одна річ, ви можете розраховувати на те, що це подарунок Інгольштадта за огортаючи вас серпанком дорого кування достаток.

Я не спец в нашій машині – ми дозволимо Ауді Великобританії експерти, що для нас – але я не можу собі уявити що-небудь з кабіни: з підігрівом 'супер Спорт' сидіння одягнені в шкіряні і відмінні, і не було жодного місця або переключення РС це не стогін, з сприйманого якості.

Список комплект гідний, не будучи щедрий, виступ, який є частиною стандартної комплектації, як навігації MMI Плюс і Ауді віртуальний кокпіт системи, значить немає екран консолі, щоб відволікатися на все.

Наші благодійники кинули в інтерфейсі смартфона (?250) і бездротове зарядний пристрій (?325), гідних доповнень, але трохи даремно на когось, хто не любить Яблуко carplay і (як скромний користувач iPhone ЮВ) не можу заряджати його пристроєм віддалено.

Враховуючи вибір, я б швидше зробив вибір на користь комфорту і звуковий пакет (?1295), який постачає камери заднього виду, звукова система Bang & Olufsen, безключовий доступ.

Але було б неввічливо вимагати тривогу в МВС РС: це абсолютно чудове місце, щоб провести півтора року.

Зовнішність гідна захоплення, теж, хоча він швидше за все був би більше в трохи більш доброзичливим кольору, Каталонія червоний металік (?550) будучи трохи занадто червоні для крихітного тіла ТТ.

Природно, що компанія Audi вибрала максимально можливий литі диски: 20-дюймові диски з сімома спицями ротора в матовий титан-подивитися обробку, щоб бути точним. Я б не повільніше линяти акції (і підозріло нудним) 19 дюймів диски, але тільки найсміливіші душі буде вважати відсутність профілю шини (?1695) заміна і не вдумуватися в подальшому впливає на якість їзди.

Я підозрюю, що цей концерн займає для мене вище з кожним роком.

Одного разу, перспектива непоступливий і прищавий шасі було приблизно так само далекосяжними наслідками, як вміст насичених жирів з моєї каші на сніданок. Але часи змінюються. Я не їм каші взагалі більше (він містить занадто багато цукру), і я не люблю, щоб мій хребет стискається що-небудь, крім кваліфікованого фахівця.

Отже, поодинокі технічних запитання, яке я поставив "Ауді", перш ніж приймати доставку автомобіля був: "чи є у неї магнітне їздити?". Це ?995 кліща, який купить у вас адаптивні амортизатори і, що більш важливо, доступ до комфортної налаштування виберіть системний диск. Це бажано на будь-яку Ауді, і всі, але суттєво на моделей RS, які зазвичай товчуться дроти від кардіостимулятора.

На щастя, це також вважається перша річ у списку Ауді Великобританії – поряд із спортивної вихлопної системи РС (?1000) і матричні світлодіодні фари передні (?945) і назад (?800). Це амортизатори, не дивлячись, що забезпечили свою першу тиждень або так з ТТ був ретельно приємним.

Звичайно, це була майже виключно автомагістралі миль досі – але не випробовувати ваше розсудливість між будинком і роботою-це основа, на якій всі довгострокові випробування машини стоять або падають. І хоча ці колеса роблять його фантастично галасливий на бетонну ділянку М25 в графстві Суррей, їздити на досить твердої стороні згідливі.

Кидати в явно лютих середнього перти з п'яти-циліндровий двигун, який робить обгін рішуче справа навіть враховуючи слабкий з коробки герметичність, що відбувається від того, покриті менш ніж в 300 миль, і це справедливо сказати, що до цих пір – це, швидше, не до чого прискіпатися РС в будь-якому змістовному плані. Що прийде пізніше. Звичайно.

Друга думка

ТТ виконує подвійну функцію: показує, що RS моделі можуть бути автомобілі гостре водія, а не хот-роди, і що сам ТТ-це не просто справа стилю над змістом.

Складно просити, один короткий вибуху ще належить переконати мене, але нічого тривалого випробування не може раз і назавжди відповісти.

Марк Tisshaw

Ауді ТТ РС купе Специфікація 2.5 TFSI за кватро

Технічні характеристики: - Ціна Новий ?52,450; Ціна як випробувано ?61,080; опції 20 дюймів 7-спицеві ротор' Легкосплавні диски в матовий титан-слухай обробку (?1695), стійка РС логотип червоні гальмівні супорти (?325), РС Червоний дизайн пакет (?895), матричні світлодіодні фари і динамічні передні і задні покажчики (?945), Ауді смартфон Інтерфейс (?250), RS спортивна вихлопна система (?1000), Спортивна підвіска RS з Ауді магнітний (?995), електрично регульовані передні сидіння (?800), Матриця OLED задні ліхтарі (?800), Audi Телефон Box з бездротовою зарядкою (?325), Каталонії червоний металік (?550)

Тестові дані: Двигун 5cyls, 2480cc, турбований Бензиновий; Потужність 394bhp на 5850-7000об / хв; крутний момент 354lb футів в 1700-5850rpm; Максимальна швидкість 155 миль на годину; 0-62 миль в годину 3.7 секунд; стверджував економії палива 33.6 миль на галон; тест економії палива 26.4 миль на галон; СО2 - 192 г/км; помилок немає; витрат немає

Повернутися до початку



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.