Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Чи можна ставити діодні лампи фари?


Опубликованно 14.03.2018 09:21

Чи можна ставити діодні лампи фари?

Сьогодні діодні освітлювальні прилади користуються особливою популярністю. Це пояснюється їх особливими якостями при експлуатації. Якісні діодні освітлювальні прилади довговічні і надійні. Їх застосовують сьогодні навіть для фар автомобілів. Однак у цій сфері існує ряд обмежень.

Можна встановлювати діодні лампи фари, слід вивчити перед придбанням подібної техніки. Існують певні норми законодавства, які чітко регламентують цей процес.Переваги світлодіодів

Багато водії вже встигли оцінити перевагу застосування в системі автомобіля світлодіодних ламп. Їх встановлюють у різні вузли системи, а застосовують для датчиків, габаритних вогнів, як ДХО, а також для дальнього і ближнього світла фар. Діодні лампи встановлюють як протитуманні освітлювачі.

Головною перевагою представлених приладів є їх довговічність і надійність. При правильній експлуатації діодні лампи можуть пропрацювати до 50 тис. годин і навіть більше. Також вони споживають меншу кількість електроенергії. Про це рідко замислюються водії, але це важлива характеристика. Потужність ламп може впливати на роботу всієї електросистеми транспортного засобу.

Монтаж діодних ламп у протитуманні фари, ДХО, габаритні вогні є доцільним з-за високої міцності цих приладів. В процесі їзди по поганих дорогах виникають вібрації. Вони швидко руйнують інші різновиди ламп. Діодні освітлювачі навіть в таких умовах працюють стабільно добре.

Мале споживання електроенергії діодами дозволяє знизити навантаження на електросистему. У цьому випадку мотор споживає менше бензину. Акумулятор в цьому випадку слід вибрати з середньоціновий категорії.

Діодне підсвічування дозволяє підібрати будь-який відтінок світіння. Це може бути теплий, нейтральний або холодний тон. Його називають температурою світіння. Стильно виглядає автомобіль з холодним світлом фар. При їзді на далекі відстані це дозволяє зберегти концентрацію уваги водія, знизивши втому очей. Теплі жовтуваті відтінки застосовують як противотуманок. Вони не сліплять водія в процесі їзди по мокрій дорозі або в туман.Де застосовують світлодіодні лампи?

Бажаючи замінити освітлювальні прилади, які були встановлені в транспортний засіб при заводській комплектації, необхідно дізнатися, чи можна застосовувати діодні лампи протитуманні фари, а також для далекого, ближнього світла.

Практично всі водії сходяться на думці, що замінити всі малопотужні лампи системи на подібні різновиди приладів однозначно варто. Це яскраві, довговічні й надійні діоди. Вони ідеально підходять для створення підсвічування номерів, для габаритних вогнів, індикаторів, підсвічування багажника.

Міняти лампи можна поступово по мірі необхідності. Це дозволить знизити навантаження на сімейний бюджет. Однак існує ряд особливостей та правил щодо застосування подібних приладів для потужної підсвічування. При роботі діодні лампи нагріваються. Щоб відвести від них зайве тепло, застосовується спеціальне обладнання. Якщо фара не була спочатку призначена для використання в ній діодів, застосування їх у системі може бути проблематичним. Недоліки діодних ламп

Установка діодних ламп в фари може мати кілька недоліків. Про цьому потрібно пам'ятати, відправляючись в магазин за новими освітлювальними приладами. Щоб діоди працювали стабільно, їх живить постійний струм. Не вийде встановити потужну лампу в фари без стабілізатора. Він буде забезпечувати необхідні параметри струму при експлуатації системи.

У малопотужних діодах в конструкції передбачено наявність резисторів. Вони обмежують, гасять високу потужність. У деяких моделях кілька кристалів з'єднуються послідовно. Це дозволяє обмежувати потік електроенергії, яка надходить на контакти лампи. Однак це недостатньо ефективна система.

При запуску або зупинки мотора відбувається одноразовий викид енергії. Це може значно скоротити тривалість терміну експлуатації діодів. При цьому заданий виробником показник довговічності роботи може скоротитися з 50 до 1 тис. годин.

Тому, встановлюючи діодні лампи фари автомобіля, необхідно купувати і блок живлення. Це стабілізатор, який зможе забезпечити прилад необхідними параметрами електричного струму. Особливо важливо це передбачити в системах протитуманних фар, а також ближнього і дальнього світла.

В іншому випадку фари швидко тьмяніють. Це призводить до недостатньо гарної видимості на дорозі. Через це може виникнути ДТП. Тому відповідні органи приділяють особливу увагу правильності вибору і підключення діодних ламп для фар.Конструкція діодних ламп для фар

Багатьох водіїв цікавить питання про те, заборонені діодні лампи в фарах. Щоб зрозуміти всі тонкощі застосування подібних приладів у системі автомобіля, необхідно розглянути конструктивні особливості цих приладів.

У продажу можна зустріти лампи для фар і інших систем автомобіля, які мають саму різну форму. Бувають круглі, квадратні, витягнуті і інші різновиди діодних приладів. Це дозволяє кожному власнику транспортного засобу підібрати прилад, який максимально відповідає особливостям системи.

Діодні освітлювачі для фар мають в своїй конструкції від 5 до 30 окремих елементів. Вони можуть мати різну величину. Для освітлення дороги застосовують переважно діоди SMD. Від типу і розміру залежить видимість на дорозі.

Для фар найчастіше застосовують діоди, розмір яких становить 1,9 х 5 див. Вони мають максимальну номінальну потужність до 700 Вт. Щоб ефективно розподіляти світловий потік, конструкція повинна мати у своєму складі лінзу. У деяких різновидах діодних ламп виробник передбачив наявність регулятора. Він дозволяє керувати кутом світіння світлового променя.

Слід врахувати, що навіть дуже яскравий тип діодних ламп не завжди здатний забезпечити прийнятну видимість дороги. Вкрай важливо, як саме розподіляється світловий потік. Також важлива його геометрія, кут нахилу та інше.

Щоб забезпечити високу яскравість світіння, витрачається певна енергія виробляється тепло. Для його відведення в конструкції передбачено наявність радіатора. Він повинен бути досить великим для яскравих ламп. Щоб такий елемент міг застосовуватися в системі, фара повинна бути досить великою. Тому не можна сказати, що сучасні діодні лампи відрізняються гарним відведенням тепла. З-за цього термін їх експлуатації значно зменшується.Різновиди ламп для фар

Щоб розібратися, заборонені діодні лампи в фарах, необхідно розглянути їх різновиди та особливості. У другому розділі Техрегламенту, розробленого щодо допуску транспортних засобів до процесу дорожнього руху, визначена маркування ламп. Їх існує кілька видів.

До ламп розжарювання відносяться прилади, які мають у своїй маркуванні літери C, R, CR. Це позначення застосовується для фар дальнього, ближнього світла і приладів комбінованого типу (можуть працювати в двох режимах).

Ксенонові різновиди отримали позначення DC, DR, DCR. Розшифровка проводиться за аналогією з лампами розжарювання. Протитуманні фари можуть мати у своїй маркуванні літери B, F3. Галогенові різновиди мають маркування HR, HC, HCR.Положення Техрегламенту

У пошуках відповіді на питання про те, чи можна ставити діодні лампи фари чи ні, водії переглядають ще раз Техрегламент. Однак навіть після цього відповіді на своє питання вони не отримують. У затвердженій документації немає позначення для світлодіодних ламп. Вони могли б застосовуватися для всіх типів конструкції фар. Однак на практиці це далеко не так.

При виникненні спірних питань відповідні органи прирівнюють LED-пристрої до галогеновим різновидів освітлювальних приладів. Хоч це і зовсім різні у всіх відносинах лампи, сьогодні ситуація складається не в бік водіїв автомобілів зі світлодіодними фарами.Коли можна встановлювати діодні лампи фари?

Слід сказати, що діодні лампи в фарах можна. Проте в цьому питанні є ряд обмежень. Так як представлені різновиди освітлювальних приладів прирівнюють до галогеновим лампам, їх можна встановлювати в таку систему. Вона розрахована для застосування ламп типу HR, HC, HCR.

Головною вимогою, яка висувається при установці діодних приладів в фари далекого, ближнього світла, є обов'язкова наявність автокорректора кута. Також повинен бути присутнім в системі омивач.

Така вимога обумовлює Техрегламент в п. 1.3.7. Пристрій фароочистки і правильний кут освітлення дозволяють створити хорошу видимість дороги. Проте слід сказати, що штрафу за неправильно налаштований світловий потік фар не передбачено.

Некоректний кут світіння може засліпити зустрічних водіїв. Тому вкрай важливо правильно налаштувати світло. В іншому випадку можуть виникнути різні проблеми при їзді в темний час доби.

Звертайте увагу на те, щоб конструкція самої фари підходила для конкретного типу освітлювача. Інакше кут розсіювання буде неправильним. Наприклад, в лампах розжарювання немає розсіювача, який би міг задовольнити вимоги діодної лампи. При цьому для головного освітлення повинні застосовуватися освітлювачі, яскравість світіння яких становить не менше 1000 Лм. Оптимальний кут світіння в цьому випадку становить 30°.Як встановити світлодіодні лампи?

Якщо ж водія не зупинили труднощі, пов'язані з застосуванням поданих освітлювальних приладів, у нього може виникнути питання про те, як встановити діодні лампи фари. Це можна зробити в трьох випадках.

Найчастіше водії встановлюють фари ближнього та дальнього світла світлодіодні лампи, якщо подібні прилади були передбачені виробником транспортного засобу при заводській комплектації. В цьому випадку замінити вийшли з ладу LED буде доцільніше всього аналогічними виробами. Власник може не побоюватися, що конструкція фари не дозволить встановити світлодіодний тип ламп.

У деяких випадках виробники автомобілів передбачають можливість установки на своїх машинах освітлювачів LED. Проте в заводській комплектації при цьому можуть бути присутніми інші різновиди ламп. У цьому випадку буде потрібно вивчити інструкцію. В ній виробник чітко визначає, який тип ламп підходить для конкретної конструкції фар.

Якщо ж транспортний засіб не має у стандартній комплектації можливості для встановлення діодних різновидів ламп, процедура заміни може ускладнитися. Щоб поставити на автомобіль такі освітлювачі, потрібно повністю переобладнати систему головного освітлення. Це досить складно зробити.

У перерахованих випадках допускається ставити діодні лампи фари. При переобладнання транспортного засобу потрібно пройти певну процедуру реєстрації в ГИБДД. При наявності відповідного дозволу можна застосовувати представлений тип ламп для головного освітлення автомобіля.Покарання за неправильну заміну ламп

Слід сказати, що при неправильних діях водія буде відповідне покарання в процесі заміни старих освітлювальних приладів на діодні лампи фари. Штраф стане не самим сумним наслідком такої дії.

Порушення регламенту заміни тягне за собою покарання за ст. 12.5 частини III Кпап. Якщо транспортний засіб оснащено лампами, які не відповідають вимогам Техрегламенту, це тягне за собою позбавлення права керування транспортним засобом. Термін покарання призначається в діапазоні від 6 до 12 місяців.

При цьому до категорії невідповідних ламп для фар головного освітлення відносяться всі освітлювальні прилади, які не відповідають за кольором, режиму роботи встановленим нормам. Вони повинні бути виключно білого, жовтого або оранжевого кольору. Інші різновиди квітів для фар застосовувати категорично забороняється.

При цьому слід сказати, що при позбавленні прав у водія конфіскують і пристосування і прилади, які не відповідають існуючим вимогам Техрегламенту. Судова практика за минулий рік підтвердила, що водіїв дійсно позбавляють прав за використання діодних ламп у фарах, які не відносяться до категорії галогенового типу, або якщо LED-прилади не були встановлені при заводській комплектації.

При цьому слід сказати, що при монтажі діодної лампи в фару невідповідною конструкції легалізувати їх не вийде. В цьому випадку допоможе тільки повне переобладнання фар головного освітлення. Це дорога процедура.Штраф за неправильну установку

Однак не у всіх випадках слід подібне покарання при неправильній установці діодних ламп у фари. Якщо водій провів заміну галогенових освітлювачів на пристрої LED, він також порушує пункт 3.1 Техрегламенту. Однак у цьому випадку покаранням буде штраф у розмірі 500 руб.

Це стає можливим, якщо прирівнюються світлодіодні лампи до галогеновим різновидам. В цьому випадку можна уникнути покарання. Для цього потрібно після заміни ламп у фарах головного освітлення пройти процедуру їх легалізації.

Спочатку водій отримує свідоцтво про те, що його автомобіль відповідає правилам безпеки навіть після внесених в його конструкцію змін. Після власник автомобіля повинен перереєструвати свою машину в ГИБДД. Тоді можна не боятися штрафів чи інших покарань за заміну ламп. Це є абсолютно легальною процедурою.

Розглянувши, як відбувається заміна діодних ламп у фарах, легко виконати цю процедуру у відповідності з вимогами законодавства.



Категория: Обзоры


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.