Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Альпійських A110: бренд підтверджує дилерів Великобританії відкриється в середині 2018 року


Опубликованно 11.02.2018 02:39

Альпійських A110: бренд підтверджує дилерів Великобританії відкриється в середині 2018 року

Alpine буде відкрито сім центрів у Великобританії, починаючи з другого кварталу 2018 року, з сайтів підтверджений на основних місцях, включаючи Лондон, Манчестер і Глазго.

Хоча деякі з цих гірськолижних центрів будуть використані дилери вже приймають участь батьківського бренду, компанія Renault, кожен вузол буде мати альпійському ексклюзивними представниками. Перший у Великобританії автомобіль підтримки прибуде разом з відкриттям цих сайтів, які також включають Орпінгтон, Солихалл, Великобританія, Сент-Олбанс і Вінчестер.

Великобританії позначено як ключовий ринок для альпійських гірок і минулого місяця головний інженер Девід Twohig показали, що розвиток праворульниє моделі A110 йде, з правого боку приладовій панелі модель приводу, розміщеної у соціальних мережах. Виробництво праворульних автомобілів має розпочатися на початку 2018 року.

Ціни високо-specced випуск, який з-за по-перше, в Європі починається від €58,500. За цією ціною, це підриває еквівалент Кайманові приблизно на 15%.

Автомобіль був спроектований, щоб мати кращу владу-до-ваги, ніж самий досвідчений суперник, Порше Кайман, як його відроджується заявок творець прагне вразити покупців, зробивши одним з найбільш гнучких спортивних автомобілів в світі.

Натхненням для цієї філософії походить від спадщини компанії Alpine, з Рено відгалуження маючи зміцнив свою репутацію в 1960-х і 70-х через гігантські-вбивство виступів в гонках і ралі, особливо з перемог у світовому ралі і Ле-Мане.

Однак, у той час як новий A110 відроджує ім'я автомобіля, що Alpine є найвідомішим в історичному аспекті, його начальник інженерних Девід Twohig, сказала автомобіль на початку цього року: "це натхненний нашої історії, особливо з упором на легкість в управлінні і автомобіль, який перетворюється навколо вас, але все це цілком сучасний спортивний автомобіль."

У A110 - який відроджує ім'я компанії Alpine найбільш культових автомобілів - живиться від 249bhp турбований 1,8-літровий чотирьох-циліндровий двигун потужністю 236lb футів крутного моменту, пов'язаний з мокрим зчепленням семиступінчастою весло перемикання передач і поперечно змонтований і розташований в середині задньої в задньопривідний автомобіль. Він важить 1080kg на бордюр, компактний A110 має владу-до-ваги 231bhp/тонну. У 718 Кайманові має 296bhp і важить 1335kg (потужності до ваги 222bhp/тонну), в той час як Кайманові 718 s має 345bhp і важить 1460kg (236bhp/тонну).

Щоб вразити мішень 1080kg Споряджена маса команди розробників Alpine створили шасі на замовлення алюміній після вивчення можливостей для комбінованої сталі і структури вуглецевого волокна. "Ми зробили математику з алюмінієм і отримав відповіді, які ми хотіли", - сказав Twohig. "Ключові рішення лежать в маси конструкції, маси і жорсткості, і наступний розгляд було досягнення першокласні підгонки та оздоблення; вуглецевого волокна і сталевих конструкцій не дозволяють такої ж якості."

У A110-це надзвичайно компактний, 4.18 м в довжину, 1,80 м завширшки і 1,25 м у висоту. Розподіл ваги 44:56 передньої до задньої, значно полегшується рішення знайдіть втім паливного бака в передній частині автомобіля, у нього є місце для двох 190см висотою дорослих і лімітований космос багажу в салоні і багажнику. Однак, компактний розмір автомобіля не принесе компромісів - немає рукавичок, наприклад.

Інший вага-збереження ініціативи включають Sabelt-розроблені сидіння, які мають фіксовану назад але план слайд і на кормі. Вони важать 13.1 кг кожен, близько половини сидіння в Мегане РС. Twohig говорить альпійських домоглася цього без шкоди для комфорту. Система очищення вікон та канали води з допомогою щітки склоочисників, роблячи його набагато більш ефективним, ніж традиційні системи, в свою чергу, дозволяє на мийну машину розміром менше половини зазвичай використовується. На Брембо розроблений електронний гальмо стоянки є також Першої світової інстиляції, використовуючи головне гальмо набір, а не одну, заощадивши 5кг

Хоча альпійські приховав деякі показники випереджають продажу, він підтвердив A110 буде охоплювати 0-62 миль в годину за 4.5 сек, затьмарюючи обох 718 Кайманових островах 5.1 сек і 718 Cayman З 4,6 сек. Однак, Twohig стверджує, що його команда - в тому числі багато Ренолтспорт персонал - сказали, щоб акцент був зроблений на маневреність за темпи, і для цього зазначений подвійний Поперечний важіль підвіски спереду і ззаду автомобіля, розроблені власні передавальні числа для напівавтоматичного коробку getrag коробка передач, зазначеного маленькі шини і розробив е-diff для різних режимів руху і аеродинамічний дифузор, щоб створити притискну силу без шкоди задній частині стилю. Рульове управління система гідропідсилювача.

"Все-алюмінієва ковані підвіска не компромісне рішення, щоб отримати рухливість і гнучкість; ми хотіли як краще", - сказав він. “Рішення про розробку наших власних передач була важче або, принаймні дорожче - але ми знали, що це був єдиний спосіб, щоб отримати автомобіль, який ми хотіли. В ході цього проекту ми зосереджені на роблять це правильно, а це означало, виготовлений на замовлення шестерня набори, мокре зчеплення, а останніх семи-ступінчаста коробка передач, контроль запуску і три правильного режиму водіння - Normal, Спорт і Track - які мають яскраво виражений характер двигуна і педалі карт і активної вихлопної системи, і можливість вийти за межі траси і вимикача ESC повністю.

“Електронні рішення означало, що нам не потрібен диференціал. Він додав ваги і складності, де реальність така, що е-діфф може чудово справитися з цими рівнями потужності. Я перевірив це і я можу обіцяти вам, що ви можете отримати деякі досить великі кути в режимі стеження без неї відчуття, ніби вона збирається вкусити тебе. Це автомобіль, який лестить".

Пілот Спорт Мішлен мають 18 дюймів у діаметрі на запуск автомобіля з 235 задня частина шини та 205s на фронт, але 17 років (задня частина 225 і 195 стійка) буде стандартним на інші автомобілі. “Ми могли б піти більше, щоб зробити її добре виглядати, а шини виглядають просто чудово і їх продуктивність відповідає вага, потужність і крутний момент ми маємо. Ми не хотіли навантажень механічне зчеплення, ми хотіли автомобіль, який є мобільним і який відносно легко ковзає при правильних обставин".

Задній дифузор днище був розроблений після того, як дизайнери A110s чинила опір тиску, щоб поставити задній спойлер на автомобілі. "На задній лінії красиві, так що ми подивилися на рішення", - сказав Twohig. “Ми могли б зробити спливаюче спойлер, але це означало, що додає складність, вага та вартість. Так ми працювали над аеродинамічним рішення уздовж підлоги автомобіля, з восьми бруси каналювання повітря, щоб скоротити підйом. Ми думаємо, що це єдина машина на продаж, що буде робити 250kph без спойлера".

Альпійські бос Майкл ван дер Санде каже, що намір-це "однорідні ціною в Європі", і що в 1955 році випуск автомобілів "практично розпродані".

У A110 доступно в синій, чорний або білий і буде продаватися близько 60 Reanultsport дилери або фахівці по спортивній машині по Європі, з 20 у Франції та в сім Великобританії.

Детальніше:

Альпійські керуючий директор Майкл ван дер Санде на новий A110

Новий Alpine A110: що там всередині?

Коротка історія Альпійський, 1955-2017



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.