Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Автомобіля Неелегантність Конкурі д'2017: автомобілі наша команда володіє


Опубликованно 04.02.2018 03:29

Автомобіля Неелегантність Конкурі д'2017: автомобілі наша команда володіє

Багато людей думають автомобіль журналістів тільки коли-небудь їзди блискучі, новенькі вагони, якими вони не володіють. І, так, ми дійсно отримуємо досить багато. Але якщо ви погляньте на наші гаражі і проїзди, ви знайдете широкий асортимент автомобілів, на яких наші письменники виклав свої власні кошти.

Оскільки насправді гастролі всі наші сили, гаражів та проїздів буде займати у вас досить багато часу (і, чесно кажучи, було трохи дивно), ми позбавили вас від проблем, збираючи деякі з наших автомобілів разом у Санта pod raceway для нашого третього щорічного Конкурсу д"Неелегантність (ознайомтеся з попередніми двома подіями тут і тут).

Зокрема, немає порядку ви знайдете все від БМВ Х5 Лянча Фульвия і Фольксваген Лупо. Читайте далі, щоб дізнатися більше про наших машинах... Джеймс Рупперт: БМВ 320

Після смерті сарай 7, а потім дев'ять місяців з сараєм 5, я вирішив відмовитися від ідеї мати милі-чавкаючи мотором. Я просто хотів жебрак. Вона повинна бути більш зручною, ніж моя Земля Rover серії III і судорожно менше задоволення, ніж мій міні Купер.

Я помітив це 3 Серія красуні в інтернеті оголошень ще влітку 2016 року, коли я був надто зайнятий, щоб цим займатися. Це було ?4999. Я намагалася забути про це і зробив це вельми успішно, поки в грудні минулого року, коли він вискочив на мій класичний радар автомобілів: однакові оголошення, фото і ціна.

Я думаю, що поставило покупців з трьох-ступінчастою автоматичною і цілком можливо, фантастично 1970-х колір, який Kaschmir. Заводський кондиціонер і Alpina Легкосплавні диски були ще дві причини для мене, щоб зробити це мій власний автомобіль. І, так, він був досить компактний, щоб легко ковзати в мої 1970-х років подвійний гараж.

Ціна впала до ?4500, а потім, після того, як я бачив, до ?3700. Однак, коли я пішла забирати машину, була одна заковика: реєстраційні документи Великобританії. Я трохи злюся. Автомобіль провів час в Італії. Це трохи менше п'яти місяців, щоб розібратися з документами, але це було варто чекати. Коли в останній раз ви бачили в першому поколінні 3 серії? Мене? Я просто вискочу на вулицю. Плюс в тому, що я отримую, щоб їздити на ній, коли захочу. Починаючи від холоду залишається досить важким завданням, оскільки карбюратором solex робить все можливе, щоб зупинити його розпалювання. Зрештою, він глохне і не заводиться.

Автоматична коробка передач ідеально підходить і тягне його разом з рухом 21 століття в той час як кондиціонер хрипить на мене, - але, принаймні, вона фактично виганяє холодне повітря. Це вірно: це дійсно крутий автомобіль.

Мій переможець конкурсу: BMW Х5 (Джессі Крос)

Я ставлюся до 1% відповідальне для BMW будучи Джессі в Санта pod для цієї зйомки, тому що я велів йому купити Х5 як натягнути пару років тому. Я люблю те, що це шалено красиво. Я теж люблю так, що Джессі, будучи Джессі, і вправно поставив камеру заднього виду на вбудований телек.

Що у мене є мій очей на наступного:

Там скоро якісь дії преміум SUV. Місіс Р хоче змінити її надійної БМВ Х5. Ми відкинули Мерседес М-класу. Вона не захоплюється шестерні колони. Зараз Порш Кайєн на карти. Майк Дафф: Ауді А6 Авант 3.0 ТДІ кватро

У мене дивна хвороба: я віддаю перевагу добре використовувати середнього віку автомобілів на їх блискучих сучасних аналогів. Багато чинників грає з одним, безумовно, є наполягання мої шотландські гени, щоб заощадити гроші. Але є щось привабливе авто з історії, щоб сказати і чесним нальотом важко прожитого життя, що також стає корисним броня на парковці вм'ятини і начебто живоплоту подряпини легко підняв на вузьких вуличках у моїй частині графства Оксфордшир.

Я володів А6 трохи більше трьох років. Він був куплений за ?6000 – оцінки поставлені ми купуємо будь-який автомобіль – від одного, прагнучи позбутися. Це були деякі дрібні несправності і галактики білою кам'яною крихтою, проглядається крізь чорну фарбу, завдяки своїй 145,000 миль. Але основи були підкріплені солідним два дюйми основних дилером історія обслуговування.

Пробіг, нещодавно пройшов 180 000, а там були деякі досить істотні законопроекти протягом цього періоду. Поточне обслуговування не дешево і відмова від шківа колінчастого вала, який управляє допоміжні коштувати ?750 поставити правильно. Низькопрофільна гума і погана якість британських асфальт теж змусили мене розщедритися на чотири змінних шин, і переконливе враження кенгуру по нерівних дорогах, що мені потрібно бюджету на новий набір скоро демпферів.

Але я не злюся на це. А6 коштувала близько штуки на рік на знос, отримує середини 30-х років на галон і спокійного компаньйона шосе, як більш сучасне сестри. Навігатор все ще працює, якщо без сліків точності поточних ММІ Ауді, і є навіть дуже рано bluetooth для підключення телефону. Я знаю, я міг би розтягнути на щось більш сучасне і надійне, але я зрозуміла, що мені не дуже хочеться.

Я сильно спокусився ж покоління А6 в Allroad, хоча...

Мій конкур переможець: Хонда х-АДВ (Стів Кропля)

Стів завжди славився інноваційних транспортних рішень, і мега-самокат виглядає, як найрозумніший лоту: ідеально підходять для життя в диму і поїздок в широких і відкритих просторів. Він був, звичайно, носити великою посмішкою, коли він дістався до Санта-під. Може бути, я повинен, нарешті, отримати ліцензію на велосипеді. Річард Веббер: Лянча Фульвия 1,3 С.

Я полював на класичний, недостатня італійського купе протягом деякого часу, коли я вирішив кинути свою мережу ширше, в Континентальній Європі. Бачення блідо-блакитного кольору, три ящики принадність з'явилася в газеті 1974 Лянча Фульвия купе 1.3 С. на фото світяться серед залитих сонцем горах за межами Неаполя, його ривок був занадто сильним для Північної Брит траур ще влітку. Я погодився заплатити приватний продавець трохи більше ?7к.

Незабаром після цього, поблажливо об'їзд навколо узбережжя Амальфі передувала неймовірно приємний досвід покупки, що закінчився кави, домашній лімончелло і обіймає.

Автомобіль був доставлений в Амстердам, звідки я їхав на поромі Ньюкасл і потім додому в Едінбург. Ніколи 90.7 л. с. були подані так повно, з екзотичними 1298cc В4 ревом своїм ралі шасі чіплялися за розгардіяш путівцях Прикордоння. Джон Еванс: VAUXHALL Астра 1.6 SXi

Минулого тижня це був Фіат купе, за тиждень до Астон Мартін В8 Вантаж, за тиждень до цього на Porsche Boxster 986... я хочу їх всі, але ось що відбувається, коли ви пишете автомобіля купівля автомобіля керівництва.

Так що краще дотримуватися свого VAUXHALL Астра, 2006 року-зареєстровані 1.6 трьохдверний SXi з 98,000 миль. Це шлюб за розрахунком. Її колишній власник (син номер два) купив майже новий Фольксваген Сироко в лютому і пообіцяв продати Астра в приватному порядку. Так, правильно... так, щоб уникнути його захаращення місця, я купив його.

Це було тільки після того як я розщедрився на ?800 за це (збільшення 1000 фунтів стерлінгів після того, як його мама мене розлютило), що я зрозуміла, що відсутня важіль перемикання покажчиків повороту, задні гальма були зняті, він був необхідний і був до. Загальна вартість: ?335. Матері...

Це моя друга Астра. Я зробив 60 000 миль у моїй першій, у 2005-зареєстровані 1.8 АКПП п'ятидверний. Це було життя, тому мої діти завжди говорить мені, щоб отримати один. Вона ніколи не ставте колесо неправильно: міцний, надійний і, коли ви натиснули на кнопку Спорт, швидка.

Я не був здивований, коли ця друга Астра виявилася такою ж, начебто. Будучи 103bhp 1,6-літровим двигуном, йому не вистачає 123bhp 1,8-літровий автомобіль "м'язи", хоча там пхають в спину в районі 3750rpm. Спортивний МКПП допомагає. Ну, скажімо так: п'ятий відчуває, як четвертий. Рульове управління швидше, хоча ви повинні бути обережні. На інший день, я покинув обхідними у вологому з упевненим рухом штурвалу – і хвіст вилетів. Принаймні, місіс Еванс не буду кататися в ній знову.

Ще в липні, я зарядив його спорядження і відправився в ІПР. Він не пропустив жодного удару. Це стильний, зберегти для своїх хмарно фари, і так дешево, щоб бігти. Я буду сумувати за цим, коли я розумію, що перевага V8. Не...

Мій переможець конкурсу: Мазда СХ-5 (Метт Сондерс)

Тижневий тур в Корнуолл на Mazda СХ-5 кілька років тому мене залишив солодке на моделі. Складається, з'єднаний, комфортно – це все високий, огрядний позашляховик не має бути. Будучи колишнім власником доступний, я клянусь, я міг навіть відчути натяк, що маленький спортивний автомобіль snicketty перемикання передач. Мудре рішення, містер Сондерс. Стів Кропля: Хонда х-АДВ

Я знаю, що ви думаєте: це свято з машини і я приніс замість велосипеда до столу. Поганий бізнес.

У мене є відмазки. По-перше, єдина нова річ протягом кількох місяців у нас це 750 кубовий Хонда позашляховик/скутер "кросовер", називається х-АДВ. По-друге, це один з небагатьох мотоциклів з авто -, шести-ступінчастою коробкою передач з подвійним зчепленням. Самокати зазвичай мають варіаторів, але ця має чотири режими їзди, а також може зробити ручного перемикання.

По-третє, моя нова Хонда алюмінію паралельний двоциліндровий двигун є, по суті, півтора Хонда Джаз, який зберігає Хонда клопоти, пов'язані з пошуками нової свердловини, поршня, шатуна і клапана розміри камери згоряння нової форми, кулачкові диски і все інше. І це повільніше, оборотів і милі torquier, ніж більшість велосипед, так що це простіше у використанні.

Найкраще, це ідеальне доповнення до поза-стін автомобіля. Це стосується трафіку нічого не подобається, крім іншого велосипед. Ви можете припаркуватися в будь-якому місці в Лондоні за фунт. Ви ніколи не пропустите зустрічі. Ваша друга половина може піти на спині. Ви отримаєте 75mpg. І якщо ви приймаєте до автостради, там досить ткнути в круїз з трафіком-глушилки.

Між тим будинку, вашого чотириколісного flashmobile (чудово, але не дуже гарний у пробках) чекає час, коли ви можете насолоджуватися його правильно. Я завжди дивувався, чому все більше власників автомобілів не пляма-це перевага власності мотоцикл. Щось на зразок моєї Хондою, він дивиться тобі в обличчя.

Мій конкур Втвнутрішній: Фольксваген Лупо (Джимі Беквіт)

Добре вражений з JB впав чорний Лупо, дивлячись мертвим класний на великі колеса диска. Базовий автомобіль виглядає більш сучасним, ніж це теж, що робить зміна одного так стоїть. ЖБ каже, що його наступна робота, щоб відповідати ГТІ-стиль Твін-центр труби, яка буде насправді встановити його. Хороший проект.

Що у мене є мій очей на наступного:

Зима наближається: чим дурніші час думати про власний міні Мока. Нічого не рулить краще, легкість навіть продуктивність 848cc, здається, так і 10 дюймів колеса виглядаєш приголомшливо. Джимі Беквіт: Фольксваген Лупо 1.4

Мій 1999 Лупо є першим автомобілем, щоб носити ім'я Моє на його У5. Я купив його за своєю примхою за ?300 півроку тому після поїздки в Вертерзее, великий Європейський Фольксваген GTI зустрічаються.

В дусі пристрасті Вертерзее натовп для тюнінга, я поставив його трансформації, з найбільш помітних змін є Вольво Ваги колеса – алюміній аеродинамічних частин з С30, S40 і V50 модель дисків від кілька років тому. Вони взуті в Фалькен гуми, що дозволило невелику ділянку і встановили колеса при збереженні розмірності 13 дюймів сталі, що автомобіль прийшов.

Лупі була знижена небагато. Я не виміряти, скільки, але, принаймні, 5 дюймів, на одному з найнижчих налаштуваннях дивно м'якою їздою кВт Варіант 1 койловеры я встановив. У мене не було ніяких проблем з розтиранням нижньої частини автомобіля на купині, ні терти колеса. Я був дуже розумним в моєму нестями.

Всередині досить убого, так що великий проект залишилося зробити, це повний переотделкой в крем для шкіри, крем килим, що робить його відчувати себе трохи менший бюджет, ніж сьогодення. У мене хоч і система розважально-інформаційної передачі сенсорного екрану приталеним, завдяки винахідливості моєї іншої половини.

Бачиш, я знайшов собі в голову, що може бути маленької країни тюнінгу автомобілів компанії. Я сам себе призначив, власної aggrandising генеральним директором, головним інженером, як кажуть другу половину. Мій брат взяв на електрика: повна-світлодіодні модулі для задніх і майбутньої інтеграції iPad в приладову панель для заміни сенсорного екрану. Два моїх дядька, шпалерників, торгівлі, обробки внутрішніх модернізацій.

Витрати досі були численні і різношерсті, тому я не беруся гадати, як до загального. Найбільшим з них був ?400 витрати на ремонт заднього бампера і арки колеса Дент. Планується ще щипки, і я не розраховую надто близько стоїть...

Мій конкур переможець: Ауді А6 (Майк Дафф)

У те, що було зовсім чорний-важкий рік для наших автомобілів, Майк А6 Авант кинулося в очі. А6 завжди для мене була суть Ауді: більш просторий, ніж А4, але тільки в якості нейтрального стилю, без натяку на хвастощі і чіткими, як в день, коли він покинув завод. Ну купив, Майк. Джессі Крос: БМВ Х5 3.0 Спорт

Тільки через мій труп: це була моя перша думка трохи більше двох років тому, коли деякі товариші в торгівлі запропонували Е53 2005-го покоління Х5 3.0 Спорт як дешеві акції баржа служби, евакуатор і щоденна робоча конячка. "А що щодо пробігу?" Я запитав стурбовано насупившись, як я дивився на 100к-мілер за ?6000-?7000 я хотів провести.

"Не має значення", - сказав мої друзі. "Вони не помилишся". Мій перший вибір, Ленд Ровер Діскавері 4, був ще занадто дорого і все інше, що вік і розмір був сільськогосподарським. Я перекинусь парою слів з Джеймсом Рупперт, який теж був дизельний Х5, і мій розум був складений.

В той час у мене був Кіа Спортейдж з KX-3, купив на новий РСР, але це не було достатньо великим для всіх ралі шестерні я носив, і я вирішила, що ПП не велике значення для грошей. Тому що я щаслива, виправлення помилок, якщо вони ламаються, то має сенс повернутися до чогось постарше і подешевше. Виплати були вартістю ?330 на місяць, так менше ніж за два роки, я б на Х5, якщо щось не пішло жахливо неправильно.

Я в кінцевому підсумку платити ?6900, плюс ?270, мають неминуче kerbed диски відполіровані назад до заводі специфікації. Мені вдалося знайти одну з знімний заводський фаркоп і оснащений камерою заднього виду, підключив до вбудованої екраном за $ 50 в якості домашнього завдання.

Два роки Я люблю його і не збираюся продавати (хоча я до сих пір уявляєте собі Диско 4). Це потужний, витончений і задоволення від водіння, він буксирує 3,5 тонн, а тепер я грів на прекрасний, позачасовий дизайн. Я обходжу 28mpg і я витратили близько ?500, у тому числі трудових, на пару змін масла і новий конденсатор і осушувач кондиціонера для система. Торг.

Мій переможець конкурсу: БМВ 320 (Джеймс Рупперт)

Перші 3 серії я їхав покоління Е30, коли він був новий, так що побачивши гарні Е21 Джеймс був справжнім святом. Він має, що справжня патина автомобіля, який бачив багато життя, дивлячись, як він має багато життя залишилося в ньому.

Тим, хто пішов: Бен Summerell-Youde: Фольксваген Т3 Кришка Syncro

Мій фургон не новий, його показували на цих сторінках протягом останніх декількох років, але я з ним в 2017 році, ніж коли-небудь раніше. Після капітального ремонту, моя кришка Syncro була піддана випробуванню на круглому-Франція похід, під час якого вона виконана надійно.

Я хотів проникнути в парі проходить чверть милі в Санта-під. На жаль, зчеплення пішло всього кілька миль в дисководі немає і кинула мене. Це питання було частково спадщина недавнього дня їзди по бездоріжжю, тому що невеликий зазор в корпусі дзвони були дозволені всі види бруду і огидного зчеплення.

Але вона вже Виправлена. Рол на наступний рік'ів Неелегантність Конкурі д'. Метт Сондерс: Мазда СХ-5 2.0 ЅЕ вча

Можливо, ви пам'ятаєте, читав пару років тому в цій статті, що я був готовий порубати в мій вірний (і всі іржаві) Форд Фієста для великої родини робоча конячка. Була Хонда CR-V що я мав на увазі в той час. Ну, подивимося, що з цього вийшло...

Хонда-це досить дорого, щоб застрахувати, як з'ясовується. І так, переконаний, що нам потрібно щось таке ж велике, але в ідеалі з атмосферним бензиновим двигуном, тому що ми планували тримати його протягом декількох років (і я думаю, що простий бензиновими двигунами носити краще, ніж дизелів), ми в кінцевому підсумку покупка трьох-річний, 49,000 км Мазда СХ-5 2.0 ДП вча ще в серпні.

Діти отримали багато місця і подпоясывать їм-дрібниця. Багажник величезний. Задні сидіння скласти 40/20/40 (неправильно, однобічно сидіння 60/40 моїм кошмаром). А як він гарно водить, з здоровенними, підбадьорливо вагів-контроль, хороша snicketty перемикання передач і крапельку участі водія.

Руки Вгору: це досить нудний автомобіль на дорозі тестером, але воно правильне для мене на даний момент.

І коли хтось отримує запашком про це, я просто скажи їм, що у неї є мотор з найпопулярніших спортивних автомобілів на планеті.

Мій переможець конкурсу: Воксхолл Астра (Джон Еванс)

Я люблю, коли автомобілі підуть по руках в сім'ї, яка звучить як саме те, що сталося з Джоном по Астра. І скільки я б сказав, що його хлопчик зробив добре, щоб отримати ?1000 зі свого старого чоловіка за це, це звучить як здоровий, надійний чоловік. Ці автомобілі, які, здається, швидко старіти щоб почати з, але потім, часто залишаються міцна і надійна набагато довше, ніж ви могли б очікувати. Я пам'ятаю їх обробки досить акуратно, теж.

Що у мене є мій очей на наступного:

У мене завжди було м'яке місце для Альфа Ромео 147 ДТА. Ніколи не їздив на хот-хетч, який звучав краще. Якщо прямий, здоровий автомобіль був помахав у мене під носом на чотиризначні ціна, я б дуже важко сказати "ні".

Детальніше

Перший автомобіль в Конкурі д"Неелегантність

Другий автомобіль в Конкурі д"Неелегантність

Фольксваген Поло огляд ГТІ

VAUXHALL Астра огляд

БМВ Х5 огляд



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.