Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Убер літаючі таксі, щоб взяти на небі в 2020 році


Опубликованно 13.02.2018 02:23

Убер літаючі таксі, щоб взяти на небі в 2020 році

Убер повідомив подробиці свого літаючого таксі, який буде запущений в Далласі, штат Техас і Лос-Анджелес, Каліфорнія до 2020 року.

Процес бронювання був показаний на відео, що випускається фірмою, демонструючи Гостинний таксі на чотирьох, рухова установка і швидкість близька до 200 миль на годину.

Після подачі заявки на бронювання місця в UberAir транспортного засобу, користувачі голову до убер Скайпорт', міні-аеропорт-Тип абордажной локації для декількох UberAir автомобілів, розташована на даху будівлі. Замість того, щоб від дверей до дверей транспорту для одного, користувачі корабля, і висадили на взаємно зручне розташування, і використовуйте одну із запланованих безпілотних таксі uber, щоб прибути у кінцевий пункт призначення.

Убер також почнуть літати таксі в Дубаї до 2020 року, головним директором компанії продукту Джефф Холден оголосив на саміті підняти убер.

Використовуючи маленький електричний СВВП (вертикальний зліт і посадку літаків) , убер буде стягувати з пасажирів $1.32 за милю (близько ?1.03 за поточним курсом).

Ця ціна трохи вище, ніж вартість замовлення таксі додаток uberx. Фірма стверджує, що витрати будуть зменшувати з плином часу настільки, що це буде один день бути вигідніше використовувати літаючі таксі ?ber в чому запустити машину.

Убер описав свої плани як включення "швидкого надійного транспортного сполучення між передмістями і містами, і, в кінцевому рахунку, в містах". Щодня міжміські комутує в перенаселених міських районах, що не обслуговуються існуючої інфраструктури, ймовірно, щоб бути першим, щоб використовувати літак.

Більше десятка компаній працюють над проектом, у тому числі транспортний засіб зарядки станції виробник Chargepoint, яка буде розробляти ексклюзивні зарядний пристрій для мережі убер літак.

Вдвічі безпечний автомобіль

Електричний літак компанії uber, яка буде тихіше, дешевше і менше забруднюють навколишнє середовище, ніж її найближчий аналог, вертоліт, в кінцевому рахунку використовувати автономні технології, компанія говорить, що робить його набагато більш безпечним шляхом "значно знижує помилки оператора".

Літаки убер передбачає СВВП може бути в два рази безпечного водіння автомобіля через автономії і розподілених електричних двигунів (ДЕП). Використання DEP дозволяє для нерухомим крилом VTOLs, які не потребують великих роторів вертольота і створення підйомної сили з більшою ефективністю, ніж ротори.

Тим не менш, убер сказав: "жоден виробник транспортного засобу на сьогоднішній день ще не показав комерційно життєздатного літак з ДЕП, тому тут реальна небезпека."

Дешевше, ніж запуск автомобіля

Убер вважає, що в довгостроковій перспективі використання СВВП таксі було більш доступним, ніж працює автомобіль. Визнаючи, що сьогодні літаки і вертольоти коштують приблизно в 20 разів більше, ніж автомобіль, у зв'язку з низьким обсягом виробництва, він сказав: “Якщо VTOLs можете подавати на вимогу міських транзитних випадку добре — тихий, швидкий, чистий, ефективний і безпечний — є шлях до високооб'ємної продукції виробництво (принаймні, тисячі конкретну модель вбудовані в рік), що дозволить VTOLs домогтися значно нижче вартості автомобіля. Економіка виробництва VTOLs стане більше схожа на автомобілі, ніж літаки".

Він додав, що на початку СВВП засобами, швидше за все, будуть дуже дорогими, але оскільки модель модно швидко зменшує вартість автомобіля, "висока вартість не повинна виявитися непосильними для початківців".

"Колись модно наступного позитивним зворотним зв'язком, слід переконатися, що в кінцевому підсумку знижує витрати і, отже, ціни для всіх користувачів, тобто загальне число зростає, збільшується використання літака", - сказали в компанії.

Убер також виявлено ряд проблем, які необхідно вирішувати, щоб зробити літак життєздатним. Вони включають в себе процес сертифікації нових концепцій літальних апаратів, технологія батареї для електричного транспорту і проблеми з контролем повітряного руху.

Найбільший операційний бар'єр для розгортання флоту літаючих таксі є відсутність достатнього місця для посадкових майданчиків, кажуть у ?ber.

Фірма описує бачення як "амбітні", але вважає, що "це досяжно в найближчі десятиліття, якщо всі ключові дійові особи в екосистемі СВВП — регулятори, дизайнери корабля, громад, міст і операторів — ефективно співпрацювати".

Докладніше: Volvo і партнер ?ber на розробку автономної технології



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.