Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Mazda: європейські водії не вірять у відмову від ДВС і воліють самостійне водіння


Опубликованно 14.02.2018 00:17

Mazda: європейські водії не вірять у відмову від ДВС і воліють самостійне водіння

Компанії Mazda і Ipsos MORI провели опитування серед європейських водіїв і встановили, що незважаючи на електромобільні тенденції в автомобілебудуванні європейці, як і раніше, вірять у «світле майбутнє» двигунів внутрішнього згоряння. Крім цього більшість опитаних не прагнуть володіти самоврядними машинами.

За результатами дослідження, проведеного Mazda і Ipsos MORI в рамках проекту Driver Project, 58% відсотків респондентів вважають, що існує «багато інновацій і удосконалень, які дозволять удосконалювати дизельні та бензинові мотори. У Польщі таких людей виявилося 65%, а в Німеччині, Швеції та Іспанії - понад 60%.

Як показало опитування, незважаючи на зростання присутність електрокарів на ринку, 31% водіїв «сподіваються, що дизельні автомобілі продовжувати своє існування». У Польщі таких людей виявилося майже в два рази більше - 58%. У середньому 33% опитаних заявили, що, якщо поточні витрати на електрокар опиняться на одному рівні з бензиновим або дизельним авто, вони віддадуть перевагу ДВС. В Італії з ними погодилися 54% водіїв.

Поява автономних автомобілів в Європі вітає тільки 33% водіїв. У Франції та Нідерландах таких виявилося лише 25%. У Польщі сподіваються і в майбутньому мати можливість управляти автомобілем» 74% опитаних, у Великобританії, Німеччині, Франції і Швеції - понад 70%. Як показали дослідження, не підтримують появу автономних автомобілів і більш молоді покоління європейців.

«Результати досліджень захоплюючі. Вся основа нашої довгої кампанії Drive Together полягає в тому, щоб відзначити виняткову радість водіння, і, схоже, європейські водії бачать довгий шлях двигуна внутрішнього згоряння», - сказав, коментуючи результати опитування, президент і головний виконавчий директор Mazda Motor Europe Джефф Гайтон.

У компанії вважають, що «найбільш раціональну пропозицію сьогодні являє собою комбінацію двигунів внутрішнього згоряння та електричних пристроїв, які враховують енергетичну ситуацію кожного ринку та методи виробництва електроенергії». Свідченням того є розроблений Mazda двигун SKYACTIV-X - перший бензиновий силовий агрегат серійного виробництва, в якому паливна суміш запалюється при розігріві від сильного стиснення.

Працює компанія і над системами автономного управління. До 2025 року Mazda планує вивести на ринок концепцію Mazda Co-Pilot. Крім того, компанія продовжує розробляти системи безпеки й удосконалювати вже наявні. «Наша мета - моторизоване суспільство, вільне від дорожньо-транспортних пригод», - сказав Гайтон.

Опитування проводилося з 7 по 22 вересня 2017 року на одинадцяти європейських ринках. Загальна кількість респондентів - 11 008 осіб (приблизно з 1000 опитаних на кожному ринку). У звіті надано зважені дані з урахуванням чисельності населення кожної країни.



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.