Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Астон Мартін ст заводу на хід Атан на 2018 рік dbx для виробництва прототипу


Опубликованно 11.03.2018 06:49

Астон Мартін ст заводу на хід Атан на 2018 рік dbx для виробництва прототипу

Виробничі лінії на Астон Мартін новий завод в Санкт-Атан, Уельс, тепер в стадії будівництва, закладаючи основу для виробника, щоб запустити свій новий dbx не кросовер в 2019 році.

Будівництво заводу сказав, щоб бути добре в її другій фазі. Офіси, стійки реєстрації та персонал ресторану вже завершені, так що тепер екс-сайт Міністерства оборони три супер-ангари перетворюються в сучасні виробничі потужності в часі для запуску відновлення. Перші дослідні зразки розвитку, який повинен бути побудований до кінця 2018 року.

Ввівши швидкозростаючим сегментом у світі, розширення dbx (на фото нижче в центрі) володіє величезним потенціалом для розширення продажів Астон Мартін і включити її для освоєння нових ринків. Це буде перший із семи Астон Мартін плануються нові моделі, які розробляються для створення на недавній успіх продажів Британські фірми, що призвело до його потрапивши в дев'ять-річного максимуму в 2017 році.

Як такий, сайт Санкт-Атан буде відігравати значну роль у зростаючій Астон Мартін цифри виробництва. Це буде ключове місце в розвитку Астон Мартін електричних і гібридних моделей, перша з яких, в рапіді, теж чинності в 2019 році.

Докладніше: Виробництво Астон Мартін dbx не переглянути в новому образі

Санкт-Атан буде зайнято 750 працівників, які були обрані з 3000 кандидатів на вербування подія в 2016 році. Як Астон Мартін існуючі Гейдоне заводу, Санкт-Атан був раніше займала королівських ВПС (RAF).

Астон Мартін, головний виконавчий директор Енді Палмер сказав: “Санкт-Атан об'єкт дійсно починає набувати форму. Із завершенням першої фази є ще однією віхою на нашому шляху в Уельс, і важливою частиною другий план Астон Мартін століття.

"Роботи також ведуться на два етапи. Команда "Астон Мартін", і я з нетерпінням чекають, коли Сент-Атан приєднається до нашої Гейдон і Ньюпорт-Пагнелл зал як центр ручної виробництво передового досвіду".

Раніше Палмер сказав, що буде певне дублювання між діяльністю на об'єктах компанії: "якщо ми вже внесли компоненти у gaydon, які необхідні в Сент-Атан не бачу сенсу обладнати все заново. Крім того, робота в Санкт-Атан, особливо в таких областях, як електрифікація, безумовно, мають свої програми у gaydon.

"Але, в принципі, мені подобається ідея мати дві конкуруючі рослини, особливо в Англії, а інший в Уельсі. Це сприяє здоровій конкуренції і кожен буде тягти наверх".

У серпні 2017 Астон Мартін найняв екс-Мазераті і Феррарі движок бос Йорг Росс, щоб бути його новий головний інженер з трансмісіях - крок, який став частиною її штовхати в бік електрифікації.

"У нас буде створено інжиніринговий центр в Санкт-Атан], це також може бути там, де ми робимо велику частину наших електрифікації роботу", - сказав Палмер наступні Росс прибуття. "Крім того, ми маємо наш відділ кібер-безпеки. Всі розмови в ці дні має автономний привід, але дуже мало людей говорять про те, щоб переконатися, що ці автомобілі не можуть бути зламані, і багато в чому це більш складне завдання, ніж автономія. Але поки автомобілі не є безпечними, вони не можуть бути автономними."

В даний час деякі з майбутніх Сент-Атан співробітників навчаються в Aston заводі Гайдон в процесі роботи над DB11, а ще 250 робочих місць створюються в Гейдоне. Астон стверджує, що 1000 робочих місць у загальній складності буде створено з поточного плану розширення.

Палмер сказав: “з-за свого величезного розміру і масштабу, в Санкт-Атан супер ангари являють собою прекрасну можливість для нас до Build наш другий завод, що знаходяться в межах існуючої структури. Можливо, знаменно, що Сент-Атан, як нашу штаб-квартиру і завод в Гейдоне, а колишньої бази ВПС. У нас є три ангари, один буде обробляти тіло в білому, можна буде пофарбувати салон і буде виглядати після обробки і остаточної зборки."

Астон нещодавно запустили останні Vantage, введуть новий vanquish в цьому році, в той час як dbx в вийде в 2019 році і середньомоторний спортивний автомобіль в 2020. Після цього новий Lagondas повинні прибути до 2021 і 2022.

Джимі Беквіт і Ендрю Франкель

Більше Контенту:

Астон Мартін dbx для кросовера - нові фотографії

Астон Мартін dbx, який буде побудований в Уельсі



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.