Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

2020 БМВ м3: перші фотографії 465bhp супер-салон


Опубликованно 06.02.2018 01:11

2020 БМВ м3: перші фотографії 465bhp супер-салон

BMW перемістив розвитку наступного покоління м3 на громадській дорозі, де супер-седана був спійманий на камеру вперше випередив свого 2019 розкрити.

Повинна надійти в продаж на початку 2020 року, менш ніж через рік після наступного покоління 3-ї серії приїжджає, Мерседес-С63 AMG суперником буде побудований на БМВ останній КЛАР структури, використовуючи більше алюмінію і високоміцної сталі, щоб зберегти вагу і поліпшити жорсткість шасі.

КЛАР вже підтримує 5 серії і 7 серії, а також моделі Му дивізіоні, і в Ме3 це буде супроводжуватися додатковими деталями з вуглеволокна, найбільшим з яких є карбонова дах. БМВ виключив використання вуглецевого ядра, як на 7 серії, у наступні 3 серії моделі через складність виробничого процесу і значно більш високим попитом для невеликих салону. Але новий автомобіль все одно загнусь, щоб важити менше, ніж нещодавно з'ясувалося 1585kg м3 в CS.

Використання більш екзотичних матеріалів дозволять втрата ваги, незважаючи на невеликий зріст Розмір м3, очікуване зростання 20 мм колісній базі і розширення 60мм в довжину. Зрозуміло, що BMW не зацікавлені в пропонуючи частину часу все-колесо-система приводу як на новій М5 в основному із-за ваги страти він принесе. Таке ж пояснення для відсутності чотири колеса обладнання.

Влада відправили назад прийде з широко оновлена версія подвійний равликом БМВ турбований 3,0-літровий рядний шестициліндровий двигун. КС, розбіг версії поточного Ф80 м3, виробляє 454bhp, але фігура 465bhp призначена для стандартної версії наступного м3. Поки не підтверджено, частина збільшення продуктивності може прийти від використання системою уприскування води, як одного зайнятого за М4 ГТС, забезпечуючи зниження температури циліндра для більш ефективної роботи. Це пропозиція підкріплено коментарі від Bosch, компанія, що розробила систему. Він відкрив автомобіль, що технології будуть представлені на більш моделей з 2019 року, однак, проблеми упаковки приніс вимогою бак для води може запобігти його використання.

Коментарі віце-президент компанії Дірк Хакер показав, що BMW веде розслідування з використанням електрифікації, ймовірно, у вигляді коробка передач-встановлені електродвигуни, у моделі м для збільшення крутного моменту та зменшення викидів. Але інсайдери сказав Autocar повідомив, що в Ме3 збереглася система чистого згоряння двигуна з метою зменшення ваги і запобігання витрат з спіралі. Тому бензиновими двигунами автомобіля силова установка буде єдиним джерелом диск з допомогою стандартної посадки шестиступінчастою механічною коробкою передач або опціональною восьми-ступінчастою автоматичною. Автоматичні дозволять кращі показники продуктивності, завдяки електронній системі управління пуском.

Першого появи тестового автомобіля для BMW м3 роздає мало того, як автомобіль буде виглядати, з тестом фари, встановлені на автомобілі не представник світла водити за виробництво моделі. Єдина роздача, що це тестовий автомобіль м3, великі гальмівні диски і квад-наконечник вихлопної системи. Загальна форма є знаком і говорить про те, що в 2020 м3 буде розвиватися зовнішній вигляд поточного автомобіля в подібному ключі до останньої 5 серії і моделі M5 порівняно зі своїми попередниками (див. галерею вище для Автокар переклад, що автомобіль може виглядати). Там також буде великий покращення аеродинамічної ефективності, з остаточним дизайном під сильним впливом досліджень в БМВ Мюнхен аеродинамічній трубі.

Поряд з пониженим рівнем шуму вітру, що це більш слизькою формі дозволять жорсткіше КЛАР основи автомобіля дозволить знизити рівень вібрації, яка передається через шасі і в машину, щоб підвищити загальну вишуканість. Компанія BMW також планує набрати назад навесні ставки регулярного 3 серії моделі для того, щоб зробити кожну модель більш еластичною по купинах - відповідь більш зручного налаштування використовуються Мерседес-Benz C-класу. Більш жорсткі БМВ структури також можуть дозволити інженери M-підрозділи, щоб дати м3 більше слухняну поїздку в найбільш комфортному режимі, не перешкоджаючи в цілому динамічні здібності автомобіля, що робить його краще, і потенційно більш терпимі в країнах з низьким зчеплення сценарії.

Всередині, наступна м3 буде слідувати стопами нової М5 і поміняти екран інформаційно-розважальної dashtop для одного це більш акуратно інтегрований в приладову панель. Система idrive, як очікується, утримувати ручку управління, тому що він був хвалили за його простоту використання в сучасних автомобілях. М3 також отримаєте значно більше просунутий драйвер Assist характеристики, але продажі компанії і бос з маркетингу Ян Робертсон нещодавно натякнув автомобілю, що більшість моделей BMW буде триматися подалі від повного автономні апаратні комплекси для використання на i5 і i7 чинності з 2021 року. Моделі M, зокрема, як і раніше володіють дуже драйвер-орієнтований характер.

Під м3, найбільш значуща модель м з точки зору продажів, кращі інженери BMW також буде працювати на діапазоні Му дивізіоні-вже виправлені автомобілів. Вони будуть включати в себе задній привід M340i Продуктивність моделі, які будуть представлені 360bhp версія з рядним BMW з шестициліндровим двигуном М. Там також буде чотири-колеса-привід M340d повний привід Продуктивність М автомобіля, яка буде оснащуватися версія 320bhp компанії Твін-турбований 3,0-літровий рядний шестициліндровий дизельний двигун.

Ме3 буде і надалі служити основою для технічно ідентичні M4 купе і вищезгаданий М-працював 3 моделі серії будуть надавати своє обладнання в дводверний M440i М Продуктивність купе і M440d М Продуктивність купе. Ці моделі також повинен прибути в автосалони в 2020 році і є частиною 26-модель натиск Му дивізіоні-тюнінгованих автомобілів, яка покликана більш активно конкурувати з зростаючої коливається від Мерседес-АМГ і Ауді Спорт.

Більше Контенту:

Розширення БМВ впливати на його ключові автомобілі?

Що буде, коли від BMW М?



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.