Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Авто-новости

Самое свежее из мира автомобилей

Перейти

Автоспорт

В мире авто и мото спорта

Перейти

Автотехника

Все, что связано с ремонтом и эксплуатацией

Перейти

Топ-10 кращих хардкор спортивних автомобілів 2018


Опубликованно 18.03.2018 08:21

Топ-10 кращих хардкор спортивних автомобілів 2018

Ласкаво просимо в істинно-синій територію цього автолюбителя. Це де неймовірно відвертого захоплення і ПАРЄ, яскравий участі водія і трепет, чудову керованість і врівноваженість trackday-готова специфікація і призначення всіх дотримуватися. Це наш хардкор спортивний топ десяти автомобілів. Вам тут сподобається.

Автомобілі ми салютуем справжні безсмертні швидкості і азарту. Деякі з них настільки захоплюючі, що насправді, вони дійсно не лежить на дорозі, на всіх – хоча всі дороги-правовий, з номерні знаки. Але всі автомобілі, які ви хотіли бути на ринку, якщо ви хотіли грошей-немає-об'єкт інструмент trackday, щоб насолодитися в літні місяці поточного року – і те, що ти міг поїхати додому згодом.

Тут ми визнаємо і ранг як поточне Виробництво машин і тих, хто вже пішов з продажу, але ще мають бути замінені, що робить їх стійко допустимі динамічні еталоном для даного класу, навіть якщо вони ще не у виробництві. Це тому, що спортивні автомобілі як це не рідкість, та графік їх десять, не рахуючи тих, що технічно закрита буде заперечувати деякі дивовижні водія автомобілі визнання, що вони, безсумнівно, із-за. Кращі електричні хетчбеки 2018 1. Порше 911 ГТ3 (991 П2)

Вищий хардкор фокус, trackday витривалість, регулюючи яскравість, причетності водія, і якість від Porsche 911 GT3, при цьому зробити це автомобіль, який абсолютно вимагає найвищого визнання, які ми можемо дати. Це стало стандартною відповіддю на будь-яку кількість питань, що новоприбула твердолобий цього автолюбителя може запитати про яку машину він повинен купити на свої гроші, щоб збільшити свою рентабельність інвестицій для швидкості, азарту і винагороду водієві. Єдиною ложкою дьогтю є те, що в ці дні, всі це знають і тому GT3, які беруть участь стали настільки затребуваним.

Це не автомобіль, який рекламує свій блиск, особливо голосно на папері. Автомобіля 493bhp 4.0-літровий плоский шість робить його виглядати трохи перевагу в цій компанії, і навіть у власному модельному ряду Porsche є кілька 911s з більшою заявленої потужності і відмінною продуктивністю інерційна. Але не суперник змішати GT3-х ПАРЄ, зчеплення, баланс та з користю оновлений вага; ніхто не має всебічну динамічну точність і чудова керованість потрібна на один раз, щоб встановити бульбашок і показувала свою уяву гонки по трасі. І лише деякі здаються настільки ж придатного для використання в дорозі, коли піт-лейн був закритий.

Через три модельних поколінь і стільки ж в середині циклу змін, GT3 отримав з перших з'явилася в 1999 році все краще і краще. Винятком якихось дуже тісно пов'язані ГТ3 похідні відгалуження, він виграв щорічний конкурс автомобіль кращий британський водія автомобіля в чотири рази. Порше 911с різних типів вигравали його сім разів. Для довідки, жоден інший спортивний автомобіль протягом трьох десятиліть конкуренції виграла його більш ніж у два рази.   2. Феррарі 458 Speziale

Коли автомобіль ентузіазмом поза законом, середньомоторний суперкар є надбанням історії і його некролог написаний, трек-спеціально Феррарі 458 Speziale може бути визнаний як найбільший і найбільш цікавих прикладу, коли-небудь побудованих. Він залишається в наших хардкорних спортивних автомобілях Top десяти на даний момент, тому що в той час як 458 Italia на яких воно засновано, вже давно замінені Маранелло 488 БРГ, пряма заміна Спесьяль ще з'являються. І навіть при тому, що наступник не матеріалізувалися, тобто ті, у штабі автомобіль, який просто не може зрозуміти, як це буде краще водія автомобіля, ніж цей.

Автомобіль був представлений в 2013 році на Франкфуртському автосалоні, маючи свій 4.5-літровий V8 масажують у розмірі 597bhp в стратосфері 9000rpm, його коробка передач з подвійним зчепленням заточені на зсув у часі, її kerbweight схудла на 90 кг у всіх, її підвіску налаштовували його гальма форсованим, його керівний жваві і його аеродинаміку відточували. І все вперед і вгору від базової лінії Специфікація 458 Italia, який був не автомобіль, щоб бути понюхав.

І до яких результатів ці зміни принесли. У спеціальний пін-різке звернення було вражаючим, і його звернення врівноваженість і регульованість так заклинання прив'язки, щоб можна було тримати тебе під своєї могутності, коло за колом, майже нескінченно. І так могло б бути, чи є у вас електронний автомобіль СНІД або вимкнути. Управління автомобіля відчував себе більш вірних, теж, ніж звичайний 458, в той час як репетує двигун автомобіля було гідне прощання з Феррарі атмосферні V8.

  3. Порше 911 ГТ2 РС

Це коли найулюбленіші в світі спортивний автомобіль отримує трохи нерозумно. Там ніколи не було швидше або більш потужний Porsche 911, ніж 690bhp, 211mph РТС GT2. Цей убер-911 прагне об'єднати участю відстежувати фокус ГТ3 РС з рівнем крутного моменту та чистої продуктивності перебором, що навіть 911 Turbo S не рівні – і останній направлятися через один керований міст, а не два.

Це досить заяву про місії – і, якщо тільки власним високим стандартам Порше, це не зовсім вдало виступив на. Але така дрібниця не обов'язково приходити між будь-якими РТС GT2 рук та розуміння того, що залишається приголомшливо переконливим водія автомобіля, тому що в класі GT2 RS є напрочуд добре зберігаючи свою сміховинність основному в узді більшу частину часу, випустивши її тільки тоді, коли ви хочете.

Автомобіль використовує 21 дюйм задні колеса і 325-секція шин для того щоб передати її отрута на асфальт. Він має карбон-керамічні гальма в якості стандартного, і налаштування підвіски навіть більш спеціалізовані, ніж у ГТ3 РС. І ще, на відміну від майже будь-який інший 911 ГТ2 там ніколи не було, він знає, як вести себе, коли випадок закликає до цього.

В інші часи? Це балістичні; не без турбо ЛАГ (як це може бути?) але все одно дивно чуйна і лінійні, і так швидко, як гіперкар в повний голос. Це також доступний і слухняний на трасі, по більшій частині. Він не відчуває, як він вшитий у ваші синапси, як GT3, і не включає в абсолютно тій же мірі. Навіть так, немає нічого подібного.

  4. Макларен 675 ЛТ

Ранжування тут, тому що просто подобається Феррарі 458 Speziale, він ще повинен бути безпосередньо замінені, Довгохвостий Макларен 675 " було повноліття для свого британського упорядника в більш ніж один шлях. Це був перший з McLaren суперкари для початку покажіть нам докази ключового реалізації з Уокинга: що прагнуть водії, в кінцевому підсумку, допомога як мінімум стільки про те, як вони йдуть швидко, як швидко вони можуть в кінцевому підсумку піти. Зазначивши другу коробку досить категорично з Р1 гіперкар, Макларен кухнею більше до першого з 675 LT – і досить успішно.

Фірму знайшли додаткову 25bhp для автомобіля 3,8-літровий турбо двигун V8, на додаток до 650s не обрізати, але додав кузова створюючи на 40 відсотків більше притискної сили, зекономлені 100 кг kerbweight, більш жорсткою підвіскою автомобіля і оживив її рульової рейки. Але понад усе його налаштовували на 650s не' векторизації крутного моменту системи та електронних засобів дозволяє регулювати оживають з більшою готовністю на ланцюгу, і перебалансувати свою хватку рівнів, щоб дати йому маневреність, врівноваженість і регульованість дійсно захоплюючий середньомоторний автомобіль для водія.

Це монстр треку, машина теж: ретельно складною і стрімко швидко. Але, мабуть, найголовніше, це був перший з McLaren автомобілі врожаю, що також може бути дуже весело.

  5. Lamborghini Уракан Бонусних Машин

Маючи до недавнього часу був найшвидшим серійним автомобілем в історії заїзд на Нюрбургринзі Nordschliefe ланцюга, Ламборджині Уракан бонусних машин теж найшвидший автомобіль ми коли-небудь приурочений навколо нас еталоном керованість на сухій ланцюга, навколо якої кожен виступ автомобіль, який підлягає повній автомобіль дорожній тест приводом. Що робить 630bhp, дуже легкий, повнопривідною Ламбо швидше, кут-кут, ніж Макларен Р1, Porsche 918 Spyder і Бугатті Вейрон Суперспорт: що є доказом того, наскільки зчеплення, гостротою, врівноваженість і точність сант'агата та інжиніринг у Уракан шасі, який не був класі в будь-якому з цих аспектів в стандартному вигляді.

Мало що може підготувати вас до зловісним, повнокровний виття цієї машини атмосферний двигун V10, як він зриває останні 8000об / хв, або дикість кожне підвищення його коробка передач з подвійним зчепленням. В епоху турбованих супротивників, рапіра-гострим Уракан двигун дійсно повинен бути обійняв і смакували. Але в цей Уракан, регулюючи рівновагу і упевненість в собі, ви будете розкопати після неймовірного автомобіля шини Піреллі Трофео Р нагріється, є майже однаковим блиском, як трансмісії.

У стародавні часи майже безпрецедентне присутність суперкар і почуття такту, не кажучи вже про всю цю кров'ю душі. В якості об'єкта бажання, його привабливість багатогранна: Ви не знайдете краще виглядає вуглеволокна ніде в світі. Як автомобіль для водія, його не вистачає, що остання ступінь дроселювання-на врівноваженість та інтерактивність краще своїх суперників.

  6. Кубок Лотус Ексідж 430

Це є найшвидшим серійним автомобілем, що Лотосу ніколи не зробив. Істотно змінений зі спорту Код за 380 Специфікація, Кубок 430 має двигун V6 з наддувом добре для 430bhp і поділився з Евора GT430, але він важить всього 1056kg без рідини, що робить його добре для заявленого 0-62 миль в годину спринт 3.3 сек. Максимальна швидкість становить 180mph – в машині, яка робить сотні кілограмів притискної сили, здатної складати домашній тест траси Lotus більше, ніж на секунду швидше, ніж автомобіль він замінює.

На дорозі чи трасі, Кубок 430 відчуває себе жорстоко швидко та інтенсивно займаючись, до рівня, що жоден сучасний лотоса вже досяг. Це машина без звичних переваг Код для еластичною, дихання водія і пасажирів, але і трьох-смугові регульовані амортизатори і регульована мураха поперечної стійкості, так що можна налаштувати за власним смаком. У стандартній настройці, це, звичайно, досить фірма, щоб перевірити ваш ентузіазм до неї – і кабіна тісний і дрібницею, як Exiges коли-небудь були.

На трасі, проте керованість автомобіля є чи не прекрасним. Такий невеликий автомобіль не занадто сильно карати його механізмів, і може бути хард коло після кола, не показуючи натяку на в'янення під тиском. Це досвід водіння, який винагороджує інвестиційний зусиль і зобов'язань з яскравими хвилювання, величезна швидкість і керованість це надзвичайно гнучкою і збалансованою, хоча і досить страшно у вологих умовах.

  7. БМВ М4 ГТС

Кожен зараз і знову, керівництво відділом продуктивність BMW 'Мотоспорт' дається ліцензія, щоб піти трохи горіхів та виробляють особливе обмежене серійне виробництво машини з абсолютно верхнього рівня спеціалізації продуктивності і призначення. Що ліцензія дає нам БМВ 'Е30' Спорт м3 Ево, на Е46 м3 csl і в 'Е90 м3 ГТС протягом багатьох років. І тепер вона дала привід до цього, М4 ГТС: дуже трюк версії BMW високопродуктивних 4-ї серії купе з 493bhp вод-впрыснутое шестициліндровий турбований двигун, карбон-керамічні гальма, повністю регульована coilover підвіска, кузов з карбону і прохолодний ?121 Кб цінник.

Класична з переднім розташуванням двигуна, задній привід регулювати баланс динамічний ГТС " візитна картка на трасі. Якщо ви ловите ці чашки Мішлен 2 задні шини, перш ніж занадто багато тепла в них, автомобіль справжній хуліган машини для дріфту, які будуть благодушно прийняти кутів відношення вам не вистачає впевненості, щоб взяти в більшості автомобілів цього класу.

Питальних знаків? Можливо, що шестициліндровий двигун відчуває себе трохи негідно цінник, коробка не є добре на дорозі, коли ти не будеш їздити на дверях автомобіля, та автомобіля, плавність ходу і керованість тільки так добре, як зусилля, які ви готові вкласти в постановку машину (акт, який вимагає гідравлічним ліфтом і великий набір гайкових ключів). З різних приводів та випробувань ГТС обробляється піднесено добре деколи, але і з тривожною обережності і гіпер-чуйність на дорозі в інший раз. Це автомобіль, поводження з якими тільки дає назад те, що ви готові покласти спосіб приготування.

  8. Ніссан ГТ-Р Нисмо

Легендарний Ніссан "Скайлайн" ГТ-р в-35, в' покоління моделі, можливо, були навколо протягом більше ніж десяти років, але в ТОП-оф-діапазоні ГТ-Р Нисмо форма в будь-якому випадку це дуже різні тварини з 478bhp стандартної моделі, ніж компанія Nissan представила в 2007 році.

Маючи масажують автомобіля Твін-турбо V6 до 592bhp для оригінального ГТ-Р І NISMO, Ніссан подальшого напружився автомобіля кузов і монокок на 2017-модель-літній варіант, перенастроювання своєї підвіски в деталях, але тільки більш широко оновлюючи його зовнішній дизайн і внутрішня Специфікація. Керованість автомобіля, краще балансувати – як, чим це було раніше, і чим звичайний ГТ-Р-С важкий, чесний, чуйний кермо дозволяють вам це більш легко в повороти і потім відчути повний привід системи тасу крутний момент навколо задньої осі, щоб зберегти його здати. Прямий хват і контроль над тілом, обидва дуже хороші, хоча, можливо, не цілком на рівні деяких автомобілях її на рахунок 1.7-тонний лісоматеріалами він везе.

Оскаржити ГТ-р на цьому рівні не так просто, як це взагалі. Цей автомобіль коштує 150к запитувана ціна робить його прямим конкурентом для автомобілів ПАРЄ, чия ігор, а граючи в гігант-вбивця, якого ми давно відомі на GT-R, щоб бути. Тим не менш, це дуже тактильний, приємний, аналоговий почуття автомобіля водія помітними темпами.  

  9. Мерседес-АМГ ГТ Р

Несучи більше технологій автоспорту, ніж будь-яка машинного виробництва в історії Mercedes-AMG в ГТ Р був великий розмах Аффальтербах на золотого хлопчика свого поруч з суперником Штутгарта Порше 911 ГТ3. Що вона взагалі говорить вам багато про визначення КНГ, в один прекрасний день в найближчий час, щоб вийти з тіні свого знаменитого сусіда як виробник спортивних автомобілів рівний статус і визнання. Що ГТ Р однак особливості до нижньої частини цієї діаграми, і GT3 на самому верху, говорить вам, що є ще деякі роботи, щоб бути зроблено, перш ніж це може статися.

Але не подумайте, що означає ГТ Р отримує все не так, що в GT3 отримує так ефектно права; вони, по суті, різні машини з дуже несхожими характерами. ГТ Р двигун V8 з 577bhp, наприклад, пафосний вокал прудкості та тяги суперавтомобіль, який плоский-шість GT3 може не збігатися. Як GT3, шасі ГТ Р має повністю регульовані, жорсткого кріплення підвіски і чотири колеса. Але це не ті системи, такий, що зачаровує ефект, як Porsche управляє, не маючи впевненості в прогресивності своєї межі керованості і зворотного зв'язку через шасі і рульового управління.

Десять-положення автомобіля Антипробуксовочна система дуже вражає на трасі і там, спершись о, як мало або стільки, скільки ви виберете. Але його вимкнути і шасі ГТ-Р може бути жорстоким, особливо у вологих умовах.

  10. Радикальні RXC ГТ

Ідея сучасного Ле-Мане гоночний прототип для дорожнього руху можуть бути привабливими, але реєстру виробників авто пропонують один не довго. Можна сперечатися, насправді, що є тільки один запис на ньому: і це радикально спортивних автомобілів Пітерборо, Великобританія.

У RXC ГТ дійсно те, що Радикал каже: гоночний автомобіль рамної з 650bhp турбо V6 і номерні знаки. На ньому можна їздити від будинку до траси – а потім готова розвивати майже повний тонну притискної сили і більш ніж 2,0 м бічного зчеплення, коли ви туди добратися. Це абсолютно божевільні ідеї, що робить його одним із самих хардкорних дорожні машини світ ще не бачив – і, треба сказати, не самий простий або найкорисніший для їзди на дорозі.

Увійти і вийти, і тоді боротьба з важким рульовим керуванням автомобіля, з пневматичним приводом, секвентальною коробкою передач і сміх поворотний круг, досить складно, що Ви не їздити на цій машині ніде крім схеми на вибір. І на трасі? Це колосально швидким в сухих умовах, і цікаво, як ваша хоробрість і навички; смачно крайнощі, як майже нічого іншого, то. Це автомобіль, чиє існування ми відзначаємо, – але і чудова реклама для позашляховика крутний момент і причепа.



Категория: Авто Новости


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.