Джинетта 2018 Ле кар-Мані: нове відео гонщик lmp1 швидкісні випробування
Опубликованно 13.03.2018 01:28
Джинетта завершила перші швидкісні випробування все нові його Ле-Мане гонщик, модель g650-ЛТ-Р1 - автомобіль вважає, що варто "досить висока ймовірність повного успіху в 24-годинний класики.
Система G60, чия назва відображає той факт, що це 60 років після Джинетта почав робити Автомобілі, це не гібридний дизайн класу lmp1, створений і повністю побудована на заводі Джинетта Лідс. Вона виконала свої перші маршрути в довколишні Східний аеропорт Лідс.
Технічний директор джинетта Юен Болдрі заявив перший запуск машини "без проблем" і що "систем виконані на відмінно". Він сказав, що інженери "тепер перейдемо до наступного етапу доопрацювання пакету інтенсивної тестовій програмі".
Представила раніше в цьому місяці на гоночний автомобіль шоу в Бірмінгемі, система G60 буде битися головним претендентом клас, остання версія гібридної TS050 Тойоти, на почесті лінія в Ле-Мане на другому тижні червня. У минулому році Toyota була швидко на початку, але незабаром був підірваний неблагонадійності.
Бос апартаменти ginetta Лоуренс Томлінсон вважає, що його новий автомобіль має швидкість, щоб досягти успіху. "Наші показники говорять про нас наша машина буде на темпі", - говорить він. "Ми почали створювати його з чистого аркуша, і ми вважаємо, це буде єдиний автомобіль з карбоновим шасі і механічний пакет, спеціально оптимізовані для 2018."
Не буде G60s роботи: машини будуть агітував за вибраної команди капера. Поки Банбері на основі ТРС-Садиба записалася в гонку двох Ginettas ВЕС, і Томлінсон закриває на угоду з іншою командою, спрямована на збільшення свого контингенту з Ле-Ман автомобілі до чотирьох.
Хоча його матеріали та конструкція були оптимізовані на 2018 рік, система G60 Джинетта менш механічно складніше, ніж гібрид Toyota. Працює на версії, з прямим уприскуванням з Mecachrome турбо V6, використовуваний в GP2 одномісних болідах, він має унікальну коробка передач кожух призначений для додаткової жорсткості.
Ключові деталі включають в себе дуже точний датчик палива ("знаючи ваш рівень палива в критичний момент може дозволити вам робити зайвий круг") і екстра-тонкий екран стовпи — навіть ціною зайвої ваги — тому що Томлінсон вважає, ВЕС автомобілі часто негативно впливає на видимість.
Система G60 буде вирішувати унікальні 2018-19 ВЕС "суперсерию" з восьми гонок в Спа на початку травня, в тому числі в Ле-Мане в червні, а закінчувати в червні 2019 року з другого візиту до Ле-Ман. Цей перехідний календар призначений для установки Ле-Мане в червні, як заключний захід сезону ВЕС в майбутньому. З 2019-20, сезон ВЕС почнеться в жовтні, напевно, в Азії, і укласти в Ле-Мане в червні наступного року.
Детальніше:
Коментар джинетта Г40
Коментар G60 до джинетта
Категория: Авто Новости