Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Проект JLR-Сід для відновлення вихлопу відпрацьованого тепла на 5% зростання економіки


Опубликованно 03.02.2018 03:25

Проект JLR-Сід для відновлення вихлопу відпрацьованого тепла на 5% зростання економіки

Проект Великобританії, спрямованої на відновлення енергії від вихлопних газів відпрацьованого тепла може підвищити споживання палива двигунами внутрішнього згоряння на 5%.

Ця ініціатива, яка 2 мільйони фунтів стерлінгів державного фінансування, називається VIPER2 (Інтегрована автомобіля силовий агрегат рекуперації енергії) і очолює Ягуар Ленд Ровер. Інші учасники включають Форд, Європейського термодинаміки і Ноттінгемського університету.

Мета проекту-відновити в піку 300 ватт електричної енергії від бензинового двигуна через світовий узгоджених процедур випробування транспортних засобів (цикл ВПИМ). Відновлена енергія потім може бути використана для приводу допоміжного обладнання або гібридним двигуном. Ключовим елементом проекту є термоелектричний генератор (тег), встановлений у вихлопній системі нижче по потоку від каталітичного нейтралізатора. Бензинові двигуни перетворюють лише близько 35% палива спалюють в механічну енергію. Більшу частину енергії, що міститься в паливі, витрачається на теплові втрати і втрати на тертя, в той час як деякі енергії, що міститься в розширенні гарячих вихлопних газів використовується для приводу насосів або тепла каталітичних нейтралізаторів і сажових фільтрів. Решта виходить через вихлопну трубу або поглинається системою охолодження автомобіля і випромінюється в атмосферу.

Новий двигун клапана технік дає бензини ефективності дизелів

Вихлопних газів залишаючи нейтралізатор дуже жарко. ГТЕ містить ряд термоелектричних модулів, кожен з яких з гарячою боку і холодній стороні'. Гарячий вихлопної газ проходить вниз одна сторона тег галереї і може тільки вихід пристрою, проходячи через модулі першого.

Кожен модуль ГТЕ також складається з двох термоелектричних напівпровідникових матеріалів, один позитивно, а другий негативно. Пристрій подвиги 'ефект Зеєбека'. Коли тепло застосовується на одному кінці пари напівпровідників, різниця температур між гарячою і холодною боку модуля генерує постійний електричний струм.

Чим більше різниця температур між двома сторонами, тим вище струм, тому модулі з рідинним охолодженням для підтримання різниці. Тому що температура вихлопних газів бензинових автомобілів так висока, тег має фліп-флоп клапана на кожному кінці для періодичного перемикання потоку вихлопних газів з одного боку для запобігання перегріву модулів. Клапан також може обійти ГТЕ.

Перший тег, встановленого на транспортному засобі для тестування. Тільки одну потрібно на кожен двигун, незалежно від того, має він вбудований або vee конфігурації циліндра. “Конструкція є модульною, тому її можна зробити будь-якої довжини у відповідності з розміром автомобіля. Вона також може поміститися у виріз у V6 або V8", - сказав JLR Боб Гилкрист, який очолює проект. Підлогу Чандлер, старший інженер по VIPER2, додав: "це ще тільки дослідницьку думку і перший етап-довести, що це працює". Концепції можуть бути готові для виробництва до 2025 року.

Інші системи рекуперації енергії

Термоелектричний генератор випробувана на VIPER2 не тільки систему рекуперації енергії.

Органічні системи по циклу Ренкіна (ОРЦ) випаровуються органічні рідини нижче точки кипіння води, виробляючи тиску для вироблення електроенергії за допомогою турбіни, наприклад.

Тойота з-HR двигун (вище) оснащений вихлопною системою рекуперації тепла (МІС), що підвищує температуру двигуна Система охолодження більш швидко від застуди для підвищення ефективності двигуна.

Двигуни стірлінга, які виробляють електроенергію, використовуючи різницю температур між гарячим і холодним газами, які також дивилися як спосіб переробки відходів теплової енергії. Усі ці поняття були виявлені понад 100 років тому.

Пов'язані історії:

Ягуар я-темпи розвитку за курсом на березень 2018

Розуміння: чому Мазда переслідує техніки "мрія" дизельний двигун

Ягуар я-ПАРЄ: перший привід концепт електричного позашляховика



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.